IL: Kotiäiti-ilmiö kasvattaa suosiotaan - "kun odotat miestäsi kotiin"
Tradwife ilmiön suosio sen kun kasvaa, kyllästytään työelämän tiukkiin vaatimuksiin ja jäädää mielummin kotiäidiksi. Moni nainen voi tällä tavalla henkisestikin paremmin.
Myös somessa yhä useampi somevaikuttaja tuo trendiä esiin ja suosio vain kasvaa.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e7738b09-7cdb-4268-bdd5-10ebb4100496
Kommentit (185)
Mitenkään vähemmän ullattaen naiset pakenee paikalta kun pitäisi alkaa vastaamaan huutoonsa ja tekemään TÖITÄ!
Ei olekaan enää "tasa-arvo" niin kovin tärkeää eikä varsinkaan kovassa huudossa, kun hoksasivat että sehän vaatiikin vastuunottoa ja kovaa työntekoa :D
Niin kauan se "tasa-arvo" -larppi kesti ja siitä jaksoivat kouhkata, kun olivat saamapuolella ja muut = miehet maksoi laskut ja teki työt, nyt kun pitäisi itse itsensä elättää omalla työllä, ei se enää olekaan kivaa ja aletaan ulisemaan että pitäisi päästä sinne keittiöön takaisin :D
Hyi saatana minkälaisia demariloisia naiset nykyään ovat! Aina ollaan kurkku suorana vailla kaikkea mahdollista muiden piikkiin ja kustannuksella, mutta itse ei olla valmiita evääkään väräyttämään minkään hyväksi. Siinä kun saattaa siiderin ja sipsien turvottamille ryhävalaille tulla tissihiki!
Ei minun tuttavapirissä ainakaan varakas rouv a ole joutunut sossun hoidettavaksi jäätyään yksin. On ollut omat hienot asunnot ja pääomatuloja. Eläkettä saa myös köyhät työttömänä olleet ja naiset ja miehet ja asumistukea ym.
Mukavaa että yhä useampi nainenkin kannattaa perinteisiä arvoja.
Poikkeus vahvistaa säännön.