Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko akateeminen humanistinainen löytää kauan etsimänsä onnen 7 vuotta nuoremman duunarin kanssa?

Vierailija
09.07.2024 |

Minulle kävi sillä tavalla hassusti, että olin vappulounaalla naisseurueessa ja viereiseen pöytään sattui miehiä jostain puulaaki-tyylisestä urheiluseurasta. Meidän ryhmässä oli pari räväkämpää rouvaa, jotka alkoivat heittää juttua heidän kanssa ja pian istuttiinkin iltapäivää yhdessä. Meitä oli muutama, joilla ei ollut työpäivä tulossa, niin päädyttiin vielä tanssimaan ja karaokeenkin. Juttelin aika paljon yhden miehistä kanssa, tanssittiin ja yhteystiedotkin vaihtui. Mukava fiilis jäi vappupäivästä, mutten tätä miestä sen enempää ajatellut.

Häneltä tuli sitten viesti että haluaisinko lähteä seuraksi ajelemaan kun hän käy viemässä jotain tavaroita veneelleen. Lupasi tarjota lounaan siellä satamapaikassa. Nämä oli niitä lämpimiä toukokuun päiviä ja mulla ei ollut mitään niin suostuin ehdolla, että saan ottaa kaverin siitä vappuporukasta mukaan. No se kävi ja meillä oli hirveän kivaa. Paluumatkalla heitettiin se kaveri kotiinsa ja tää mies pyysi katsomaan asuntoaan ja iltapalalle. Sauna lämpenemään, viinipullo auki ja lopun voitte arvatakin.

Tämä mies on aivan ihana ja minä taidan olla korviani myöten rakastunut. Ollaan nyt tapailtu siis kaksi kuukautta. Viikon päästä lähdetään kahdestaan mun mökille pohjoiseen. Hänen piti lähteä purjehtimaan, mutta mulle se veneessä olo oli liian korkea kynnys, niin sovittiin sitten että ollaan pari viikkoa mun mökillä ja hän lähtee sitten purjehtimaan yksin.

On varmaan ihan typerää edes kirjoittaa tänne palstalle tästä, ja tunnen itseni ihan typetäksi teiniksi kun teen niin. Mutta: minä olen 43 ja mies 35. Olen tällainen aika paatunut kukkahattutäti, vähän hullu kyllä ja ihan hyvässä kuosissa, mutta tottunut enempi akateemisiin porukoihin. Hän on rakennusmies ja yrittäjä, ammattikoulutettu ja kätevä käsistään. Nyt kaikki on hyvinkin auvoista, mutta entä jos tunnen tarvetta johonkin syvällisiin filosofisiin keskusteluihin jossain vaiheessa. En kyllä käy sellaisia edes ystävieni kanssa juurikaan, exäni kanssa kävin ja ne päätyi aina riitelyyn ja eripuraan.

Uskallanko satsata tähän emotionaalisesti? Mitä jos olenkin hänelle liian vanha? Nyt tästä asiasta ei ole puhuttu, ja hän tietää ikäni alusta asti. 

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällisyys tai viisaus ei todellakaan ole koulutuksesta kiinni! Jotenkin niin surullista, kun ammattikoulutuksen saaneita dissataan. Itse olen akateeminen. 

Vierailija
42/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisithan nyt hiema....

Ikäeronne ei ole nykyään mitään, melkein kaikilla naisilla on nykyään nuorempi mies

Hahaha. Se että täällä höpötetään ei tee siitä totta. Todellisuudessa hyvin harvalla naisella on 7 vuotta nuorempi mies. Ja kun poisluetaan seksi- ja muut kevytviritelmät, niin vielä harvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nelikymppinen FT rakastuin eron jälkeen duunarimieheen. Olen aivan ihmeissäni siitä miten löysinkin tuollaisen aarteen. Hän on todella fiksu ja omaa valtavasti sydämen sivistystä. Ja on monessa asiassa älyttömän kätevä käsistään ( ;) ), suvereeni eräilijäkin... kaiken tuon yhdistelmä on niin valloittavaa ja seksikästä että huhhuijaa! Tästä ei ole paluuta, olen löytänyt elämäni rakkauden.

Vierailija
44/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tuli itselle mieleen oli lapsiasia mutta koska sekin on pois pöydältä niin enpä näe tuossa sen kummempia riskejä kuin mitä parisuhteisiin yleensäkin liittyy. Kaikki nyt on vaan kiinni siitä millaisia olette ihmisinä, ja tällä en tarkoita ikää tai koulutusta. 

Vierailija
45/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti alle 10v ikäero tuossa iässä ei ole oikeastaan mitään, suuntaan tai toiseen. Ja taas alle 5v ikäero on sama asia kun samanikäinen. Ihan oikeasti. Nauti vaan, tutustu ja anna mennä. Ei se koulutus vaan se ihminen.

Vierailija
46/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. 

Vierailija
47/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi tehdä jonkun Hallmark-leffan. Käsikirjoitus lähes valmiina, ainoastaan loppua vailla.

Tota. Huono kirjoitusharjoitusten.

Liioittelu, maalailu ei koskaan toimi.

Vierailija
48/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akteemiseksi naiseksi ap:n kirjoitustaidot ovat kyllä heikot. Veikkaan duunarimiehen kynäilemäksi fantasiaksi. 

Vierailija
49/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minun fiksu sympaattinen lämmin nokkela älykäs lahjakas lapseni aikoo valita duunari-uran.

Lukioon olisi päässyt. Ei mene.

Onko se koulutus aina se mikä on ydin pariutumiseen?

Aapee näe/näet pintaa syvemmälle.

Vierailija
50/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja sanavalintoja tai alkeellista kuvailua:

"Minulle kävi sillä tavalla hassusti"

"räväkämpää rouvaa"

"Juttelin aika paljon yhden miehistä kanssa"

"Nämä oli niitä lämpimiä toukokuun päiviä ja mulla ei ollut mitään niin suostuin ehdolla, että saan ottaa kaverin siitä vappuporukasta mukaan."

"Olen tällainen aika paatunut kukkahattutäti, vähän hullu kyllä ja ihan hyvässä kuosissa, mutta tottunut enempi akateemisiin porukoihin."

Vierailija
51/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanistia ei voi pitää mitenkään erityisen oppineena, heidän leijailunsa on usein turha.

T: matemaatikko & polyglot

Tarkoitit varmaan matemaatikko ja polyglotti, joka ei kuitenkaan osaa suomea 😘

eri

Vierailija
52/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilusti alle 10v ikäero tuossa iässä ei ole oikeastaan mitään, suuntaan tai toiseen. Ja taas alle 5v ikäero on sama asia kun samanikäinen. Ihan oikeasti. Nauti vaan, tutustu ja anna mennä. Ei se koulutus vaan se ihminen.

Kyllä nimenomaan tuossa iässä on. Itse olin aivan eri ihminen alle nelikymppisenä kuin sen jälkeen. Esivaihdevuosioireetkin alkoivat rytinällä. 

Vierailija
53/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu ja toistaiseksi pisin suhteeni oli ammattikoulun käyneen ihmisen kanssa. On älykäs ja sivistynyt, ero ei johtunut koulutustaustasta. Olemme edelleen ystävät. 

Vierailija
54/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin. Kaikkihan on maailmassa ja jopa Suomessakin mahdollista. Mutta eihän se tietenkään joka tapauksessa toteudu, kuten akateemisena ihmisenä avaajakin ymmärtänee! Onnea kuitenkin!

Vierailija
55/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisilla naisilla on nenä pystyssä kun ovat lukeneet pari kirjaa yliopistolla eikä mitään käytännön ammattia. Itse en akateemisena miehenä edes haluaisi akatermista naista saat 7 v vanhempaa a k k a a. Joku 20v nuorempi on ok ja sairaanhoitaja

Vierailija
56/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akteemiseksi naiseksi ap:n kirjoitustaidot ovat kyllä heikot. Veikkaan duunarimiehen kynäilemäksi fantasiaksi. 

Ajattelin samaa jo muutaman ensimmäisen rivin perusteella. Tunnen paljon duunarimiehiä veljeni kautta. Itse olen maisteri. 

Vierailija
57/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Onko edessä joskus mahdollisesti uusperhekuvio? Miten lapset kasvatetaan?

Vierailija
58/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset? Onko edessä joskus mahdollisesti uusperhekuvio? Miten lapset kasvatetaan?

Onko lasten äiti joku kouvolatukkainen veetee?

Vierailija
59/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus on osoittanut että akateeminen humanismi ja onni eivät mahdu samaan päähän.  

Vierailija
60/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nimenomaan tuossa iässä on. Itse olin aivan eri ihminen alle nelikymppisenä kuin sen jälkeen. Esivaihdevuosioireetkin alkoivat rytinällä. 

Niin, kiinnostaako miestä muutaman vuoden päästä kuumissa aalloissa kieriskelevä haluton nainen, jolla on aina menkat eikä pääse mukaan purjehtimaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan