Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän omituinen vitsailu kustannuksellani

Vierailija
12.07.2024 |

Olen jo pitkään miettinyt, olenko täysin vailla huumorintajua, jotenkin yliherkkä loukkaantuja jne., kun en pysty pitämään hauskana sitä, että ystäväni vitsailee minusta aika usein, sellaista aika...hmmm...typerää vitsailua.

Annan esimerkin. Olen pukeutunut mekkoon, ystäväni tulee luokseni ja lähdemme yhdessä ulos. Sanon ystävälleni kadulle astuessamme, että onpa täällä tuulista, toivottavasti helmat pysyy alhaalla. Ystäväni tarttuu siihen ja alkaa nauraa ja kikatellen maalailla, mitä kaikkia ihan hirveitä komelluksia minulle helmojeni kanssa tapahtuisi. Kaikkien ihmisten edessä helmat nousisivat tuulessa korviin, vessassa käydessäni helma jäisi alushousujen sisään takana, tai helma tarttuisi jonnekin ja repeäisi hahhahhaa, hihhihhiiiii, joo Tiina täydessä vauhdissa, Tiinalla mekkopäivä hohhohhoo!

Miten itse suhtautuisit? Tällaista on ollut jo vuosia. 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viatonta ilman sitä valtavaa käkätystä. Se käkätys tekee siitä ilkeää, haluaa jo etukäteen pilkata mahdolliselle kommellukselle. Sitä voi naurahtaa ja ystävvällisesti sanoa, että joo ajattele jos niin tai näin, tai sitten alkaa ihan ylimitoitettu ilvehdintä. Iso ero. 

Vierailija
22/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen koheltaja, että aina sattuu ja tapahtuu. Ainut keino selvitä selväjärkisenä on ottaa huumorilla. Että miten mulle taas kävikin noin ja näin. Koska olen kääntänyt möhlimisen huumoriksi, pidän tuollaisia tilanteita hassuina (vessapaperi roikkuu hameen helmasta tms). Saattaisin hyvinkin heittää jotain tuollaista juttua kuin ap:n kaveri, miettimättä sen suuremmin että kohteena on just se kaveri, vaan tarkoittaisin vaan sitä kuinka joku skenaario itsessään olisi hassu. En siksi että se olisi hassu juuri siksi että se kaveri joutuu sen kokemaan. Voihan se toki olla että ap:n kaveri on vihamielinen ap:ta kohtaan. Mistä sitä tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykohuumoria. Odottaa koko ajan, että toiselle tapahtuu jotain pahaa. Se on sitten HAUSKAA!

Vierailija
24/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi ei ehkä tajua sitä, milloin vitsailu lakkaa olemasta hauskaa eli on sillä tavalla sosiaalisesti kömpelö. Haluaa hauskuuttaa mutta tilannetaju puuttuu eikä hän osaa asettua sinun asemaasi. Toisaalta se, että sinä olet aina vitsailun kohde mutta hän ei ikinä kertoo siitä, ettei hän todennäköisesti arvosta sinua kovinkaan paljoa. Kenties ei edes viihdy seurassasi mutta ei jostain syystä osaa lopettaa ystävyyssuhdettanne ja pitää sinua jonkinlaisena maskottina. Oli kyse sitten sosiaalisten taitojen puutteesta tai pahantahtoisuudesta niin kehottaisin sinua miettimään, kannattaako tällaista ystävyyttä enää pitkittää. Touhu on jatkunut jo vuosia ja se tuskin tulee tuosta enää paranemaan.

Saattaa olla että kaveri heittää samanlaista juttua muidenkin kavereidensa seurassa. Sitähän emme tiedä. 

Vierailija
25/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihihii ihihii... Kuulostaa melko yksinkertaiselta tapaukselta.

Vierailija
26/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ihan selvää veetuilua. Ihan jopa piiloaggressiivista. Puettuna "huumoriksi". Miten hän mahtaisi suhtautua samaan? 

Mitä helvettiä?

Vierailija
27/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykohuumoria. Odottaa koko ajan, että toiselle tapahtuu jotain pahaa. Se on sitten HAUSKAA!

Öö... Pienet kommellukset eivät ole PAHAA. Ei siinä satu oikeasti mitään vakavaa. Miksi olisi olemassa mitään piilokamera- ja pränkkiohjelmia, jos kaikki hassuille tilanteille naureskelu olisi jotain harvinaista "psykohuumoria"? Suurin osa pitää tuollaista aika harmittomana ja huvittavana. 

Vierailija
28/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kaverista vitsaillaan. Sun tehtävä on sitten kertoa samantyylisiä vitsejä siitä sun kaveristas. Ihan normaalia leikittelyä ja huumoria. Toki sinä vaikutat nyt tylsälgä tosikolta, jota en kyllä kaverina jaksais kattella ja yksin saisin nauraa hauskoille vitseilleni

Vierailija
29/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa että kylläpäs se tiina on sekaisin.

Vierailija
30/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö... Pienet kommellukset eivät ole PAHAA. Ei siinä satu oikeasti mitään vakavaa. Miksi olisi olemassa mitään piilokamera- ja pränkkiohjelmia, jos kaikki hassuille tilanteille naureskelu olisi jotain harvinaista "psykohuumoria"? Suurin osa pitää tuollaista aika harmittomana ja huvittavana. 

Hyvä esimerkki tuo piilokamera. En kuulu ihmisiin, jotka lähettävät ohjelmaan videon lapsestaan, joka kaatuu pyörällä, pulkalla, putoaa kaiteelta, kirjahylly kaatuu hänen päälleen, kun on niiiiin hauskaa (vaikka pitikin mennä lääkäriin, mutta katsokaa nyt, miten hulvatonta!). Ap

Vierailija
31/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki tuo piilokamera. En kuulu ihmisiin, jotka lähettävät ohjelmaan videon lapsestaan, joka kaatuu pyörällä, pulkalla, putoaa kaiteelta, kirjahylly kaatuu hänen päälleen, kun on niiiiin hauskaa (vaikka pitikin mennä lääkäriin, mutta katsokaa nyt, miten hulvatonta!). Ap

Edelleen, en minäkään pidä sitä hauskana että oikeasti SATTUU (you know, fyysistä kipua, tapaturma). Nyt puhutaan harmittomista kommelluksista. Jos nekään eivät ole sinusta yhtään hauskoja, niin olet sinä harvinaisen tosikko. 

Vierailija
32/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli ystävälläsi on selvästi erilainen huumorintaju kuin sinulla. Se ei tee hänestä piiloaggressiivista tai vittuilijaa.

Vierailija
33/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ole sinusta mitään eroa, nauratko ystävän kustannuksella vai nauratko huumoriohjelmalle? Mikä on tehty sitä varten, että sille nauretaan?

Asiat voi esittää myös hauskasti ja tilannekomiikka on parasta, mutta ei jos se on yksipuolista. Silloin se on tökeröä. Menee kategoriaan kiusaaminen.

Vierailija
34/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ole sinusta mitään eroa, nauratko ystävän kustannuksella vai nauratko huumoriohjelmalle? Mikä on tehty sitä varten, että sille nauretaan?

Asiat voi esittää myös hauskasti ja tilannekomiikka on parasta, mutta ei jos se on yksipuolista. Silloin se on tökeröä. Menee kategoriaan kiusaaminen.

Eihän se ole ystävän kustannuksella nauramista, jos vaan keksii mielikuvituksessaan asioita joita voisi tapahtua. Se olisi ystävän kustannuksella nauramista jos hän oikeasti unohtaisi pukea housut jalkaan ja patsastelisi kaupungilla pelkissä alushousuissa.

Vierailija
35/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän olisivat olleet vastaukset, jos ap olisi kysynyt: ystäväni loukkaantuu pikku huumorista, mitä mieltä?

Ap olisi nuijittu suohon kiusaajana ja vittuilijana. 

Vierailija
36/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eroa, koska en naura sille että kyseessä on juuri se kyseinen ystävä. Vaan nauran itse tilanteelle. Tavallaan ajattelen päässäni miten nolostuisin jos sellaista kävisi itselleni, ja reaktioni nolostumiseen olisi revetä nauruun. Saatko yhtään kiinni siitä mitä haen?

Vierailija
37/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan tosikko, kun en näe mitä hauskaa tuossa on. Turhannauraja on nimitys tuollaisesta ihmisestä. Kyllähän niitä aina on. Ihmisryhmä, joka luulee olevansa hauska ja pidetty, mutta pidemmän päälle sitä hekotusta ei jaksa kukaan kuunnella.

Vierailija
38/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei vaan huumorintajut kohtaa. Mulla on pari kaveria jonka kans heitellään just tollasta vitsiä toisillemme, toki siinä on aina molemmat mukana ja kumpikin yrittää pistää paremmaksi. Eli jos mä sanon et toivottavasti nää mun helmat ei nouse ylös, niin kaveri just alkaa maalailemaan et no mut aatteles jos jäiskin helma sukkahousuihin ja mä sit voin heittää siihen vielä et joo, ja sit vielä vessapaperia roikkuis pitkä pätkä siellä takana. Kaveri sit siihen lisäisi et ja just sillä hetkellä mun unelmien mies ilmestyisi paikalle jne jne jne. 

Ymmärrän., tuollainen yhteinen vitsailu on minustakin hauskaa.  Tällaista se hänen vitsailu juuri on, mutta aina minusta. Hänestä ei vitsailla. Minä olen aina se uunoturhapuro. Ap

No se on sitten sen merkki että tuo huumori on yksisuuntaista ja kyllä epäasiallista. Piilokiusaamista jota on vaikea todistaa. Kokeilepa vitsailla samalla tavalla kaveristasi. Jos suuttuu niin homma on selvä.

Vierailija
39/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei vaan huumorintajut kohtaa. Mulla on pari kaveria jonka kans heitellään just tollasta vitsiä toisillemme, toki siinä on aina molemmat mukana ja kumpikin yrittää pistää paremmaksi. Eli jos mä sanon et toivottavasti nää mun helmat ei nouse ylös, niin kaveri just alkaa maalailemaan et no mut aatteles jos jäiskin helma sukkahousuihin ja mä sit voin heittää siihen vielä et joo, ja sit vielä vessapaperia roikkuis pitkä pätkä siellä takana. Kaveri sit siihen lisäisi et ja just sillä hetkellä mun unelmien mies ilmestyisi paikalle jne jne jne. 

Ymmärrän., tuollainen yhteinen vitsailu on minustakin hauskaa.  Tällaista se hänen vitsailu juuri on, mutta aina minusta. Hänestä ei vitsailla. Minä olen aina se uunoturhapuro. Ap

Oletko kokeillut vitsailla hänestä? Aika kevyeltä huumoriltahan tuollainen vaikuttaa.

Vierailija
40/85 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan tosikko, kun en näe mitä hauskaa tuossa on. Turhannauraja on nimitys tuollaisesta ihmisestä. Kyllähän niitä aina on. Ihmisryhmä, joka luulee olevansa hauska ja pidetty, mutta pidemmän päälle sitä hekotusta ei jaksa kukaan kuunnella.

Kyllä se taitaa mennä niin päin, että ihmisten jotka haukkuu muita turhannaurajiksi ovat tylsimyksiä joiden seuraa ei kukaan pidemmän päälle jaksa. Vai oletko kovinkin haluttua seuraa?