Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittiapit tuhoaa itsetuntoni.

Vierailija
10.07.2024 |

Latasin siis taas deittiapit parin vuoden tauon jälkeen, siellä matchejä tulee lähinnä sellaisilta naisilta jotka on rumia. Jos tykkään vain niistä naisista siellä ketä pidän kauniina niin matchejä tulee tasan nolla. Poistanko taas deittiapit ja jatkan ikisinkkuna elämistä?

M32

Kommentit (237)

Vierailija
141/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te vedätte lihavuuden aina kaikkeen mukaan? Miten sillä VOI olla niin paljon väliä? Mä olen aina pitänyt isokokoisemmista miehistä. Treenatut tai langanlaihat ei vaan saa mua syttymään. Tuo lihavuuden kritisointi on vain muotimaailman höpinöitä johon melkein kaikki lammasmaisesti lähtee mukaan ettei vaan erotu joukosta. 

No minä en ainakaan pidä lihavista naisista koska ne ei ole kauniita. Jo pelkästään kesällä lihava nainen hikoilee ja lemuaa hielle. Ei kiitos.

M32

Ups, väärässä taas 😀 Mä en ainakaan hikoile. Käyn lisäksi vähintään kerran päivässä kunnon suihkussa ja vaihdan vaatteita päivittäin. Olisko sun aika tarkistaa asennettasi? 

Vierailija
142/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiset naiset ovat miesvihamielisiä. Suurimmassa osassa maailmaa ei ole samanlaista kulttuuria ja naiset osoittavat arvostusta ja ihailua miehiä kohtaan sekä KOROSTAVAT naisellisuuttaan sen sijaan että yrittäisivät olla mahdollisimman miesten kaltaisia, joka on todella valtava turn off. Sama kuin se jos miehet yrittää olla mahdollsimman naismaisia, pukeutua mekkoihin, laitta meikkiä naamaan ja käyttäytyäkin naisten tavoin. Sellaisia mies-naisia on länsimaat täynnä ja kun vielä lihottavat itsensä ja kruunaavat kaiken miesvihalla niin olisi ihme jos lapsia syntyisi kuten ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te vedätte lihavuuden aina kaikkeen mukaan? Miten sillä VOI olla niin paljon väliä? Mä olen aina pitänyt isokokoisemmista miehistä. Treenatut tai langanlaihat ei vaan saa mua syttymään. Tuo lihavuuden kritisointi on vain muotimaailman höpinöitä johon melkein kaikki lammasmaisesti lähtee mukaan ettei vaan erotu joukosta. 

No minä en ainakaan pidä lihavista naisista koska ne ei ole kauniita. Jo pelkästään kesällä lihava nainen hikoilee ja lemuaa hielle. Ei kiitos.

M32

Ups, väärässä taas 😀 Mä en ainakaan hikoile. Käyn lisäksi vähintään kerran päivässä kunnon suihkussa ja vaihdan vaatteita päivittäin. Olisko sun aika tarkistaa asennettasi? 

Siis mitä väärää siinä on jos en viehäty ylipainoisista naisista enkä halua heidän kanssaan suhdetta? En vihaa ylipainoisia naisia mutta en vaan halua suhdetta heidän kanssa koska ne ei vaan ole kauniita.

Siinä itsetuntoni kärsii jos joku ylipainoinen nainen luulee että olisin kiinnostunut hänestä.

M32

Vierailija
144/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa koska ehkä yliarvioit oman tasosi?

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Puolet naisista on ylipainoisia. Eli sellainen vähän ylipainoinen on ihan keskitasoinen.  Kauniin naisen saat jos löydät sellaisen joka rakastuu sinuun, tai sellaisen, joka on vain sinun mielestä kaunis. Muuten et keskitasoinen saa kaunista naista. He eivät ole keskitasoa,  paitsi jos ovat lihavia.

Yli puolet naisista on ylipainoisia. Minä olen normaalipainoinen ja en halua ylipainoista naista. Harmi vain kun ne normaalipainoiset naistet jotka ei ole edes super kauniita ei kelpuuta minua kumppaniksi koska he luulevat olevansa jotai

Liikaa pyydetty jos ja kun olet ilman ja yksin.

Vierailija
145/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on kaikista pahin turn-off. Ei se millään kehopositiivisuuskampanjalla tule koskaan muuksi muuttumaan. Se että ulkomuoto on jossain paksun taikinan alla, miten siinä viehättyy siitä miltä toinen näyttää, kun näkee vain sen sumohaalarin?

Vierailija
146/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keskitasoa, joten saat siis keskitasoisen naisen. Huomioithan, että nykyisin yli 30-vuotiaista naisista yli 64 % ja miehistä yli 72 % on ylipainoisia, joten saat siis ylipainoisen naisen.

Vierailija
147/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Siis mitä väärää siinä on jos en viehäty

Ei siinä mitään väärää olekaan. En mäkään viehäty miehistä jotka vaan kitisee kun ei kunnon mies kelpaa 😀 Oion täällä lähinnä niitä stereotypioita joita lihavuuteen liitetään. 

Vierailija
148/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Siis mitä väärää siinä on jos en viehäty

Miksi luulet, että ylipainoiset naiset luulisivat sinun olevan kiinnostunut heistä? Ylipainoisistakin naisista kiinnostuu kyllä ihan tosissaan moni mies millä tahansa vartalotyypillä. 

Vierailija
149/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi vain, että sukupuolia yleensä viehättävät hyvin eri asiat. Isokokoisen naisen vastine ei ole isokokoinen mies, vaan lyhyt, hintelä, lihakseton ja huonoryhtinen mies. Näillä kehotyypeillä on kaikista vähiten vientiä.

Vierailija
150/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet keskitasoa, joten saat siis keskitasoisen naisen. Huomioithan, että nykyisin yli 30-vuotiaista naisista yli 64 % ja miehistä yli 72 % on ylipainoisia, joten saat siis ylipainoisen naisen.

Ehei se noin mene koska naiset tuppaa usein yliarvioimaan oman tasonsa joka aiheuttaa sitä että ne huonommat naiset yrittää saada itseään parempia miehiä kumppaniksi. Tasovääristymä tässä on.

M32

Vierailija
151/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi luulet, että ylipainoiset naiset luulisivat sinun olevan kiinnostunut heistä? Ylipainoisistakin naisista kiinnostuu kyllä ihan tosissaan moni mies millä tahansa vartalotyypillä. "

Jos kiinnostuksella tarkoitat panoa kauniimman naisen puutteessa niin kyllä. Mutta en ehkä sillä kehuskelisi, kun jotkin eläimetkin näyttävät kelpaavan.

Vierailija
152/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan, 152! Kun vielä olin tuolla deittailuappseissa, sain kahdessa vuorokaudessa 27 tykkäystä. Ja niitä sateli ja sateli. Vastasin kaikille jotka lähetti viestiä, mutta suurimman osan kanssa ei vain klikannut. 

Vierailija
153/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun deittiäpit ei toimi sulla, älä käytä niitä, vaan mene ulos maailmaan. 

Vierailija
154/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi luulet, että ylipainoiset naiset luulisivat sinun olevan kiinnostunut heistä? Ylipainoisistakin naisista kiinnostuu kyllä ihan tosissaan moni mies millä tahansa vartalotyypillä. "

Jos kiinnostuksella tarkoitat panoa kauniimman naisen puutteessa niin kyllä. Mutta en ehkä sillä kehuskelisi, kun jotkin eläimetkin näyttävät kelpaavan.

Ja tämäkin lihava nainen teki selväksi että hauskanpitoa ollaan etsimässä ja kivaa on ollut molemmin puolin. Miksi ylipainoisten naisten pitäisi olla jotenkin epätoivoisia jotka suostuu kenen kanssa tahansa kutemaan? 😅😅

Vierailija
155/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siellä ole sen helpompaa. Veikkaisin.

Vierailija
156/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin pitkää yhteistä elämää enkä pelkkää phanoa. Taas luulet täysin tuulesta temmattuja juttuja minäminäminä -lasit päässä.

Vierailija
157/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siellä ole sen helpompaa. Veikkaisin.

Onhan baarissa hauska flirttailla ja tutustua ihmisiin. Aina on ollut mukavaa vaikka oon mennyt baariin itsekseni. Mulle pääasia on se että on hauskaa. Jos herraseuraa tarttuu matkaan niin sitä sattuu vain silloin kun olen sillä tuulella. 

Sitten olen nähnyt paljon näitä eteensä tai tuoppiinsa tuijottavia miehiä. Vähän yritystä vain ja kun osoittaa kiinnostuksensa sosiaaliseen kontaktiin, kyllä seuraa aina saa 😊

Vierailija
158/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Puolet naisista on ylipainoisia. Eli sellainen vähän ylipainoinen on ihan keskitasoinen.  Kauniin naisen saat jos löydät sellaisen joka rakastuu sinuun, tai sellaisen, joka on vain sinun mielestä kaunis. Muuten et keskitasoinen saa kaunista naista. He eivät ole keskitasoa,  paitsi jos ovat lihavia.

Yli puolet naisista on ylipainoisia. Minä olen normaalipainoinen ja en halua ylipainoista naista. Harmi vain kun ne normaalipainoiset naistet jotka ei ole edes super kauniita ei kelpuuta minua kumppaniksi koska he luulevat olevansa jotai

Ap:n sosiaalisten taitojen puute pudottaa sitä "tasoa" niin paljon, että on vaikea löytää kumppania. 

Ulkonäkökriteerejä saa toki olla, mutta fiksu ukko tajuaa olla niistä liian suoraan huutelematta, koska karkottaa sillä ne kriteereihin sopivatkin.

Samoin kaikki valitus "naiset sitä naiset tätä naisten vika nönnönnöö" karkoittaa tehokkaasti ihan kaikenlaiset naiset. 

Käytöstapoja pitäis siis hioa, jotta kävis flaksi.

Vierailija
159/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa matkustelu nostaa minun itseluottamusta. Tokion Tinder on ihan erilainen kuin Hesan. M28

Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. ~Mies26

Vierailija
160/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Yli puolet naisista on ylipainoisia. Minä olen normaalipainoinen ja en halua ylipainoista naista. Harmi vain kun ne normaalipainoiset naistet jotka ei ole edes super kauniita ei kelpuut

Sosiaalisia taitoja pitäisi myös hioa. Kukaan ei halua viettää aikaansa nyrpistelijän kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä