IS: Suomalaisilla on keskimäärin neljä ostosovellusta puhelimessaan. Mitä sinulla on?
"Eniten eli viisi niitä oli 1824-vuotiailla. Naisilla vastaava luku oli neljä, kun taas miehillä sama kuin yli 55-vuotiailla eli kolme.
Yleisimmät ostosovellukset ovat K-ruoka, S-kaupat, Tori sekä Wolt ja Foodora. Näin jälkeen tulevat muun muassa Zalando ja Temu. Ruokakaupan ja ravintolaruuan ulkopuolella ulkomaiset verkkokauppajätit siis hallitsevat."
Mitä kaikkia sinulla on?
Kommentit (89)
59 jatkaa:
Eiku s mobiili tuossa lukeekin,
Sori, ei spankki......
Ainoastaan bussimaksu sovellus. Ajan niin harvoin bussilla että kortti ei kannata. Menee bussimatkat puhelin laskuun.
K-ruoka (jolla vaan aktivoin tarjoukset ja katson hintoja), Onnibus, VR. Aiemmin oli foodora ja wolt, mutta muutin pois niiden ulottuvilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään, ja minua jurppii suunnattomasti se, että S-ryhmässä on tiettyjä mobiilisovelluksia, joilla saa alennusta normaalihinnoista (mm. S- ja ABC-mobiilisovellukset). Esimerkiksi jälkimmäisen kohdalla saa ABC-liikenneasemilta noutopöytäruokaa 10 pinnan alennuksella. Mikä jumankauta siinä on, ettei S-etukortti riitä antamaan kaikki alennuksia ym. etuja?
Ass-market.
Da!
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään, ja minua jurppii suunnattomasti se, että S-ryhmässä on tiettyjä mobiilisovelluksia, joilla saa alennusta normaalihinnoista (mm. S- ja ABC-mobiilisovellukset). Esimerkiksi jälkimmäisen kohdalla saa ABC-liikenneasemilta noutopöytäruokaa 10 pinnan alennuksella. Mikä jumankauta siinä on, ettei S-etukortti riitä antamaan kaikki alennuksia ym. etuja?
Sama vika Rahikaisella.
Ei yhtään millä ostaisin mitään, Lidlin plussasovellus ja k-ruokasovellus vain että saan alet/pisteet/kupongit.
Mikä on ostosovellus? Monellakin saa jotain varmaan ostettua mutta käytän tasan yhtä, erästä julkisen liikenteen sovellusta nimi jääkööt mainitsematta.
Ei yhtäkään ostoappia enkä meinaa sellaista myöskään ladata. Aivan turhia.
nil, null, zero, ei mitään, nada, ingenting, nothing, neniu
Ei oo, en tykkää kännykästä enkä sovelluksista, joten käytän kaikkia tietokoneella. Tai siis niitä mitä käytän, tori ja wolt.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan bussimaksu sovellus. Ajan niin harvoin bussilla että kortti ei kannata. Menee bussimatkat puhelin laskuun.
Ei kannata maksaa puhelinlaskulla siitä veloitetaan vielä lisää erikseen nykyään.
Ei ole kyllä ainoatakaan, mitä niillä tekisi?
En ikinä tilaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Jotenkin hupaisaa että tavisihminen kuvittelee olevansa niin tärkeä ja arvokas ettei hänen arvolleen sovi edes kaupassa käyminen vaan jonkun muun pitää toimittaa ostokset oven taakse. Sama juttu sapuskojen kanssa eli ei voi itse hakea sitä noutosafkaansa tai syödä paikanpäällä, ehei, vaan jonkun pitää sekin tuoda nokan eteen koska minäminäminä en viitsi mutta MÄ HALUAN.
No mitäs se sinua haittaa? Työtä se vaan teettää monelle, että ei se nyt paha ole jos joku haluaa maksaa siitä että saa tilattua ruokaa kotiin. Tuolla ajatusmaailmalla kaikki ravintolatkin ovat turhia. Tehkööt kaikki sitten ruokansa itse kotonaan.
Hotels.com, Marimekko,