Ovatko naiset miehiä onnellisempia sinkkuina?
Ja ovat sinkkunaiset onnellisempia kuin parisuhteessa olevat naiset?
Kommentit (185)
Moni mies ei osaa elää ilman naista. Kun ero tulee, tarvitaan heti joku uusi kylkeen. Naiset ovat monesti itsenäisempiä, eivätkä tarvitse mitään äitihahmoa kotiinsa hääräämään.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei osaa elää ilman naista. Kun ero tulee, tarvitaan heti joku uusi kylkeen. Naiset ovat monesti itsenäisempiä, eivätkä tarvitse mitään äitihahmoa kotiinsa hääräämään.
Ei mies niin tyhmä ole, että jättäisi vanhan ennenkuin on hommannut uuden tilalle. Yleensä uusi otetaan koekäyttöön jo kaksi kolme kuukautta aiemmin. Kurkkaa sellainen asia kuin Huoltovarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Olin aina yksinäinen nuori ja en tykännyt bilettää yms. Jo nuorena tiesin että haluan vakavan parisuhteen esim irto tai lyhyet suhteet ei kiinnostaneet yhtään. Tapasin mieheni vasta 26v ja ollaan samanhenkisiä, molemmat introverttejä ja rakastan häntä paljon. Olen niin onnellinen kumppanistani. Sittenkin vielä olen sellaisesta perheestä jossa ei paljon halailtu lapsena ja mieheni tykkää halailla paljon. Se on ihanaa.
Luin koko ketjua läpi ja tämä kommentti suvilla 5 on ensimmäinen jossa käytettiin r-sanaa eli rakkaus. Toivottavasti tämän ketjun asenteet eivät kuvaa suomalaisten asenteita yleisemmin tai en yhtään ihmettele miksi kuolemme sukupuuttoon. Pariskunta on yhdessä jos rakastavat toisiaan ja eivät ole yhdessä jos eivät rakasta toisiaan. Melko simppeiä. Unohtakaa jo se miten voitte hyötyä toisistanne, paruskuntana olemme samaa tiimiä emmekä toistemme kilpailijoita ja teemme kaikkemme toistemme eteen koska rakastamme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunnettu ongelma on kuitenkin se, että deittiapeissa on paljon vähemmän naisia kuin miehiä. "
Suurimman osan HYVISTÄ naisista ei tarvitse mennä deittisovelluksiin, koska miehet tulevat kotiovelle muutoinkin.
Mitä ihmeen HYVIÄ naisia? Oletko aikamatkaaja keskiajalta vai mitä hittoa?
Hyvillä naisilla odottaa uusia miehiä jonossa, kun naisen parisuhde päättyy. Hyvät naiset siirtyvät uuteen parisuhteeseen muutaman kuukauden sisällä erosta. Loput vänkäävät vaatimuslistojen kanssa nettideiteillä.
Kysyn edelleen, että mitä ihmeen hyviä naisia? Nunnia?
Kauniit naiset, jotka ovat feminiinisiä, iloisia ja pirteitä. Voivat hyvin.
Tuohan on ihan nurinkurista. Jos ihminen on erotessaan iloinen ja pirteä, niin mielestäni se viittaa vahvasti siihen, että hän ei suhtautunut liittoon kovin vakavasti ylipäätään. Sellainenko on hyvä? Itse laihduin eron seurauksena 10 kg pelkästään surusta. Ruoka ei maistunut. Iltaisin lasten mentyä nukkumaan kyyhötin suihkun lattialla ja itkin. Sellaista on eroaminen. Olin mielestäni melko hyvä vaimo. Nyt tuosta on kolme vuotta. En itke enää, mutta edelleen silloin tällöin muistot tulevat ja vetävät selän takaa takaraivoon, niin että haukon henkeä. Enää kuitenkin vain silloin tällöin. Ehkä joskus vielä rakastun uudelleen. En tiedä. Ei se tunnu niin todennäköiseltä. Yritän keskittyä lapsiin ja omaan henkilökohtaisiin tavoitteisiini. Aivan naurettavaa väittää, että vakavan ihmissuhteen voi jättää taakseen muutamassa kuukaudessa iloisesti pirteästi ja olla hyvä siinä seuraavassa.
Hei ihan vaan pikku vinkkinä että sinä et todellakaan ole riittävän kaunis voidaksesi olla noin tyhmä.