Tuleeko huoli-ilmoituksesta kirjaus kotiin?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun dementoituneesta äidistä tehtiin huoli-ilmoitus eivät mitään voineet, kun äiti ei omien sanojensa mukaan tarvinnut apua. Täysin hyödytöntä.
Jaahas taas tunkeutumassa toisten asioihin joku.
Kyllä toisinaan on hyvä tunkeutua. Varsinkin jos näyttää siltä, ettei pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun dementoituneesta äidistä tehtiin huoli-ilmoitus eivät mitään voineet, kun äiti ei omien sanojensa mukaan tarvinnut apua. Täysin hyödytöntä.
Miksi te kaikki suhtaudutte noin negatiivisesti ja hyökkäävästi?
Vierailija kirjoitti:
Minulle ehdotettu sossussa asuntola paikkaa ja syynä oli huoli - ilmoitus ja työttömyys. Muita työttömiä ei Suomessa kai sitten ole. Muutin pois eri alueelle. Noinkin pieni syy riitti. Olisin voinut aloittaa sen virkailijan työn häneltä se työ ei oikeen sujunut. Ne lienee niitä samoja jotka huutelee mene työhön, palstoilla. Moni menisi jos otettaisiin.
Jos huoli-ilmoituksen syynä on esim. asunnottomuus tai asumisen häiriöt, niin tottakai otetaan puheeksi tuetumman asumisen vaihtoehdot. Jotainhan sä nyt jätät kertomatta, jos jotain tuollaista on ehdotettu. Mutta mitään asuntoloita ei varsinaisesti ole, kyllä ne on ihan asuntoja myös nuo tuetut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on ollut tapana käyttäytyä niin tökerösti, että sossuilla menee hermot ja luovuttaa.
M44
Jos olet lapseton aikuinen ihminen, niin ihan sama, ei kiinnosta jos et ota vastaan apua. Jos sulla on lapsia samassa taloudessa, niin sitten eri asia.
t. sossu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ilmoituksen kohteeseen otetaan yhteyttä ja kerrotaan ilmoituksen sisältö. Itse ainakin ensisijaisesti yritän soittamalla tavoittaa asiakasta. Jos tämä ei onnistu, niin kirjeellä laitan kutsun tapaamiselle. Ja jos ilmoittaja on nimensä ilmoitukseen laittanut, niin asiakkaalle on se kerrottava jos hän sitä vaatii. Ellei ole ilmeistä, että siitä aiheutuu turvallisuudelle uhka.
Jonkin verran tehdään ihan kiusalla ilmoituksia esim. naapurista tai exästä.
t. aikuissosiaalityön sossu
Ilmoittajan nimeä et saa kertoa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ilmoituksen kohteeseen otetaan yhteyttä ja kerrotaan ilmoituksen sisältö. Itse ainakin ensisijaisesti yritän soittamalla tavoittaa asiakasta. Jos tämä ei onnistu, niin kirjeellä laitan kutsun tapaamiselle. Ja jos ilmoittaja on nimensä ilmoitukseen laittanut, niin asiakkaalle on se kerrottava jos hän sitä vaatii. Ellei ole ilmeistä, että siitä aiheutuu turvallisuudelle uhka.
Jonkin verran tehdään ihan kiusalla ilmoituksia esim. naapurista tai exästä.
t. aikuissosiaalityön sossu
Ilmoittajan nimeä et saa kertoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on ollut tapana käyttäytyä niin tökerösti, että sossuilla menee hermot ja luovuttaa.
M44
Jos olet lapseton aikuinen ihminen, niin ihan sama, ei kiinnosta jos et ota vastaan apua. Jos sulla on lapsia samassa taloudessa, niin sitten eri asia.
t. sossu
Turpa kiinni.
T. Psykiatri
Ei tule kirjettä, sosiaaliviranomainen soittaa. Ellei tavoita, tulevat tavoittelemaan asunnolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
t. sossu
Entäs jos on aikuinen jonka todellisuuden tajun horjumista epäillään.