Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Suomalaisilla on keskimäärin neljä ostosovellusta puhelimessaan. Mitä sinulla on?

Vierailija
09.07.2024 |

"Eniten eli viisi niitä oli 1824-vuotiailla. Naisilla vastaava luku oli neljä, kun taas miehillä sama kuin yli 55-vuotiailla eli kolme.

Yleisimmät ostosovellukset ovat K-ruoka, S-kaupat, Tori sekä Wolt ja Foodora. Näin jälkeen tulevat muun muassa Zalando ja Temu. Ruokakaupan ja ravintolaruuan ulkopuolella ulkomaiset verkkokauppajätit siis hallitsevat."

Mitä kaikkia sinulla on?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun en viitsi itse mennä kauppaan niin silloin joutaa kuollakin nälkään.

Vierailija
22/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei k-ruoka ja s-kaupat ole ostosovelluksia. En minä ainakaan osta niiden kautta mitään.

No kyllähän ne ovat myös ostosovelluksia vaikket itse niitä siihen tarkoitukseen käyttäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä. Ehkä varalla pitäisi olla edes joku, jos olisi kipeä, onneksi on terve nyt.

Vierailija
24/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ruoka

Hobby Hall

Tokmanni

N52

Vierailija
25/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OmaPosti 

Amazon

eBay

Strawberrynet 

Lippu.fi

Ticketmaster

Zadaa

Aliexpress

ebookers

MyStockmann 

paypal

Apple store

Vikingline

SAS

Nordnet

Markahuolto

HSL

Föli

ei jaksa kirjoittaa enää

Vierailija
26/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Jotenkin hupaisaa että tavisihminen kuvittelee olevansa niin tärkeä ja arvokas ettei hänen arvolleen sovi edes kaupassa käyminen vaan jonkun muun pitää toimittaa ostokset oven taakse. Sama juttu sapuskojen kanssa eli ei voi itse hakea sitä noutosafkaansa tai syödä paikanpäällä, ehei, vaan jonkun pitää sekin tuoda nokan eteen koska minäminäminä en viitsi mutta MÄ HALUAN.

Vähän hankalaa toi kaupassakäynti näin jalkaleikkauksen jäljiltä keppien kanssa. Miten ihmeessä se sinua kutittaa jos joku haluaa maksaa palvelusta ja saada tavarat kerättyinä ja kotiovelle kannettuna? Eikä kysymys ole aina viitsimisestä. On kyllä hienoa että iäkkäillekin viedään tuotteet eikä heidän tarvi lipsutella kevätjäillä tai kesähelteillä kaupalle. Myös monen sairastuneen pelastus.

Vierailija
27/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän mennessä tarvinnut yhtään eli nolla.

Vierailija
28/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei k-ruoka ja s-kaupat ole ostosovelluksia. En minä ainakaan osta niiden kautta mitään.

No kyllähän ne ovat myös ostosovelluksia vaikket itse niitä siihen tarkoitukseen käyttäisikään.

Kaikissa puhelimissa on joku sovelluskauppa joten se on vale ettei olisi mitään jos on älypuhelin. 

Vierailija
29/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa puhelimissa on joku sovelluskauppa joten se on vale ettei olisi mitään jos on älypuhelin. 

Tämä. Joko Appsstore, Google Play tm

Vierailija
30/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostosovellus on sellainen jonka kautta voi valita tuotteen ja hyväksyä että maksaa. 

Vierailija
31/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea mennä esim.keikoille jos ei ole sovellusta kun monet liput tulee lippu pass lippuina sovellukseen. Eli kyllä, mulla lentoyhtiöiden sovelluksia, VR, Lippu, Ticketmaster.

Vierailija
32/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensimmäistäkään. Teen ostokset läppäriltä. 

Vierailija
33/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostosovellus on sellainen jonka kautta voi valita tuotteen ja hyväksyä että maksaa. 

Niin, playkauppa on sellainen ja se sulta löytyy puhelimesta, ostat sieltä mitään tai et.

Vierailija
34/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea mennä esim.keikoille jos ei ole sovellusta kun monet liput tulee lippu pass lippuina sovellukseen. Eli kyllä, mulla lentoyhtiöiden sovelluksia, VR, Lippu, Ticketmaster.

Kyllä ne liput saa sähköpostiinkin.

Vierailija
35/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL, Finnair, Tallink Silja, Scandic, Viron julkisen liikenteen sovellus ja Taksi Helsinki

Vierailija
36/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun en viitsi itse mennä kauppaan niin silloin joutaa kuollakin nälkään.

Ei esimerkiksi K-Ruokaa tarvitse käyttää ostamiseen. Sieltä voi aktivoida tarjouksia ja muutenkin näkee omat tarjoukset yms.

Vierailija
37/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Google Play lasketaan niin yksi. 

Vierailija
38/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL, k-ruoka, ePassi, ABC mobiili, H&M, firman oma sovellus, myClub, mobilepay, Finnkino ja parit parkkisovllukset. Harvemman kautta mitään ostan. Ovat tiedonhakua varten asennettuna.

Vierailija
39/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Ruokakauppaa käytän webin kautta läppärillä. Näkeekin jotain.

Vierailija
40/89 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja k-ruoka sekä s kauppa sovellukset ovat tälläisiä. Miksi se on niin vaikea ymmärtää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan