Tuleeko huoli-ilmoituksesta kirjaus kotiin?
Kommentit (112)
Oven taakse tulee eräs kaunis päivä ilmoittamatta pari valkotakkista isoa miestä, jotka nappaa verkkohaavilla kiinni ja kantavat autoon.
Minä taas haistoin paperista kuka on syyllinen ilmoitukseen, menin riehumaan, mutta minut vietiin poliisi maijaan, yllätyksekseni olimmekin mielisairaalan pihassa eikä putkassa.
Mauno
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai tulee. Henkilölle itselleen.
Siinä myös lukee vihjeitä, jotta hän voi arvailla tekijää.
Tulee kirje, asianomaiselle. Mutta ei siinä mitään vihjeitä ole. Jos tekijä haluaa pysyä nimettömänä.
Arvaa ärsyttääkö minua nämä nimettömät huoli-ilmoituksen tekijät. Pitäisi olla kirjeessä puhelinnumero josta tiedostella tekijältä itseltään. Minustakin on tehty kolme ja kyllä vituttaa.
-1
Kuulostaa siltä, että ihan aiheellisia oli. Toivottavasti saat apua ongelmiisi. Todellakaan mitään tekijöiden puh numeroita ei luovuteta, vaikka olisi nimellä tehty.
Kyllä täällä on paljon avohoitopotilaita joista tehdään kiusallaan ilmoja.
Ehkä ne ei ihan aiheettomia olekkaan.
Alkaa tuntumaan että minustakin tehdään kohta kiusalla ilmoitus, kun eräs näymmä pyrkii ajamaan hulluksi ja esittää jotain välittävää hyväntekijää. Ensin sanoo ettei halua loukata tai minulle mitään pahaa ja sitten kaivaa menneisyydestäni jonkun nolon mokan tai muuta vastaavaa. Hermoni alkavat kiristymään ja sitten tämä triggeröijä esittää rauhallisesti hyvin yllättynyttä. Ei itse ota vastuuta mistään sanomastaan ja on vain minun syyni miten reagoin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haistoin paperista kuka on syyllinen ilmoitukseen, menin riehumaan, mutta minut vietiin poliisi maijaan, yllätyksekseni olimmekin mielisairaalan pihassa eikä putkassa.
Mauno
Just :D. Olipa onneton, menet riehumaan ja olet sitä mieltä, että ei apua ja hoitoa, sitten yllätyt.
Vierailija kirjoitti:
Mauno
Minä taas laitoin syyllisepäilylle tällaisen viestin, jos vielä yhden ilmoituksen teet minusta, tulen sinne ja kaadan sinut lattialle. Sitten asetan nenäsi kannikoisedi väliin ja pieraisen, sen jälkeen avaan suusi ja paskon ripulia sinne.
Tuon jälkeen oli amblunssi ja poliisi ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno
Minä taas laitoin syyllisepäilylle tällaisen viestin, jos vielä yhden ilmoituksen teet minusta, tulen sinne ja kaadan sinut lattialle. Sitten asetan nenäsi kannikoisedi väliin ja pieraisen, sen jälkeen avaan suusi ja paskon ripulia sinne.
Näkee näistä kommenteista kuinka tervettä porukkaa täällä on. Pelkään pahinta, ettei näistä kukaan ole oikeasti edes pöpilään vielä päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno
Uskomatonta, että ihan asiallinen kysymys ja tänne alkaa tulivimaan tällaista saissea.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntumaan että minustakin tehdään kohta kiusalla ilmoitus, kun eräs näymmä pyrkii ajamaan hulluksi ja esittää jotain välittävää hyväntekijää. Ensin sanoo ettei halua loukata tai minulle mitään pahaa ja sitten kaivaa menneisyydestäni jonkun nolon mokan tai muuta vastaavaa. Hermoni alkavat kiristymään ja sitten tämä triggeröijä esittää rauhallisesti hyvin yllättynyttä. Ei itse ota vastuuta mistään sanomastaan ja on vain minun syyni miten reagoin asioihin.
Nyt, kun tuli puheeksi niin eikö hullujen joukkohyökkäys olisi hyvä. Hyökätkää ilmoittajan ovelle, kerätkää 50 hnklön kööri sekopäitä ja menkää hakkamaan ovea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt, kun tuli puheeksi niin eikö hullujen joukkohyökkäys olisi hyvä. Hyökätkää ilmoittajan ovelle, kerätkää 50 hnklön kööri sekopäitä ja menkää hakkamaan ovea!
Hyvä idea. Koko porukka yhdellä iskulla lukkojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno
Näkee näistä kommenteista kuinka tervettä porukkaa täällä on. Pelkään pahinta, ettei näistä kukaan ole oikeasti edes pöpilään vielä päässeet.
Tämä huoli-ilmoaihe lienee houkuttelee kaikenmaailman kahelit paikalle, kun tunnistavat, että aihe on lähellä heitä. Mt ongelmat ja muistisairaudet on yleisimpiä syitä näillä ilmoituksille.
Yhteyttä ottavat ja sanovat syyn, mutta ei enempää.
Minut lähetettiin suoraan autiolle saarelle, päihdeongelmaisten ja mt tapausten parantolaan 60 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno
Tämä huoli-ilmoaihe lienee houkuttelee kaikenmaailman kahelit paikalle, kun tunni
Houkuttelee todellakin nämä kiusallaan ilmoittelevat hullut myös paikalle.
Ei tule automaattisesti kirjettä. Joskus jos asian käsittely ei vaadi yhteydenottoa puhelimitse tai tapaamista, saatetaan laittaa vain postissa saatesanoin että voi itse olla yhteydessä tahoon x. Yleensä kuitenkin soitetaan asiassa, keskustellaan tilanteesta ja mahdollisesti tarjotaan tapaamisaikaa. Lisäksi kysytään haluaako ilmoituksen vielä postitse kotiin. Jos ei kysytä, sitä voi pyytää itse. Jos puhelimitse ei tavoiteta, saatetaan tällöinkin lähettää kirjeellä kotiin ja siinä saattaa olla kutsu tapaamiseen tiettynä aikana.
Terveisin sossu
Huoli-ilmoitus johtaa ensiksi kirjeeseen tai puhelin soittoon, sitten kartoitus käynti.
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoitus johtaa ensiksi kirjeeseen tai puhelin soittoon, sitten kartoitus käynti.
Niin ja monen ilmoituksen kohteeksi joutuneen agressiivinen suhtautuminen asiaa kertoo myös paljon missä tilassa se oma mieli on, eikä nyt puhuta mistään positiivisesta.
Joo siis minäkin olen joutunut tämän vallankäytön kohteeksi. Olen nyt mt huollon erityisen tarkan avohoidon piirissä. Olen ihan omasta mielestäni tervepäinen. Tietyt tilanteet ovat olleet stressaavia ja aiheuttaneet huonoa ja jopa laitonta käytöstä, kotini on melko räjähdyspisteessä, sotku, alkoholin kanssa ongelmia, tulee toisinaan hölmöiltyä. Pääasiassa olen asiallinen ja kunnollinen ihminen.
Otin sossutkin vastaan asiallisesti, mutta laitoin jälkikäteen pienen herjausviestin ihmiselle, jonka epäilin sen tehneen. No tästähän se sota vasta syttyi. Olin lopulta hoidossa hetken, pääsin taas vapaalle.
Minusta tällaisen huoli-ilmoitusjärjestelmän voisi poistaa kokonaan, aivan turhaa ihmisten kiusaamista.
N44
Vierailija kirjoitti:
Joo siis minäkin olen joutunut tämän vallankäytön kohteeksi. Olen nyt mt huollon erityisen tarkan avohoidon piirissä. Olen ihan omasta mielestäni tervepäinen. Tietyt tilanteet ovat olleet stressaavia ja aiheuttaneet huonoa ja jopa laitonta käytöstä, kotini on melko räjähdyspisteessä, sotku, alkoholin kanssa ongelmia, tulee toisinaan hölmöiltyä. Pääasiassa olen asiallinen ja kunnollinen ihminen.
Otin sossutkin vastaan asiallisesti, mutta laitoin jälkikäteen pienen herjausviestin ihmiselle, jonka epäilin sen tehneen. No tästähän se sota vasta syttyi. Olin lopulta hoidossa hetken, pääsin taas vapaalle.
Minusta tällaisen huoli-ilmoitusjärjestelmän voisi poistaa kokonaan, aivan turhaa ihmisten kiusaamista.
N44
Tämä hävittäkää ne huoli-ilmoitukset ja vetäkää ylähuuliniskan taakse ja nielaskaa.
Mies 48, minusta on elämäni aikana tehty kaksi ilmoitusta kumpakin olivat mielestäni aiheettomia.
Joo siis minustakin tehdään. Ja ihan kiusallaan, johtuu siitä, että olen ollut mielisairaalassa. En todellakaan tarvitse sitä enää. Enempää en teille paljasta.