Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiapit tuhoaa itsetuntoni.

Vierailija
10.07.2024 |

Latasin siis taas deittiapit parin vuoden tauon jälkeen, siellä matchejä tulee lähinnä sellaisilta naisilta jotka on rumia. Jos tykkään vain niistä naisista siellä ketä pidän kauniina niin matchejä tulee tasan nolla. Poistanko taas deittiapit ja jatkan ikisinkkuna elämistä?

M32

Kommentit (237)

Vierailija
161/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole jo aika selvää kaikille, että suurimmalle osalle ihmisistä Tinder ja vastaavat ovat ehkä huonoin vaihtoehto löytää mitään hyvää, koska a) suurin osa etsii sieltä lähinnä hetken huvitusta ja b) hetken huvitukseen yritetään pokata sitä jonka sattuu kuvien perusteella miellyttämään eniten.  

Jos riviin laitetaan 100 miestä tai naista, niin suurin osa meistä ei ole niiden viiden kauneimman/komeimman joukossa. Toki jos sellaiselle itsensä altistaa jatkuvasti, niin siitä tulee paska fiilis lopulta. 

Minulla (M34) kiinnostavat kohtaamiset naisten kanssa ovat aina tapahtunet opiskelupiireissä, harrastusporukoissa ja kavereiden kautta ja deittisovellukset eivät ole johtaneet yhtään mihinkään.

Vierailija
162/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy huulille, kevyttä jutustelua peliin ja kiinnostusta vastapuolen juttuihin. Sillä pääsee jo aika pitkälle. Jos ei klikkaa niin aina on joku toinen kenen kanssa voi klikata paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut: myös ne mielestäsi epätoivotut naiset saattavat "tykätä (oikeasti tykkäämättä)" sinusta = epätoivomätsi?

Vierailija
164/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niiin haluaisin nähdä aloittajan kuvan! Samoin kuin haluaisin tietää miltä näyttää hänen mielestään kaunis nainen. Tai ruma.

Vierailija
165/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa matkustelu nostaa minun itseluottamusta. Tokion Tinder on ihan erilainen kuin Hesan. M28

Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. ~Mies26

Jos olisin mies, niin en matkustelisi Aasiassa. Kukaan nainen ei halua miestä, joka on saanut Aasialaiselta naiselta.

Vierailija
166/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi luulet, että ylipainoiset naiset luulisivat sinun olevan kiinnostunut heistä? Ylipainoisistakin naisista kiinnostuu kyllä ihan tosissaan moni mies millä tahansa vartalotyypillä. "

Jos kiinnostuksella tarkoitat panoa kauniimman naisen puutteessa niin kyllä. Mutta en ehkä sillä kehuskelisi, kun jotkin eläimetkin näyttävät kelpaavan.

Ja tämäkin lihava nainen teki selväksi että hauskanpitoa ollaan etsimässä ja kivaa on ollut molemmin puolin. Miksi ylipainoisten naisten pitäisi olla jotenkin epätoivoisia jotka suostuu kenen kanssa tahansa kutemaan? 😅😅

Kunhan ymmärrät että seurustelu ja seksi on eri asioita. Miehiltä saa helposti seksiä, tai voi jopa sanoa että ei tarvitse edes yrittää. Mutta yritäpä saada mies parisuhteeseen pitkäksi aikaa niin jäljelle jää vain ne jotka on sun omaa tasoa. Paitsi jos heitä vituttaa se että olet jakanut itseäsi kaikille.

Vierailija
167/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin siis taas... naisista siellä ketä... Poistanko taas...

Vierailija
168/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa matkustelu nostaa minun itseluottamusta. Tokion Tinder on ihan erilainen kuin Hesan. M28

Jos olisin mies, niin en matkustelisi Aasiassa. Kukaan nainen ei halua miestä, joka on saanut Aasialaiselta naiselta.

Öö... :D Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. :D Me modernit nuoret miehet emme tarvitse naista ja siksi emme ota naista taakaksi. Itse jatkan Etelä-Koreassa matkustelua vuosittain ja satunnaisesti Japanissa matkustelua. Ärsyttääkö se sinua? :] ~Mies26

Vierailija
169/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

171, ja nyt pidetään jo tyhmänäkin 😅😅 Mä en todellakaan halua parisuhdetta ja miksei naisella saisi olla seksuaalista aktiivisuutta? Jos jollain on jotain nönnöttämistä, pistän kiertoon. Newsflash: Kaikki naiset ei halua vakiintua ja jos miehillä on oikeus kerätä kokemuksia, sama oikeus on naisillakin. Tuon puritaaniuden voisi jättää sinne 50-luvulle 😊

Vierailija
170/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy huulille, kevyttä jutustelua peliin ja kiinnostusta vastapuolen juttuihin. Sillä pääsee jo aika pitkälle. Jos ei klikkaa niin aina on joku toinen kenen kanssa voi klikata paremmin. 

Näinhän se menee. Ei oo lopulta niin ihmeellistä. 

Vierailija
171/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ilmeisesti monessakin mielessä kauhistuttava poikkeus: Ylipainoinen nainen, joka viihtyy sinkkuna,  lähtee reilusti pitämään hauskaa, ei sorru keneen tahansa jolta saa huomiota ja kehtaa vielä laittautuakin näyttävästi 😅😅😅😅😅 Saman asenteen voisi ottaa moni muukin jos ei tunnu seuraa löytyvän tai muuten on tylsää. 

Vierailija
172/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö... :D Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. :D Me modernit nuoret miehet emme tarvitse naista ja siksi emme ota naista taakaksi. Itse jatkan Etelä-Koreassa matkustelua vuosittain ja satunnaisesti Japanissa matkustelua. Ärsyttääkö se sinua? :] ~Mies26

Nuoret naiset ovat vapaaehtoisesti sinkkuja veloja, nuoret miehet ovat inceleitä. :]

Vierailija
173/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat vapaaehtoisesti sinkkuja veloja, nuoret miehet ovat inceleitä. :]

Ei ollenkaan katkera miesvihakommentti! :DDDDDD Onneksi olkoon, päädyit screenshotilla X:ään! :D ~Mies26

Vierailija
174/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ilmeisesti monessakin mielessä kauhistuttava poikkeus: Ylipainoinen nainen, joka viihtyy sinkkuna,  lähtee reilusti pitämään hauskaa, ei sorru keneen tahansa jolta saa huomiota ja kehtaa vielä laittautuakin näyttävästi 😅😅😅😅😅 Saman asenteen voisi ottaa moni muukin jos ei tunnu seuraa löytyvän tai muuten on tylsää. 

Ap vois ottaa tästä mallia. Lähteä reilusti pitämään hauskaa ja laittautua. <3 

Vierailija
175/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa koska ehkä yliarvioit oman tasosi?

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Oman tason arvioneissa on vähän sama juttu, kuin lempinimissä. Ne annetaan sinulle muiden toimesta, ei niitä itse oikein päätetä.

Tavalla tai toisella kohdalla osuvia naisia miellyttää, mikä heitä miellyttää. Itsekkin olen mies ja hiukan jäävi puhumaan aiheesta. En ole peilikuvaani juurikaan tyytyväinen, mutta jostain syystä naisilta tulee kiinnostusta ja huomiota runsain mitoin. Rahasta se ainakaan ei ole kiini, sitä kun ei juurikaan ole. 

Vierailija
176/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun on vähän turha alkaa itse arvioimaan omaa tasoasi. Todellisuudessa vain sillä on merkitystä, minkä tasoiseksi naiset arvioivat sinut. 

Äläkä unohda sitä että Tinderissä on 3-4 kertaa enemmän miehiä kuin naisia, ja miehet ovat todella janoisia. Tiedän ihan nätin, yli 40v yh-äidin joka sai yli 5000 tykkäystä Tinderissä lyhyessä ajassa. Miksi hän valitsisi juuri sinut niiden 5000 tykkääjän joukosta? Sitä on hyvä kysyä itseltään.

Vierailija
177/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vastaatte jälkeenjääneelle trollille tosissanne?

Koska se on hupia. 

Hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset. Arvaat varmasti kumpaan sinä kuulut:)

Ja myös sinä, kun av-palstalla pyörit.

Vierailija
178/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo deittiapit ovat saatanasta. Biologiset realiteetit sanelevat sen, että 10% tarjonnasta saa 90% yhteydenotoista. Pätee kumpaankin sukupuoleen. Jos olet Bard Pitt tai Sydney Sweeney, saat valita joka päivälle oman deitin. Joka viikko. Seuraavat 10v. Ja koskaan ei tarvitse kierrättää vanhoja deittejä.

Me tavikset sitten saadaan paha mieli, koska mitään ei löydy. Ehdotan seuraavaa toimintamallia, jolla saat tuloksia ainakin kymmenkertaisesti verrattuna deittiappeihin.

1. Aloita sellainen harrastus, jonka harrastajat vetoavat sinuun. Esimerkiksi kalliokiipeily (talvella seinäkiipeily). Käy säännöllisesti.

2. Kehityt lajissa, saat timmin kropan ja alat pikkuhiljaa tutustumaan muihin vakkarikiipeilijöihin. Heistä about puolet ovat naisia. Joskus joukkoon eksyy sinkkukin, esim. kavereidensa rohkaisemana. Sellaisen kanssa voit luontevasti jutella esimerkiksi... seinäkiipeilystä.

3. Mikäli vuoden päästä olet

Hyvä pointti! Toinen on jooga. Naiset on höpönä joogaan ja joogatunneilla naisten osuus on jotain 70%. Tuntuu myös että lähes jokainen miespuolinen joogaopettaja on jäänyt kiinni siitä että heillä on haaremi naispuolisia joogeja vaikka yksikään näistä joogaopettajista ei täytä oletusarvoisia ulkonäköstandardeja. Saat olla keskiverto/ruma kun pistät faceen tai tinderiin kuvia itsestäsi tekemässä aurinkotervehdystä niin naiset kiinnostuvat. Varsinkin jos olet "hintelä pieru" jos olet plösö niin laihduta.

Vierailija
179/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin ikäluokkaan viittaat nuorella. Mutta tuttavapiirissäni on paljon n. 30v naisia, ja heistä lähestulkoon kaikki ovat parisuhteessa. Sinkut ovat tosi pieni vähemmistö.

Vierailija
180/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiapit sopivat ihmisille, joilla realistinen kuva itsestään. Sinulla ei ole ja nyt itket täällä. 

Kauniit ihmiset pariutuvat keskenään ja tavalliset toisten tavallisten kanssa. Jos et tätä tosiasiaa hyväksy, ole yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä