Onko nuutunen näköinen jos ei värjää hiuksia tai meikkaa?
Kommentit (42)
Ei näytä nuutuneelta.
Kertoo enemmän negatiivisesti ihmisistä, että vain tekoripsillä on "normaali"
Se riippuu sinun elämäntavoistasi. Mitä syöt, miten liikut, nukutko tarpeeksi, käytätkö alkoholia jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos elää terveellisesti. Nuutuneisuus tulee väsymyksestä, stressistä, huonosta ruokavaliosta jne. ei meikkaamattomuudesta. Muutenhan valtaosa miehistä olisi aina nuutuneen näköisiä.
Ei auta salaatit stressiin. Hienotunteisuutta jota voit saada olemalla hyvä ymmärtäväinen ihminen.
Mitä tarkoitat? Eihän tuossa ollut mitään ymmärtämättömyyttä eikä sanottu, että salaatti auttaa stressiin. Kerrottiin vain, että epäterveelliset elämäntavat ja stressi tekevät olemuksesta nuutuneen, ei meikkaamattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen. Kulmakarvat on vaaleat ja ripset lasimaiset ja täysin värittömät niitä ei edes näe jos ei läheltä tuijota. Ilman ripsiväriä ja kulmakynää näytän sairaalta. Kerran työkaveri näki minut meikittä ja oli luullut minun sairastavan syöpää kun olin kalpea ja ripset ja kulmakarvat lähteneet 🙄 Eli meikkaan aina ripset ja kulmat jos lähden kotoa ja joskus kotonakin.
Jännä kun kukaan ei luule vaaleakulmaisen ja "näkymättömät" ripset omaavan miehen sairastavan syöpää.
Ei siinä ole mitään jännää. Miehesi ei ole ennenkään meikannut, joten kukaan ei siksi luule häntä meikittömänä syöpäsairaaksi. Kommentoimasi henkilö meikkaa, siksi työkaveri luulee häntä ilman meikkiä sairaaksi. Jos kommentoimasi henkilö ei olisi meikannut, ei työkaverikaan kiinnittäisi hänen vaaleu
Näinpä, mitään jännää ei siitä löydy. Omituisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen. Kulmakarvat on vaaleat ja ripset lasimaiset ja täysin värittömät niitä ei edes näe jos ei läheltä tuijota. Ilman ripsiväriä ja kulmakynää näytän sairaalta. Kerran työkaveri näki minut meikittä ja oli luullut minun sairastavan syöpää kun olin kalpea ja ripset ja kulmakarvat lähteneet 🙄 Eli meikkaan aina ripset ja kulmat jos lähden kotoa ja joskus kotonakin.
Jännä kun kukaan ei luule vaaleakulmaisen ja "näkymättömät" ripset omaavan miehen sairastavan syöpää.
Ei siinä ole mitään jännää. Miehesi ei ole ennenkään meikannut, joten kukaan ei siksi luule häntä meikittömänä syöpäsairaaksi. Kommentoimasi henkilö meikkaa, siksi työkaveri luulee häntä ilman meikkiä sairaaksi. Jos kommentoimasi henkilö ei olisi meikannut, ei työkaverikaan kiinnittäisi hänen vaaleu
Mieheni? Minulle ihan uusi tieto, että minulla on mies. Olen luullut olevani sinkku.
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään jännää. Miehesi ei ole ennenkään meikannut, joten kukaan ei siksi luule häntä meikittömänä syöpäsairaaksi. Kommentoimasi henkilö meikkaa, siksi työkaveri luulee häntä ilman meikkiä sairaaksi. Jos kommentoimasi henkilö ei olisi meik
Myöskään mitään miestä ei minulta löyty. Omituista kuvitella, että sana mies viittaa juuri minun mieheeni eikä mieheen yleisellä tasolla.
Tupakointi ainakin tekee ihmisestä jo hyvinkin nuorena nuutuneen näköisen, vaikka meikkaisi ja värjäisi hiuksia miten paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole yrittänyt väkisin tehdä mitään sukupuolikysymyksiä. Mutta fakta on se, että meikkaamaton nainen (etenkin jos on vaalea) herättää ihmisissä todennäköisemmin kysymyksiä sairaudesta kuin meikkaamaton (vaalea) mies. Tämä puhtaasti siksi, että on totuttu kuvastoon, jossa nainen on meikattu kun taas luonnolinen look on miehille ihan arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
On, jos syö maitoa ja lisättyä sokeria. Turvottaa naamaa.
Mutta jos JUO maitoa niin iholle se tekee hyvää ja koko terveydelle. Maito ei turvota, se tekee hyvää suolistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos syö maitoa ja lisättyä sokeria. Turvottaa naamaa.
Mutta jos JUO maitoa niin iholle se tekee hyvää ja koko terveydelle. Maito ei turvota, se tekee hyvää suolistolle.
Todellakin turvottaa. Eikä tee hyvää terveydelle. Unohda tuo maitoaivopesu ja opettele ajattelemaan itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole yrittänyt väkisin tehdä mitään sukupuolikysymyksiä. Mutta fakta on se, että meikkaamaton nainen (etenkin jos on vaalea) herättää ihmisissä todennäköisemmin kysymyksiä sairaudesta kuin meikkaamaton (vaalea) mies. Tämä puhtaasti siksi, että on totuttu kuvastoon, jossa nainen on meikattu kun taas luonnolinen look on miehille ihan arkipäivää.
Onko sinulla jotain tutkittua faktaa tuosta, että vaaleaa meikkaamatonta naista luultaisiin sairaaksi todennäköisemmin kuin vaaleaa meikkaamatonta miestä? Itse en usko tuohon ollenkaan. TOTTAKAI sellaista naista, joka aina meikkaa, ihmetellään jos hän yhtäkkiä ei olekaan meikannut. Mutta on myös sellaisia naisia, jotka eivät koskaan meikkaa, eikä kukaan luule heitä sairaiksi yhtään sen enempää kuin meikkaamattomia miehiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulin kauan sitten miesserkkuni olevan sairas, kun hänellä ei ollut ripsiä. Ja olihan hän, muttei vakavasti. Enkä ole ainoa joka niin luuli.
Vierailija kirjoitti:
Mun psykiatri oli kirjoittanut omakantaan että näytin homssuiselta vaikka olin täysin puhdas puhtaissa vaatteissa. En mee enää enkä lue omakantaa enää!
XDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään jännää. Miehesi ei ole ennenkään meikannut, joten kukaan ei siksi luule häntä meikittömänä syöpäsairaaksi. Kommentoimasi henkilö meikkaa, siksi työkaveri luulee häntä ilman meikkiä sairaaksi. Jos kommentoimasi henkilö ei olisi meik
Minulla "ongelmana" tässä siis se että näytän täysin ripsettömältä, jos ei minulla ole ripsiväriä. Ihan kuin ripset puuttuisi kokonaan. Moni kosmetologi on tätä sanonut, että ripseni ovat harvinaisen värittömät. SE tekee minusta sairaan näköisen. Jos ripsissä olisi edes vähän väriä, olisi ihan eri asia.
Se jota on sairaaksi luultu
Ei, vaan on säälittävän näköinen jos värjää ja epätoivoisen jos meikkaa.
Ei välttämättä ole nuutuneen näköinen, vaikka ei värjäisi tukkaansa ja meikkaisi.
Hiukset voi laittaa kivasti, vaikka nostaa ylös tai kihartaa. Kulmakarvat voi nyppiä hyvännäköiseksi, ripset voi taivuttaa, että katse avautuu. Ja huulille voi sipaista huulirasvaa, ettei ainakaan ole rohtuneita huulia. Ja kasvoille voi loihtia ystävällisen ja pirteän ilmeen, nuutuneen ja tympeän ilmeen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään jännää. Miehesi ei ole ennenkään meikannut, joten kukaan ei siksi luule häntä meikittömänä syöpäsairaaksi. Kommentoimasi henkilö meikkaa, siksi työkaveri luulee häntä ilman meikkiä
Minulla "ongelmana" tässä siis se että näytän täysin ripsettömältä, jos ei minulla ole ripsiväriä. Ihan kuin ripset puuttuisi kokonaan. Moni kosmetologi on tätä sanonut, että ripseni ovat harvinaisen värittömät. SE tekee minusta sairaan näköisen. Jos ripsissä olisi edes vähän väriä, olisi ihan eri asia.
Se jota on sairaaksi luultu
Ei tuo liity mitenkään sukupuoleen. Vaaleaa ripsetöntä miestä luultaisiin sairaaksi ihan samalla tavalla.
Itse näytän todella perinteiseltä suomalaiselta. Valkoinen iho, vaaleansiniset silmät, vaaleat kulmakarvat ja hiirenvärinen tukka. Ilman värejä näytän todella mitättömältä. Tukkaa täytyy vähän vaalentaa ja kulmia sekä muita piirteitä tuoda näkyville ettei sekoitu seinään.
Ei siinä ole mitään jännää. Miehesi ei ole ennenkään meikannut, joten kukaan ei siksi luule häntä meikittömänä syöpäsairaaksi. Kommentoimasi henkilö meikkaa, siksi työkaveri luulee häntä ilman meikkiä sairaaksi. Jos kommentoimasi henkilö ei olisi meikannut, ei työkaverikaan kiinnittäisi hänen vaaleuteensa mitään huomiota. Tästä on turha yrittää väkisin vääntää jotain sukupuolikysymystä, koska tämä ei sellainen ole.