Tinderin aikuiset naiset, kertokaa pari juttua
Täällä eronnut aikuinen mies, jolle Tinder on uusi ja hämmentävä kokemus. Ihmetyksen aiheita on useita, mutta laitetaan nyt joitakin:
- Ei näe tykkäyksiä. Ilmeisesti rajoitettu ilmaisversio käytössä. No miten silloin saa yhteyden kiinnostavaan ihmiseen? Ei perusversiollakaan pysty yksipuoliseen viestien lähettämiseen.
- Profiilissa vain jotain luontokuvia, tauluja, esineitä yms. Ei esittelytekstiä tai mitään kuvausta itsestä, luonteenpiirteistä tai muusta oleellisesta.
- Suuri osa kasvokuvista on voimakkasti muokattuja. Sitten voi olla yksi, jossa näkyy sama ihminen luomuna, ilman filttereitä. Joskus vaikea tunnistaa samaksi ihmiseksi.
- Varakkaan seuran etsiminen. Tai talonmiehen.
- Ei hae seksiseuraa, mutta haluaa tavata vain harvakseltaan joka toinen viikonloppu tms.
Oma profiilini ja habitukseni on ilmeisesti äärimmäisen tylsä ja tavallinen setämies, koska tykkäyksiä tulee tyyliin yksi viikossa. Ja siihen se sitten jääkin. Osaisipa edes tanssia niin voisi mennä old school lavatansseihin. Tinder vaikuttaa turhalta rahanmenolta. Tai ehkä osaatte kertoa tippejä, jolla saisi auringon joskus paistamaan risukasaankin. Uskon, että kahden kesken kahvilla tai kävelyllä tutustuen en olisi niin tylsä tyyppi kuin mitä Tinder saa minut uskomaan. Mutta se tapaaminen pitäisi ensin saada järjestymään.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyhmää miestä kukaan halua, eikä rumaa.
En ole kumpaakaan, mutta koska en erinäisistä syistä laita profiiliini sellaista kasvokuvaa, josta minut tutut ihmiset tunnistaisivat, niin homma on ilmeisesti yhtä tyhjän kanssa. Ja em.ei johdu siitä, ettäolisin varattu mies pettämässä omaa puolisoaan.
Eli valehtelet myös iän ja asuinpaikan?
En kumpaakaan. Enkä luonteenpiirteitäni, kiinnostuksen kohteitani, aikuisten lasteni ikää tms. Ainoastaan työnantaja/ammatti puuttuu profiilista, eli Tinderin mukaan 95% valmis profiili.
Eli sua ei voi tutut tunnistaa, kun kasvokuvasta ei voi tunnistaa, vaikka kaikki muut mätsää suhun? Kallistun kuitenkin tuohon tyhmä-m
Varmasti sisko tunnistaisi. Ehkä äitikin. Lähin työkaveri myös. Naapurin Teemu? Mutta en usko, että meidän toimari tai HR:n Merja, asiakasfirman projektipäällikkö tai lasten luokkakavereiden äidit lähikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo hiukset oli ainoa vinkki? Eli hiukset olisi hyvä olla päässä tukevasti päässä, jotta on jotain, mitä siistiä ja leikata? Entäs pituus? Entäs lihaserottuvuus? Ikä?"
Ei tarvitse olla hiuksia, mutta jos niitä on vain muutama haiven, niin siinä tapauksessa kaikki pois eikä mitään pappamaista puolikaljua.
Ei kaljuus ole mikään ongelma, itsekin juttelen parhaillaan kaljun miehen kanssa. Negatiivisuus ja valittaminen sen sijaan ovat iso ongelma.
N42
Kyllä se monille naisille on iso ongelma. Eli et naisena selvästi tiedä, mikä siellä Tinderissä naisiin oikeasti vetoaa. Eli millä se mies erottuu siitä valtavasta massasta miehiä, joita siinä sovelluksessa on. Hiukset ovat koko miehen ulkoisen olemuksen lähtökohta. Vasta tuon jälkeen tulevat pituus, lihakset ja ikä.
Mitä mä juuri luin? :D Enköhän minä naisena tiedä nimenomaan paremmin mikä naisiin vetoaa, olenhan yksi heistä. Sun ongelmasi ei nyt ole kaljuus, pituus, lihaksettomuus tai väärä ikä, vaan puuttuvat aivot.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että kun täällä naiset ehdottavat, että tinderiä käyttävän miehen kannattaisi katsoa läpi että profiilissa on hyvät kuvat, profiiliteksti jossa kertoo jotain itsestään ja kenties siitä mitä etsii ja joka ei sisällä toiveita negatiivisuuden kautta (isopyllyiset painakaa ruksia jne) niin vastaukset ovat aina luokkaa
- mitä hyötyä koska en ole miesmalli
- oletko miehenä käyttänyt tinderiä
- naiset tykkäävät vain rikkaista lentäjistä
Mietin sitä että olisiko se niin iso vaiva kokeilla jos kuitenkin tinderin käyttö kiinnostaisi? Moni nainen kuitenkin on samoilla linjoilla esimerkiksi siitä, että negatiivinen profiiliteksti tai ei profiilitekstiä ollenkaan on huonompi juttu kuin myönteinen profiiliteksti. Täällä saa itse asiassa ihan hyvää apua juurikin profiilitekstien hiomiseen.
Mitä se hyödyttää, että saisit keskenään täysin päinvastaisia ulkonäkövinkkejä? Käsittääkseni kuviinkin ON annettu vinkkejä, eli kehotettu laittamaan hymyileviä kuvia. Huomasin eksäni kohdalla, että hän ei tykännyt ollenkaan itsestään otetuista hymykuvista, ja piti onnistuneimpina kuvinaan niitä, joissa oli totinen. Itse taas pidin juuri niistä hänen hymykuvistaan. Eli ehkä tässä miehillä on vain jotenkin erilainen käsitys siitä, millaisissa kuvissa näyttävät hyvältä. On oma valinta, laittaako Tinderiin miehiä vai naisia miellyttäviä kuvia - sama mieshän niissä kuvissa toki on, ja molemmat ilmeet ovat sinänsä aitoja...
Mutta ei sellaisia ulkonäkövinkkejä ole olemassa, jotka yleisesti toimisivat kaikkiin naisiin.
Kaljuus voi olla joillekin naisille ongelma, mutta voisi olla syytä uskoa jos joku nainen sanoo ettei se hänelle ole ongelma.
Kaljuus ei ole minullakaan ongelma. Mielellään sitten kaikki pois, sellainen pappakranssi on huonompi kuin kokonaan kalju.
Ulkonäkövinkit tämän naisen vinkkelistä:
- peseydy, pese myös hampaat. Jos on hammaskiveä niin poistata.
- pidä hiukset (jos on) suhteellisen siistinä, samoin parta, kynnet, myös varpaankynnet
- käytä puhtaita ja sinulle sopivia vaatteita. Paikatut ovat jopa plussaa, sillä minulle kestävä elämäntapa on myönteinen asia.
- hyvä ryhti on hyvästä
Valokuvavinkit
- valokuvien ulkonäköä ajatellen: hymyile ainakin jossakin kuvassa, ja ei mielellään kuvia joissa on vihainen tai yrmy ilme. Kuvat antavat käsitystä siitä, oletko positiivinen vai negatiivinen ihminen. Se ei välttämättä ole totuus, mutta jos on vain muutama kuva, niin niistä käsitys muodostuu.
- on kummallista, jos ihmisellä on deittiprofiilissa viisi selfietä, jotka on selvästi otettu samalla kertaa samassa paikassa. En tiedä miksi tämä minusta on kummallista mutta on. Suosittelen kuvia, jotka on otettu eri paikoissa, ehkäpä eri vaatteet päällä.
- kuvat ihmisestä harrastuksissa ovat minusta tärkeitä - näkee että missä mies aikaansa viettää
- ei lapsia, eksää tai kavereita kuviin niin että en tiedä kuka sinä heistä olet
- lainaeläimet ovat myös kummallinen asia, omat eläimet ihan jees, kertovat ihmisestä
- itse en tykkää jos on kaljapurkkeja tai rööki kädessä, mutta jos ne on tärkeitä itselle niin miksei. Mutta jos juo kerran vuodessa bissen niin silloin se on ehkä hieman väärä viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mitä ilmeisimmin ihan kehityskelpoinen profiili, koska saat tykkäyksiä, jopa kerran viikossa. Yleisesti ottaen miehillä on todella surkeita profiileja, niin sieltä on helppo erottua edukseen mm.
- hyvillä kuvilla, joissa sinulla on ystävällinen ilme
- selkeällä profiilitekstillä, jossa on naiselle jotain mikä herättää kiinnostuksen
- selkeä aie parisuhteesta, mikä ei tietenkään tarkoita, että kuka vain kelpaa, vaan sitä, että tapailet löytääksesi kumppanin
Itse selailen profiileja nopeasti ja pysähdyn kohdalle, jos ensisilmäys vaikuttaa lupaavalta. Moni on sitten varattu tai muuten vain outo, niin ei kannata ottaa itseensä mitään eikä takertua mihinkään.
Ja mikä on se "jotain", mikä herättää profiilitekstissä naisen seksuaalisen kiinnostuksen? Nythän ei siis puhuta kaverisuhteesta, vaan mahdollisesta romanttisesta suh
En nyt voi puhua kaikkien naisten puolesta mutta ainakaan minulla mikään nettiprofiili ei herätä seksuaalista kiinnostusta. Onko sellainen mahdollista? Siis joku kuva ja teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo hiukset oli ainoa vinkki? Eli hiukset olisi hyvä olla päässä tukevasti päässä, jotta on jotain, mitä siistiä ja leikata? Entäs pituus? Entäs lihaserottuvuus? Ikä?"
Ei tarvitse olla hiuksia, mutta jos niitä on vain muutama haiven, niin siinä tapauksessa kaikki pois eikä mitään pappamaista puolikaljua.
Ei kaljuus ole mikään ongelma, itsekin juttelen parhaillaan kaljun miehen kanssa. Negatiivisuus ja valittaminen sen sijaan ovat iso ongelma.
N42
Kyllä se monille naisille on iso ongelma. Eli et naisena selvästi tiedä, mikä siellä Tinderissä naisiin oikeasti vetoaa. Eli millä se mies erottuu siitä valtavasta massasta miehiä, joita siinä sovelluksessa on. Hiukset ovat koko miehen ulkoisen olemuksen lähtökohta. Vasta tuon jälkeen tulevat pituus, lihakset ja ikä.
Mitä mä
Miten naisena selität, että komea miesmalli saa enemmän mätsejä Tinderissä, kuin tavallinen keskiverto suomalainen? Tiedätkö siis ihan varmasti, mitä naiset haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli tuoreet kasvokuvat, enkä käytä ikinä filttereitä. Mattchin tultua laitoin heti viestin. Otin goldin, että sain suurimman hyödyn irti. Tykkäyksiä tuli vuorokaudessa päälle 1500, matcheja sinä 2 viikon aikana kun siellä olin n.14 ja sieltä sattui löytymään nykyinen avopuolisoni.
Ja yleisesti: jos joku on oikeasti kiinnostunut, hän kyllä tekee sen selväksi.
N47
Ja yleisesti miehille: yksinkertaista matematiikkaa. Jos naiselle tulee 1500 tykkäystä, joista hän valitsee 14 jatkoon, niin onko kyseessä loppujen lopuksi teatterikorkeakoulun pääsyvaatimuksia kummempi asia? Eli kuinka paljon tähän sovellukseen kannattaa keskivertomiehenä tuhlata aikaa, jos naisten tykkäysmäärät ovat 1500-6000 miestä, joista nainen valitsee ulkoisesti parhaat?
Tämä sinun matematiikka ei toimi. Heti alkuun virhe koska harva siitä tunderistä maksaa ja näkee niitä tykkäyksiä.
Naiset tykkää niistä joista tykkää eikä valitse mistään massasta.
Ilmeisesti (pinnalliset) miehet olettavat, että naiset käyttävät miesten arviointiin samaa kriteeristöä kuin miehet naisiin. Eli miehiä kiinnostaa vain naisen absoluuttiset kehonmuodot ja kasvonpiirteet, vaikka olisi pakkeloitu ja muokattu kuva ja otettu vessassa tms. Sitten oletetaan että naiset ajattelee samoin, että katsotaan vain sitä leuan kulmaa tms ja ihan sama mikä vessaselfie tai yrmynaama kuva on kyseessä :D
Kun oikeasti naiset toki kiinnittävät kuvassa myöskin ensimmäiseksi huomion ulkonäköön, mutta ei samalla tavalla. He katsovat miehen hymyä, vaatteita, olemusta ja sitten katsovat tekstiä ja jos sekin natsaa niin jokin yksittäinen ulkonäöllinen piirre voidaan sivuuttaa. Toki joillekin tärkeää on myös pituus tai lihaksikkuus mutta monien tuttavien kanssa juteltuani olen päätellyt että aika vähemmistössä on naiset jotka jotain tarkkoja kriteerejä käyttää. Esim. itseäni ei vatsalihasten erottuvuus ole ikinä kiinnostanut.
Toki jos nainen etsii vain yhden yön seuraa niin hän voi käyttää noita pinnallisia kriteerejä koska nuo tärkeämmät asiat eivät ole olennaisia, ja tämä sama miehillä ihan ymmärrettävää. Mutta en ymmärrä miksi joku etsisi parisuhdetta pelkillä ulkoisilla seikoilla, ellei oikeasti ole niin huono itseluottamus että etsii sille pönkitystä kauniista/nuoresta kumppanista vaikka olisi miten ikävä luonne hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa kertoa jos eivät ota kakkoseen. Säästää molempien aikaa.
Sinun itsesi kannattaa kertoa tuo asia. Säästä naiset itseltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli tuoreet kasvokuvat, enkä käytä ikinä filttereitä. Mattchin tultua laitoin heti viestin. Otin goldin, että sain suurimman hyödyn irti. Tykkäyksiä tuli vuorokaudessa päälle 1500, matcheja sinä 2 viikon aikana kun siellä olin n.14 ja sieltä sattui löytymään nykyinen avopuolisoni.
Ja yleisesti: jos joku on oikeasti kiinnostunut, hän kyllä tekee sen selväksi.
N47
Ja yleisesti miehille: yksinkertaista matematiikkaa. Jos naiselle tulee 1500 tykkäystä, joista hän valitsee 14 jatkoon, niin onko kyseessä loppujen lopuksi teatterikorkeakoulun pääsyvaatimuksia kummempi asia? Eli kuinka paljon tähän sovellukseen kannattaa keskivertomiehenä tuhlata aikaa, jos naisten tykkäysmäärät ovat 1500-6000 miestä, joista nainen valitsee ulkoisesti parhaat?
Tämä sinun m
Tinderissä se tapahtuu nimenomaan massasta. Baarissa nainen voi saada "pakit", Tinderissä ei.
"Mutta ei sellaisia ulkonäkövinkkejä ole olemassa, jotka yleisesti toimisivat kaikkiin naisiin."
Luulen, että meillä molemilla on jonkinlainen käsitys siitä, millainen on se komea mies, joka saa paljon naisia ja joka yleisesti luokitellaan komeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti (pinnalliset) miehet olettavat, että naiset käyttävät miesten arviointiin samaa kriteeristöä kuin miehet naisiin. Eli miehiä kiinnostaa vain naisen absoluuttiset kehonmuodot ja kasvonpiirteet, vaikka olisi pakkeloitu ja muokattu kuva ja otettu vessassa tms. Sitten oletetaan että naiset ajattelee samoin, että katsotaan vain sitä leuan kulmaa tms ja ihan sama mikä vessaselfie tai yrmynaama kuva on kyseessä :D
Kun oikeasti naiset toki kiinnittävät kuvassa myöskin ensimmäiseksi huomion ulkonäköön, mutta ei samalla tavalla. He katsovat miehen hymyä, vaatteita, olemusta ja sitten katsovat tekstiä ja jos sekin natsaa niin jokin yksittäinen ulkonäöllinen piirre voidaan sivuuttaa. Toki joillekin tärkeää on myös pituus tai lihaksikkuus mutta monien tuttavien kanssa juteltuani olen päätellyt että aika vähemmistössä on naiset jotka jotain tarkkoja kriteerejä käyttää. Esim. itseäni ei vatsalihasten erottuvuus ole ikinä kiinnostanut.
Oikeastaan ensimmäinen asia mitä tulee nykyään mietittyä on, että onkohan tämä ihminen vaarallinen. Valitettavasti.
N42
Vierailija kirjoitti:
Ei tinderin naiset vastaile mitään vaikka olis normaali mies ja vaikka olisi maksanut parhaan palvelun siitä. Sinun pitää olla rikas ja omistaa vähintään 200 neliöinen omakotitalo ja sitten pitää haluta matkustella koko ajan koska 99% naisista harrastaa matkustelua. Onnea vaan etsintään suomi naiset on maailman nirsoimpia.
Pudota rimaa. Jos haluut ig heruttajan niin heillä varaa valita. Monelle tavis-Tiinalle kelpaa tavis-Timo.
Vierailija kirjoitti:
Nämä samat miehet, jotka saavat naisilta yhden yön seuraa, saavat ihan koska tahansa myös parisuhteen naisen kanssa. Eli kuten itsekin juuri paljastit, romanttisen suhteen kannalta ne vastalihakset ja pituus ovat hyvin keskeisessä roolissa. Ja tämä näkyy luonnollisesti silloin myös Tinderin mätsien määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oikeasti naiset toki kiinnittävät kuvassa myöskin ensimmäiseksi huomion ulkonäköön, mutta ei samalla tavalla. He katsovat miehen hymyä, vaatteita, olemusta ja sitten katsovat tekstiä ja jos sekin natsaa niin jokin yksittäinen ulkonäöllinen piirre voidaan sivuuttaa. Toki joillekin tärkeää on myös pituus tai lihaksikkuus mutta monien tuttavien kanssa juteltuani olen päätellyt että aika vähemmistössä on naiset jotka jotain tarkkoja kriteerejä käyttää. Esim. itseäni ei
Tämä.
Jos mies vaikuttaa liian turvalliselta, niin menee poistoon heti.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo että naiset ei laita niin suurta painoarvoa ulkonäölle kuin luulette (ellei haussa ole pelkkä seksiseura). Itsekin aikanaan swaippasin vasemmalle kaikki liian silotellut "miesmalli"-tyyppiset henkilöt, koska en viehätys kyseisestä miestyypistä, sama myös kaikki sixpack-saliposeeraukset meni hylkyyn.
En väitä ettei ulkonäöllä ole _mitään_ merkitystä mutta hyvin harva on oikeasti ruma ja suurin osa on ihan tavallisen näköisiä ja hyötyy noista ohjeista että mm. otetaan hymyilevä kuva ja annetaan persoonan näkyä niin kuvissa kuin esittelytekstissäkin.
Terv. Parisuhde löytyi tinderistä
Mutta todellisessa elämässä mikään ei viittaa siihen, etteivät naiset laittaisi painoarvoa vain ja ainostaan ulkonäölle. Ja juurihan kerroit, että naiset itse asiassa tuntevat oikeasti siis vetoa seksuaalisesti nimenomaan ulkonäköön. Eli jos haussa on "pelkkä"
En mä aikakasn kehtaisi minkään miesmallin kanssa mennä kun itsekään en ole mallin mitoissa. Mielummin omaa tasoa vastaava .
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa kertoa jos eivät ota kakkoseen. Säästää molempien aikaa.
Sä voit siihen profiiliis kirjoittaa että etsit naista joka ottaa kakkoseen. Säästää molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ensimmäinen asia...
Onpa ikävä kuulla, että naisten täytyy pelätä treffeillä. No, onhan näitä kaikenmaailman mikamoringeja ollut.
Upseerina ja herrasmiehenä olen kovasti pahoillani siitä, että tällaisia miehiäkin löytyy, joita naiset saavat pelätä.
Minä löysin avopuolisoni Tinderistä ja ei ole mikään kiiltokuvapoika vaan kuvissa näkyi sellainen pilke silmässä, josta kävi ilmi, että siellä pääkopassa on joku kotonakin. Hymyili kivasti ja kuvat oli suht tuoreita. Herätti kiinnostuksen tutustua enemmän, kun ihminen on helposti lähestyttävän näköinen. Ja hän on vielä kalju. Sixpackia ei tartte olla, ne ei ihmissuhteessa merkkaa mitään. Ja kyllä, kehonrakentajan kanssa olen ollut naimisissa ja hänessäkään se kroppa ei ollut tärkein juttu
Sun taas kannattaa kertoo heti profiilitekstisi alussa, että vaadit kakkoseen. Se jos mikä säästää molempien aikaa.