Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.
Kommentit (657)
Olen itsellinen ja vapaa naisten ikeestä.
Kaapissa loppuiän
Huijaan
Rikollinen
Håmå
Olen pitkä ja paksu ja parisuhteessa.
N59
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan jahdannut naisia.
En ole kiinnostunut autoista, lätkästä tai hevimusiikista.
Tykkään laittaa ruokaa, kokea taidetta ja lukea kirjoja. Tykkään myös käydä kävelyillä, havainnoida erilaisia poikkeuksellisia asioita ja nauttia maailman kauneudesta. Pohdin myös usein elämää, maailmankaikkeutta ja yleisesti olemassaoloa. Tämä saa minut usein myös tunteelliseksi, surulliseksi ja melankoliseksi.
Kuulostat ihannemieheltä, näin naisena.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa meikata enkä kiinnostua hiusten laitosta.
Ja vaatteet. Yleistäen melkein kaikki käyttävät paljon energiaa siihen minkä vaikutelman antavat. Hyväksyttävä vaatetus merkkaa paljon ei vain miehillä vaan naisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
En ole hetero. Olen ensisijaisesti kiinnostunut muunsukupuolisista.
Minua ei lainkaan kiinnosta millainen naisen tulee olla tai miten hänen tulee käyttäytyä. Siitä huolimatta minua pidetään suht feminiinisenä - luultavasti lähinnä vartalon muodon ja äänen vuoksi.
Olen 67-vuotias nainen, enkä näe enkä koe varsinkaan nykyään missään ohjeita tai sääntöjä siitä, miten naisen tulee käyttäytyä tai millainen hänen tulee olla.
Mutta ehkä puhut siis mainosmediasta? Siis somen "influenssereista" ja amerikkalaisista filmi- ja musiikkituotannoista? Koska amerikkalainen bisneshän se asettaa niitä standardeja naisille, rahaa saadakseen. Eihän niitä ole kenenkään pakko noudattaa.
Toisin oli ennen, kun yhteisön kulttuurinormit säätelivät naisten käyttäytymistä, ja miestenkin. Silloin ne odotukset ja yhdenmukaisuuden paine olivat paljon voimakkaampia. Nyt, se joka lähtee noudattamaan amerikkalaisperäisiä käyttäytymismalleja, voi syyttää vain itseään. Muutkin elämäntavat ja mallit ovat hyväksyttyjä, ns. yhtenäiskulttuuri on kuollut ja kuopattu jo ajat sitten.
Tilastoihin perustuva: olen tuotantotalouden DI
En ole ylipainoinen, liikun säännöllisesti, en juo enkä kailota asioistani kovaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ylipainoinen, liikun säännöllisesti, en juo enkä kailota asioistani kovaan ääneen.
Eli epätyypillinen mies? Et juoruile toripöydissä, huoltoasemalla tai rautakaupassa saati naapurin aidalla?
Ei somea.
En seuraa joukkue-urheilua.
En rassaa autoja.
M58, rakennusmies.
Paljon sijoitusasuntoja. Tosin olen Nataa vanhempi. Asuntoja on 40-50 ja kaikki Helsingin kantakaupungissa
Olen tosi itsenäinen (sinkku), hoidan oman talouteni, minulla on auto. Muistan, miten oma auto piti saada, kun veri on aina vetänyt ajamaan :D. Muuten olen tosi naisellinen, en ole mikään auton laittaja äijä-tyyppi kuitenkaan.
Olen 13 senttimetriä pidempi kuin keskimittainen nainen. Kuukausituloni on 1800 enemmän kuin naisten keskitulo. Minulla on yksi lapsi enemmän kuin keskimääräisessä lapsiperheessä.
En jaksa kaivaa muita tilastotietoja, enkä suostu epämääräisiin vertailuihin.
Olen mies. En ole kiinnostunut moottoripyöristä.
Olen 38-vuotias mies enkä ole koskaan harrastanut seksiä.
Tykkään lukea dekkareita ja sotakirjoja, mutta en ajatellut etteikö muut naiset?
Olen 58-vuotias nainen ja en ikimaailmassa haluaisi tulla mummoksi. Ei mitään mielenkiintoa. Onneksi molemmat lapseni eivät omia lapsia halua lainkaan. Lähinnä ärsyttää kaikki mummo hömpötykset ym. Yök.
En halua lapsia, pidän miehistä, inhoan juoruilua ja somea ja nautin seksistä. Olen 40v nainen ja varsinkin tuo lapsettomuus on se mistä saan kuulla jopa töissä edelleen.