Deittiapit tuhoaa itsetuntoni.
Latasin siis taas deittiapit parin vuoden tauon jälkeen, siellä matchejä tulee lähinnä sellaisilta naisilta jotka on rumia. Jos tykkään vain niistä naisista siellä ketä pidän kauniina niin matchejä tulee tasan nolla. Poistanko taas deittiapit ja jatkan ikisinkkuna elämistä?
M32
Kommentit (237)
Jos itsetuntosi riippuu deittiappien varassa, suosittelen hankkimaan elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta tavallinen ulkonäkö ja hyvä koulutus. Miehen kun pitäisi vielä erottua jotenkin siitä korttipakasta.
Eli miehen pitää olla jännä eli mahdollisesti pelottava(joskus jopa väkivaltainen) että se kelpaa naisille? Olenko minä sitten vaan tavallisena miehenä liian tylsä kauniille naisille? Jos alan väkivaltaiseksi tai rikolliseksi niin sitten erottuisin korttipakasta ja kauniit naiset kiinnostuisi minusta?
M32
Ei se erottuminenkaan välttämättä riitä kun aina ne kahdensuuntaiset kemiat eivät vain kohtaa lainkaan kaikkien "omantasoistesikaan" kanssa eikä siinä auta mitkään epätoivon värittämät riikinkukkosoidintanssit tai inccelitemppuilut. Katkeruus huokuu myös aina läpi niin kauan kuin katkeruus kalvaa edes "huomaamattomana salaa taustalla", joten hopihopi hoida pois. Tiedosta se fakta, että kellään naisella ei ole velvollisuutta kelpuuttaa sinua (/ketään epämieluisaa) vaikka kuinka mielestäsi (yksipuolinen mielipide vailla vastakaikua) olisitte "samaa tasoa".
Kaunis nainen valitsee korttipakasta komean miehen. Näin se elämä menee. Miksi kauniin naisen pitäisi laskea rimaansa ja ottaa sinut?
Naiset on hyvin naiiveja ja helposti manipuloitavissa. Kannattaa AP:nkin opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Ne nätitkin naiset etsii miestä joilla on päässä jotain muutakin kuin ulkonäkövaatimukset naiselta.
Tatuoinnit päässäkin! Ja pari lävistystä kans. Ja kriminaalitausta.
Jos sinä et kelpaa kauniille naisille niin silloin kauniiden naisten muihin miehiin kohdistamat kelpuutukset ovat heidän ja kelpuuttamiensa komeiden miesten yksityisasioita eivätkä täten kuulu sinulle, koska eivät juuri sinua millään tavalla kosketa, joten voit lakata vaivaamasta "keskinkertaista" (rumaa) päätäsi vieraiden ihmisten pariutumisasioilla (omasikin retuperällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske rimaa koska ehkä yliarvioit oman tasosi?
En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.
M32
Olet itsesikin mukaan tavallisen näköinen. Ja sinulle kelpaisi vain kaunis nainen. Ihku pientä ristiriitaa vallitsevan tilanteesi ja odotustesi välillä. Varsinkin kun luonteeltasi taidat olla melkoinen kus.pää
Tosin kauneushan on katsojan silmässä. Tavallisen näköinen ei minulle ainakaan tarkoita etteikö voisi olla kaunis. AP:n pään virtsapitoisuudesta kallistun silti samalle kannalle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hyvin naiiveja ja helposti manipuloitavissa. Kannattaa AP:nkin opetella.
Jos näin olisi oikeassa elämässä niin ei olisi näin paljoa yksinäisiä inkkeleitä parkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin olisi oikeassa elämässä niin ei olisi näin paljoa yksinäisiä inkkeleitä parkumassa.
Mitä tekemistä sosiaalisesti taidottomilla inkkeleillä on naisten naiiviuden ja lapsenomaisen uskon kanssa? Luuletko tosiaan että inkkelit osaa edes puhua naisille?
Ongema on, että ne kauniit naiset ovat oikeasti rumia kun heiltä ottaa meikit ja vaatteet pois:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.
M32
Olet itsesikin mukaan tavallisen näköinen. Ja sinulle kelpaisi vain kaunis nainen. Ihku pientä ristiriitaa vallitsevan tilanteesi ja odotustesi välillä. Varsinkin kun luonteeltasi taidat olla melkoinen kus.pää
Tosin kauneushan on katsojan silmässä. Tavallisen näköinen ei minulle ainakaan tarkoita etteikö voisi olla kaunis. AP:n pään virtsapitoisuudesta kallistun silti samalle kannalle.
"Tosin kauneushan on katsojan silmässä"
Ei se kyllä oikeasti ole. Esimerkiksi malleilla on systemaattisesti tietyt yhteneväiset ulkonäköpiirteet. Tämä ei ole sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä sosiaalisesti taidottomilla inkkeleillä on naisten naiiviuden ja lapsenomaisen uskon kanssa? Luuletko tosiaan että inkkelit osaa edes puhua naisille?
Ap nyt vain on esimerkki inkkelistä, joka ei osaa edes puhua naisille, koska niin katkera kun tusinataviksena pitäisi saada superkaunotar eli ansiotta päästä pariutumaan ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
"Tosin kauneushan on katsojan silmässä"
Ei se kyllä oikeasti
Juu ymmärrän mitä tarkoitat. Mutta on olemassa objektiivisesti kuvankauniita ihmisiä ja on myös olemassa subjektiivisesti kauniita. Joku on jollekin toiselle kaunis ja toiselle ei, se on aika mielipidekysymys. Olen usein ollut eri mieltä ihmisten kanssa onko hlö x kaunis vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt vain on esimerkki inkkelistä, joka ei osaa edes puhua naisille, koska niin katkera kun tusinataviksena pitäisi saada superkaunotar eli ansiotta päästä pariutumaan ylöspäin.
Kauneus on ansiotonta. Ilmaiseksi saatu syntymälahjana tekemättä mitään.
Naiset älkää yliarvioiko tasoanne! Mulle ei ruma nainen kelpaa koska olen tasokas. Ammatiltani olen lakimies,palkkatulot 6500e/kk,sijoituksist 800e/kk,pituutta löytyy 192cm ja olen atleettinen komistus.
Miksi minä ottaisin sen ruman naisen kun kauniit naiset himoitsee tälläistä kultakimpaletta?
Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua AP. Mä olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21 , joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta, joista yksi vielä jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Kaunis nainen on korkeinta tasoa, ei keskitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen ei voi vaatia kaunista.
Usko pois, yhdenkään kauniin naisen ei tarvitse vilkaistakaan "tavallisen" näköistä miestä päin.
Kukaan ei voi vaatia ketään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset älkää yliarvioiko tasoanne! Mulle ei ruma nainen kelpaa koska olen tasokas. Ammatiltani olen lakimies,palkkatulot 6500e/kk,sijoituksist 800e/kk,pituutta löytyy 192cm ja olen atleettinen komistus.
Miksi minä ottaisin sen ruman naisen kun kauniit naiset himoitsee tälläistä kultakimpaletta?
Kukaan nainen ei vielä kelpuuttanut sinua kun vapaana olet? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi meikit on niin totta. Niillä tekee ihan huikean eron. Varsinkin suomalaisilla geeneillä, kun ei ole mitään kulmakarvoja tai muita tummia piirteitä luonnostaan mikä saa meikillä.
Onneksi suomalaisten miesten geenit on niin huimat, että ne näyttää Tosi Komeilta ihan vaan siinä WC selfiessä 👍
Mies ei pysty feikkaamaan itseään erilaiseksi meikeillä. Tai pystyy, mutta se saattaa näyttää friikiltä.
Mies voi kasvattaa komean parran ja on ihan toisen näköinen upea ilmestys
Tatuoinnit päässäkin! Ja pari lävistystä kans. Ja kriminaalitausta.