Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan en. Lihas on kyllä
kaunista, mutta tykkään sellaisesta liikkuvaisesta toiminnallisesta lihaksesta. Selalisesta, joka osaa tehdä juttuja. Semmonen rento ja enepi salskea on omaan makuun miellyttävä.
Salskea on hyvä sana. Siitä tulee sellaiset Siltalan pehtori -vibat.
Tosin luin juuri sen kirjan ja se olikin ihan juoppo ennen kuin rupesi Siltalan pehtoriksi. Kamala pettymys.
Itse en viehäty bodareista vaan salskeista norjalaisista seikkailijoista kuten Lars Monsenista.
En ole ikinä nähnyt bodarivartaloisen miehen tekevän sellaisia asioita mitkä minua kiinnostavat, saati olevan hyvä niissä, joten tietenkään en viehäty niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legendaarinen Steve Reeves on omaa luokkaansa...
Steve Reeves - The Greatest Bodybuilder of All Time - YouTube
Toinen legenda The Iron Guru eli Vince Gironda sanoi, että vaikka hän oli niin 100% hetero, kuin mies vaan voi olla, mutta jos Steve Reeves oli samassa huoneesa niin hän ei saanut silmiään irti tästä. No Vinnce Girondankaan fysiikka ollut juurikaan vähempää legendaarinen.
Steve Reeves eli Hercules ja aikansa parhaiten palkattu filmitähti. Arnoldin ja muiden esikuva.
Hänhän on kuuluisa homoikoni. Verrattavissa Tom of Finlandin piirroksiin hänen kuvakokoelmansa, joita keräillään.
En minä väitä, että kaikki
Sateenkaarikansa ihan itse väittää niin. Tosin ne väittävät, että maailma saa kiittää sateenkaariväkeä discomusiikistakin. Näin ainakin Areenassa olevassa dokumentissa sanotaan. Eli nyt on vallalla tendenssi, että ne sanovat, että "tätäkään kivaa teillä ei olisi ilman homosceneä". Pitääkö se sitten paikkansa kummankaan kohdalla, en tiedä kun en ollut syntynytkään noina aikoina.
https://www.lgbtqnation.com/2022/10/oiled-hunks-not-surprisingly-queer-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva palstan kauniit ja kaikkitieävät vauhdissa. Vai miten lie sen tiedon tai edes ulkonäön laita? Jaksetaan dissata kaikkea, vaikka ei tiedetä mistään mitään. Ja tietenkin karkeaa, alapääpainotteista kielenkäyttöä. Ei varmaan monikaan peiliin ole vilkaissut viime aikoina? No aasin voi taluttaa kaivolle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan!
Mulla on ihan vapaus dissata bodareita. Tulen vain välillä lukemaan tänne vauvalle ihan siksikin, että vahvistan ylipäätään valintojani elämässä. Ja kun näitä keskusteluja lukee, voi taas olla hyvin onnellinen siitä, että mulla on hyvä ja normaali mies itsellä. Toki tiedän sen muutenkin, mutta vauvapalsta avartaa kyllä ihmeesti lisää :)
Ei siinä ole mitään väärää, jos tykkää anorektisistä kynäniskoista ;)
t. 180cm/13
Kuinka pitkää päivää jaksat tehdä moottorinsahan kahvassa tai raivaussahan varressa? Tai millaisia päivämatkoja patikoit 40 kg repun kanssa ja millä ruoalla?
Siinä ne miehen mitat on, siis todellisen miehen. Ei ulkonäössä ja mittanauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkkää kroppaa ajatellaan, niin hieman pienemmät lihakset mieluummin. Lihaksikas, mutta ei ihan noin lihaksikas. Täydellinen kroppa on sellainen A.Karelinin huippuaikojen tasoinen.
No tuossakin alkaa olla jo komeutta minun makuuni. Kasvoissa myös.
Siis jos ajatellaan vain ulkonäköä, urheilijamiehistä en muuten välitä. Kiovan pormestari on muutakin, lisäksi kansallissankari.
Vitali Klitshko ei ole bodari vaan nyrkkeilijä.
Mutta sillä on tosi mukava naama. Näyttää maanläheiseltä tavalliselta mieheltä naamastaan ja kiltiltä. Tiedä sitten millainen on oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Aerobista päivittäin tekevänä ja yli 3000m cooperissa juoksevana, väittäisin myös että perässäni ei normipulliainen kauaa pysyisi ;)
Joo, uskotaan että olet Karelinin uusi tuleminen.
Paitsi että Karelin ei leveillyt koskaan. (Eikä ollut noin lyhyt.)
Tiesitkö, että naiset ei hirveästi tykkää omahyväisistä ja itseään kehuvista mulkuista?
Ja tiesitkö, että oikeasti kovien jätkien ei tarvitse koskaan ITSE kertoa saavutuksiaan? Se on melkeinpä epäonnistumisen merkki, että joutuu itse häntäänsä nostamaan, vieläpä jossain vauviksella.
Tulee näistä kommenteistasi mieleen pelokas pikkupoika, joka on kaikkensa tehnyt ettei niin enää pelottaisi ja saisi jonkinlaista ulkopuolista validointia, mutta aina vaan pelottaa, kun ei se itsentunto piru nousekaan suorittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailin vuosikaudet painissa, silloin oli hyvä kroppa, joka tuntui olevan naisten mieleen. Nyt perusliikkujana yli viisikymppisenä ei ole kovin kiinteä kroppa, mutta eipä kukaan katselekaan enää perään
Joo, painijan kroppa on mininkin mieleeni, kun lihakset eivät ole niin erottuvia.
Sitäpaitsi painijat on aina järkyttävän kovakuntoisia ja nopeita.
Varsinkin liikalihavat naiset tuntuvat tykkäävän, sellaiset pallon muotoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailin vuosikaudet painissa, silloin oli hyvä kroppa, joka tuntui olevan naisten mieleen. Nyt perusliikkujana yli viisikymppisenä ei ole kovin kiinteä kroppa, mutta eipä kukaan katselekaan enää perään
Hyvinkin voi katsoa. Painijat ovat usein jässikoitä, jotka ovat ihan yhtä hyvännäköisiä vanhempinakin. Ellei jopa paremmannäköisiä. Kiinteys on yliarvostettua. Raamikkuus on paljon tärkeämpi ja arvostetumpi, ainakin omasta mielestäni näin.
Miehet menwvät siinä metsään kun luulevat naisten arvostavan samoja asioita kuin itse arvostavat.
Painijat liikkuukin yleensä hyvin. En yhtään ihmettelisi minäkään, vaikka yli 50-vuotiasta painijaa naiset edelleenkin katsoivat.
Minä näin kerran avantosaunalla meloja- ja voimailulegenda Ilkka Nummiston. Se oli silloin jo yli 60 v ja minä 25, mutta kyllä vaan katsoin, koska en ole elämäni päivänä nähnyt miehellä niin tynnyrimäistä rintakehää. Sillä oli myös tavattoman hyvät mittasuhteet.
Tuossa vaiheessa sen lihaksisto oli jo "laskenut" voimailuajoista ja oli kovasti minun silmääni miellyttävässä kunnossa. Enempi sellainen meloja lihaksisto taas, mutta tietysti isommalla rasvaprosentilla.
Ja se rintakehä sillä oli jo melonta-aikoina, homma vaatinee isoja keuhkoja.
Kilpasoutajilla on muuten kanssa hiton hyvät kropat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkari modet, miksi tämä ketju saa olla täällä mutta vastaava naisista poistettiin? Siinä miehet vastasivat paljon positiivisemmin kuin naiset tässä. Tänä ketju on pelkkää miesten haukkumista. Tasa-arvo?
Ei olisi, jos ottaisitte vastaujset sellaisena kuin ne on, mutta kun pitää alkaa mies-selittämään niitä.
Ihanan virkistävää misandriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aerobista päivittäin tekevänä ja yli 3000m cooperissa juoksevana, väittäisin myös että perässäni ei normipulliainen kauaa pysyisi ;)
Joo, uskotaan että olet Karelinin uusi tuleminen.
Paitsi että Karelin ei leveillyt koskaan. (Eikä ollut noin lyhyt.)
Tiesitkö, että naiset ei hirveästi tykkää omahyväisistä ja itseään kehuvista mulkuista?
Ja tiesitkö, että oikeasti kovien jätkien ei tarvitse koskaan ITSE kertoa saavutuksiaan? Se on melkeinpä epäonnistumisen merkki, että joutuu itse häntäänsä nostamaan, vieläpä jossain vauviksella.
Tulee näistä kommenteistasi mieleen pelokas pikkupoika, joka on kaikkensa tehnyt ettei niin enää pelottaisi ja saisi jonkinlaista ulkopuolista validointia, mutta aina vaan pelottaa, kun ei se itsentunto piru nousekaan suorittamalla.
Tämä. On ehkä nolouden multihuipentuma lesota vauviksella keski-ikäisillä akoille, miten iso ja kova jätkä sitä onkaan.
Kannattaisi opetella antamaan sitä validointia ihan itse itselleen. Niin aikuiset yleensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva palstan kauniit ja kaikkitieävät vauhdissa. Vai miten lie sen tiedon tai edes ulkonäön laita? Jaksetaan dissata kaikkea, vaikka ei tiedetä mistään mitään. Ja tietenkin karkeaa, alapääpainotteista kielenkäyttöä. Ei varmaan monikaan peiliin ole vilkaissut viime aikoina? No aasin voi taluttaa kaivolle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan!
Mulla on ihan vapaus dissata bodareita. Tulen vain välillä lukemaan tänne vauvalle ihan siksikin, että vahvistan ylipäätään valintojani elämässä. Ja kun näitä keskusteluja lukee, voi taas olla hyvin onnellinen siitä, että mulla on hyvä ja normaali mies itsellä. Toki tiedän sen muutenkin, mutta vauvapalsta avartaa kyllä ihmeesti lisää :)
Ei siinä ole mitään väärää, jos tykkää an
Ja hirvee kainalohiki.
En viehäty roinaa vetävistä miehistä. Tuollaisilla ei edes seiso. Syövät anabolisia stereideja. Onneksi mieheni on mahakas ja mukava normaali mies jolla alapääkin toimii.
Tuosta tulikin mieleeni että kun on paljon lihaksia niin yksi tuttu veti stereoideja ja näytti lihaksikkaalta mutta ei nostanut penkistä kun 90 kg. Mieheni joka oli ylipainoinen niin nosti 125 kg penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ja arvostan myös duunia mikä noiden eteen on tehty. Ja tuskin heistä kukaan odottaa kaikkien edes tykkäävän
N47
Minulle taas tulee mieleen, että jotain on pahan kerran pielessä, jos aikuinen mies tuhlaa aikansa ja energiansa tuollaiseen. Harrastaisi mieluummin taiteita ja tieteitä tai opiskelisi vaikka kieliä. Mutta nuo tyypit kilpailevat siitä, kuka jaksaa nostaa isoimman kiven ilmaan.
Voi, kun eivät ne kilpaile edes siitä. Ne kilpailevat siitä, kuka näyttää isoimmalta ja revityimmältä. On aivan yksi lysti, vaikkei jaksaisi käsilaukkua nostaa noissa piireissä. Vain ulkonäöllä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jankkaaja on kyllä hassu:) Ei sulle ja sun kommenteille voi muuta kun nauraa😂
No se totuuden nimissä se taittaa olla joku vanha piika, jolle siideri on liikaa maistunut, eikä juurikaan arvosta urheiljoita saati tunne historiaa. Jaksoi tosissaan väittää, että antiikin Kreikan ulkonäköihanteet ja David patsas olivat epäesteettisiä! Ei ollut estetiikan tajua, kun väitti, että Steve Reevesin mitat ei ole kohdillaan, mutta sideriä juomalla muka konto olisi parempi? Kiva olisi nähdä tuon trollaajan oma kunto ja saavutukset.
Kukaan ei ole väittänyt, että Antiikin ihanteet tai Michelangelon Daavid (joka on muuten renesanssia, ei antiikkia, vaikka valkoista marmoria onkin) olisivat epäesteettisiä.
Olen vain sanonut, että bodarit, myöskään Reeves, eivät näytä vähääkään antiikin patsailta tai Daavidilta. Koska niillä patsailla ei ole irvokkaita sammakonreisiä tai vielä irvokkaampia pallotissejä.
Sinun sietää mennä tarkistamaan näkösi, jos näet että bodari näyttää samalta kuin Daavid.
Trollaajan omalla kunnolla ja saavutuksilla ei ole merkitystä, hän kun ei tee aloituksia aiheesta "Mitä mieltä olette kunnostani ja saavutuksistani?" Aloituksessa kysyttiin, viehättyvätkö naiset bodareista, ja me rehellisesti olemme vastanneet.
Sinä olet ainoa, joka on maininnut siderin ja konnon, mitä ne ikinä lienevätkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ja arvostan myös duunia mikä noiden eteen on tehty. Ja tuskin heistä kukaan odottaa kaikkien edes tykkäävän
N47
Minulle taas tulee mieleen, että jotain on pahan kerran pielessä, jos aikuinen mies tuhlaa aikansa ja energiansa tuollaiseen. Harrastaisi mieluummin taiteita ja tieteitä tai opiskelisi vaikka kieliä. Mutta nuo tyypit kilpailevat siitä, kuka jaksaa nostaa isoimman kiven ilmaan.
Voi, kun eivät ne kilpaile edes siitä. Ne kilpailevat siitä, kuka näyttää isoimmalta ja revityimmältä. On aivan yksi lysti, vaikkei jaksaisi käsilaukkua nostaa noissa piireissä. Vain ulkonäöllä on merkitystä.
🤣🤣🤣 käsilaukku tuosta keikistelystä vielä puuttuukin.
Vierailija kirjoitti:
Faktat kuntoon:
Dopingrikosten rangaistussäännökset löytyvät rikoslain 44 luvusta. Rikoslaissa on kriminalisoitu dopingaineiden valmistus, maahantuonti, levittäminen ja hallussapito levittämistarkoituksessa. Dopingaineiden käyttämistä ei ole säädetty rikoslaissa rangaistavaksi.
Se on pikkuisen vaikeaa käyttää pitämättä hallussa, oi Einstein.
Maailman huiput panee voisilmää puuroon tai käyttää huulirasvaa lähes jokaisessa lajissa, mutta niitä testataan niin paljon, että homma pysyy jotenkin hanskassa. Kertoo bodauksesta kaiken, että niitä ei edes testata, eivät edes yritä teeskennellä, että oltaisiin puhtaan ja terveen urheilun puolesta.
Ai niin, mutta eihän se olekaan urheilua vaan miesten missikisat. Siksi eri säännöt.
558: Antiikin jumalhahmoista tai ihanteista tehdyissä patsaissakin on eroa. Herkules ja Diskobolos ovat erilaisia kehoja.
Renessanssissa ihailtiin antiikkia ja ne patsaat ovat valkoisia, koska luultiin antiikin patsaidenkin olleen. Mutta ne olivat alunnoerin maalattuja, värikkäitäkin.
Tämä. Intentio kaiken taustalla on se määrittävä tekijä.
Suhtaudummehan me lihavaankin ihmiseen eri tavalla, jos tiedämme että se on feederisti, vs. jos tiedämme että se on sumopainija, vs. jos tiedämme että se toipuu juuri kilpirauhassyövästä eikä tyroksiinin annostelu ole vielä kohdillaan tai syö suunnattomia määriä kortisonia johonkin sairauteen.
Tai jos ihmisellä on vaikka jalka amputoitu, suhatutuminen lienee eri jos se on menettänyt jalkansa pelastaessaan lasta maanvyörymältä, tai jos jalkaan on tullut kuolio likaisesta tatuointineulasta tms.
Onko se sitten oikein vai väärin, sitä en tiedä. Mutta kun alkaa kehoaan muokata, on hyvä tiedostaa että ihmiset tekevät kyllä johtopäätöksiä siitä. Ihan kuten pukeutuminen lähettää aina viestin, niin lähettää se kehonmuokkauskin.