Finnairin lennolla syntyi vauva. Nainen ei tiennyt olevansa raskaana
Kommentit (275)
Minut käännytettiin pari vuotta sitten äitipolilta pois, kun menin synnyttämään. Vatsaa ei ollut lainkaan, olen urheilullinen 170 /54 yli 30v nainen ja raskaus pysyi hyvin piilossa. Kun väitin synnyttäväni enkä suostunut lähtemään, soittivat lääkintävaksit paikalle ja ohjeistivat viemään sisätautipäivystyksen kautta psykiatrian polille. Synnytin sisätautipolilla, vieressä elvytettiin jotain infarktipotilasta verhon takana.
Ei ne asiantuntijatkaan ymmärrä, että joku on raskaana, jos se ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oho, joku ei nyt täsmää, siis miten nainen ei voi tietää olevansa raskaana, aika oudolta kuulostaa.. syöksysynnytys kai sitten vielä. Onkohan valehdellut ja ollut pakottava syy mennä just tuolla lennolla, tietoinen riski?
Iso nainen varmasti ollut kyseessä, kun ei tiennyt olevansa raskaana. Synnytys on helppoa, jos sitä ei dramatisoida ja häiritä, kuten lääketeollisuus tekee. Vauva syntyy luonnostaan jos nainen on rento, kaikki turhat työntelemiset, ponnistelut ja hössötykset oikeasti vain haittaavat synnytystä
Mistä tiedät? Jos et tiedä, älä heittele varmoja oletuksia.
Eiköhän tässä vaan yritetty kiertää lentokieltoa muka olemalla tietämättä raskaudesta? Minun pitää päästä Pariisiin, koska minä niin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Minut käännytettiin pari vuotta sitten äitipolilta pois, kun menin synnyttämään. Vatsaa ei ollut lainkaan, olen urheilullinen 170 /54 yli 30v nainen ja raskaus pysyi hyvin piilossa. Kun väitin synnyttäväni enkä suostunut lähtemään, soittivat lääkintävaksit paikalle ja ohjeistivat viemään sisätautipäivystyksen kautta psykiatrian polille. Synnytin sisätautipolilla, vieressä elvytettiin jotain infarktipotilasta verhon takana.
Lääketeollisuus ei voisi olla kauempana "synnytyksen asiantuntijasta". Teurastamo on sairaala. Synnyttäkää kotona rakkaudessa naiset
Tiedän tapauksen: kuukautiset normaalit, ei kasvavaa vatsaa, niin vaan pyöräytti terveen, täysaikaisen lapsen. Ihan aikuinen nainen, äiti, vaimo...
Olihan se oululainen sarjamurhaajakin raskaana kun joutui vankilaan, selvisi vasta vankilassa sekin asia.
Ei tarvitse olla iso nainen. Olen nähnyt kuvia hoikista ja nuorista viimeisillään raskaana olevista tytöistä, joilla ei ole vauvamahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipo vauvalle tehtiin sideharsoista. On ollut varmaan aika mieleenjäävä kokemus mysö lennon matkustajille.
Mikähän muuten merkataan lapselle syntymäpaikaksi? Tuskin passissa aikanaan tulee lukemaan Airbus 321.
Syntymäpaikaksi merkitään aina äidin kotipaikka eli se kunta missä asuu synnytyshetkellä. Mullakin lukee syntymäpaikkana paikkakunta jolla ei mun syntyessä ollut edes synnytyssairaalaa ja olen oikeasti syntynyt naapurikaupungissa.
Perinteinen tapa.
Mutta lapsi saa käsittääkseni ikuisen kultajäsenyyden Finnairille.
Totta kai nainen tiesi olevansa raskaana. Lentäminen viimeisillään vaatii lääkärin luvan, ja jos sitä ei saatu, ei kertonut raskaudesta, sillä muuten ei olisi päässyt lennolle. Häikäilemätöntä lasta ja matkustamohenkilökuntaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne lento oli matkalla, Kambiaan?
Tavallaan, Vantaallehan se laskeutui.
Eipäs kun Pariisiin. Melkein sama asia kyllä.
Nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä vaan yritetty kiertää lentokieltoa muka olemalla tietämättä raskaudesta? Minun pitää päästä Pariisiin, koska minä niin haluan.
Miksi olisi? Jos nainen on jo kentällä sen näköinen että synnyttää milloin ythansa, häntä ei taatusti päästetä lennolle.
Vierailija kirjoitti:
Ne on sellaisia ne nykyajan terveydenhuollon asiantuntijat. Palkkaa kyllä vaaditaan, mutta työ ei kiinnosta. Ammattiylpeydestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipo vauvalle tehtiin sideharsoista. On ollut varmaan aika mieleenjäävä kokemus mysö lennon matkustajille.
Mikähän muuten merkataan lapselle syntymäpaikaksi? Tuskin passissa aikanaan tulee lukemaan Airbus 321.
Syntymäpaikaksi merkitään aina äidin kotipaikka eli se kunta missä asuu synnytyshetkellä. Mullakin lukee syntymäpaikkana paikkakunta jolla ei mun syntyessä ollut edes synnytyssairaalaa ja olen oikeasti syntynyt naapurikaupungissa.
Perinteinen tapa.
Mutta lapsi saa käsittääkseni ikuisen kultajäsenyyden Finnairille.
Ei saa
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta en ihan niele tarinaasi.
Missä äityskorttisi oli? Eikö koneelta voinut tarkistaa tietojasi?
Ennen syntyi lehtolapsia, nykyään lentolapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen: kuukautiset normaalit, ei kasvavaa vatsaa, niin vaan pyöräytti terveen, täysaikaisen lapsen. Ihan aikuinen nainen, äiti, vaimo...
Jenkkilässä myös tapauksia: lapsi ultrataan "kehitysvammaiseksi", syntyy terveenä, ja toisin päin.. Suomessa sairas usko lääketeollisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta en ihan niele tarinaasi.
Missä äityskorttisi oli? Eikö koneelta voinut tarkistaa tietojasi?
Ei varmaan missään kun synnytyskin tuli yllätyksenä
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ollut millä todistaa raskaus, neuvolakorttia tms? Epäuskottava tarina jos olet itse kuitenkin tiennyt raskaudestasi.
Tässä ihan kotimainen esimerkki: Tyttö synnytti sairaalan vessassa, kun häntä ei alkuun otettu vakavasti. Laiha kuin mikä.
Lämpimät onnittelut!