Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seksitemppuja teiltä on jäänyt vanhemmiten jäänyt pois?

Vierailija
10.07.2024 |

Itsellä ainakin nieleminen mikä joskus teininä oli ihan perusjuttu. Samoin pikapanot eivät enää sytytä yhtään.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieleminen ja se että antoi ruiskia mällit rinnoille tai kasvoille. Tai joku suihinotto jossain julkisella paikalla missä mahdollisuus tulla nähdyksi. Kaikkia näitä epävarmana teininä ja nuorena aikuisena tullut harrastettua vastapuolta miellyttääkseen. Todellakin no no nykyään!

Tämä kommentti oli omalla kokemuksella hassu lukea. Minulla oli parikymppisenä suhde 20 vuotta vanhempaan naiseen joka oli todella varautunut seksin suhteen ja kaikki muu kuin lähetyssaarnaaja oli aina jotenkin vaikeaa saada. Sitten keski-ikäisenä tutustuin samanikäiseen naiseen jonka kanssa saattoi tehdä mitä vaan. Ei taida olla kehonosaa johon en olisi mällejä ruiskinut. Aina kun harrastimme seksiä oli verhot auki jos vaikka naapurit haluisi katsella. Onneksi kaikki eivät tee näitä miellyttääkseen vaan oikeasti pitävät näistä asioista vielä vanhempinakin.

Vierailija
42/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 vuotias mies ja takana 32 vuotta tuhkaluukkuun ottamista. Nyt alkaa näkyä ja tuntua. Enää molemminpuolista suihinottoa.

Miten alkaa näkyä ja tuntua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi pois vaginafistaus. Nyt teen sitä vakkariparin naisen kanssa. M48

Vierailija
44/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi jäi pois, sitten eri asennot ja esileikit. Lopulta meni siihen, että vaimo teki itse omin käsin pari orgasmia ja minä sain kastaa valmiiksi liukastettuun pilluun. Nyt on jäänyt sekin pois, koska vaimo löysi itselleen uuden miesystävän. Minä vielä yritän kerran viikossa runkata. Että sellainen viidenkympin villitys täällä. Mieluummin toki tekisin kivan naisen kanssa temppuja, jotka tuntuvat hyvältä.

Vierailija
45/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi jäi pois, sitten eri asennot ja esileikit. Lopulta meni siihen, että vaimo teki itse omin käsin pari orgasmia ja minä sain kastaa valmiiksi liukastettuun pilluun. Nyt on jäänyt sekin pois, koska vaimo löysi itselleen uuden miesystävän. Minä vielä yritän kerran viikossa runkata. Että sellainen viidenkympin villitys täällä. Mieluummin toki tekisin kivan naisen kanssa temppuja, jotka tuntuvat hyvältä.

Siinä on mies joka elää konditionaalissa, vaimo preesensissä. 

M48

Vierailija
46/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Jep. Yritys on toki kova saada aikaan muutos asiaan.

Vierailija
47/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Esimerkikä sinun ei tarvitse kaukaa hakea. Toimikaa!

Vierailija
48/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Tämä ei ainakaan minulle auennut. Anyone?

Vierailija
49/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään, koska ei niitä temppuja ole koskaan estoisen naisen kanssa ollutkaan. Jännimmät jutut ovat varmaan olleet suihinotto joskus 20v sitten ja doggystyle tyyliin kerran vuodessa.

tämä on vain surullista

Vierailija
50/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Tämä ei ainakaan minulle auennut. Anyone?

Lue: Ota mallia vaimostasi.

Hänellä on intohimoinen ja vilkas seksielämä. 

Vierailija
51/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudenpelko, mikä on vapauttanut nauttimaan seksistä

N48

Vierailija
52/66 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 vuotias mies ja takana 32 vuotta tuhkaluukkuun ottamista. Nyt alkaa näkyä ja tuntua. Enää molemminpuolista suihinottoa.

Miten alkaa näkyä ja tuntua?

Peräaukko näyttää kuin raatteentiellä taistelujen jälkeen ja ei ole enää kovinkaan tiivis.

Vierailija
53/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi jäänyt pois, se sattuu, vaikka olisi liukastetta ja on peräpukamiakin sekä ärtyneen suolen oireyhtymää. En koskaan ole siitä pitänytkään, nuorempana naisena halusi miellyttää ja sitten oli välillä ahdistunut asiasta, jota ei olisi halunnut. 

Vierailija
54/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jäi pois vaginafistaus. Nyt teen sitä vakkariparin naisen kanssa. M48

Entä anaalifistaus?

Vierailija
55/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikit, kaikenlainen hiplaus, yhdyntä ja jälkisivelyt on jääny pois. Sänky on nukkumista varten

Vierailija
56/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on aikalailla jäänyt pois, ja ihan hyvä niin. Mieluummin sitä keskittyy joko antamaan tai saamaan täydellä nautinnolla.

Vierailija
57/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiakrobatiatemput ovat vaihtuneet muihin temppuihin joilla pystyy antamaan toiselle/saaman toiselta sellaista nautintoa, että taju meinaa lähteä.

Vierailija
58/66 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se homma missä sellainen jäykähkö pippeli laitetaan johonkin naisen koloon ei enää luonnistu, vetää kestäis, mutta työntö vähän heikkoa.

Vierailija
59/66 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69 on aikalailla jäänyt pois, ja ihan hyvä niin. Mieluummin sitä keskittyy joko antamaan tai saamaan täydellä nautinnolla.

Sama täällä. Nuorena se oli niin kiihottavaa, muttei enää. Suuseksiä ei ole tietenkään lopetettu, vaan nyt sitä tehdään vuoronperään nautiskellen. Myös pikapanot ovat jääneet, sillä on kivempi pitää hauskaa pitkällä kaavalla. M51

Vierailija
60/66 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot. Nalli ei enää pala vanhaan tapaan. M57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme