Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva palstan kauniit ja kaikkitieävät vauhdissa. Vai miten lie sen tiedon tai edes ulkonäön laita? Jaksetaan dissata kaikkea, vaikka ei tiedetä mistään mitään. Ja tietenkin karkeaa, alapääpainotteista kielenkäyttöä. Ei varmaan monikaan peiliin ole vilkaissut viime aikoina? No aasin voi taluttaa kaivolle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan!
Mulla on ihan vapaus dissata bodareita. Tulen vain välillä lukemaan tänne vauvalle ihan siksikin, että vahvistan ylipäätään valintojani elämässä. Ja kun näitä keskusteluja lukee, voi taas olla hyvin onnellinen siitä, että mulla on hyvä ja normaali mies itsellä. Toki tiedän sen muutenkin, mutta vauvapalsta avartaa kyllä ihmeesti lisää :)
Ei siinä ole mitään väärää, jos tykkää anorektisistä kynäniskoista ;)
t. 180cm/13
Montako leukaa vedät?
Montako jättiläistä teet?
Kuinka pitkään kävelet käsilläsi?
Sujuuko voltti permannolta?
Mikä on aikasi satasella? Entäs 400 metrillä?
Miten syvälle olet sukeltanut?
Miten pitkään olet sukeltanut?
Miten korkealle vuorelle olet kiivennyt?
Pystytkö tekemään uimahypyn suorinvartaloin kerien?
Pystytkö juoksemaan maratonin verran Namibin aavikolla hatutta päin ja juomatta, kuten kuusikymppinen Wim Hof?
Pystytkö uimaan mailin Huippuvuorilla miinusasteisessa vedessä, kuten yksi suomalaisnainen Ylen dokkarissa?
Jne. Ymmärtänet, että omien pikku meriittien listaaminen on vähän tyhmää, koska aina on joku, joka tekee jotain kovempaa. Ja me ihmiset arvostamme vähän eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
558: Antiikin jumalhahmoista tai ihanteista tehdyissä patsaissakin on eroa. Herkules ja Diskobolos ovat erilaisia kehoja.
Renessanssissa ihailtiin antiikkia ja ne patsaat ovat valkoisia, koska luultiin antiikin patsaidenkin olleen. Mutta ne olivat alunnoerin maalattuja, värikkäitäkin.
Kiva, että besserwisseröit kertomalla yleisessä tiedossa olevia asioita. Eiköhän kaikki tiedä nykyään, että antiikin patsaat oli maalattuja, vaikkei Michelangelo sitä tiennytkään.
Minä ihan linkkasin tuon Herkuleen patsaan tähän ketjuun ja jokainen nyt näkee persesilmälläänkin, että se ja Diskobolos näyttävät erilaisilta. Kumpikaan ei silti näytä nykybodarilta. Edes Vulcanus ei näytä bodarilta. Koska edelleen ne irvokkaat sammakonreidet ja pallotissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ja arvostan myös duunia mikä noiden eteen on tehty. Ja tuskin heistä kukaan odottaa kaikkien edes tykkäävän
N47
Minulle taas tulee mieleen, että jotain on pahan kerran pielessä, jos aikuinen mies tuhlaa aikansa ja energiansa tuollaiseen. Harrastaisi mieluummin taiteita ja tieteitä tai opiskelisi vaikka kieliä. Mutta nuo tyypit kilpailevat siitä, kuka jaksaa nostaa isoimman kiven ilmaan.
Voi, kun eivät ne kilpaile edes siitä. Ne kilpailevat siitä, kuka näyttää isoimmalta ja revityimmältä. On aivan yksi lysti, vaikkei jaksaisi käsilaukkua nostaa noissa piireissä. Vain ulkonäöllä on merkitystä.
🤣🤣🤣 käsilaukku tuosta keikistelystä vielä puuttuukin.
Pinkki HelloKitty -käsilaukku on juuri sitä, mitä tuo tyyli kaipaa.
En todellakaan. Enkä myöskään tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla jankutti eilen Reeves-hullu, joka valisti meitä toistuvasti siitä, että Reevesin kaula, käsivarsi ja pohje olivat samanpaksuiset.
No minä, keski-ikäinen palstamatami, päätin sitten mitata omani. Kävi ilmi, että nuo mittani olivat 3 cm sisällä toisistaan.
Ylistäkää minua! Olen Symmetrinen! Olen täydellinen! Ajatelkaa, mihin ylevyyteen olisin päässyt, jos olisin uhrannut ulkonäköni runkkaamiseen yhtä paljon aikaa kuin Reeves!
Vai olisiko sittenkin niin, että nuo mitat on ihmisillä ihan yleisesti aika samoissa, eikä saavutus niin kovin kummoinen olekaan?
😅 Aika mainio olet. Kyllä ihmistä voi huijata aika helposti jos ei tee tänänkaltaisia tarkistuksia. Harva kunnon itseään mittaillut.
Reevesin legendaarisuus perustunee jphonkin muuhun. Sen opin keskustelusta, että ihanteellinen bodari onkin lyhyt, koska bodaaminen perustuu illuusioon. Leveä ja lyhyt näyttää isommalta kuin pitkä mies, joka tosiasiassa lopulta on kuitenkin paljon vahvempi. Ihan jo pituutensa ansiosta joka tuo vipuvoimaa (vai mikä termi lienee). Kaksimetrinen, painava ja normilihaksikas mies heittää aloituksen videon miehen jorpakkoon aika helposti. Mies on vain muutaman sentin itseäni pitempi js lihakset tuovat kömpelyyttä.
Bodari on illuusio vahvuudesta.
En viehäty. Niillä on aina tosi ruma pullottava vatsa, kuten tuossa aloituksen videossakin.
En oikein tiedä mitä täytyy tehdä väärin ja miten paljon, että pakaroissa näkyy säikeet mutta vatsa pullottaa silti? Eli niillä on joko aivan käsittämätön määrä sisäelinrasvaa ulkoisesta rasvattomuudesta huolimatta, tai syvät vatsalihakset heikommat kuin kymmenen lasta kantaneella mummolla.
Ja nälkiintyneiden ihmisten vatsahan alkaa pullottaa juuri siksi, että kun lihakset on käytetty energiaksi, ne eivät jaksa enää pitää sisäelimiä paikallaan ja alkaa pullottaa. Mutta näillä ei voi olla kyse siitä. (Jos muistatte jotain Biafralaislapsien kuvia esimerkiksi).
Pullottava vatsa miehellä on minulle aivan ehdoton turn off. Johtuu varmaan siitä, että se viittaa aina epäterveyteen: joko sisäelinrasvaa muuten tai rasvamaksa, tai molemmat. Eli selviä merkkejä epäterveistä elämäntavoista ja lyhyemmästä elämästä. Ihon alla oleva rasva on ihan eri asia, se ei inhota eikä ole niin epäterveellistäkään.
Mieheni oli nivustyräleikkauksessa ja minua inhotti sekin, kun sen maha oli pallo siitä leikkauskaasusta. Onneksi se laski muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
558: Antiikin jumalhahmoista tai ihanteista tehdyissä patsaissakin on eroa. Herkules ja Diskobolos ovat erilaisia kehoja.
Renessanssissa ihailtiin antiikkia ja ne patsaat ovat valkoisia, koska luultiin antiikin patsaidenkin olleen. Mutta ne olivat alunnoerin maalattuja, värikkäitäkin.
Kiva, että besserwisseröit kertomalla yleisessä tiedossa olevia asioita. Eiköhän kaikki tiedä nykyään, että antiikin patsaat oli maalattuja, vaikkei Michelangelo sitä tiennytkään.
Minä ihan linkkasin tuon Herkuleen patsaan tähän ketjuun ja jokainen nyt näkee persesilmälläänkin, että se ja Diskobolos näyttävät erilaisilta. Kumpikaan ei silti näytä nykybodarilta. Edes Vulcanus ei näytä bodarilta. Koska edelleen ne irvokkaat sammakonreidet ja pallotissit.
Minä kirjoitin Diskoboloksesta, jolla on minun silmääni täydelliset mittasuhteet (toisin kuin Reevesilla). En usko että kaikki tässä keskustelussa tiesivät että antiikin patsaat eivät olleet valkoisia.
Antiikki kyllä sinänsä on relevantti aihe bodauksen suhteen koska mieskehoa ihailtiin tuolloin julkisesti, tosin myös suorituskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla jankutti eilen Reeves-hullu, joka valisti meitä toistuvasti siitä, että Reevesin kaula, käsivarsi ja pohje olivat samanpaksuiset.
No minä, keski-ikäinen palstamatami, päätin sitten mitata omani. Kävi ilmi, että nuo mittani olivat 3 cm sisällä toisistaan.
Ylistäkää minua! Olen Symmetrinen! Olen täydellinen! Ajatelkaa, mihin ylevyyteen olisin päässyt, jos olisin uhrannut ulkonäköni runkkaamiseen yhtä paljon aikaa kuin Reeves!
Vai olisiko sittenkin niin, että nuo mitat on ihmisillä ihan yleisesti aika samoissa, eikä saavutus niin kovin kummoinen olekaan?
😅 Aika mainio olet. Kyllä ihmistä voi huijata aika helposti jos ei tee tänänkaltaisia tarkistuksia. Harva kunnon itseään mittaillut.
Reevesin legendaarisuus perustunee jphonkin muuhun. Sen opin keskustelusta, että ihanteellinen bodari onkin
Kyse ei ole vain voimasta ja vipuvarsista: saman mittainen painija heittäisi tuon bodarin -ja sen sinun kaksimetrisesi- Jordaniin myös.
Tekniikka voittaa sekä massan, että voiman, varsinkin yhdistettynä nopeuteen. Normaali mies ei saa painijasta kiinni tai lyötyä tms, koska ne on vikkeliä kuin rasvattu piru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin Diskoboloksesta, jolla on minun s
Antiikin Kreikassa myös harjoitettiin pederastiaa mitä suurimmalla innolla. Just saying.
Miehet ihastelemassa toisten miesten fysiikka, ei suorituskykyä, eivät yleensä ole miehiä vaan miehimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reevesin legendaarisuus perustunee jphonkin muuhun. Sen o
Joo. Painijat on vähän kuin villisikoja. Ei usko miten nopeita ne on ennen kuin näkee, ja sitten ei usko silmiään.
Edes painimatsien katsominen ei välttämättä auta, koska kun ne ottelee tasaväkisen kanssa, se menee helposti vain nojailuksi kun kumpikin vaan yrittää kaikin voimin pysyä paikoillaan ja samalla vääntää toista. Sitten kun jotain tapahtuu, se on ohi ennen kuin harjaantumaton silmä kerkiää mitään tajuta.
Ja on muuten hitokseen raskasta se työntäminenkin tasavahvan vastustajan kanssa. Kokeilkaa huviksenne, siinä on äkkiä nenänpää valkoisena.
Ei, en ole itse painija mutta viehätyn siitä lajista.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo näiden rojulla itsensä isoksi pumpanneiden miesten naisia, kainalosta löytyy joko samanlainen roju-sali-addikti nainen tai totaali tyhjäpää. En ole koskaan nähnyt kehonrakentajalla fiksua naista. Toki suurin osa streoidiukoista on piilohomoja.
Koetin eilen kysy "hyvännäköisestä mimmistä" puhuneelta, että mitä se pitää sisällään hänen kohdallaan. Vastausta ei tullut.
Vaihteleeko ulkoinen naismaku vai onko se juuri tuo mielikuva mikä itswlläkin on eli suihkurusketus, silikonit ja fitness.
"Normaali mies ei saa painijasta kiinni tai lyötyä tms, koska ne on vikkeliä kuin rasvattu piru."
Varmasti, kysehän on tekniikasta. Tosin hyttyssarjalainen ei siinä varmaan onnistuisi (vai mikä nimi se onkaan), koska mieheni on sekä pitkä, painava että vahva.
nyt päästään jo siihen vaiheeseen että mun mieheni on vahvempi kuin... 😅
"Antiikin Kreikassa myös harjoitettiin pederastiaa mitä suurimmalla innolla. Just saying."
Pitää paikkansa, vaikka homoseksuaalisuuden käsite on paljon nuorempaa perua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet naisille suunnatuissa kalentereissa ovat käytännössä aina kehonrakentajia. Ei niissä näy täällä kovasti peräänkuulutettuja metsätyömiehiä, maanviljelijöitä, maratoonareita tai isomahaisia mutta lihaksikkaita äijiä.
Kyllä on ollut palomies- ja maanviljelijäkalentereitakin. Oikein isoja uutisotsikoita tehty niistä.
Nakuilukalenterit eivät muuten ole mikään juttu suurimmalle osalle naisista.Eikä kyllä miehillekään. Se on ihan tietty kansanosa, joka tahtoo nähdä paljasta pintaa kalenterissaan.
Naiset ei muuten tutkitusti ole niin visuaalisia näissä asioissa kuin miehet, joten nainen ei kirjaimellisesti kostu nakuilukalenterista yhtään mitään.
Olen nähnyt vain hyväntekeväisyyspoikakalentereita. Niitä ostetaan tuen vuoksi.
Bodarimiehet varmaan itse noita kalentereita ostavat.... Se ei ole ikinä ollut naisten juttu. Ja liekö enää autokorjaamoissakaan tyttökalwntereita, kun kaikki on netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkkää kroppaa ajatellaan, niin hieman pienemmät lihakset mieluummin. Lihaksikas, mutta ei ihan noin lihaksikas. Täydellinen kroppa on sellainen A.Karelinin huippuaikojen tasoinen.
No tuossakin alkaa olla jo komeutta minun makuuni. Kasvoissa myös.
Siis jos ajatellaan vain ulkonäköä, urheilijamiehistä en muuten välitä. Kiovan pormestari on muutakin, lisäksi kansallissankari.
Vitali Klitshko ei ole bodari vaan nyrkkeilijä.
Mutta sillä on tosi mukava naama. Näyttää maanläheiseltä tavalliselta mieheltä naamastaan ja kiltiltä. Tiedä sitten millainen on oikeasti.
Tiesin ettei hän ole bodari, mutta on siinä mielessä "bodattu" että oli kilpailuaikoinaan isot lihakset. Paremmalta näyttää taatusti nykyisin, geenikomea (täydellinen minun silmääni) keho kun on. Pitkät jalat ja käsivarret, leveät hartiat, ihanteellinen pituus, isot kädet ja jalat, pidän kaikesta hänessä. En tiedä oikeastaan muita julkkismiehiä, jotka olisivat yhtä lähellä miesihannettani. Myös hänen kasvonsa ovat todella hyvät, vaikka eivät yhtä täydelliset kuin omalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo näiden rojulla itsensä isoksi pumpanneiden miesten naisia, kainalosta löytyy joko samanlainen roju-sali-addikti nainen tai totaali tyhjäpää. En ole koskaan nähnyt kehonrakentajalla fiksua naista. Toki suurin osa streoidiukoista on piilohomoja.
Koetin eilen kysy "hyvännäköisestä mimmistä" puhuneelta, että mitä se pitää sisällään hänen kohdallaan. Vastausta ei tullut.
Vaihteleeko ulkoinen naismaku vai onko se juuri tuo mielikuva mikä itswlläkin on eli suihkurusketus, silikonit ja fitness.
Kyllä se yleensä aina on silikoni-fitness. Osa näistä pareista on kyllä kulisseja, koska piilohomous. On aika selvää miksi pariutuvat keskenään. Ei kukaan normaali ihminen jaksa sitä treeni, massakausi, paastokausi, rojun vetäminen, treeni elämää, kun kaikki pyörii vain miehen peilikuvan ympärillä. Lisäksi nämä ovat ainepäissään mustasukkaisia, väkivaltaisia ja impotentteja.
"Mutta kun alkaa kehoaan muokata, on hyvä tiedostaa että ihmiset tekevät kyllä johtopäätöksiä siitä. Ihan kuten pukeutuminen lähettää aina viestin, niin lähettää se kehonmuokkauskin."
Totta, ja tästä kirjoitinkin. Stereotypioilla on lisäksi jotain pohjaakin eli eivät ne aina tyhjästä synny. Tässäkin ketjussa joku bodari kertoi roinaavansa.