Ovatko naiset miehiä onnellisempia sinkkuina?
Ja ovat sinkkunaiset onnellisempia kuin parisuhteessa olevat naiset?
Kommentit (185)
Onneton ihminen on onneton oli parisuhteessa tai ei. Jos ei osaa muodostaa kestävää ja tarpeet täyttävää parisuhdetta, siitä voi syyttää?
Vierailija kirjoitti:
Hmm..kovinko moni yyhhoo äippä joka virheellisesti usein sinkkuna mainitsee olevansa on kovinkaan onnellinen eineksiä lastensa kanssa syödessä miettii, mistä rahat seuraavaan ruokailuun tai miten kaikesta yksin selviää. Tältä pohjalta miettien uskoisin sinkkumiesten olevan onnellisempia kun ei ole kersojakaan huolenaan. Ja vaikka teoriassa olisikin, niin nekin elättää ja hoitaa näiden lasten emän uusi mies joka on yyhhoosta vastuun ottanut kantaakseen.
Se on se juttu..
Kehuskelet siis sillä, että miehet ovat niin selkärangattomia vätyksiä, etteivät viitsi edes omista lapsistaan huolehtia? Mikä helmi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siitä ihan tutkimuksia tehty, että naimattomat ja olikohan vielä lapsettomat naiset ovat onnellisin ihmisryhmä. Joka tapauksessa sinkkunaiset on ollut tutkimuksissa niitä onnellisimpia.
Nimenomaan sinkku naiset. Eivät yyhhoot. Yh ei ole sinkku.
Kaikista onnellisin olisin hyvässä tasavertaisessa parisuhteessa sellaisen miehen kanssa joka olisi sielunkumppanini. Mutta jos en sellaista löydä olen mieluummin sinkkuna kuin ottaisin ihan kenet tahansa puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siitä ihan tutkimuksia tehty, että naimattomat ja olikohan vielä lapsettomat naiset ovat onnellisin ihmisryhmä. Joka tapauksessa sinkkunaiset on ollut tutkimuksissa niitä onnellisimpia.
Nimenomaan sinkku naiset. Eivät yyhhoot. Yh ei ole sinkku.
Panettaa kuin pientä oravaa joten tähän hätään kelpais yh äippäkin. Mutta kakkoseen en vetele, joku raja naimisessakin.
Vierailija kirjoitti:
Oho, palstaunkkelit ovat aloittaneet taas viikonlopun mammojen kanssa. Täällähän se sujuu yhdessä 60v mammat ja isomammat ja M26inkkelimammat.
No ei kai ne seurustelevinä täällä ehtisi olla 16/24 niin kuin nyt ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tietysti. Rahat ei mene miehen elättämiseen eikä tarvitse syödä masennuslääkkeitä kestääkseen miestä
Joo naisethan elättää kaikki miehet. HOHHOIJAA TAAS.
Kun naisella säästyy miehestä erottuaan merkittävä summa rahaa joka kuukausi niin kyllä nainen on elättänyt miestä parisuhteessa.
Kun miehellä säästyy naisesta erottuaan merkittävä summa rahaa joka kuukausi niin kyllä mies on elättänyt naista parisuhteessa.
Miksi mies joutuu maksamaan seurasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt parisuhdeaikana taas huomaan että meno on hidastunut. Kuten sanoin, suhteeni on hyvin onnellinen mutta aikaa ja energiaa ei ole enää läheskään niin paljoa käytössä. Rahaakin palaa mieheen kuin huomaamatta. Olen huomannut, että vaikka ennen elin ns. leveämpää elämää, sain myös joka kuukausi säästöön, nykyään taas elämäntyyli on paljon askeettisempi mutta rahaa ei silti jää juurikaan yli vaikka palkkakin on tässä välissä noussut useammalla satasella. En silti tätä harmittele eikä se häiritse niin paljoa että alkaisin rajoittamaan asioita joita ostelen miehelle. "
Miksi joudut käyttämään rahaa mieheesi? Miehet eivät koskaan halua naiselta rahaa, ellei päässä ole jotain perusteellisesti vialla.
En JOUDU käyttämään rahaa mieheeni, vaan HALUAN hemmotella häntä. Hän esimerkiksi inhoaa vaatteiden ostamista, joten minusta on mukavaa i
Hyvä tarina, paitsi ettet ole suhteessa etkä tule olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, palstaunkkelit ovat aloittaneet taas viikonlopun mammojen kanssa. Täällähän se sujuu yhdessä 60v mammat ja isomammat ja M26inkkelimammat.
Oon vaan työajalla kun on muuten niin paljon Luppo aikaa . Toisaalta en minä maksullisissakaan käy silloin kun olen avokin kanssa joko työajalla tai ns omalla ajalla vain.
Ovat. Naiset ovat sosiaalisesti taitavampia ja verkostuneempia kuin miehet ja naiset eivät nykyään tarvitse miehiä mihinkään. Moni sinkkumies tarvisi elämäänsä naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tietysti. Rahat ei mene miehen elättämiseen eikä tarvitse syödä masennuslääkkeitä kestääkseen miestä
Joo naisethan elättää kaikki miehet. HOHHOIJAA TAAS.
Kun naisella säästyy miehestä erottuaan merkittävä summa rahaa joka kuukausi niin kyllä nainen on elättänyt miestä parisuhteessa.
Kun miehellä säästyy naisesta erottuaan merkittävä summa rahaa joka kuukausi niin kyllä mies on elättänyt naista parisuhteessa.
Miksi mies joutuu maksamaan seurasta?
Koska naiset maksattaa aina kaiken miehellä. Jopa sen ensitreffien ravintolaillan. Siitä se miehen alamäki sitten alkaakin. Sinkkumiehenä saa sentään itse päättää minkä näköiseen sitä milloinkin mulkkunsa työntää. Harva oikeasti haluaa maksaa synnyttäneen naisen toosasta euroa enempää, mutta kyllä työmies sellaiseenkin voi tarpeensa tehdä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan työajalla kun on muuten niin paljon Luppo aikaa . Toisaalta en minä maksullisissakaan käy silloin kun olen avokin kanssa joko työajalla tai ns omalla ajalla vain.
Oi miten söpöä. Oikeastiko sinä haaveilet, että sulla olisi avokk?i Voi herttinen sentään, miten suloista. No, kunhan kasvat ja opit elämään, ehkä joskus onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Naiset ovat sosiaalisesti taitavampia ja verkostuneempia kuin miehet ja naiset eivät nykyään tarvitse miehiä mihinkään. Moni sinkkumies tarvisi elämäänsä naisen.
Eivät tarvitse vaikka koko infrastruktuuri on miesten rakentamaa. Naiset pärjäisivät ilman miehiä tasan siihen saakka kunnes jokin hajoaa. Ehkäpä kuukauden koska kelalta loppuisivat rahat, kuten koko valtiolta sillä naisten töistään maksamilla veroilla ei pitkälle pötkitä. Toisaalta mitäpä sitä rahalla kun ei olisi sähköä,ei vettä,ei edes taloa jossa asua. Ilman miehiä naisilla ei olisi yhtään mitään. Ei minkään valtakunnan kulkinetta sillä jopa pyörä on miehen keksimä ja kaikki mikä pyörien päällä liikkuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tarvitse vaikka koko infrastruktuuri on miesten rakentamaa. Naiset pärjäisivät ilman miehiä tasan siihen saakka kunnes jokin hajoaa. Ehkäpä kuukauden koska kelalta loppuisivat rahat, kuten koko valtiolta sillä naisten töistään maksamilla veroilla ei pitkälle pötkitä. Toisaalta mitäpä sitä rahalla kun ei olisi sähköä,ei vettä,ei edes taloa jossa asua. Ilman miehiä naisilla ei olisi yhtään mitään. Ei minkään valtakunnan kulkinetta sillä jopa pyörä on miehen keksimä ja kaikki mikä pyörien päällä liikkuu..
VMP
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole hoivaajatyyppiä ja uhrautuja, niin yleisesti ottaen hän siinä tapauksessa on onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa. Itse en kestäisi jos sohvani nurkassa haisisi illasta toiseen kaljaa kittaava täysin passattava möhömaha, jolla on omasta mielestään huushollissa asioissa paljon sanan valtaa muttei juuri mitään velvollisuuksia.
Hyvin sanottu! Tuosta tuli ihan mieleen vanhempani, yyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa joten en käy työajalla huørissa koska siitä jäisin kiinni. Muulloin kyllä käyn kovin mielelläni. Yleensä silloin kun on vaimolla "ne" ,"tiskit" jne ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa joten en käy työajalla huørissa koska siitä jäisin kiinni. Muulloin kyllä käyn kovin mielelläni. Yleensä silloin kun on vaimolla "ne" ,"tiskit" jne ajat.
Ihan normaalia. Silloin onkin lupa käydä jos eukko pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysynpähän vaan, miksi tämä keskustelu menee naisten kanssa aina tähän "Tytöt ovat parempia kuin pojat." ja "Tytöt ei tarvitse poikia, mutta pojat tarvitsevat meitä." -keskusteluun? Tämähän on suoraan päiväkodista!! Mitäpä jos vain myönnetään, että molemmat sukupuolet tarvitsevat toisiaan. Miehet tarvitsevat naisten hoivaa ja naiset tarvitsevat miehiä fyysisiin töihin ja suojeluun. Ei tämä ole mihinkään muuttunut ikinä eikä muutu.
No itse tykkään kyllä miehistä, tykkään toimivasta parisuhteesta, tykkään seksistä, mutta en tarvitse mitään noista. Enkä tietenkään tarvitse ketään mihinkään fyysisiin töihin tai suojelemaan minua. Ei rivitalossa ole mitään fyysisiä töitä tai vaaroja. Jos löydän miehen, joka on hyvää seuraa niin se on ihan riittävä syy olla hänen kanssaan, ilman mitään tarvitsemista.
Järjestäytynyt sivistynyt yhteiskunta on ainoa syy miksi et tarvitse suojelua. Ja se on hyvin ohut kerros. Jos tapahtuisi jokin katastroiskenario Mad Max tai muuhun tyyliin ja viidakon laki tulisi takaisin niin kyllä vain tarvitsisit suojelua. Kuvittelepa vain tilanne ;). Toivotaan että yhteiskuntamme pysyy sivistyneenä ja länsimaisiin lakeihin perustuvana jotta et tarvi sitä suojelua jatkossakaan muutakuin tietysti yhteiskunnan tarjoamana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista onnellisin olisin hyvässä tasavertaisessa parisuhteessa sellaisen miehen kanssa joka olisi sielunkumppanini. Mutta jos en sellaista löydä olen mieluummin sinkkuna kuin ottaisin ihan kenet tahansa puolisoksi.
Hah 😂 olet sieluton laumasielu jolla on käärmeen sydän samanlainen niinkuin nämä muutkin naiset. Sinussa ei ole mitään omaa.
Olet ....aivan kuten kaikki muutkin..
Kyllä, naiset ovat ihan yhtä sekaisin kuin miehetkin. Kävisivät edes suihkussa.