Tinderin aikuiset naiset, kertokaa pari juttua
Täällä eronnut aikuinen mies, jolle Tinder on uusi ja hämmentävä kokemus. Ihmetyksen aiheita on useita, mutta laitetaan nyt joitakin:
- Ei näe tykkäyksiä. Ilmeisesti rajoitettu ilmaisversio käytössä. No miten silloin saa yhteyden kiinnostavaan ihmiseen? Ei perusversiollakaan pysty yksipuoliseen viestien lähettämiseen.
- Profiilissa vain jotain luontokuvia, tauluja, esineitä yms. Ei esittelytekstiä tai mitään kuvausta itsestä, luonteenpiirteistä tai muusta oleellisesta.
- Suuri osa kasvokuvista on voimakkasti muokattuja. Sitten voi olla yksi, jossa näkyy sama ihminen luomuna, ilman filttereitä. Joskus vaikea tunnistaa samaksi ihmiseksi.
- Varakkaan seuran etsiminen. Tai talonmiehen.
- Ei hae seksiseuraa, mutta haluaa tavata vain harvakseltaan joka toinen viikonloppu tms.
Oma profiilini ja habitukseni on ilmeisesti äärimmäisen tylsä ja tavallinen setämies, koska tykkäyksiä tulee tyyliin yksi viikossa. Ja siihen se sitten jääkin. Osaisipa edes tanssia niin voisi mennä old school lavatansseihin. Tinder vaikuttaa turhalta rahanmenolta. Tai ehkä osaatte kertoa tippejä, jolla saisi auringon joskus paistamaan risukasaankin. Uskon, että kahden kesken kahvilla tai kävelyllä tutustuen en olisi niin tylsä tyyppi kuin mitä Tinder saa minut uskomaan. Mutta se tapaaminen pitäisi ensin saada järjestymään.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arvailet käyttäjämääriä ja miten näkyvyys menisi, Edelleen kannattaako liikaa hermostua sovelluksen toiminnasta? Ellet koe Tinderin olevan sinua varten, niin ei kannata sitä käyttää. Tinder tuskin muuttuu sinun toiveiden pohjalta."
Käyttäjämäärät ovat ihan julkista tietoa.Mistä luet esim. Helsingn käyttäjämäärät ja osaatko kertoa miten he jakaantuvat ikäluokittain?
Te ketkä valitatte Tinderin haittaavan parutumista, niin miten muuttaisitte Tinderin toiminnallisuutta jotta pariutumisen mahdollisuus kasvaisi?
Oletko sinä sitä mieltä, että Tinder on tehnyt maailmasta ja ihmisten pariutumisesta paremman?
Ehdottomasti. On lisännyt naisten turvallisuutta ja seulaa, sekä antanut kokonaiskuvan siitä millaisia kumppaniehdokkaita on tarjolla ja miehistä keskimäärin. Parisuhteet ovat vähentyneet ja sitä kautta kaikki niihin liittyvät negatiiviset lieveilmiöt. Moni nainen optaa lapsettomaksi tai itselliseksi äidiksi, mikä vapauttaa miehestä huoltajuudessakin. Lapsikin säästyy siittäjän vaikutukselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten täytyy ymmärtää osata myydä omaa itseänsä. Et sä voi jäädä odottamaan josko joku ajaisi trailerilla pihaan. Mikäli jatkuvasti irvistelet pihamaalle ajaville ostajille pysyt sinkkuna. Etkä edelleenkään voi heti odottaa pääseväsi viiden tähden tallille. Joudut aloittamaan pihattopaikalta.
Miesten ei tarvitse osata myydä mitään, kun "puutarha" on kunnossa. Naiset kyllä tulevat automaattisesti, kun paketti on valmis. Siihen ei tarvita Tindereitä, eikä myymisiä missään.
Miten meinasit, että nämä naiset tulevat tietoiseksi olemassaolostasi ja "puutarhastasi"?
Pikkulinnut laulavat. Näin se on aina mennyt ja tulee menemään
Ympäripyöreä vastauks
Jos puutarhassa on hirveä määrä miespuolisia kavereita ja työ, niin ei se ole vielä olosuhde, mihin nainen voi rakentaa pesän ja pyöräyttää muksun. Se on naisen luonto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arvailet käyttäjämääriä ja miten näkyvyys menisi, Edelleen kannattaako liikaa hermostua sovelluksen toiminnasta? Ellet koe Tinderin olevan sinua varten, niin ei kannata sitä käyttää. Tinder tuskin muuttuu sinun toiveiden pohjalta."
Käyttäjämäärät ovat ihan julkista tietoa.Mistä luet esim. Helsingn käyttäjämäärät ja osaatko kertoa miten he jakaantuvat ikäluokittain?
Te ketkä valitatte Tinderin haittaavan parutumista, niin miten muuttaisitte Tinderin toiminnallisuutta jotta pariutumisen mahdollisuus kasvaisi?
Ei ongelma ole tinder vaan kohtaanto-ongelma. Miehet ölisevät, että tinder vie mätsit -> tosiasiassa naiset eivät vaan enää kelpuuta peruspette
Kuka sinulle on sanonut, että nuo tekevät sinusta "hyvän puolison"? Onko urasi siis sellaisessa vaiheessa, että pystyt elättämään naisen ja perheen? Miten kaverisi tekevät sinusta hyvän puolison, rakentavatko he sinulle talon vai? Entä lihakset? Et sinä ole noita asioita naisen vaan itsesi vuoksi tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelma ole tinder vaan kohtaanto-ongelma. Miehet ölisevät, että tinder vie mätsit -> tosia
Kuka sinulle on sanonut, että nuo tekevät sinusta "hyvän puolison"? Onko urasi siis sellaisessa vaiheessa, että pystyt elättämään naisen ja perheen? Miten kaverisi tekevät sinusta hyvän puolison, rakentavatko he sinulle talon vai? Entä lihakset? Et sinä ole noita asioita naisen vaan itsesi vuoksi tehnyt
En tiedä vastasitko minun viestiini, mutta vastaan siihen sillä oletuksella, että vastasit.
Pystyisin elättämään puolisoni, jos tarve vaatisi, ja kyllä se ainakin minulle sopisi, jos puoliso pääasiallisesti hoitaisi kotia. Perheen elättämisestä en ole varma, koska en ole tehnyt tarkempaa budjettia.
Kaverini ovat osa tukiverkostoani, joten heiltä saa apua tarvittaessa. Heidän kanssaan on myös hyvä viettää aikaa, mikä on terveellistä.
Treenattu keho on kiva juttu, koska naiset pitävät sitä viehättävänä. Seksielämä ei siis pääsisi kuihtumaan ainakaan ruman ulkomuodon takia.
Suurimman osan asioista elämässäni olen tehnyt sillä tavoitteella, että ne tekevät minusta paremman kumppanin. Oma hyvinvointini on myös eräs motiivi, mutta sekin omalta osaltaan tekee minusta paremman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelma ole tinder vaan kohtaanto-ongelma. Mie
En tiedä vastasitko minun viestiini, mutta vastaan siihen sillä oletuksella, että vastasit.
Pystyisin elättämään puolisoni, jos tarve vaatisi, ja kyllä se ainakin minulle sopisi, jos puoliso pääasiallisesti hoitaisi kotia. Perheen elättämisestä en ole varma, koska en ole tehnyt tarkempaa budjettia.
Kaverini ovat osa tukiverkostoani, joten heiltä saa apua tarvittaessa. Heidän kanssaan on myös hyvä viettää aikaa, mikä on terveellistä.
Treenattu keho on kiva juttu, koska naiset pitävät sitä viehättävänä. Seksielämä ei siis pääsisi kuihtumaan ainakaan ruman ulkomuodon takia.
Suurimman osan asioista elämässäni olen tehnyt sillä tavoitteella, että ne tekevät minusta paremman kumppanin. Oma hyvinvointini on myös eräs motiivi, mutta sekin omalta osaltaan tekee minusta paremman kumppanin.
Uskomatonta, että joku tarvitsee nämäkin asiat selitettyinä. Pitäisi olla ilmiselvää.
Ketjun aloittaja edelleen ihmeissään Tinderin kanssa. Uuden työpaikankin löytää näköjään helpommin kuin naisen. Yhdet treffit takana ja viestittely hieman pelottavan naisen kanssa, joka alkoi tenttaamaan minun mielipiteitäni USA:n presidentinvaaleista. Ai joo, pari ghostatuksi tulemista myös.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa kertoa jos eivät ota kakkoseen. Säästää molempien aikaa.
Sama sinulla. Otathan. Että pääsen 30 cm strap onilla sua pökkimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei näe tykkäyksiä. Ilmeisesti rajoitettu ilmaisversio käytössä. No miten silloin saa yhteyden kiinnostavaan ihmiseen? Ei perusversiollakaan pysty yksipuoliseen viestien lähettämiseen.
Selaat kortteja niin kauan, että tulee match, ja sen jälkeen voit lähettää viestin. Rahalla saa kai supertykkäyksiä, joka kertoo naiselle, että tämä mies tosissaan haluaa puhua kanssasi
Ilmeisesti ette ymmärtäneet ap:n kysymystä niin kuin tarkoitti. On toki hieman epäselvästi ilmaistu.
Itse ymmärsin tuon niin, että miksi monella naisella lukee profiilissa: "en näe tykkäyksiä", ja kuvittelevatko he, että miehet voivat lähettää heille viestin, vaikkeivät itse ole tykänneet. Näihin olen törmännyt usein ja lisäyksenä heillä juuri, että laita viestiä.
Tämä on todellisuutta. Miten laita
Käytät sellaista palvelua, missä käyttäjät voivat laitella toisillee vapaasti viestejä? Esimerkiksi Happypancake tai suomi 24 treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaat kortteja niin kauan, että tulee match, ja sen jälkeen voit lähettää viestin. Rahalla saa kai supertykkäyksiä, joka kertoo naiselle, että tämä mies tosissaan haluaa puhua kanssasi
Ilmeisesti ette ymmärtäneet ap:n kysymystä niin kuin tarkoitti. On toki hieman epäselvästi ilmaistu.
Itse ymmärsin tuon niin, että miksi monella naisella lukee profiilissa: "en näe tykkäyksiä", ja kuvittelevatko he, että miehet voivat lähettää heille viestin, vaikkeivät itse ole tykänneet. Näihin olen törmännyt usein ja lisäyksenä heillä juuri, että laita viestiä.
Käytät sellaista palvelua, missä käyttäjät voivat laitella toisillee vapaasti viestejä? Esimerkiksi Happypancake tai suomi 24 treffit.
Suomi24 Treffien keski-ikä taitaa olla 50 vuotta. Omalla paikkakunnallani ei ole yhtäkään alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Tämä toimii aika huonosti, kun on itse parikymppinen mies, joka etsii parikymppistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärsin tuon niin, että miksi monella naisella lukee profiilissa: "en näe tykkäyksiä", ja kuvittelevatko he, että miehet voivat lähettää heille viestin, vaikkeivät itse ole tykänneet. Näihin olen törmännyt usein ja lisäyk
Vastasinkin käyttäjälle, joka halusi palvelun missä voi lähestyä ihmisiä vapaasti. Tinder ei ole sellainen, siksi annoin pari esimerkkiä palveluista jotka ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärsin tuon niin, että miksi monella naisella lukee profiilissa: "en näe tykkäyksiä", ja kuvittelevatko he, että miehet voivat lähettää heille viestin, vaikkeivät itse ole t
Vastasinkin käyttäjälle, joka halusi palvelun missä voi lähestyä ihmisiä vapaasti. Tinder ei ole sellainen, siksi annoin pari esimerkkiä palveluista jotka ovat sellaisia.
Ei niissäkään käytännössä voi lähestyä ketään, kun käyttäjiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärsin tuon niin, että miksi monella naisella lukee profiilissa: "en näe tykkäyksiä", ja kuvittelevatko he, että miehet voivat läh
Riippuu alueesta ja minkä ikäisiä hakee. Tuo ei edelleen muuta palvelun perustoiminnallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee naisille ihan liikaa tykkäyksiä.
Kun joka päivä tulee tuhat tykkäystä, niin ymmärtää, että miehet ei edes lue naisten profiilitekstejä, vaan he lähettävät tykkäyksiä joka ikiselle naiselle kalastellessaan matcheja.
Näiden lukemattomien kalastelumatchien seurauksena tulevat lukemattomat huonot treffit todistavat viimeistään, että Tinderin kautta löytää vain paskoja miehiä.
Joten naiset muuttuvat entistä krantummiksi, eivätkä tykkää enää kuin niistä aivan täydellisistä miehistä, jotka muutenkin saavat kaikki tykkäykset Tinderissä. Ja profiiliin saatetaan sitten laittaa entistä kovempia vaatimuslistoja juuri siksi, että pääsisi eroon niistä miesten epätoivoisista kalastelutykkäyksistä.
Muuten yksi ärsyttävimmistä piirteistä miesten profiileissa on hyvin yleinen ja aina sama: harrastuslistat. Siis etsittekö treffiseuraa vai harrastuskaveria? Kertoisitte ennemmin siitä, mink
No ei me miehet edes halua harrastaa yhdessä! Mun tapauksessa ainakin etsineet seuraa lähinnä sohvalle ja sänkyyn. Ja mä kun luulin pääseväni eräilemään, kalastamaan, kiipeilemään jne. Älkää listatko noita, jos ette halua naisen kanssa muuta kuin kotileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa kertoa jos eivät ota kakkoseen. Säästää molempien aikaa.
Kuinka monella miehellä tuo sitten on jokin kynnyskysymys on toinen juttu.
Pokehiirillä. Huonoilla rakastajilla.
Pienivehkeisillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerro toki miten Tinderin algoritmi muokkaa, kun suomalaisessa kaupungissa käyttäjiä voi olla joitain kymmeniä tai satoja?"
Tinder toimii siten, että se ei näytä sinulle sovelluksessa niitä ihmisiä, joita se ei halua sinun näkevän. Esimerkiksi jos Turun kokoisessa kaupungissa on 500-1000 naista ja miehiä on 6000, niin miehenä et näy Tinderissä, kuin ihan pienelle osalle naisia, mikäli Tinder laittaa sinut matalimman "tason koriin".
No et kai sun profiili kaikille voi mitenkään näkyäkään, kun siitähän riippuu täysin sen naisen asettamat kriteerit. Jos kriteerissä on hyvin tarkka etäisyysmääritys, niin ei kaikki turkulaiset naiset silloin tule. Eivätkä myöskään silloin, jos ikähaitari ei täsmää. Ja ihan turha kuvitella, että Turussa olisi 6000 miestä Tinderissä, jotka sopisi jokaisen
Tää etäisyyshomma on ihan syvältä. Jos mun raja on 80km, niin en todella halua nähdä mitään argentiinalaisia miehiä.
Tämä on todellisuutta. Miten laitan viestiä, jos toinen ei ensin tykkää?