IS: Suomalaisilla on keskimäärin neljä ostosovellusta puhelimessaan. Mitä sinulla on?
"Eniten eli viisi niitä oli 1824-vuotiailla. Naisilla vastaava luku oli neljä, kun taas miehillä sama kuin yli 55-vuotiailla eli kolme.
Yleisimmät ostosovellukset ovat K-ruoka, S-kaupat, Tori sekä Wolt ja Foodora. Näin jälkeen tulevat muun muassa Zalando ja Temu. Ruokakaupan ja ravintolaruuan ulkopuolella ulkomaiset verkkokauppajätit siis hallitsevat."
Mitä kaikkia sinulla on?
Kommentit (89)
Ei k-ruoka ja s-kaupat ole ostosovelluksia. En minä ainakaan osta niiden kautta mitään.
Ei ainuttakaan. Tokikaan en ole vielä lähelläkään kunnioitettavaa 1824 vuoden ikää, ehkä niitä sinne päästessä muutama kertyy?
K-Ruoka (en käytä ostamiseen), Zalando, ABC-mobiili (kai sekin lasketaan, kun maksan sillä autopesut), Wolt, ResQ (kahta edellistä en ole käyttänyt) sekä pari kanta-asiakkussoellusta. Lasketaanko VR Matkalla, kun silläkin voi ostaa junalippujja?
Ruokakaupat, sellpy. Onnibus, vr, scyscanner. Tori, huuto. Viking line. Booking. Amazon.
K, S, Lidl, Stockmann, Zalando, TallinkSiljaLine, Cutters. (N52)
Apit on vihonviimeisiä. Jos ei ilman niitä onnistu ostaminen, pitäköön tunkkinsa.
Ei ainuttakaan ja toivottavasti ei ole ikinäkoskaanmilloinkaan tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei k-ruoka ja s-kaupat ole ostosovelluksia. En minä ainakaan osta niiden kautta mitään.
S-kaupat on appi, jonka kautta voi tehdä tilauksen.
Ei yhtään. Jotenkin hupaisaa että tavisihminen kuvittelee olevansa niin tärkeä ja arvokas ettei hänen arvolleen sovi edes kaupassa käyminen vaan jonkun muun pitää toimittaa ostokset oven taakse. Sama juttu sapuskojen kanssa eli ei voi itse hakea sitä noutosafkaansa tai syödä paikanpäällä, ehei, vaan jonkun pitää sekin tuoda nokan eteen koska minäminäminä en viitsi mutta MÄ HALUAN.
K-ruoka (käytän ruoan ostamiseen), Wolt, VR, Lippu.fi, Ticketmaster, paikallisen joukkoliikenteen bussilippusovellus ja Resq club. Eli 7 ja ikää 50.
Vinted ja resq, joskus harvoin foodora jos saan alennuskupongin
K-ruoka, S-kaupat, Temu. Ei muita