Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin aikuiset naiset, kertokaa pari juttua

Vierailija
12.07.2024 |

Täällä eronnut aikuinen mies, jolle Tinder on uusi ja hämmentävä kokemus. Ihmetyksen aiheita on useita, mutta laitetaan nyt joitakin:

- Ei näe tykkäyksiä. Ilmeisesti rajoitettu ilmaisversio käytössä. No miten silloin saa yhteyden kiinnostavaan ihmiseen? Ei perusversiollakaan pysty yksipuoliseen viestien lähettämiseen.

- Profiilissa vain jotain luontokuvia, tauluja, esineitä yms. Ei esittelytekstiä tai mitään kuvausta itsestä, luonteenpiirteistä tai muusta oleellisesta.

- Suuri osa kasvokuvista on voimakkasti muokattuja. Sitten voi olla yksi, jossa näkyy sama ihminen luomuna, ilman filttereitä.  Joskus vaikea tunnistaa samaksi ihmiseksi.

- Varakkaan seuran etsiminen. Tai talonmiehen.

- Ei hae seksiseuraa, mutta haluaa tavata vain harvakseltaan joka toinen viikonloppu tms.

Oma profiilini ja habitukseni on ilmeisesti äärimmäisen tylsä ja tavallinen setämies, koska tykkäyksiä tulee tyyliin yksi viikossa. Ja siihen se sitten jääkin. Osaisipa edes tanssia niin voisi mennä old school lavatansseihin. Tinder vaikuttaa turhalta rahanmenolta.  Tai ehkä osaatte kertoa tippejä, jolla saisi auringon joskus paistamaan risukasaankin. Uskon, että kahden kesken kahvilla tai kävelyllä tutustuen en olisi niin tylsä tyyppi kuin mitä Tinder saa minut uskomaan. Mutta se tapaaminen pitäisi ensin saada järjestymään.

Kommentit (256)

Vierailija
41/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran : Normaalit miehet saavat kyllä matcheja, kuten normaalit naisetkin. Joten profiilissa täytyy olla paljon pielessä, jollei matcheja tule.

Oletko tinderöinyt paljon miehenä?

Kaikki tuntee pariskuntia, jotka on tavanneet Tinderissä. 

Vierailija
42/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havaintosi eivät mitenkään rajoitu pelkkiin naisiin.

Ylipäänsä perusohjeita tinderöintiin.

- tykkää niistä profiileista, joista aidosti kiinnostut

- huolehdi, että omassa profiilissasi on monipuoliset ja hyvät kuvat itsestäsi

- huolehdi, että omassa profiilissasi kuvailet itseäsi ja millaista suhdetta haet

- älä listaa mitä et halua

- lue huolella muiden profiili ja valitse oletko kiinnostunut vai et

Sinulla taas ei näytä olevan mitään käsitystä miehen asemasta Tinderissä.

Mikä noista ei ole hyvä vinkki tinderöivälle miehel

Missä lukee että haen onnellista parisuhdetta? Haen enemmän kuin vain paria suhdetta, ja olen tyytyväinen. Tinderistä onnen etsiminen😅 noh, seura löytää varmasti kaltaisensa kuten minunkin tapauksessani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran : Normaalit miehet saavat kyllä matcheja, kuten normaalit naisetkin. Joten profiilissa täytyy olla paljon pielessä, jollei matcheja tule.

En, mutta mulla on Tinderistä löytynyt mies. Ja kyllä hänellä ihan vientiä olisi ollut, mutta minäpä nappasin hyvän ns. saaliin:) 

Niinhän kaikki naiset kuvittelevat, että heidän miehillään olisi vientiä vaikka missä. No näin ei ole. Sinä nappasit hyvän saaliin omasta mielestäsi, koska jostain syystä kukaan muu nainen ei ollut live-elämässä, eikä edes Tinderissä miestäsi valinnut.

Vierailija
44/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 9 vuoden aikana käyttänyt Tinderin varmaan 12-14 eri kerralla muutaman viikon tai pari kuukautta kerrallaan. Kyllä tavallisena miehenä saan matchejä ja syntyy keskusteluja sekä tulee treffejä. 

Vierailija
45/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 9 vuoden aikana käyttänyt Tinderin varmaan 12-14 eri kerralla muutaman viikon tai pari kuukautta kerrallaan. Kyllä tavallisena miehenä saan matchejä ja syntyy keskusteluja sekä tulee treffejä. 

Selvä juttu Leena.

Vierailija
46/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- huolehdi, että omassa profiilissasi kuvailet itseäsi ja millaista suhdetta haet

Mik

Missä lukee että haen onnellista parisuhdetta? Haen enemmän kuin vain paria suhdetta, ja olen tyytyväinen. Tinderistä onnen etsiminen😅 noh, seura löytää varmasti kaltaisensa kuten minunkin tapauksessani...

Olisi ollut helpompi uskoa tämä ilman tuota alun uhriutumista.

Vierailija
47/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta mulla on Tinderistä löytynyt mies. Ja kyllä hänellä ihan vientiä olisi ollut, mutta minäpä nappasin hyvän ns. saaliin:) 

Niinhän kaikki naiset kuvittelevat, että heidän miehillään olisi vientiä vaikka missä. No näin ei ole. Sinä nappasit hyvän saaliin omasta mielestäsi, koska jostain syystä kukaan muu nainen ei ollut live-elämässä, eikä edes Tinderissä miestäsi valinnut.

Juu, niinhän sen täytyy olla, kun sinä sanot niin, minua ja miestäni tuntematta🙄Tajuatko ollenkaan kuinka säälittävältä luuserilta kuulostat.

Vierailija
48/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mik

Mot, jälleen kerran miehen tavoitteena oli vaan "pllu, mikä tahansa pllu, mitä enemmän sitä parempi laadusta välittämättä".

Ja tässä nimenomaan on syy miksi me naiset skipataan nuo "pikaprofiilit". Itse vaan ihmettelen eikö noilla tavoitteilla olisi vaan helpompi käyttää ammattilaisten palveluita, säästyisi paljon aikaa ja vaivaa ja laatukin lie tasaisempaa. 

Vierailija
49/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko heittää miehenä miehelle hyviä neuvoja? Olet ilmeisesti siis menestynyt taviksena kyseisessä ohjelmassa?

Vierailija
50/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niinhän sen täytyy olla, kun sinä sanot niin, minua ja miestäni tuntem

Noh, näinhän ne tuossa "Unelmahäät"-ohjelmassakin varmaan kuvittelevat löytäneensä todellisen saaliin, Tinderistä nimenomaan.

Vierailija
51/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa kertoa jos eivät ota kakkoseen. Säästää molempien aikaa.

Tämä tyyppi ei edelleenkään halua naista vaan miehen, mutta ei uskalla tunnustaa sitä itselleen.

Vierailija
52/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on vääpä paikka sulle, jos haluat suoraan ottaa yhteyttä kiinnostaviin naisiin. Kokeile enemmin Happy Pancakea

Vierailija
53/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vääpä paikka sulle, jos haluat suoraan ottaa yhteyttä kiinnostaviin naisiin. Kokeile enemmin Happy Pancakea

Tai ihan oikeaa elämää.

Vierailija
54/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitte kirjastoon

Vierailija
55/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä neuvoja, joita osa miehistä ei noudata ollenkaan ja sitten ihmettelee treffeillä, miksi siellä on vastassa tyyliin yh-äiti tai joku, jonka ajatusmaailma poikkeaa täysin siitä, mitä itse halusi. 

Vierailija
56/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä neuvoja, joita osa miehistä ei noudata ollenkaan ja sitten ihmettelee treffeillä, miksi siellä on vastassa tyyliin yh-äiti tai joku, jonka ajatusmaailma poikkeaa täysin siitä, mitä itse halusi. 

Miksi näistä neuvoista jätetään aina ulkonäkö kokonaan pois?

Vierailija
57/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä juttu Leena.

Olet niin jumittunut omaan mielikuvaasi kuplassasi, ettet suostu uskomaan muuta. 

Vierailija
58/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinderin naiset vastaile mitään vaikka olis normaali mies ja vaikka olisi maksanut parhaan palvelun siitä. Sinun pitää olla rikas ja omistaa vähintään 200 neliöinen omakotitalo ja sitten pitää haluta matkustella koko ajan koska 99% naisista harrastaa matkustelua. Onnea vaan etsintään suomi naiset on maailman nirsoimpia.

Vierailija
59/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tinderistä on seuraa löytynyt.  Ensin seikkailuja ja lopulta vakituinen.  Ihan vaan omalla naamalla ja perusjutuilla. 

Mies.

Vierailija
60/256 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä juttu Leena.

Olet niin jumittunut omaan mielikuvaasi kuplassasi, ettet suostu uskomaan muuta. 

Onko sinulla antaa vinkkejä mieheltä miehelle Tinderin käyttöön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi