Mitä mun pitäisi tehdä? Skitsoaffektiivinen häiriö
Oon sairastanut 10v ja nyt 46v ikäinen. Mulla oli perhe mutta erosin yli puoli vuotta sitten. Nyt tapaillut miehiä mutta kukaan ei ole kiinnostunut. Käyttävät vain hetken huviksi. Oon 5v ollut poissa työelämästä eläkkeellä. Haluaisin töihin vielä mutta en tiedä miten. Oon suvusta jossa ainoastaan työtä tekevää arvostetaan.
Haluaisin uuden parisuhteen. En viihdy yhtään sinkkuna. Mutta tuntuu mahdottomalta. Ei ystäviä ja vihaan kaupunkia missä asun
Exä haluaisi vielä yhteen mutta onkohan edes mahdollista. Mitä lapset ajattelisi. Ovat aikuisia. Mulla edelleen tunteita exää kohtaan mutta mistä tiedän johtuuko vain siitä ettei kukaan muu huoli minua
Haluaisin jotain toivoa tilanteeseeni. Päivät kuluu vain yksin asunnossani
Kommentit (8)
Ihan vakavasti ja tosissaan: Kun sulla on diagnosoitu vakavahko mielenterveydenhäiriö, niin sun pitäisi hakea siihen apua psykiatrian asianttuntijalta. Sun ei todellakaan pitöisi hakea siihen apua jostain nettipalstalta, missä randomtrollit voi esittää mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti ja tosissaan: Kun sulla on diagnosoitu vakavahko mielenterveydenhäiriö, niin sun pitäisi hakea siihen apua psykiatrian asianttuntijalta. Sun ei todellakaan pitöisi hakea siihen apua jostain nettipalstalta, missä randomtrollit voi esittää mitä vaan.
Mä olen hoidossa. Miksi luulet etten olisi?
Ap
Exän kanssa lähentyisin varovasti tunnustellen. On kunnioitettavaa, että hän vielä välittää sinusta. Lasten kanssa voi asiasta keskustella, mutta päätös on teidän.
Mt-ongelmat ovat ihmissuhteissa vaikea asia. Miten kestäisit, jos uusi suhde olisikin pettymys?
Etsi itsellesi kuntouttavaa työtoimintaa tms, mikä ei rasita liikaa. Onko mahdollista muuttaa miellyttävämpään paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa lähentyisin varovasti tunnustellen. On kunnioitettavaa, että hän vielä välittää sinusta. Lasten kanssa voi asiasta keskustella, mutta päätös on teidän.
Mt-ongelmat ovat ihmissuhteissa vaikea asia. Miten kestäisit, jos uusi suhde olisikin pettymys?
Etsi itsellesi kuntouttavaa työtoimintaa tms, mikä ei rasita liikaa. Onko mahdollista muuttaa miellyttävämpään paikkaan?
Mitä tuo varovasti tunnustellen tarkoittaa? Miten edetä? En ole varma enää huolisiko oikeasti takaisin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo varovasti tunnustellen tarkoittaa? Miten edetä? En ole varma enää huolisiko oikeasti takaisin
Ap
Ei suinpäin suhteeseen takaisin. Omat tilat, henkiset ja ruumiilliset molemmille. Oikeus peruuttaa suhde. Koeaika ennen uutta sitoutumista.
Ota ex takaisin?