Mitä seksitemppuja teiltä on jäänyt vanhemmiten jäänyt pois?
Itsellä ainakin nieleminen mikä joskus teininä oli ihan perusjuttu. Samoin pikapanot eivät enää sytytä yhtään.
Kommentit (66)
Itse olen aina vaan villimpi mitä enemmän ikää tulee ;)
N36
Seksi väärien miesten kanssa, syväkurkkuilu ja nieleminnen. Suihinotto yleensäkin on juttu mitä en suostu enää antamaan kovin usein. Jossain vaiheessa tajusin, että mun ei tartte aina yrittää mielyttää ja suostua ihan kaikkeen. Ymmärsin, että olin ollut jo aikaisemmin joitakin juttuja, kirjaimellisestikin, aivan kurkkua myöten täynnä.
Sellainen pikkujuttu kuin seksi on jäänyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Seksi väärien miesten kanssa, syväkurkkuilu ja nieleminnen. Suihinotto yleensäkin on juttu mitä en suostu enää antamaan kovin usein. Jossain vaiheessa tajusin, että mun ei tartte aina yrittää mielyttää ja suostua ihan kaikkeen. Ymmärsin, että olin ollut jo aikaisemmin joitakin juttuja, kirjaimellisestikin, aivan kurkkua myöten täynnä.
Et sisko ole ainut.
Menkkaseksiä ja ihanliianväsyneenä-seksiä jaksettiin vielä joskus nuorena. Muuten enemmänkin ollaan vapauduttu ja avauduttu, vaikkei se nyt sitä vielä tarkoitakaan että ihan valtavan estottomia oltaisi.
M54 & N52
Omasta temppuvalikoimasta on itseltä suihinotto jäänyt pois, vähän päälle parikymppisenä siihen vielä taipui. Sääli, sitä voisi kyllä vieläkin tehdä, mutta aikansa kutakin.
Nieleminen ja se että antoi ruiskia mällit rinnoille tai kasvoille. Tai joku suihinotto jossain julkisella paikalla missä mahdollisuus tulla nähdyksi. Kaikkia näitä epävarmana teininä ja nuorena aikuisena tullut harrastettua vastapuolta miellyttääkseen. Todellakin no no nykyään!
Spagaatit ja muut sellaiset akropaattiset asennot.
Ei taivu enää kuin joskus ennen.
Häveliäisyys on jäänyt pois. Nyt seksi on paljon monipuolisempaa kuin nuorempana.
M51 Dom
Ei mitään, päinvastoin. Turha häpeily ja kainostelu on jäänyt ja voi toteuttaa asioita joita nuorena ei kehdannut edes ajatella.
N56
Naisten peppureikien nuoleminen on jäänyt. Ei ole tuntunut niin huumaavaa kiimaa enää keski-iän tienoilla. Ja peputkaan ei ole täällä enää niin viehkeitä siloisia persikoita.
Ei mikään, koska ei niitä temppuja ole koskaan estoisen naisen kanssa ollutkaan. Jännimmät jutut ovat varmaan olleet suihinotto joskus 20v sitten ja doggystyle tyyliin kerran vuodessa.
Määrä on vähentynyt. Kyllä nykyäänkin seksiä on lähes viikottain, mutta enää ei jaksa/ehdi niin paljon. Nuorempana pantiin ihan joka välissä kun oli mahdollista. Joskus useampiakin kertoja päivässä.
Itsellä ei ole jäänyt mitään pois, päinvastoin haluttaisi kokeilla kaikenlaista kun ikää tulee. Vaimolla sen sijaan on jäänyt. Suuseksi, peppuseksi ja oikeastaan kaikki minulle tärkeät elementit seksissä. Seksiviestittely samoin.
Mikä tämä juttu on, että on jätetty pois asioita, joilla halusi nuorempana miellyttää? Kyllä minä miellytän naistani mielelläni edelleen ja samoin hän minua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on, että on jätetty pois asioita, joilla halusi nuorempana miellyttää? Kyllä minä miellytän naistani mielelläni edelleen ja samoin hän minua.
Laiskuutta. Juttu lienee laiskuus ja välinpitämättömyys puolisoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisko ihan vaan sitä, että (väittäisin) useimmat ihmiset muuttuvat vuosien varrella, seksuaalisesti ja ylipäänsäkin? Joku asia kiehtoi nuorena, vanhempana kyllästyttää, joku toinen taas hävetti nuorena, mutta vanhempana on havainnut että sehän on ihan kivaa.
En minä ainakaan ole sama ihminen kuin 30 vuotta sitten jolloin seksielämää aloittelin.
Pois jäi asento (ei mikään seksitemppu), jossa olin alla ja nainen yritti tulla päälle. Ei hänen polvensa kestäneet. Nimim. 65.
Erektiota lukuunottamatta ei juurmikkä.