Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo jankkaaja tässä ketjussa. Yrittää ihan väkisin tuputtaa kaikille mieltymystään näihin hormonihirviöihin, vaikka kysyttiin naisten mielipidettä. Ja nyt se ei sitten (yllätys, yllätys) kelpaakaan. Liekö joku bodarimies, joka yrittää vakuutella olevansa hot, jottei kaikki ne vuodet salilla ja tonnikalariisin mättö olisi ollut ihan hukkaan heitettyä aikaa?
Sorry, boy. Ei.
Ei salipojille ja isoille lihaksille. Mutta hitto, että rupesi tekemään mieli tonnikalariisiä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Siinä moni nuori mies pettyy jos on alkanut treenamaan paremman naismenestyksen toivossa. Edistyneenä ja skenen sisällä olevana on jo hieman eri juttu. Järjestään on ulkoisesti hyvännäköiset mimmit kaikilla. Mutta puhutaan jo oikeasti isoista äijistä. Skenen ulkopuolisia ei varmasti viehätä minun kaltaiset kaapit. Ei ole omalla kohdalla kyllä tarkoituskaan. Omaa elämää tässä vaan elän.
Minua kyllä viehättää kaapit eli miehet, jotka ovat kaappeja ilman bodaamista. Mitä isompi ja pitempi korsto, sitä parempi :) Ovat maailman suloisimpia olentoja, sellaista on ihana palvoa.
Mä tykkään ja arvostan myös duunia mikä noiden eteen on tehty. Ja tuskin heistä kukaan odottaa kaikkien edes tykkäävän
N47
Bodarit muistuttavat apinaa. Ei jatkoon. Miehen pitää näyttää mieheltä eikä apinalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ja arvostan myös duunia mikä noiden eteen on tehty. Ja tuskin heistä kukaan odottaa kaikkien edes tykkäävän
N47
Sinähän et tietenkään ole nainen, joka tuon kirjoitti. Mutta saat sä tykätä niistä. Ei se ole meiltä muilta pois :)
Vierailija kirjoitti:
N47
Minulle taas tulee mieleen, että jotain on pahan kerran pielessä, jos aikuinen mies tuhlaa aikansa ja energiansa tuollaiseen. Harrastaisi mieluummin taiteita ja tieteitä tai opiskelisi vaikka kieliä. Mutta nuo tyypit kilpailevat siitä, kuka jaksaa nostaa isoimman kiven ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä moni nuori mies pettyy jos on alkanut treenamaan paremman naismenestyksen toivossa. Edistyneenä ja skenen sisällä olevana on jo hieman eri juttu. Järjestään on ulkoisesti hyvännäköiset mimmit kaikilla. Mutta puhutaan jo oikeasti isoista äijistä. Skenen ulkopuolisia ei varmasti viehätä minun kaltaiset kaapit. Ei ole omalla kohdalla kyllä tarkoituskaan. Omaa elämää tässä vaan elän.
Minkä näköinen muuten on sinun "hyvännäköinen mimmi"? Ja mitä sinä tarkoitat isolla äijällä? Minä tarkoitan kaapilla kaksimetristä leveäharteista miestä. Painoa on yli sata kiloa. Alle 190 cm mies ei voi olla kaappi.
Hyvä asenne sinulla on, omaa elämää elät ja mieltymyksiäsi toteutat, se ei muille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu. Pyöräilijät vetää hormoneja, hiihtäjät, juoksijat ym. douppaa mutta kehonrakennus on se, mistä mekastetaan täällä. Ootte te metkaa porukkaa
Kuten yleensä, niin vauvelit kirjoittelee tänne täydellisen tietämättömyyden tuomalla varmuudella. Täällä luulo ei ole pelkästtään tiedon väärtti vaan paljon parempaa. Miksi ottaisivat mistään selvää, kun luulottelemalla ja siiderin voimalla pääsevät vähemmällä. Ei täälä palstalla ainakaan treeni-tai ruokavalio-tietous ole koskaan ollutkaan hallussa.
Totta puhut! Ja mikä parasta tai pahinta, on se että suurin osa ei lainkaan edes tajua saati tiedosta, kuinka täydellisen tietämätttömiä täällä ovat. Eräs suomalainen tiedemies sanoi jokin aika sitten sarkastinen hymy huulillaan, että "Vauva palsta on se paikka, missä kaikki tieto ja totuus asustaa!" Tuttavapiirissä on oikein legenda, että jos haluaa nähdä kuin kaiken saa väännettyä päinvastoin ja vailla logiikkaa, niin kannattaa menna Vauviksella ja nähdä omin silmin kuinka pihalla porukka pahimmassa tapauksessa voikaan olla! Kuten sanottu aasin voi taluttaa kaivolle mutta sitä ei voi pakottaa juomaan. Palstalaiset täällä juoksevat kaivolta karkuun, vaikka ovat janoon kuolemaisillaan!(Ehkä jos kaivossa olisi siideriä, niin joisivat sen tyhjäksii?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu. Pyöräilijät vetää hormoneja, hiihtäjät, juoksijat ym. douppaa mutta kehonrakennus on se, mistä mekastetaan täällä. Ootte te metkaa porukkaa
Kuten yleensä, niin vauvelit kirjoittelee tänne täydellisen tietämättömyyden tuomalla varmuudella. Täällä luulo ei ole pelkästtään tiedon väärtti vaan paljon parempaa. Miksi ottaisivat mistään selvää, kun luulottelemalla ja siiderin voimalla pääsevät vähemmällä. Ei täälä palstalla ainakaan treeni-tai ruokavalio-tietous ole koskaan ollutkaan hallussa.
Totta puhut! Ja mikä parasta tai pahinta, on se että suurin osa ei lainkaan edes tajua saati tiedosta, kuinka täydellisen tietämätttömiä täällä ovat. Eräs suomalainen tiedemies sanoi jokin aika sitten sarkastinen hymy huu
Tarkoitatko, että esimerkiksi minä olen täydellisen tietämätön siitä millaisista miehistä pidän so. millainen mies minusta on komea?
Kuten jo alkuun sanoin, niin minusta on hämmästyttävää tämä into, jolla naisten makua koetetaan vängätä toiseksi. Ei se muutu eikä sille voi mitään mistä tykkää. En ole milloinkaan seurustellut lyhyen miehen kanssa ja taivaan kiitos nuo isot kaappikorstot yleensä pitävät minusta. Yhtä vähän bodarin kehoa ihaileva mies voi muuttaa omia preferenssejään, joten samassa junassa ollaan, vaikka vaunut voivat viedä toiselle raiteelle määränpäähän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jankkaaja on kyllä hassu:) Ei sulle ja sun kommenteille voi muuta kun nauraa😂
No se totuuden nimissä se taittaa olla joku vanha piika, jolle siideri on liikaa maistunut, eikä juurikaan arvosta urheiljoita saati tunne historiaa. Jaksoi tosissaan väittää, että antiikin Kreikan ulkonäköihanteet ja David patsas olivat epäesteettisiä! Ei ollut estetiikan tajua, kun väitti, että Steve Reevesin mitat ei ole kohdillaan, mutta sideriä juomalla muka konto olisi parempi? Kiva olisi nähdä tuon trollaajan oma kunto ja saavutukset.
Se olin minä, jonka mielestä Reevesillä on liian lyhyet jalat ja ehkä käsivarretkin. Mutta en vielä ehtinyt katsoa videota, missä hänestä on nuoruudenkuvia.
Antiikin patsaista en vielä ole puhunutkaan mitään, se oli toinen nainen. Mutta sanon nyt, että Diskobolos on mittasuhteiltaan täydellinen miesvartalo eli pitkät jalat ja kädet ja muutenkin täydellinen. Penikset olivat antiikin patsaissa pieniä, koska suurta penistä pidettiin rahvaanomaisena. Epäkäytännöllinen liian suuri penis kieltämättä ainakin on.
Hyvinvointivalmentaja on huippu catch, osaa ravinnon ja kuntoilun salat
Katsoin Reevesin dokumenttia enkä huomannut sieltä hänestä yhtään kuvaa, missä hän olisi ollut treenaamaton, että olisi voinut arvioida häntä luomuna. Minusta hänellä on aika lyhyet jalat eivätkä käsivarretkaan kovin pitkät ole. On erilainen miestyyppi, jota minä pidän geenikomeana (vrt. Diskobolos-patsas).
Minusta hänen kehon mittasuhteensa ovat aika tavalliset, eivät huonot, mutta eivät mitenkään erityisen loistokkaatkaan. Siksi hänestä ehkä on tullutkin ikoni, koska hän antaa toivoa tavalliselle miehelle, joka haluaa olla kehonrakentaja? Tai sitten siihen liittyy jotain kehonrakennuksen ihanteita, joita en tunne kuten se, että lihakset kasvavat tietyllä tavalla tms.
Äärimmäisen paljon myötähäpeää aiheuttava keskustelu.
Aikuiset naiset mukaälykkäästi vihjailevat kehonrakentajien olevan homoja tai transvestiitteja (?!), koska nämä pukeutuvat glitterstringeihin tai välittävät ulkonäöstään. Vissiin minäkin olen nyt maagisesti tällä hetkellä transvestiitti, kun naisena olen pukeutunut miesten shortseihin. Ennenkuulumatonta!!! En olisi uskonut lukevani tällaista shaibaa Herran vuonna 2024. Todella vanhanaikaista!
Eipä mulla muuta, jatkakaa. :)
Alkuperäiseen kysymykseen ("Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta") vastaan, että en viehäty vähääkään vaan pidän niitä vastenmielisinä. Pidän jäntevistä litteälihaksisista miesvartaloista. Enkä kiistä etteikö aloituksen esimerkin lihasten tekeminen vaatisi aikaa tai vaivaa tms. mutta sitä ei aloituksessa kysytty. Ei myöskään sitä, miten minä elän tai miltä näytän.
Osa naisista varmasti viehättyy ko. miestyypistä. Naisia on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
En. Tykkään enemmän sellaisista tanssija-kroppaisista miehistä. Jos on enemmän lihasta, pitää olla sellainen fyysisen työn aikaansaama luonnollisen näköinen lihaksisto, eikä rautaa pumppaamalla hankittu.
Et erota toisistaan fyysisellä työllä hankittuja muskeleita työllä hankituista muskeleista. Jos joku liikkuu sopivasti ja käy salilla pari kertaa viikkon se on luultavasti just sopusuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen paljon myötähäpeää aiheuttava keskustelu.
Aikuiset naiset mukaälykkäästi vihjailevat kehonrakentajien olevan homoja tai transvestiitteja (?!), koska nämä pukeutuvat glitterstringeihin tai välittävät ulkonäöstään. Vissiin minäkin olen nyt maagisesti tällä hetkellä transvestiitti, kun naisena olen pukeutunut miesten shortseihin. Ennenkuulumatonta!!! En olisi uskonut lukevani tällaista shaibaa Herran vuonna 2024. Todella vanhanaikaista!
Eipä mulla muuta, jatkakaa. :)
Ei naisten alusvaatteisiin pukeutuja välttämättä ole transvestiitti, voi olla vain sitä koskeva fetissi. Mutta naisten vaatteisiin pukeutuminen on transvestisuuden janalla eli se vähän vaihtelee missä kohtaa itse kukin katsoo olevansa transvestiitti. Sikäli kun kukaan enää on transvestiitti. Se kategoria on lähes kadonnut mediastakin, kun kaikki ovat vain transnaisia.
Transvestiitti ei ole esimerkiksi mies, joka haluaa käyttää glitter-biksuja ja kokee itsensä seksikkäänä. Se on vain autoeroottinen fetissi, jota esitellään toisille miehille kehonrakennuskisoissa. Ja kehonrakennuksella on tausta homoerotiikassa. Ei siis ihme, että se puoli tuli esille keskustelussa, sillä sekin on osa tämän lajin historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäiseen kysymykseen ("Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta") vastaan, että en viehäty vähääkään vaan pidän niitä vastenmielisinä. Pidän jäntevistä litteälihaksisista miesvartaloista. Enkä kiistä etteikö aloituksen esimerkin lihasten tekeminen vaatisi aikaa tai vaivaa tms. mutta sitä ei aloituksessa kysytty. Ei myöskään sitä, miten minä elän tai miltä näytän.
Osa naisista varmasti viehättyy ko. miestyypistä. Naisia on erilaisia.
Niin, aiheen aloittaja ei määritellyt millaiset naiset saavat ketjuun mielipiteensä kertoa. Kysyttiin vain naisten mielipidettä yleensä ja kovin paljon bodareista pitäviä naisia ei ketjuun vastaamaan osunut.
No en, tuo on sairasta, yäk.