Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiapit tuhoaa itsetuntoni.

Vierailija
10.07.2024 |

Latasin siis taas deittiapit parin vuoden tauon jälkeen, siellä matchejä tulee lähinnä sellaisilta naisilta jotka on rumia. Jos tykkään vain niistä naisista siellä ketä pidän kauniina niin matchejä tulee tasan nolla. Poistanko taas deittiapit ja jatkan ikisinkkuna elämistä?

M32

Kommentit (237)

Vierailija
181/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te vedätte lihavuuden aina kaikkeen mukaan? Miten sillä VOI olla niin paljon väliä? Mä olen aina pitänyt isokokoisemmista miehistä. Treenatut tai langanlaihat ei vaan saa mua syttymään. Tuo lihavuuden kritisointi on vain muotimaailman höpinöitä johon melkein kaikki lammasmaisesti lähtee mukaan ettei vaan erotu joukosta. 

No kun lihavuus on yksinomaan tämän vuosituhannen ilmiö joka johtuu paskoista elämäntavoista. Jokainen voi vaikuttaa omaan painoonsa. Vaikea varmasti ymmärtää lihavana naisena. Kun ei osaa katsoa omia ruokailu- ja liikuntatottumuksiaan objektiivisesti

Toki miehebä vaikeaa ymmärtää läskien itkua, ettei kelpaa. Miehille, kun suurimmat asiat joilla on ulkonäössä naisille merkitystä (pituus, hiukset jne) annetaan syntyessä. Eikä niihon voi vaikuttaa.

Vierailija
182/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun on vähän turha alkaa itse arvioimaan omaa tasoasi. Todellisuudessa vain sillä on merkitystä, minkä tasoiseksi naiset arvioivat sinut. 

Äläkä unohda sitä että Tinderissä on 3-4 kertaa enemmän miehiä kuin naisia, ja miehet ovat todella janoisia. Tiedän ihan nätin, yli 40v yh-äidin joka sai yli 5000 tykkäystä Tinderissä lyhyessä ajassa. Miksi hän valitsisi juuri sinut niiden 5000 tykkääjän joukosta? Sitä on hyvä kysyä itseltään.

Joo, Tinderissä tuli olo kuin olisi raadonsyöjille heitetty. 

T: Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään erilaisuus kiinnostaa ja osaat kieliä niin suosittelisin katselemaan ulkomaille päin. Itse löysin sattumalta silloin Suomessa vierailevan kauniin, hyvin koulutetun ja älykkään naisen joka sattui olemaan ulkomaalainen. Hänessä on lähes kaikki piirteet mitä naisessa ihailen. Samalla suurin osa ystävistäni edelleen hakee sitä oikeaa.

En tiedä miksi, mutta ei vain koskaan sattunut tulemaan sitä oikeaa naista kohdalle jonka kanssa olisi ollut yhteinen kansallisuus. Ja hän ei ole rahan perään, ei ole koskaan näinä vuosina halunnut kuluttaa rahaa, ostella turhuuksia tai saada kalliita lahjoja. Kunhan muistaa tuoda kukkia välillä =)

Vierailija
184/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta tavallinen ulkonäkö ja hyvä koulutus. Miehen kun pitäisi vielä erottua jotenkin siitä korttipakasta. 

Vierailija
185/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja netin aikakaudella kun rikkaita miehiä voi löytää mistä päin maailmaa tahansa, kyllä se taitaa olla kymmeniä miljoonia varallisuutta ennenkuin alkaa ne kauneimmat naiset osoittaa kiinnostusta, vaikka niillä voi olla kyllä satoja miljoonia omaavia miehiä jo kimpussaan ellei miljardöörikin. 

Vierailija
186/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiapit ja kaikki muutkin apit tekee ihmisistä typeriä ja hitaita.

Vierailija
187/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta tavallinen ulkonäkö ja hyvä koulutus. Miehen kun pitäisi vielä erottua jotenkin siitä korttipakasta. 

Eli miehen pitää olla jännä eli mahdollisesti pelottava(joskus jopa väkivaltainen) että se kelpaa naisille? Olenko minä sitten vaan tavallisena miehenä liian tylsä kauniille naisille? Jos alan väkivaltaiseksi tai rikolliseksi niin sitten erottuisin korttipakasta ja kauniit naiset kiinnostuisi minusta? 

M32

Vierailija
188/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun on vähän turha alkaa itse arvioimaan omaa tasoasi. Todellisuudessa vain sillä on merkitystä, minkä tasoiseksi naiset arvioivat sinut. 

Äläkä unohda sitä että Tinderissä on 3-4 kertaa enemmän miehiä kuin naisia, ja miehet ovat todella janoisia. Tiedän ihan nätin, yli 40v yh-äidin joka sai yli 5000 tykkäystä Tinderissä lyhyessä ajassa. Miksi hän valitsisi juuri sinut niiden 5000 tykkääjän joukosta? Sitä on hyvä kysyä itseltään.

Joo, Tinderissä tuli olo kuin olisi raadonsyöjille heitetty. 

T: Nainen

Juu. On varmasti aivan hirveää saada paljon tykkäyksiä tinderissä. Nostan hattua että kykenit jatkamaan elämääsi noin hirvittävän kokemuksen jälkeen.

Olet modernin ajan sankari. 

Vierailija
189/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se kelle vastasit, mutta lähes aina jos saat naisen nauramaan niin saat hänet kiinnostumaan sinusta jollain asteella. Yleissiisteys ja hyvä hygiena ei myöskään haittaa. Loput on sitten kiinni miten sinä ns. "carry yourself", eli olemuksestasi, käytöstavoista jne jne. Pankkitililläsi ei ole vtunkaan väliä sellaisille naisille joiden kanssa haluat jakaa yhteisen tulevaisuuden. Se että on jotain tavoitteita ja että on matkalla johonkin elämässään on naisille enemmän merkitystä.

Vierailija
190/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi viesti vastaus siis sinulle

Vierailija
191/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen pitää olla jännä eli mahdollisesti pelottava(joskus jopa väkivaltainen) että se kelpaa naisille? Olenko minä sitten vaan tavallisena miehenä liian tylsä kauniille naisille? Jos alan väkivaltaiseksi tai rikolliseksi niin sitten erottuisin korttipakasta ja kauniit naiset kiinnostuisi minusta? 

M32

Sä ajattelet tätä asiaa nyt aivan liian monimutkaisesti.

Jos sä vaihtaisit Tinderissä kuvaksesi jonkun miesmallin kuvan, saisit hetkessä satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä naisilta, myös niiltä kauniilta joita himoitset. 

Ei sillä ole oikeasti mitään väliä oletko tylsä, jännä, väkivaltainen, nössö, rikollinen, siivooja tai mitä ikinä. Tinder pyörii vain ja ainoastaan yhden asian ympärillä: kuinka hyvältä näytät. That's it.

Vierailija
192/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

No jokohan tämä nyt toimisi.. Siis ylemmät viestit tarkoitettu sinulle

Vierailija
193/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet LYHYT ja HAISEVA mies, plus kukaan ei tykkää KALJUPÄISTÄ

Vierailija
194/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Jos nuo seikat on ainoat mitä mieleen tulee kun sanotaan että pitäisi erottua joukosta niin siinä ei paljon plussapisteitä tuo sinun hyvä koulutus ja normaali ulkonäkö. Kertoo paljon ajatusmaailmastasi. Luovu tuosta katkeruudesta ihan ensiksi

Vierailija
195/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sun isä rikas ja äiti rahan perässä?

Vierailija
196/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole tarkoitettu normaaleille miehille. Se on tarkoitettu komeille miehille jotka haluaa panna joka päivä eri naista.

Vierailija
197/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole tarkoitettu normaaleille miehille. Se on tarkoitettu komeille miehille jotka haluaa panna joka päivä eri naista.

Löysin nykyisen vaimoni tinderistä. Kohta 5v hääpäivä. Ja olen erittäin keskinkertainen omasta mielestä, vaimon mielestä tosin en, mutta hän onkin kohtelias ihminen kaikkia kohtaan. Ei sieltä tarvitse kuin yksi ihminen löytää joka jotain sinussa näkee. Itsellä kävi tosin älytön tuurikin mutta ei se mahdotonta ole.

Vierailija
198/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Äläpä nyt lähde totuutta kieltämään ja sivuraiteille: olet tavallisena miehenä liian ruma kauniille naisille ja siihen ei auta väkivalta, rikollisuus tai mikään muukaan ulinönnönnöö, ellet saa gruumattua itsestäsi vastaavan komeaa kuinka kauniin naisen (jolle vielä vastaavasti pelkkä "komeus" olisi ykkösjuttu miehessä) ajattelit sillä omalla vastaavalla komeudellasi "ansaita".

Vierailija
199/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tykkäilen miehistä, en paljon mahaa, hauista tai pituutta katsele. Persoona tulee kiinnostuksenkohteista ja tyylistä. Jos ne meillä kohtaavat, laitan tykkäyksen. Tällä tekniikalla olen löytänyt mukavia ihmisiä, joiden kanssa riittää puhuttavaa. 

Joten miehet kertokaa itsestänne. Pelkät kuvat eivät paljoa puhu. 

Vierailija
200/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa koska ehkä yliarvioit oman tasosi?

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Olet itsesikin mukaan tavallisen näköinen. Ja sinulle kelpaisi vain kaunis nainen. Ihku pientä ristiriitaa vallitsevan tilanteesi ja odotustesi välillä. Varsinkin kun luonteeltasi taidat olla melkoinen kus.pää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan