Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko edellisiin elämiin?

Vierailija
12.07.2024 |

Ja siihen että niissä tapaamanne tärkeät ihmiset kohdalle osuessaan tässä elämässä tuntuvat tutuilta ja hyvin tärkeiltä ennenkuin kunnolla edes tunnette?

Kommentit (212)

Vierailija
41/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle joka vähän viittasi, että "hengentieteen" väitteille täytyis olla todisteita, niin ei niitä tule. Voidakseen todistaa jotain, siitä jostain tarvis olla jotain fyysistä todisteeksi. Hengenasioissa on kyse materiattomista asioista, jolloin todisteaineistokin puuttuu. Se että uskoo tai ei usko materiattoman olemassaoloon on kumpikin uskomuksia

Ei ole. Tämä on se ihmeellinen ja sitkeä uskovaisten hokema. Jos minä sanon, että Huiskispuiskishirmuinenmörkö tekee punatukkaiset hulluksi täyden kuun aikaan, niin sinun ei tarvitse siihen uskoa. Se, että et usko, ei ole mikään "uskomus". Minä taas en voi sössöttää, että sinä kuitenkin olet jonkin sortin uskovainen, kun viittaat kintaalla minun fantasioihini. 

Sun kommentti on yhtä tyhjän kanssa.

Pinnistä ja laita kaikki peliin, niin ehkä ymmärrät. 

Vierailija
42/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei usko mihinkään, niin estää itseltään henkisen kasvun mahdollisuuden. No eipä siitä muuta seuraa kuin joutuu uusintakierrokselle, vähän kuin luokalle jäisi.

Eli uhkailet niitä, jotka eivät usko? :) Vähän niin kuin ne kiertokirjeet, joissa kehotetaan jakamaan viesti niin ja niin monelle ja jos ei jaa, niin huono onni seuraa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Siitä on myös jonkinlaisia todisteita, ei ole pelkästään uskon asia. On kirjoitettu paljon jälleensyntymismuistoista. Ihmiset ovat kyenneet kertomaan tarkkoja yksityiskohtia jotka ovat voitu vahvistaa. Lasten jälleensyntymismuistot ovat kiinnostavia, samoin esimerkiksi Shanti Devin tapaus. Edgar Caycen kuvaukset ym. Hypnoosissa ihmiset ovat saattaneet osata täydellisesti vierasta kieltä ja kertoneet tarkasti entisen elämänsä, ovat tienneet kaikkia harvinaisia sen ajan sanoja ym.

--Kun kaksoisliekkisi kohtaat, luissasi ja ytimissäsi tämän tunnistat. Se on spooky kokemus. Ei heikkohermoisille.

No odotas kun kaksoisleukasi kohtaat. Se vasta on spooky kokemus.

Vierailija
44/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Mulla on 3. menossa:

Elämä ennen kusipäätä.

Elämä kusipään kanssa. 

ja nyt elämä kusipään jälkeen. 

Vierailija
45/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle joka vähän viittasi, että "hengentieteen" väitteille täytyis olla todisteita, niin ei niitä tule. Voidakseen todistaa jotain, siitä jostain tarvis olla jotain fyysistä todisteeksi. Hengenasioissa on kyse materiattomista asioista, jolloin todisteaineistokin puuttuu. Se että uskoo tai ei usko materiattoman olemassaoloon on kumpikin uskomuksia

Ei ole. Tämä on se ihmeellinen ja sitkeä uskovaisten hokema. Jos minä sanon, että Huiskispuiskishirmuinenmörkö tekee punatukkaiset hulluksi täyden kuun aikaan, niin sinun ei tarvitse siihen uskoa. Se, että et usko, ei ole mikään "uskomus". Minä taas en voi sössöttää, että sinä kuitenkin olet jonkin sortin uskovainen, kun viittaat kintaalla minun fantasioihini. 

Tiedätkö, minulla ei ole mitään mielenkiintoa, velvollisuutta tai intressiä todistaa vieraille kiukkuisille skeptikoille yhtään mitään. Sinä voit ihan rauhassa elää oman maailmankuvasi kanssa ja minä omani. Keskustella voi ja mielipiteitä voi vaihtaa ihmisten kanssa vaikka sun mistä asioista, mutta se ei kiinnosta sellaisen kanssa, jonka suhtautuminen on lähtokohtaisesti lähes vihamielistä, ennakkouloista ja tuomitsevaa. Juttelen mieluummin sellaisten kanssa, olivat sitten samaa mieltä tai eri mieltä, jotka suhtautuvat tasavertaisina ja pystyvät keskustelemaan ilman tuomitsemista ja jotain todisteiden vaatimista, ja pitävät ylipäätään ajatusten vaihtamisesta. Niiden kanssa, jotka ovat aidosti uteliaita kuulemaan toisen mietteitä ja itse kertoma omiaan, hyvässä hengessä. Lähtökohtainen vastakkainasettelu keskusteluissa, tai oikeassa olemisen kova tarve, ei ole mielestäni kovin hedelmällistä, erityisesti silloin, kun aiheena on jokin maailmankatsomus, oma kokemusmaailma tai muuten henkisemmät asiat.

Ehkä itse voisit miettiä, miksi sinulla tällainen aihe herättää niin voimakkaita tunteita ja vastareaktioita, mitä se sinua niin kovasti liikuttaa, mihin jotkut uskoo tai ovat kokeneet. En ymmärrä muutenkaan, miksi kaikilla pitäisi olla samanainen maailmankuva, maailma kun voi katsoa niin monesta eri vinkkelistä.

Itse olen miettinyt sitäkin mahdollisuutta, että ehkä eri ihmisille tapahtuu ei asioita, kun he kuolevat. Ehkä jotkut syntyvät uudestaan ja toiset taas eivät. 

t.eri vastaaja

Vierailija
46/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Siitä on myös jonkinlaisia todisteita, ei ole pelkästään uskon asia. On kirjoitettu paljon jälleensyntymismuistoista. Ihmiset ovat kyenneet kertomaan tarkkoja yksityiskohtia jotka ovat voitu vahvistaa. Lasten jälleensyntymismuistot ovat kiinnostavia, samoin esimerkiksi Shanti Devin tapaus. Edgar Caycen kuvaukset ym. Hypnoosissa ihmiset ovat saattaneet osata täydellisesti vierasta kieltä ja kertoneet tarkasti entisen elämänsä, ovat tienneet kaikkia harvinaisia sen ajan sanoja ym.

--Kun kaksoisliekkisi kohtaat, luissasi ja ytimissäsi tämän tunnistat. Se on spooky kokemus. Ei heikkohermoisille.

No odotas kun kaksoisleukasi kohtaat. Se vasta on spooky kokemus.

Oon tarkka tuon leukalinjani suhteen.

Kaksoisleukaa ei mun taulussa tulla näkeen.

Hell no!

Erittäin esteettinen  y k s ö i s - leuka ja  muotovalio, sellaisena aion pitää hautaani saakka. Mutta ihan hauska ei siinä 😘

Vierailija
47/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon siihen vahvasti, koska jälleensyntyminen selittää myös siten, että miksi jotkut pahoinpitelevät toisiaan tai miten hyvä onni toisilla on tai siltä väliltä. Itse olen nähnyt pätkiä omasta entisestä elämästäni aika monta kertaa. Olen ollut merikapteeni, jossa laiva hukkui myrskyn vuoksi, olen ollut intiaani, joka heilutti valkoista lippua rauhan vuoksi, mutta aseella ammuttiin kuitenkin, olen ollut aristokraatti aikoinaan, joka sidottiin tuoliin ja ammuttiin. Olen ollut myös köyhä siivooja ja lapseni vietiin minulta pois, ja se joka sen vei, niin myrkytti oman lapseni katsomaan minua halveksuvasti. Olen ollut myös vankityrmässä, jossa jalassani oli haava ja ennen pitkään haavaan tuli valkoisia matoja. Siis näitä on todella paljon, ja ne ovat täyttä totta. Näen myös ihmisten lävitse ja usein huomaan, etteivät katso minua silmiin, ehkä sen vuoksi, kun katseeni ehkä menee lävitse sieluun. Kun en kuitenkaan loppujen tahdo mitään pahaa. Näen myös etukäteen asioita, niin menneitä, tätä hetkeä ja tulevaisuuteen. En tiedä itsekkään, että minkä vuoksi? Mutta olen vain tämänkaltainen ihminen, että minkäs teet? Näitä asioita, jotka muut eivät ole kokeneet, niin toki voi sanoa, että täyttä humpuukia. Mutta todellisuus on täysin toisenlainen, mitä me silmillä näemme. 

Vierailija
48/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muistellaan edellisiä elämiä turvallisesti? Vinkit kehiin ja tarkat ohjeet.

Rukoilet Jeesusta Kristusta etkä lähde mukaan näihin saatanan huijauksiin. 

Huijausta on myös kristittyjen piirissä. On esimerkiksi kirjoitettu kirjoja käynneistä taivaassa tai helvetissä. Monet niistä ovat myöhemmin paljastuneet huijaukseksi. Jälleensyntymisestä on ollut vakuuttavampaa tietoa eikä samalla tavalla ole paljastunut huijaukseksi.

Vierailija
49/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla on sellaisia muistoja, mitä en osaa yhdistää millään tavalla omaan elämään. Onko ne muistoja edellisestä elämästä vai jotain valemuistoja?

Vierailija
50/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella yhmisellä on yksi ajallinen olemassaolojakso. Se voi kestää vaikka minuutista 969:ään:vuoteen saakki. Uskon myös etteivät kaikki kerran ajallisesti olemaan ryhtyneet ihmiset ole enää henkissä joten sen perusteella edellisiä elämiä on tosi runsaasti. Sellaisiin kuulluvat mm vaikkaps Atamin ja Hitlerin elämät

Vierailija
51/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselämiä tietyssä kehossa on vain yksi, se on totta, mutta entäpä sielu? Sielu ja keho ei kuitenkaan ole sillä tavalla sama asia. 

Vierailija
52/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselämiä tietyssä kehossa on vain yksi, se on totta, mutta entäpä sielu? Sielu ja keho ei kuitenkaan ole sillä tavalla sama asia. 

Ihmisellä sanotaan olevan useita erilaisia henkisiä kehoja jotka eroavat tarkoituksiltaan ja värähtelytaajuudeltaan ja että henkimaailmassakin "kuollaan" vielä muutaman kerran. Kausaalikehon kerrotaan edustavan jatkuvuutta elämästä toiseen. Persoona ei jälleensynny ja ilmeisesti siinä "sielussakin" on paljon sellaista joka menee uusiksi. Aika monimutkaisia asioita.

Vierailija
53/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, olin vihervasemmistolainen aktivisti-täi. Sitä edeltävässä elämässä olin äärioikeistolainen lantakuoriainen.

Vierailija
54/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei usko mihinkään, niin estää itseltään henkisen kasvun mahdollisuuden. No eipä siitä muuta seuraa kuin joutuu uusintakierrokselle, vähän kuin luokalle jäisi.

Eli uhkailet niitä, jotka eivät usko? :) Vähän niin kuin ne kiertokirjeet, joissa kehotetaan jakamaan viesti niin ja niin monelle ja jos ei jaa, niin huono onni seuraa :)

Kristityt uhkailevat helvetillä, vaikka jumalan pitäisi olla rakastava. 

Eri

Vierailija
55/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa anam aira ja anam cara.

Vierailija
56/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä sanotaan olevan useita erilaisia henkisiä kehoja jotka eroavat tarkoituksiltaan ja värähtelytaajuudeltaan ja että henkimaailmassakin "kuollaan" vielä muutaman kerran. Kausaalikehon kerrotaan edustavan jatkuvuutta elämästä toiseen. Persoona ei jälleensynny ja ilmeisesti siinä "sielussakin" on paljon sellaista joka menee uusiksi. Aika monimutkaisia asioita.

Kaikenlaista sanotaan.

Ainoa, kerta kaikkiaan tasan tarkkaan ainoa, millä on mitään merkitystä on todistusaineisto.

Vierailija
57/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat demoneiden harhautuksia, nuo kokemukset edellisistä elämistä. Raamattu on selkeä siinä että elämme kerran maan päällä, ja sen jälkeen sielun kohtalo on joko ikuinen Taivas tai ikuinen Hel vetti. 

Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa! 

Vierailija
58/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Minulla on vahva kokemus reinkarnaatiosta, on ollut jo lapsesta asti.

Vierailija
59/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat demoneiden harhautuksia, nuo kokemukset edellisistä elämistä. Raamattu on selkeä siinä että elämme kerran maan päällä, ja sen jälkeen sielun kohtalo on joko ikuinen Taivas tai ikuinen Hel vetti. 

Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa! 

Jeesus-hahmo on täyttä satua ja sepitetty vanhan Mithra-kultin ja egyptiläisten uskomusten ja uhrimagian pohjalta.

Jeesus on historiallinen henkilö, toisin kuin Mithra-kultin henkilöt. Jeesuksesta on laaja todistusaineisto, ja mm. Torinon käärinliinat todistaa Raamatun sanomaa. Ks. vaikka YouTubesta hakusanalla Valokuva Jeesuksesta. 

Vierailija
60/212 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin tavallinen tallaaja, ammattikoulun käynyt, työelämässä. En ole kiinnostunut kirkosta, en eri uskonnoista, en aaveista enkä mistään henkisestä tai hengellisestä uskomuksesta. Minulla ei ole taiteellisia taipumuksia mutta olen käsistäni kätevä ja tekevä.

Minulla on vakaa mielikuva siitä, että olen purjelaivan puuseppä. Laiva on todella iso, kolmikansinen. Puhun luultavasti portugalia ja minulla on täitä tukassa ja villanutun kainaloissa. Minulla on nahkainen essu, jossa on lenkkejä työkaluja varten. Korjaan rikkoutuneita portaita tai laivan partta. Tunnen laivan keinunnan. Nämä asiat tulevat aina mieleeni jonkun äänen, tuoksun tai tapahtuman mukana.

Olen keski-ikäinen nainen. Asun Keski-Suomessa, minulla ei ole täitä. Mutta muistikuvani ovat hyvin todellisia toisenlaisesta elämästä. En ole ikinä ollut laivassa enkä Portugalissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi