Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittiapit tuhoaa itsetuntoni.

Vierailija
10.07.2024 |

Latasin siis taas deittiapit parin vuoden tauon jälkeen, siellä matchejä tulee lähinnä sellaisilta naisilta jotka on rumia. Jos tykkään vain niistä naisista siellä ketä pidän kauniina niin matchejä tulee tasan nolla. Poistanko taas deittiapit ja jatkan ikisinkkuna elämistä?

M32

Kommentit (237)

Vierailija
221/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa koska ehkä yliarvioit oman tasosi?

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Olet vähän erehtynyt nyt, kun tavallisen näköisenä mieheä etsit kaunista naista. Se menee niin, että

Tavallisen näköinen mies = tavallisen näköinen nainen 

Komea mies = kaunis nainen

Ruma luonteesi alentaa tasoasi kyllä niin paljon, että en tiedä vastaako se yhtään minkään näköistä naista. Suosittelen terapiaa, jotta voisit vapautua pakkomielteistä ja naisvihasta.

Vierailija
222/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet keskitasoa, joten saat siis keskitasoisen naisen. Huomioithan, että nykyisin yli 30-vuotiaista naisista yli 64 % ja miehistä yli 72 % on ylipainoisia, joten saat siis ylipainoisen naisen.

Ehei se noin mene koska naiset tuppaa usein yliarvioimaan oman tasonsa joka aiheuttaa sitä että ne huonommat naiset yrittää saada itseään parempia miehiä kumppaniksi. Tasovääristymä tässä on.

M32

Et siis saa edes keskitasoista naista. Miksi siis edes yrität korkeatasoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset älkää yliarvioiko tasoanne! Mulle ei ruma nainen kelpaa koska olen tasokas. Ammatiltani olen lakimies,palkkatulot 6500e/kk,sijoituksist 800e/kk,pituutta löytyy 192cm ja olen atleettinen komistus. 

Miksi minä ottaisin sen ruman naisen kun kauniit naiset himoitsee tälläistä kultakimpaletta?

Mikään kertomasi asia ei saa mua kiinnostumaan susta. Itse asiasssa toisinpäin.

Vai unohtuiko /s lopusta?

Vierailija
224/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen olen käyttänyt badoota ja bumblea varmaan noin 10 vuotta, muutaman säädön sieltä saannu. 

Vielä sitä kumppania en ole löytänyt. Ymmärrän vähän ap tilanteen koska tuntuuhan se vähän oudolle ettei ne kauniit naiset meistä tykkää koska olemme liian rumia ja köyhiä mutta ei pidä katkeroitua.

Vierailija
225/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi meikit on niin totta. Niillä tekee ihan huikean eron. Varsinkin suomalaisilla geeneillä, kun ei ole mitään kulmakarvoja tai muita tummia piirteitä luonnostaan mikä saa meikillä.

Onneksi suomalaisten miesten geenit on niin huimat, että ne näyttää Tosi Komeilta ihan vaan siinä WC selfiessä 👍

Mies ei pysty feikkaamaan itseään erilaiseksi meikeillä. Tai pystyy, mutta se saattaa näyttää friikiltä.

Mies voi kasvattaa komean parran ja on ihan toisen näköinen upea ilmestys

Parran on rumia. En huolisi parrakasta miestä.

Vierailija
226/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi meikit on niin totta. Niillä tekee ihan huikean eron. Varsinkin suomalaisilla geeneillä, kun ei ole mitään kulmakarvoja tai muita tummia piirteitä luonnostaan mikä saa meikillä.

Onneksi suomalaisten miesten geenit on niin huimat, että ne näyttää Tosi Komeilta ihan vaan siinä WC selfiessä 👍

Mies ei pysty feikkaamaan itseään erilaiseksi meikeillä. Tai pystyy, mutta se saattaa näyttää friikiltä.

Mies voi kasvattaa komean parran ja on ihan toisen näköinen upea ilmestys

Parran on rumia. En huolisi parrakasta miestä.

Minkä näköinen olet? Olen parrakas mies, pyykkilautavatsa on, hyvin hoidettu pitkä tukka ja pituutta 185cm. 

Vierailija
227/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on hyvin naiiveja ja helposti manipuloitavissa. Kannattaa AP:nkin opetella. 

Jos näin olisi oikeassa elämässä niin ei olisi näin paljoa yksinäisiä inkkeleitä parkumassa.

Mitä tekemistä sosiaalisesti taidottomilla inkkeleillä on naisten naiiviuden ja lapsenomaisen uskon kanssa? Luuletko tosiaan että inkkelit osaa edes puhua naisille?

Ap nyt vain on esimerkki inkkelistä, joka ei osaa edes puhua naisille, koska niin katkera kun tusinataviksena pitäisi saada superkaunotar eli ansiotta päästä pariutumaan ylöspäin.

Kauneus on ansiotonta. Ilmaiseksi saatu syntymälahjana tekemättä mitään.

Se ja sama mistä/miten hankittu tai "saatu", "keskitason" 13tusinassa rumareijo ei edelleenkään vastaa tasoltaan eikä saa superkaunotarta = näkyy ja kuuluu auttamatta jälleen elävässä elämässä ap:nkin tapauksessa.

Vierailija
228/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta kuviin. Useimmat miehet ei osaa ottaa ja valita hyviä kuvia profiiliinsa. Ei kalakuvia tms. Kirjoita profiilitekstiin jotain ympäripyöreätä, ettet varmasti säikytä pois ketään. Ei siis saa olla mitään vaatimuslistoja tai negaation kautta kirjoitettua juttua. 

Ei kun nimenomaan EI mitään ympäripyöreää. Tuo on huono taktiikka ja olen huomannut, että moni mies tekee tuota. Kerran yksi tyyppi otti minuun yhteyttä ja kysyi, kiinnostaisiko tutustua. Vastasin, että kerro itsestäsi jotain (itselläni oli siis ollut profiilitekstissä paljon tietoa - ei ollut kyse Tinderistä, eli tekstiä mahtui paljon). Edelleenlään ei kertonut muuta kuin että käy töissä ja kaupunginosan, jossa asuu. No arvatkaa vaan, kiinnostiko? Minä etsin samanhenkistä ihmistä, jonka kanssa on jotain yhteistä - ympäripyöreät eivät vdeä ketään puoleensa, koska heistä ei saa mitään käsitystä. On tyhmää yrittää ympäripyöreällä tekstilla houkutella "kaikkia". Fiksumpaa olisi hyvällä tekstillä houkutella vaikka 10-20%.

Vierailija
229/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten parinvalinta perustuu suuressa määrin geeneihin. Jälkeläisille halutaan paras mahdollinen lähtökohta elämään. Tämä tarkoittaa mahdollisimman hyviä geenejä ja muulla tavoin sitten miestä joka on kykenevä tuottamaan arvoa perheelleen ja naiselleen. Kuin myös tietenkin puolustamaan edellä mainittuja.

No, mitä voit tehdä, jos olet mies ja et saanut parhaita geenejä? Teet saman kuin vuosimiljoonia biologia on toiminut ihmisillä ja pääsääntöisesti kaikilla lajeilla. Osasi on tuo. Koska siihen se koko homma perustuu. Luonnon oma evoluutio perustuu siihen että naaraat valitsevat parhaat urokset. 

No, miten tämä sitten liittyy Tinderiin? 

Se nyt vaan on niin että osa miehistä jää kokonaan ilman, se on aina ollut niin ja se tulee aina olemaan niin. 

Vierailija
230/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä naiset tykkää vain tasokkaimmista miehistä, 10% miehistä saa kaikkien naisten tykkäykset ja loput jää ilman naisia tai ne saa tykkäyksen korkeintaan joltain tosi kauhean näköiseltä plussapallolta.

Vierailija
231/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna deittiapit yleistyi?

Vierailija
232/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, ettet edes yrittäisi saada parisuhdetta. Jos näet naiset vain heidän ulkonäkönsä kautta, et selvästi ole vielä tarpeeksi kypsä oikeaan parisuhteeseen. Joidenkin miesten kuuluu jäädä yksin. 

Haista sinä!!!

Vierailija
233/237 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi chad pystyy kevyesti nussimaan kymmentä naista jos vähän suunnittele aikatauluaan. Montako naista luulet sinulle jäävän jos deittiapissa pyörii 100 chadia?

Vierailija
234/237 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä sovelluksessa oli kyllä hauskaa, kun eräs tyyppi veti heti omaisuutensa arvon esille ja kertoi, paljonko oli mihinkin sijoittanut. En tykännyt. Toinen lesoili treeneillään, jälleen klikkasin seuraavaa. Kolmas vaikutti ok:lta, mutta kertoi omaavansa yhteyksiä alamaailmaan. Diskasin ja hirveä möykkä tuli siitä että "nyt kyllä päästit hyvän miehen menemään". Miksi joitain rikollisia deittailisin? 

Huomioni kiinnitti lopulta tavallisen oloisen miehen tavallinen ilmoitus, jossa kertoili itsestään ja kuva oli myös hyvä, siis siinä mielessä että hän näkyi siinä hyvin eikä yrittänyt sen kummemmin poseerata. 

Sain jo entisen avopuolison aikaan nähdä, miten helposti vaatimattomasta duunarista tuli rahaa ja valtaa haaliva hölskypää. Suhteen päättymiseen liittyi kuitenkin paljon muutakin. Itse pidän tiukasti kiinni siitä, etten kumartele titteleitä ja rahaa, vaikka tietenkin arvostan sitä, jos joku on todella paneutunut kouluttautumiseen ja on saavuttanut paljon omalla työllään (sikäli kun se ei tarkoita sitä, että tavoittelee muiden kustannuksella omaa hyötyään). 

Tuo muuten, että ap luulee lihavuuden liittyvän vain laiskuuteen ja elintapoihin, kertoo paljon siitä, miten paljon on viitsinyt seurata uutisia ja aikaansa. Keskustelu hänen kanssaan olisi varmasti varsin tylsää. Parasta ihmissuhteissa on se että osaa katsoa ulkokuoren taakse ja nähdä ihmisen itsensä. Aika monta upeaa tuttavuutta olisi jäänyt väliin jos olisin tuijottanut vain ulkokuorta. 

Vierailija
235/237 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on hyvin naiiveja ja helposti manipuloitavissa. Kannattaa AP:nkin opetella. 

Jos näin olisi oikeassa elämässä niin ei olisi näin paljoa yksinäisiä inkkeleitä parkumassa.

Mitä tekemistä sosiaalisesti taidottomilla inkkeleillä on naisten naiiviuden ja lapsenomaisen uskon kanssa? Luuletko tosiaan että inkkelit osaa edes puhua naisille?

Ap nyt vain on esimerkki inkkelistä, joka ei osaa edes puhua naisille, koska niin katkera kun tusinataviksena pitäisi saada superkaunotar eli ansiotta päästä pariutumaan ylöspäin.

Kauneus on ansiotonta. Ilmaiseksi saatu syntymälahjana tekemättä mitään.

Kauneus pitäisi silti saada kumppanille vaikka jäävisti itsearvioituna "taviksena" (ruma/vaatimaton) oma alempi taso ei tasoloikkaan (level up) riitä eikä siksi sitä kovin usein mahdollista, ellei sitten rumalla ole jotain muuta, millä kompensoi rumuutensa ja/tai kauniillakin voi olla joitain miinuksia kauneudestaan huolimatta.

Vierailija
236/237 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä treffisovelluksissa on pakko nysvätä omaa tyhmyyttään tuhoamassa itsetuntonsa ja rikastuttamassa ökyomistajia? Samat lainalaisuudet pätevät totuuspakoisesta ulikitinästä/-temppuilusta viis kaikkialla, tavis & tavis, kaunis & komea, jne.

Vierailija
237/237 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi chad pystyy kevyesti nussimaan kymmentä naista jos vähän suunnittele aikatauluaan. Montako naista luulet sinulle jäävän jos deittiapissa pyörii 100 chadia?

Chad sitä, Chad tätä, uliuliuu ja siitä puhe mistä puute.