Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?
Kommentit (586)
Luultavasti minua tökkii naturaalinkin bodarin kehossa eniten tieto siitä, että hänen harrastuksensa on ulkonäkö. Voimailijan keho on aivan ok, kun se on syntynyt urheilutulosten tavoittelun myötä. Olen harrastanut painonnostoa ja ihaillut paksuja reisiä itsellä ja muilla, mutta samanlaiset reidet reisikoneessa pumpattuna eivät kiinnostaisi. Se on jännä juttu.
Jos bodarin keho syntyisi vaikkapa maailmanrauhan luomisesta ja eläinten auttamisesta, niin uskoisin että pitäisin bodarikehoista kaikkein eniten.
Videolla oleva mies on muuten samanmittainen kuin nuori suomalaisnainen keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Videolla oleva mies on muuten samanmittainen kuin nuori suomalaisnainen keskimäärin.
168 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
168 cm.
Melkein 10 cm lyhyempi kuin tyttäreni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ja arvostan myös duunia mikä noiden eteen on tehty. Ja tuskin heistä kukaan odottaa kaikkien edes tykkäävän
N47
Sinähän et tietenkään ole nainen, joka tuon kirjoitti. Mutta saat sä tykätä niistä. Ei se ole meiltä muilta pois :)
Kyllä minä itseäni naisena olen aina pitänyt :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivalmentaja on huippu catch, osaa ravinnon ja kuntoilun salat
Esim kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ja arvostan myös duunia mikä noiden eteen on tehty. Ja tuskin heistä kukaan odottaa kaikkien edes tykkäävän
N47
Minulle taas tulee mieleen, että jotain on pahan kerran pielessä, jos aikuinen mies tuhlaa aikansa ja energiansa tuollaiseen. Harrastaisi mieluummin taiteita ja tieteitä tai opiskelisi vaikka kieliä. Mutta nuo tyypit kilpailevat siitä, kuka jaksaa nostaa isoimman kiven ilmaan.
Niin, makuja on monia. Tää nyt vaan on mun mielipide, sitä tässä kysyttiin
Vierailija kirjoitti:
Aki Manninen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Sinähän et tietenkään ole nainen, joka tuon kirjoitti. Mutta saat sä tykätä niistä. Ei se ole meiltä muilta pois :)
No nyt olikin kyse biologiasta.
En jaksa lukea sivutolkulla lätinää homoista ja transuista mutta vastauksena kysymykseen kyllä. Tykkään isoista, lihaksikkaista miehistä. Pyöräilijät ym. ei nappaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
No nyt olikin kyse biologiasta.
Camoon, menee ihan ylilautajonneiluksi sun jutut
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea sivutolkulla lätinää homoista ja transuista mutta vastauksena kysymykseen kyllä. Tykkään isoista, lihaksikkaista miehistä. Pyöräilijät ym. ei nappaa
"Isoista" kuten aloituksen videolla? :D
Vierailija kirjoitti:
Ja taas joku trollaa. Väkisin yritätte saada agendaanne läpi, mutta joka kerta näistä paistaa läpi tuo trollailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas joku trollaa. Väkisin yritätte saada agendaanne läpi, mutta joka kerta näistä paistaa läpi tuo trollailu.
Monet tällä palstalla aikaansa viettävät miehet esiintyvät päivittäin naisina. Se on heidän juttunsa ja toivottavasti kantti kestää myös lavalle kimallebiksuissa!
Muistakaahan, että myöskään kehonrakentajia ei saa arvostella/haukkua sen enempää, kuin laihoja tai lihavia.
Jokaisen OMA valinta mitä kehollaan tekee.
Kehorauha kuuluu kaikille.
Ja tuskimpa nämä kehonrakentajat teitäkään huolisi ;)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan, että myöskään kehonrakentajia ei saa arvostella/haukkua sen enempää, kuin laihoja tai lihavia.
Mutta keskustelu aloitettiin kuitenkin juuri tästä aiheesta, että mitä pidätte. Jos ei pidä, niin ei pidä. Ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Roinaamista saa kyllä arvostella. Se on laitonta.
Faktat kuntoon:
Dopingrikosten rangaistussäännökset löytyvät rikoslain 44 luvusta. Rikoslaissa on kriminalisoitu dopingaineiden valmistus, maahantuonti, levittäminen ja hallussapito levittämistarkoituksessa. Dopingaineiden käyttämistä ei ole säädetty rikoslaissa rangaistavaksi.
Hyi, näyttää hirveältä. Epäilyttää myös mitä tällaisen korvien välissä liikkuu. Kuka aikuinen mies käyttää aikansa tällaiseen ja vielä peilailee itseään.