Klarna ongelmat jatkuvat
Oletteko voineet käyttää Klarna laskutusta tällä viikolla, tökkii taas toiminnat pahemman kerran !
Kommentit (30)
Klarna = Ongelmat
Edes normaali verkkopankkimaksu heidän kauttaan ei näytä enää nykyisin onnistuvan. Klarna vaatii tätä varten erillisen Klarna-tilin luomista. Eipähän tarvitse enää jatkossa asioida yhdessäkään verkkokaupassa, jonka ainoa maksutapa on Klarnan kautta...
Yhdessä verkkokaupassa ei ole kuin se tai parissa. Onneksi en ole nyt tilaamassa. Mutta jos tilaa kirjan voi tulla ongelmia ellei sitä ole korjattu.
Yliopiston apteekki käyttää Klarnaa, mietin tässä että pitääkö sitäkin alkaa välttelemään...
Vältän tuota klarnaa. Sen kanssa ollu aina jotain hämminkiä. Harmi vaan että se on todella monessa paikassa ainoana lasku maksutapana.
Koko Klarna on aina ollut pelkkä ongelma. Kun ostan verkosta, katson aina ettei yrityksen maksunvälittäjä vaan ole Klarna. Vaikka maksankin kortilla, maksut eivät mene perille, viipyvät huomautuskirjeeseen asti, yritetään laskuttaa tuplasti. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se karhuaa jo kertaalleen maksettuja laskuja ?
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vältän tuota klarnaa. Sen kanssa ollu aina jotain hämminkiä. Harmi vaan että se on todella monessa paikassa ainoana lasku maksutapana.
Jos maksutapana on ainoastaan Klarna, vaihdan verkkokauppaa heti.
Mitä ihmettä. Mulla Klarna toiminut aina tosi hyvin. Ei mitään ongelmia. Ihanaa kun verkko-ostoksiin Klarnan kautta laskulla saa pitkän maksuajan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Mulla Klarna toiminut aina tosi hyvin. Ei mitään ongelmia. Ihanaa kun verkko-ostoksiin Klarnan kautta laskulla saa pitkän maksuajan.
Sama kokemus ja olen ikäihminen.
Vierailija kirjoitti:
Klarna = Ongelmat
Edes normaali verkkopankkimaksu heidän kauttaan ei näytä enää nykyisin onnistuvan. Klarna vaatii tätä varten erillisen Klarna-tilin luomista. Eipähän tarvitse enää jatkossa asioida yhdessäkään verkkokaupassa, jonka ainoa maksutapa on Klarnan kautta...
Tämä. Huomasin eilen että normaali etukäteen maksettava verkkopankkimaksu ei onnistu ilman tilin luomista Klarnalle. Eihän tämä voi olla oikein, että olet valmis maksamaan tuotteen etukäteen kokonaisuudessaan mutta siitä huolimatta joudut heidän listoilleen tietoinesi. Klarnasta on tehty paljon valituksia esim. identiteettivarkauksista. Jos annat tehdä tilin, niin jatkossa pääset kirjautumaan ja tilaamaan pelkällä s.postiosoitteellasi ja postinumerollasi. Ja niin pääsee moni muukin, kuten tietomurron tekijä.
Lisäksi on hyvin epäilyttävää, että yritys antaa omilla sivuillaan ohjeet heidän palvelua käyttäville jos on joutunut identiteettivarkauden uhriksi tai tulee lasku tuotteista, joita ei ole tilannut. Juu ei kiitos klarna. Ihmeen kauan on saanut kyseinen lafka toimia jatkuvista ongelmista huolimatta.
Mä ratkaisin ongelman jo elokuussa sillä, että lopetin käyttämästä klarnaa. Toki se tarkoitti myös sitä, että omat vakkariverkkokaupatkin jäi samalla selailematta, mutta itseasiassa aika vapauttava tunne kun mistään ei ole tulossa mitään tilausta eikä tarvitse sovitella ja palautella.
Näinkin lyhyessä ajassa on huomannut säästön ja myös sen, ettei oikeasti tarvitse juuri yhtään mitään. Nyt on yksi tarve ilmennyt, mutta sekään ei ole akuutti vaan katson mihin hintaan se on blackfridayn aikaan tuossa ihan fyysisesti olemassa olevassa myymälässä.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuotakin maksutapaa varten näyttää vaativan verkkopankkivarmennusta..
tuntuu että osa laskuista tulee uudestaan, joku Temun myyjä varmasti tuplalaskuttaa Kiinasta ja Klarna lähettää tuplasti laskuja eikä tarkista asiaa
Vierailija kirjoitti:
Klarna = Ongelmat
Minä suosin Klarnaa nettitilauksissa, koska saan tuotteen käsiini ennnen kuin maksan mitään. Mulla Klarna on toiminut ongelmitta, maksan laskut nettipankissa normaalien laskujen tapaan, enkä käytä Klarna-portaalia mihinkään. En tosin ole tilaillut mitään aivan viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klarna = Ongelmat
Minä suosin Klarnaa nettitilauksissa, koska saan tuotteen käsiini ennnen kuin maksan mitään. Mulla Klarna on toiminut ongelmitta, maksan laskut nettipankissa normaalien laskujen tapaan, enkä käytä Klarna-portaalia mihinkään. En tosin ole tilaillut mitään aivan viime aikoina.
Eipä se auta vaikket itse käytä klarna-portaalia. Tietosi ovat klarnalla ja niiden pois saaminen on vaikeaa. Nykyään ei ole edes mahdollista tehdä verkkopankin kautta etukäteen maksettavaa ostosta ilman, että joudut luomaan tilin klarnalle. Ruotsalainen firma jota eivät Suomen lait koske. Mot-ohjelmassa oli klarnan isoista tietoturvaaukoista asiaa. Kantsii tutustua asiaan.
Itse jätin juuri hyvästit tutulle verkkokaupalle, koska he olivat vaihtaneet Klarnaan, ennen maksoin aina suoraan verkkopankkimaksulla. Enpä sitten enää tilaa heiltä mitään.
Adlibris, kirjakauppa. Onko sinulla muita maksutapoja kuin Klarna? Jos ei ole, niin hanki heti. Ihan varmuuden vuoksi. Viimeksi se onneksi toimi normaalisti.
Olen ostanut noin 5-10 eri paikasta, klarnalla.
Laskuista ei ota Erkkikään selvää. Etusivulla lukee että ei laskua, kun avaat sivuja riittävöb kauan ilmenee että maksu on jaettu pieniin osiin niin että yksi ostos lyhenee 2,5€ seuraava 4€ jne. tällä systeemillä velka kestää maksaa ikuisuuden ja tod.korko on jossain 30-50% luokkaa. Niin vaikeaselkoinen seurata että ei pysty.
Kannattaa maksaa etuajassa pois eikö koskaan enää
Vieläkö se karhuaa jo kertaalleen maksettuja laskuja ?