IS: Suomalaisilla on keskimäärin neljä ostosovellusta puhelimessaan. Mitä sinulla on?
"Eniten eli viisi niitä oli 1824-vuotiailla. Naisilla vastaava luku oli neljä, kun taas miehillä sama kuin yli 55-vuotiailla eli kolme.
Yleisimmät ostosovellukset ovat K-ruoka, S-kaupat, Tori sekä Wolt ja Foodora. Näin jälkeen tulevat muun muassa Zalando ja Temu. Ruokakaupan ja ravintolaruuan ulkopuolella ulkomaiset verkkokauppajätit siis hallitsevat."
Mitä kaikkia sinulla on?
Kommentit (89)
Tori, Resq, 2 eri kaupunkialueen matkalippusovellus, VR. 5 kpl, N30
Rakuten kobo, vr, Amazon, ResQ club
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupat, sellpy. Onnibus, vr, scyscanner. Tori, huuto. Viking line. Booking. Amazon.
Huuto.netillä ei ole sovellusta.
K-ruoka, käytän joskus tarjouksiin rai saatavuuden tarkistamiseen
Tori, käytin ennen toridiiliä, en enää
2 vaatekauppasovellusta, käytän
Zadaa, en käytä
Vr, en käytä
Alibaba, en käytä
Tuohon ei taideta lukea hsl, vr ja vastaavia. Luulisi olevan yleisimpiä?
Ei mul mittä o.
(Viking LINE kylläkin o)
Turkulainen N 60+ vee
Ei yhtäkään, ja minua jurppii suunnattomasti se, että S-ryhmässä on tiettyjä mobiilisovelluksia, joilla saa alennusta normaalihinnoista (mm. S- ja ABC-mobiilisovellukset). Esimerkiksi jälkimmäisen kohdalla saa ABC-liikenneasemilta noutopöytäruokaa 10 pinnan alennuksella. Mikä jumankauta siinä on, ettei S-etukortti riitä antamaan kaikki alennuksia ym. etuja?
Ei mitään, ei edes nettiä koko puhelimessa.
HSL ja Matkahuollon sovellus. Kai matkustamissovelluksetkin lasketaan?
Kun ei ole sitä älypuhelintakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mennä esim.keikoille jos ei ole sovellusta kun monet liput tulee lippu pass lippuina sovellukseen. Eli kyllä, mulla lentoyhtiöiden sovelluksia, VR, Lippu, Ticketmaster.
Kyllä ne liput saa sähköpostiinkin.
Et saa avattua lippu pass lippuja ilman sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään, ja minua jurppii suunnattomasti se, että S-ryhmässä on tiettyjä mobiilisovelluksia, joilla saa alennusta normaalihinnoista (mm. S- ja ABC-mobiilisovellukset). Esimerkiksi jälkimmäisen kohdalla saa ABC-liikenneasemilta noutopöytäruokaa 10 pinnan alennuksella. Mikä jumankauta siinä on, ettei S-etukortti riitä antamaan kaikki alennuksia ym. etuja?
Ass-market.
En jaksa laskea mutta ainakin kymmenen sovellusta joiden kautta voi ostaa.
N57
Ei mitään, vihaan tätä sovellus-aikakautta.
#1 tarkentaa. On myös Lidlplus. Mutta esiasennettuna lisäksi näköjään Aliexpress, Amazon, Booking.com.
Vierailija kirjoitti:
S sovellus, spankki siis... Siihen tulee jtn huonoja kk etuja, + se suklaalevy synttäri kuukautena.
Mut ei sillä voi ostaa, luulisin.
7. Enemmän kuin tutkimuksessa.
Hsl, k-ruoka, Zalando, Wish, tallink, asos, about you.
Mutta ne ovat kuitenkin ostosten tekemisen vuoksi ladattu. Minä lasken ne silti mukaan.