Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiapit tuhoaa itsetuntoni.

Vierailija
10.07.2024 |

Latasin siis taas deittiapit parin vuoden tauon jälkeen, siellä matchejä tulee lähinnä sellaisilta naisilta jotka on rumia. Jos tykkään vain niistä naisista siellä ketä pidän kauniina niin matchejä tulee tasan nolla. Poistanko taas deittiapit ja jatkan ikisinkkuna elämistä?

M32

Kommentit (237)

Vierailija
121/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuokin on huvittavaa aina nähdä, että masentuvat ja turhautuvat siitä, mikä on miehille arkipäivää. Ovatko sittenkään henkisesti yhtä vahvoja?"

Eivät ole. Naiset on kovia väittämään että ovat yhtä hyviä tai parempia kuin miehet. Mutta lopulta tyytyvät väittämään että jokaisen menestyneen miehen takana on nainen.

Vierailija
122/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma kuin perkele! Silti panen kauniita naisia. Runoilulahjat ja karisma toki auttaa. Ja koulutus ja asema.

Mutta ruikutus ei auta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinullakaan pitäisi olla "itsetuntoa" pyytämättä/kysymättä haukkua sinulle epätoivottujakaan naisia "rumiksi"? 

Vierailija
124/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla ei miehet tajua naisten todellisuudesta. Ruikuttavat vaan, että naisille kaikki on helpompaa. Ei ole. Kummallakin sukupuolella on omat vaikeutensa ja omat juttunsa, joista toinen sukupuoli toivois, että olispa mulla noin. 

Heterosuhteeseen jos meinaa, niin ei auta kuin AVATA SYDÄMENSÄ toiselle. Ei siinä voi ruveta muita syyttelemään, mihinkään suuntaan. Jokainen saa myös vetää omat rajansa. Molempien pitää myös valita toisensa. 

Vierailija
125/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Taas alkoi vastennmielisen jälkeenjääneen peräkammarinpoika - inkelin ulina siitä, miksi Tinderistä ei saa tilattua fitness megabeibiä.

Tämän on pakko olla provo. Onhan 

Ei varmasti ole mikään provo. Tinderistä itselläni on usean vuoden kokemus. Etsin itseni kaltaista naista sieltä vakavaan parisuhteeseen, ja koska en saanut sieltä juuri yhtään osumaa, niin lopulta kokeilin maksullista versiota nähdäkseni mikä se "tasoni" oikein sitten on (näen siis minulle annetut tykkäykset).

Olen siis kauppatieteiden maisteri ja teen koulutustani vastaavaa työtä. Vapaa-ajallani harrastan lukemista, puutarhanhoitoa, kitaransoittoa ja urheilua erittäin monipuolisesti. Pituudeltani olen 187 cm ja painan 82 kiloa. Kaikki hiukset ovat edelleen tukevasti kiinni päässä. Minulla ei ole lapsia.

Nämä ovat siis ne asiat jotka selviävät lyhyestä profiilistani. Ison otoksen perusteella saan tykkäyksiä lähinnä itseäni seitsemän vuotta vanhemmilta naisilta joilla on yhdestä kolmeen lapsia huollettavana. Tiedän, että painosta ei ole kohteliasta puhua mitään, mutta käytännössä melkeinpä kaikki nämä jo viittäkymmentä ikävuotta lähestyvät naiset ovat reilusti ylipainoisia ja urheilu ei mitenkään voi olla heille elämäntapa sillä tavoin kuin se itselleni on. Mitään muutakaan yhteistä en ole heidän profiileista löytänyt.

On sanomattakin selvää, että tinderin kaltaisissa palveluissa se huomio kasaantuu niille huippuyksilöille, ja kaltaiseni tavalliset miehet jäävät auttamatta kokonaan unohduksiin. Onneksi tosielämässä flaksini on kuitenkin ollut huomattavasti parempi.

M40

Vierailija
126/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nauranut ihan kippurassa näille mielikuville, joita täällä on maalailtu deittisovelluksien prototyypeistä 😅😅😅 Ihan loistavaa! 

Itse pidän yhteyttä mukavan miehen kanssa, joka on peruskoulun käynyt duunari. Minä opiskelen maisteritutkintoa ammattikorkeakoulun päälle. Mulla on riittänyt vientiä "vaikka" olen ylipainoinen. Ja koulutus ei merkitse todellakaan mitään kunhan tyyppi ei ole sellainen että vieroksuu työntekoa tai kitise yhteiskunnan epäreiluudesta kun ei tukia saa kuin vähimmän välttämättömimmän. 

Vierailija
127/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on täynnä tapahtumia. Nyt pitää tutustua ihmisiin kasvokkain. 

Toi koskee normaaleja ihmisiä, ei käy ap:lle.

Vierailija
128/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Taas alkoi vastennmielisen jälkeenjääneen peräkammarinpoika - inkelin ulina siitä, miksi Tinderistä ei saa tilattua fitness megabeibiä.

Tämän on pakko olla provo. Onhan 

Ei varmasti ole mikään provo. Tinderistä itselläni on usean vuoden kokemus. Etsin itseni kaltaista naista sieltä vakavaan parisuhteeseen, ja koska en saanut sieltä juuri yhtään osumaa, niin lopulta kokeilin maksullista versiota nähdäkseni mikä se "tasoni" oikein sitten on (näen siis minulle annetut tykkäykset).

Olen siis kauppatieteiden maisteri ja teen koulutustani vastaavaa työtä. Vapaa-ajallani harrastan lukemista, puutarhanhoitoa, kitaransoittoa ja urheilua erittäin monipuolisesti. Pituudeltani olen 187 cm ja painan 82 kiloa. Kaikki hiukset ovat edelleen tukevasti kiinni päässä. Minulla ei ole lapsia.

Nämä ovat siis ne asiat jotka selviävät lyhyestä profiilistani.

Kukaan ei kiinnostu sinusta pelkkien speksiesi perusteella ja nyt uteliaisuuttasi/tyhmyyttäsi maksettuasi pilvilinnoista Tinderin omistajat nauravat koko matkan pankkiin.

Vierailija
129/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit jää ilman seksii ja kumppanii

Enpä muuten ole jäänyt 😅😅😅 Mä olen pan nut useampia miehiä parin kuukauden aikana. Enkä ole vaatinut sormuksia tai kivitaloja vaan pitänyt vain hauskaa 😀 

Miehissä ei puolestaan sytytä tuollainen piiloaggressiivinen passiivisuus. Pitää osata keskustella muutenkin kuin sanomalla "moi" "niin" "ok". 

Vierailija
130/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne apn tykkäämät kauniit naiset ovat hänen tasoaan.

Se tinderissä"kaunis" nainen on oikeasti ruma kun häneltä ottaa pois meikit ja vaatteet. Ulkonäkö mitataan ilman meikkejä ja alasti.

Esim. Sonja Aiello on ruma nainen, samoin Erna Husko vaikka ovat niitä"instabeibejä"

Eli Sonja Aiello ja Erna Husko ovat rumia naisia? Selvä juttu.

Kyllä ovat. Ne v..un nakkihuulet ja se kumiperse varsinkin. Toisella kumitissien rakentaja ilmeisesti ollut kännissä kun tissit ovat eri korkeudella ja välistä mahtuisi rahtilaivakin.

Vierailija
131/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä muuten ole jäänyt 😅😅😅 Mä olen pan nut useampia miehiä parin kuukauden aikana. Enkä ole vaatinut sormuksia tai kivitaloja vaan pitänyt vain hauskaa 😀 

Miehissä ei puolestaan sytytä tuollainen piiloaggressiivinen passiivisuus. Pitää osata keskustella muutenkin kuin sanomalla "moi" "niin" "ok". 

Et ole pannut yhtään miestä vaan sinua on pantu paremman puutteessa:)

Vierailija
132/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole pannut yhtään miestä vaan sinua on pantu paremman puutteessa:)

Auts, joku veti herneen nenään kun teoria ylipainoisten seksielämästä ei ollutkaan se oikea 😀

Vierailija
133/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa koska ehkä yliarvioit oman tasosi?

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Puolet naisista on ylipainoisia. Eli sellainen vähän ylipainoinen on ihan keskitasoinen.  Kauniin naisen saat jos löydät sellaisen joka rakastuu sinuun, tai sellaisen, joka on vain sinun mielestä kaunis. Muuten et keskitasoinen saa kaunista naista. He eivät ole keskitasoa,  paitsi jos ovat lihavia.

Vierailija
134/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne apn tykkäämät kauniit naiset ovat hänen tasoaan.

Se tinderissä"kaunis" nainen on oikeasti ruma kun häneltä ottaa pois meikit ja vaatteet. Ulkonäkö mitataan ilman meikkejä ja alasti.

Esim. Sonja Aiello on ruma nainen, samoin Erna Husko vaikka ovat niitä"instabeibejä"

Eli Sonja Aiello ja Erna Husko ovat rumia naisia? Selvä juttu.

Kyllä ovat. Ne v..un nakkihuulet ja se kumiperse varsinkin. Toisella kumitissien rakentaja ilmeisesti ollut kännissä kun tissit ovat eri korkeudella ja välistä mahtuisi rahtilaivakin.

Onhan toi Aiello nyt todella pantavan näköinen. En ehkä kestäisi vakituisessa suhteessa noin tyrkkyä naista, mutta käsi ylös kuka saa mätsejä tuon näköisten kanssa.

Vierailija
135/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Puolet naisista on ylipainoisia. Eli sellainen vähän ylipainoinen on ihan keskitasoinen.  Kauniin naisen saat jos löydät sellaisen joka rakastuu sinuun, tai sellaisen, joka on vain sinun mielestä kaunis. Muuten et keskitasoinen saa kaunista naista. He eivät ole keskitasoa,  paitsi jos ovat lihavia.

Yli puolet naisista on ylipainoisia. Minä olen normaalipainoinen ja en halua ylipainoista naista. Harmi vain kun ne normaalipainoiset naistet jotka ei ole edes super kauniita ei kelpuuta minua kumppaniksi koska he luulevat olevansa jotain missejä.

Minulle kelpaisi nainen joka on normaalipainoinen, suht nätti eli kaunis ja kiva. Mutta liikaa kai pyydetty?

M32

Vierailija
136/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te vedätte lihavuuden aina kaikkeen mukaan? Miten sillä VOI olla niin paljon väliä? Mä olen aina pitänyt isokokoisemmista miehistä. Treenatut tai langanlaihat ei vaan saa mua syttymään. Tuo lihavuuden kritisointi on vain muotimaailman höpinöitä johon melkein kaikki lammasmaisesti lähtee mukaan ettei vaan erotu joukosta. 

Vierailija
137/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te vedätte lihavuuden aina kaikkeen mukaan? Miten sillä VOI olla niin paljon väliä? Mä olen aina pitänyt isokokoisemmista miehistä. Treenatut tai langanlaihat ei vaan saa mua syttymään. Tuo lihavuuden kritisointi on vain muotimaailman höpinöitä johon melkein kaikki lammasmaisesti lähtee mukaan ettei vaan erotu joukosta. 

No minä en ainakaan pidä lihavista naisista koska ne ei ole kauniita. Jo pelkästään kesällä lihava nainen hikoilee ja lemuaa hielle. Ei kiitos.

M32

Vierailija
138/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa kauniita naisia ja sitten on paljon naisia jotka ovat vain taitavia meikkaamaan. Samoin kuin on oikeasti hyviä perseitä ja sitten on housuja jotka saavat perseen näyttämään todellista paremmalta. Kun meikit pestään ja housut ja alusvaatteet riisutaan, totuus valahtaa esille.

Olen itse siis nainen ja välillä on vaikeaa löytää alusvaateosastolta rintsikoita joissa EI ole push up -toppauksia. Silloin tulee mieleen että voi miesraukat miten paljon teitä treffeillä huijataan.

Jos olisin Tinderin käyttäjä, laittaisin itsestäni sekä ehostetun kuvan että "tältä näytän arkisin suurimman osan ajasta" -kuvan, ilman mitään filttereitä.

En edes ymmärrä, miten pelkkä kuva voisi kertoa, kuka olisi se mahdollinen seurustelukumppani. Itselleni ei ole koulutuksella tai ammatilla väliä, kunhan ei ole pitkäaikaistyötön, mutta esim. miehen puheääni merkkaa kyllä, en jaksaisi mitään Kimi Räikköstä kuunnella.

Jos ihminen on oikein kiva ja kaikin puolin miellyttävä persoona, keskiverto ulkonäkökin alkaa näyttää silmissäni hyvältä ja toisaalta kunnon kusipäisyys saa ne brad pititkin näyttämään todellista rumemmilta.

Vierailija
139/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Yli puolet naisista on ylipainoisia. Minä olen normaalipainoinen ja en halua ylipainoista naista. Harmi vain kun ne normaalipainoiset naistet jotka ei ole edes super kauniita ei kelpuuta minua kumppaniksi koska he luulevat olevansa jotai

Hävetäkö sitten pitäisi? Ylipainosta tiedetään jo se, että siihen vaikuttaa kaikkein eniten suolistohormonit. Mä laitan ainakin viikonloppuisin glitterit ja tekoripset naamaan ja lähden bailaamaan. Eikä harmita vähääkään jos joku ei osoita kiinnostusta vaikka sitäkin on tullut paljon. Jos joku irvistelee mulle jotain, en välitä. Sellaiset tilanteet on vaikeimpia irvistelijöille itselleen. 

Vierailija
140/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa matkustelu nostaa minun itseluottamusta. Tokion Tinder on ihan erilainen kuin Hesan. M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän