Ystävän omituinen vitsailu kustannuksellani
Olen jo pitkään miettinyt, olenko täysin vailla huumorintajua, jotenkin yliherkkä loukkaantuja jne., kun en pysty pitämään hauskana sitä, että ystäväni vitsailee minusta aika usein, sellaista aika...hmmm...typerää vitsailua.
Annan esimerkin. Olen pukeutunut mekkoon, ystäväni tulee luokseni ja lähdemme yhdessä ulos. Sanon ystävälleni kadulle astuessamme, että onpa täällä tuulista, toivottavasti helmat pysyy alhaalla. Ystäväni tarttuu siihen ja alkaa nauraa ja kikatellen maalailla, mitä kaikkia ihan hirveitä komelluksia minulle helmojeni kanssa tapahtuisi. Kaikkien ihmisten edessä helmat nousisivat tuulessa korviin, vessassa käydessäni helma jäisi alushousujen sisään takana, tai helma tarttuisi jonnekin ja repeäisi hahhahhaa, hihhihhiiiii, joo Tiina täydessä vauhdissa, Tiinalla mekkopäivä hohhohhoo!
Miten itse suhtautuisit? Tällaista on ollut jo vuosia.
Kommentit (85)
Itse olisin todennut astetta rankemmin, että jos helmat kovin on nousukannalla niin siinä olet pian perspillu paljaana hytissä kairattavana, kjeh kjeh.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin todennut astetta rankemmin, että jos helmat kovin on nousukannalla niin siinä olet pian perspillu paljaana hytissä kairattavana, kjeh kjeh.
Nuo hutsut ei tosin tainneet olla laivalla. No pillupaljaana kuitenkin jossain porttikongissa.
No kyllähän tässä myös äänensävyllä ja eleillä voi antaa sen vaikutelman, että yritetään toinen nolata. Hienotunteinen ystävä tosiaan osaisi ottaa tuon me-näkökulman vitsailuihinsa tai vielä parempaa, vitsailla itsestään ( kertoa vaikka jonkun oman kommelluksensa, jolle itse nauraa makeasti). Jos ap:lle tulee huono tunne tuosta vitsailusta, sieltä taustalta voi tosiaan tulla fiboja, että tässä yritetään häntä nolata ( onko syynä kateus vai mikä?). Huonoahan tässä on se, että ap alkaa varoa sanomisiaan ja tekemisiään ja yhteydenpitokin saattaa sitten vähentyä. Been there .
Miksi pitää olla "ystävä" ihmisen kanssa, jonka kanssa tulee toistuvasti paha mieli? Itse en edes yritä. On tarpeeksi ihmisiä, joiden kanssa tulee aina hyvä mieli.
mullon kans semmonen muista vitsileva, suoraan päin näköä naurava tyyppi, en tykkää, kun hänestä en kuitenkaan uskalla vitsailla esim. tyyliin haetko ikuista nuoruutta?