Taas yksi kesä pilalla veneilyn takia!
Onko täällä veneilijöitä? Mikä siinä touhussa teitä kiehtoo? Yritän saada kiinni siitä mikä siinä on monista niin mukavaa.
Mies on aivan intona ja mulla mielenkiinto lopahtanut täysin. Ensimmäinen kesä oli mukavaa mutta se turhaan istuskelu ja maisemien katselu alkoi kyllästyttää joten seuraavana kesänä ohjasin itse. Enää ei kiinnosta sekään ja taas menee yksi kesä säätä kytäten ja veneessä kököttäen kun sää vain sallii. Kaikki mielenkiintoiset paikat käyty jo läpi enkä vaan millään enää haluaisi tuhlata yhtäkään kesäpäivää noissa merkeissä. Mies innostuu vain kokoajan lisää eikä mulla ole sydäntä sanoa suoraan ettei kiinnosta. On hän sen varmasti jo huomannut kun jään yhä useammin kotiin ja muihin puuhiin. Meillä on muutenkin yhteinen aika hyvin vähissä töiden takia joka sekin nyt vähenee entisestään ja se harmittaa.
Eli te jotka pidätte veneilystä mistä siinä pidätte ja mitä teette kun olette veneilemässä?
Kommentit (67)
Lähtisin veneilemään vain jos olisi kyse treffeistä ja olisin aivan kuumana mieheen. Muuten ei kiinnostaisi. Pelkkän toiseksi vesillä oloa.
Niin kai sitten. Ei minulla vaan riitä mielenkiinto istua pitkiä aikoja ilman mitään tekemistä.
Minusta olisi ihanaa vain oleilla ja kuunnella laineiden liplatusta ja katsella maisemia. Välilllä voisi vaikka lukea kirjaa ja lipittää viiniä. Miestä ei yhtään kiinnosta, niin käyn sit vain soutuveneellä soutelemassa.
Jos joku muu on ollut samassa tilanteessa ja keksinyt itselleen jotain mieleistä ajanvietettä venereissuille. Ajatuksia ja ideoita toivon saavani:)
Kohta lähdetään koko viikonlopuksi veneilemäään.
On siinä taas ensimmäisen maailman ongelmat eskaloituneet. Miten olisi terapiaa pari vuotta nyt aluksi?
Se on kevyttä, kun otetaan huomioon että kaikki naiset ne vasta perseestä ovatkin! Rasauttavia otuksia olette.