Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin aikuiset naiset, kertokaa pari juttua

Vierailija
12.07.2024 |

Täällä eronnut aikuinen mies, jolle Tinder on uusi ja hämmentävä kokemus. Ihmetyksen aiheita on useita, mutta laitetaan nyt joitakin:

- Ei näe tykkäyksiä. Ilmeisesti rajoitettu ilmaisversio käytössä. No miten silloin saa yhteyden kiinnostavaan ihmiseen? Ei perusversiollakaan pysty yksipuoliseen viestien lähettämiseen.

- Profiilissa vain jotain luontokuvia, tauluja, esineitä yms. Ei esittelytekstiä tai mitään kuvausta itsestä, luonteenpiirteistä tai muusta oleellisesta.

- Suuri osa kasvokuvista on voimakkasti muokattuja. Sitten voi olla yksi, jossa näkyy sama ihminen luomuna, ilman filttereitä.  Joskus vaikea tunnistaa samaksi ihmiseksi.

- Varakkaan seuran etsiminen. Tai talonmiehen.

- Ei hae seksiseuraa, mutta haluaa tavata vain harvakseltaan joka toinen viikonloppu tms.

Oma profiilini ja habitukseni on ilmeisesti äärimmäisen tylsä ja tavallinen setämies, koska tykkäyksiä tulee tyyliin yksi viikossa. Ja siihen se sitten jääkin. Osaisipa edes tanssia niin voisi mennä old school lavatansseihin. Tinder vaikuttaa turhalta rahanmenolta.  Tai ehkä osaatte kertoa tippejä, jolla saisi auringon joskus paistamaan risukasaankin. Uskon, että kahden kesken kahvilla tai kävelyllä tutustuen en olisi niin tylsä tyyppi kuin mitä Tinder saa minut uskomaan. Mutta se tapaaminen pitäisi ensin saada järjestymään.

Kommentit (256)

Vierailija
61/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran : Normaalit miehet saavat kyllä matcheja, kuten normaalit naisetkin. Joten profiilissa täytyy olla paljon pielessä, jollei matcheja tule.

Oletko tinderöinyt paljon miehenä?

Itse olen 9 vuoden aikana käyttänyt Tinderin varmaan 12-14 eri kerralla muutaman viikon tai pari kuukautta kerrallaan. Kyllä tavallisena miehenä saan matchejä ja syntyy keskusteluja sekä tulee treffejä. 

Olisiko heittää miehenä miehelle hyviä neuvoja? Olet ilmeisesti siis menestynyt taviksena kyseisessä ohjelmassa?

Olen ne ekalla sivulla listannut. Hyvä toki tiedostaa, ettei mikäöän neuvo ole tae onnistumisesta, mutta onnistumisen todennäköisyyksiä voi parantaa.

Vierailija
62/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran : Normaalit miehet saavat kyllä matcheja, kuten normaalit naisetkin. Joten profiilissa täytyy olla paljon pielessä, jollei matcheja tule.

Itse olen 9 vuoden aikana käyttänyt Tinderin varmaan 12-14 eri kerralla muutaman viikon tai pari kuukautta kerrallaan. Kyllä tavallisena miehenä saan matchejä ja syntyy keskusteluja sekä tulee treffejä. 

Sama kokemus mulla. Ihan hyvin sai matcheja ja keskusteluita sekä mukavia treffejä.

Epäilen tosin että jos ei juttu luista tinderin ulkopuolella, ei se luista sielläkään ja näyttäytyy niin ettei matcheja tule tai ainakaan treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko heittää miehenä miehelle hyviä neuvoja? Olet ilmeisesti siis menestynyt taviksena kyseisessä ohjelmassa?

Olen ne ekalla sivulla listannut. Hyvä toki tiedostaa, ettei mikäöän neuvo ole tae onnistumisesta, mutta onnistumisen todennäköisyyksiä voi parantaa.

Ensimmäisellä sivulla ei ole miehen antamia neuvoja, vain naisten epämääräisiä neuvoja, joilla kukaan mies ei tee mitään. Esimerkiksi ulkonäölliset piirteet puuttuivat eka sivun listauksista kokonaan.

Vierailija
64/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus mulla. Ihan hyvin sai matcheja ja keskusteluita sekä mukavia treffejä.

Epäilen tosin että jos ei juttu luista tinderin ulkopuolella, ei se luista sielläkään ja näyttäytyy niin ettei matcheja tule tai ainakaan treffejä.

No millaisia neuvoja sinä antaisit mieheltä miehelle? Mitä teet paremmin, kuin muut keskivertomiehet? Eli miten saat esimerkiksi ensin Tinderissä mätsejä, kuinka saat naiset sieltä treffeille ja miten vielä etenet treffeille siten, että pystyt voittamaan 5000 muuta naisen vaihtoehtoa?

Vierailija
65/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhmää miestä kukaan halua, eikä rumaa. 

Vierailija
66/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoittaako ruma mies suurin piirtein tätä: Kalju, ulkomaalainen, lihava, lyhyt, iäkäs?

Vierailija
67/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä neuvoista jätetään aina ulkonäkö kokonaan pois?

Vahva tämä. Itse olen "nuorekas 50v setämies" eli sopusuhtainen, sileäkasvoinen, semisti urheilullinen, sisäkumi ei paista eikä tarakka vilku tms. Esim. viimeisen vuoden sisällä minulta on kolme kertaa kysytty ruokakaupassa papereita kun olen aurinkolasit päässä mennyt maksamaan ruokaostoksia ja paria lonkeroa.

Kun selaan tinderiä, niin 4/5 naisista hakemassani ikäryhmässä 45-55 pyyhkäistään heti vasemmalle, koska kasvot eivät miellytä minua. Jos kasvot eivät miellytä, niin silloin on ihan sama mitä sanallisessa osiossa lukee tai mitä nainen hakee. Naisen ei tarvitse olla klassissn kaunis, pidän monesti myös ns persoonallisen näköisistä naisista. Mutta jos naama ei kerta kaikkiaan miellytä, niin siitä ei pääse yli. Eikä lihavuudesta. Joku BMI 30 ja beyond nainen ei vaan  kiinnosta parisuhdemielessä yhtään, vaikka kasvot olisivat miten kauniit. Sillekään en voi mitään.

Kohta joku varmaan puuttuu tuohon ikähaarukkaan. Koska olen itse nuorekas, niin minua kiinnostavat nuorekkaat naiset. Nuorekkuudella on suurempi merkitys kuin ikävuosilla. Nuorekas 55v on fine, mutta vastaavasti paljon ikäistään vanhemman näköinen 45 kuuluu automaattisesti vasemmalle kaistalle. Ei tämä mielestäni ole yhtään sen kummempaa kuin uuden työpaikan tai vaihtoauton etsiminen, vaikka haetaankin ihmissuhdetta. Joskus kelpaa, toisinaan sitten taas ei.

Vierailija
68/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kumpaakaan, mutta koska en erinäisistä syistä laita profiiliini sellaista kasvokuvaa, josta minut tutut ihmiset tunnistaisivat, niin homma on ilmeisesti yhtä tyhjän kanssa. Ja em.ei johdu siitä, ettäolisin varattu mies pettämässä omaa puolisoaan.

Vierailija
69/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva tämä. Itse olen "nuorekas 50v setämies" eli sopusuhtainen, sileäkasvoinen, semisti urheilullinen, sisäkumi ei paista eikä tarakka vilku tms. Esim. viimeisen vuoden sisällä minulta on kolme kertaa kysytty ruokakaupassa papereita kun olen aurinkolasit päässä mennyt maksamaan ruokaostoksia ja paria lonkeroa.

Kun selaan tinderiä, niin 4/5 naisista hakemassani ikäryhmässä 45-55 pyyhkäistään heti vasemmalle, koska kasvot eivät miellytä minua. Jos kasvot eivät miellytä, niin silloin on ihan sama mitä sanallisessa osiossa lukee tai mitä nainen hakee. Naisen ei tarvitse olla klassissn kaunis, pidän monesti myös ns persoonallisen näköisistä naisista. Mutta jos naama ei kerta kaikkiaan miellytä, niin siitä ei pääse yli. Eikä lih

Kuka hlvetti on aurinkolasit päässä kaupassa? Ei muuta kysyttävää.

Vierailija
70/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että kun täällä naiset ehdottavat, että tinderiä käyttävän miehen kannattaisi katsoa läpi että profiilissa on hyvät kuvat, profiiliteksti jossa kertoo jotain itsestään ja kenties siitä mitä etsii ja joka ei sisällä toiveita negatiivisuuden kautta (isopyllyiset painakaa ruksia jne) niin vastaukset ovat aina luokkaa 

- mitä hyötyä koska en ole miesmalli

- oletko miehenä käyttänyt tinderiä

- naiset tykkäävät vain rikkaista lentäjistä

Mietin sitä että olisiko se niin iso vaiva kokeilla jos kuitenkin tinderin käyttö kiinnostaisi? Moni nainen kuitenkin on samoilla linjoilla esimerkiksi siitä, että negatiivinen profiiliteksti tai ei profiilitekstiä ollenkaan on huonompi juttu kuin myönteinen profiiliteksti. Täällä saa itse asiassa ihan hyvää apua juurikin profiilitekstien hiomiseen.

Vierailija
71/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että kun täällä naiset ehdottavat, että tinderiä käyttävän miehen kannattaisi katsoa läpi että profiilissa on hyvät kuvat, profiiliteksti jossa kertoo jotain itsestään ja kenties siitä mitä etsii ja joka ei sisällä toiveita negatiivisuuden kautta (isopyllyiset painakaa ruksia jne) niin vastaukset ovat aina luokkaa 

- mitä hyötyä koska en ole miesmalli

- oletko miehenä käyttänyt tinderiä

- naiset tykkäävät vain rikkaista lentäjistä

Mietin sitä että olisiko se niin iso vaiva kokeilla jos kuitenkin tinderin käyttö kiinnostaisi? Moni nainen kuitenkin on samoilla linjoilla esimerkiksi siitä, että negatiivinen profiiliteksti tai ei profiilitekstiä ollenkaan on huonompi juttu kuin myönteinen profiiliteksti. Täällä saa itse asiassa ihan hyvää apua juurikin profiilitekstien hiomiseen.

Koska naiset jättävät ne ulkonäkövinkit pois. Niitä ei tule koskaan. Ja juuri ne olisivat ihan elintärkeitä. Eli minkä näköinen mies siinä hyvässä kuvassa tulisi olla. Tämä on ehdottomasti se neuvo, mitä naisilta kaikista eniten kaipaan.

Vierailija
72/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoittaako ruma mies suurin piirtein tätä: Kalju, ulkomaalainen, lihava, lyhyt, iäkäs?

No eipä voi tuolla tavalla yleistää. Kyllä jotkut kaljut ovat hyvännäköisiä, samoin lyhyet. Vanhaa ja lihavaa en ottaisi. 

Vierailija
73/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kumpaakaan, mutta koska en erinäisistä syistä laita profiiliini sellaista kasvokuvaa, josta minut tutut ihmiset tunnistaisivat, niin homma on ilmeisesti yhtä tyhjän kanssa. Ja em.ei johdu siitä, ettäolisin varattu mies pettämässä omaa puolisoaan.

Eli valehtelet myös iän ja asuinpaikan?

Vierailija
74/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä voi tuolla tavalla yleistää. Kyllä jotkut kaljut ovat hyvännäköisiä, samoin lyhyet. Vanhaa ja lihavaa en ottaisi. 

Eikö voi yleistää? Älä kaunistele turhaan täällä.

Vierailija
75/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. Enkä luonteenpiirteitäni, kiinnostuksen kohteitani, aikuisten lasteni ikää tms. Ainoastaan työnantaja/ammatti puuttuu profiilista, eli Tinderin mukaan 95% valmis profiili.

Vierailija
76/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssimaan oppii tanssikursseilla. 

Voi olla tuloksekkaampaa kuin Tinderin selaaminen jo se kurssille meno :)

Vierailija
77/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mitä ilmeisimmin ihan kehityskelpoinen profiili, koska saat tykkäyksiä, jopa kerran viikossa. Yleisesti ottaen miehillä on todella surkeita profiileja, niin sieltä on helppo erottua edukseen mm.

- hyvillä kuvilla, joissa sinulla on ystävällinen ilme

- selkeällä profiilitekstillä, jossa on naiselle jotain mikä herättää kiinnostuksen

- selkeä aie parisuhteesta, mikä ei tietenkään tarkoita, että kuka vain kelpaa, vaan sitä, että tapailet löytääksesi kumppanin

Itse selailen profiileja nopeasti ja pysähdyn kohdalle, jos ensisilmäys vaikuttaa lupaavalta. Moni on sitten varattu tai muuten vain outo, niin ei kannata ottaa itseensä mitään eikä takertua mihinkään.

Vierailija
78/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. Enkä luonteenpiirteitäni, kiinnostuksen kohteitani, aikuisten lasteni ikää tms. Ainoastaan työnantaja/ammatti puuttuu profiilista, eli Tinderin mukaan 95% valmis profiili.

Eli sua ei voi tutut tunnistaa, kun kasvokuvasta ei voi tunnistaa, vaikka kaikki muut mätsää suhun? Kallistun kuitenkin tuohon tyhmä-määritelmään kohdallasi. 

Vierailija
79/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mitä ilmeisimmin ihan kehityskelpoinen profiili, koska saat tykkäyksiä, jopa kerran viikossa. Yleisesti ottaen miehillä on todella surkeita profiileja, niin sieltä on helppo erottua edukseen mm.

- hyvillä kuvilla, joissa sinulla on ystävällinen ilme

- selkeällä profiilitekstillä, jossa on naiselle jotain mikä herättää kiinnostuksen

- selkeä aie parisuhteesta, mikä ei tietenkään tarkoita, että kuka vain kelpaa, vaan sitä, että tapailet löytääksesi kumppanin

Itse selailen profiileja nopeasti ja pysähdyn kohdalle, jos ensisilmäys vaikuttaa lupaavalta. Moni on sitten varattu tai muuten vain outo, niin ei kannata ottaa itseensä mitään eikä takertua mihinkään.

Ja mikä on se "jotain", mikä herättää profiilitekstissä naisen seksuaalisen kiinnostuksen? Nythän ei siis puhuta kaverisuhteesta, vaan mahdollisesta romanttisesta suhteesta.

Vierailija
80/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun selaan tinderiä, niin 4/5 naisista hakemassani ikäryhmässä 45-55 pyyhkäistään heti vasemmalle, koska kasvot eivät miellytä minua. Jos kasvot eivät miellytä, niin silloin on ihan sama mitä sanallisessa osiossa lukee tai mitä nainen hakee. Naisen ei tarvitse olla klassissn kaunis, pidän monesti myös ns persoonallisen näköisistä naisista. Mutta jos naama ei kerta kaikki

Repesin myös tälle😂 Ehkä kassa kuitenkin katsoi paperit muusta syystä kuin siitä, että olisi luullut tätä nuoreksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi