Uskotteko miten suuren osan tämän palstan aloituksesta todeksi
Siis tokihan joku puolet näkee ihan selviksi jankkaushöpöiksi. Mutta lopuista.
Minusta iso osa on sellaista mihin en usko
Kommentit (29)
On täällä joukossa joku ihan asiallinen kuin aloitus
Mutta sitten on näitä kestoprovoaloituksia jotka toistuu.
Kaikki on oletusarvoisesti pelkkää paskapostausta
Vierailija kirjoitti:
En todeellakaan, korkeintaan 10%
Sama.
Ehkä tuo määrä on ihan asiallisia.
Minä uskon kaiken. Eihän nyt ihmiset valehtelisi. Eihän?
En usko keneenkään, joka puhuu "jankkauksesta".
Nuo holvikaarijugurttikiltyimies jne höpöttäjät on sinänsä vaarattomia.
Eniten tympii trollaajat jotka pyrkii luomaan negatiivisia mielikuvia jostain ihmisestä tai asiasta tekemällä toistuvia aloituksia aiheesta. Sellainen tympii.
En oikeastaan. Eniten ihmetyttää että kun kehun miestäni jossain ketjussa, kommentti poistuu joka ainoa kerta. Palsta on muuttanut kyllä suhtautumista miehiin ja naisiin tasa-arvoisemmaksi.
V...u kirjoita suomea vaaaajakki. Tuosta otsikosta ei saa mitään selvää, idiootti.
Äidinkielen tunnille takaisin!
Jos epätodesta provoavauksesta syntyy hyvä keskustelu, ei ole mitään väliä onko avaus totta vai ei. Toisaalta jos sama avaus ilmestyy turhan usein, ei ole mitään syytä keskustella enää.
Moni ketju on palstan pienen sisäpiirin tyhjän ajan täytettä typerillä vanhoilla sisäpiirivitsellä. Jotka on jo ajat sitten kuluneet loppuun.
Vierailija kirjoitti:
V...u kirjoita suomea vaaaajakki. Tuosta otsikosta ei saa mitään selvää, idiootti.
Äidinkielen tunnille takaisin!
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Uskon tietenkin asunhan Porvoossa.
Mulle on ihan sama onko aloitus totta vai ei.
Niistä voi kummiskin kehittäviä keskusteluita syntyä. Erilaiset ihmiset kun kertovat omia näkemyksiä aiheesta.
Muapas enemmän häiritsee nämä pahaa mieltä aiheuttajat passiivisilla kirjoituksillaan. Pilaavat sen keskustelun ja sitten alkaa hirveä väitteleminen. Tämän takia olen vähentänyt palstailua. Ja joskus katoan kokonaan täältä.
No tiedän että hyvin voi olla provoja. Siis tyyliin, että mies hakkaa, mitä teen. Saatan silti vastata, koska moni muu saattaa olla samassa tilanteessa ja saada vinkkejä. Jotkut ilmiselvät provot jätän väliin.
Ehkä 7-15prosenttia. Ne missä keskustelu on asiallista ja aloittaja kommunikoi fiksusti.
Miten? Siten, että moderaattorit täyttää suuren osan etusivusta. Ovat niin innokkaita.
Vähintään 30% etusivusta on aina poliittista.
Tuskin tänne nyt kukaan tosissaan kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 30% etusivusta on aina poliittista.
Mä vihasin joskus politiikkaa, mutta nykyään aiheista katsottuna ne ovat yhtiä mielenkiintoisimmista aiheista.
Liian monissa aloituksissa on aistittavissa autistisuutta.
En todeellakaan, korkeintaan 10%