Nainen, viehätytkö kehonrakentajan vartalosta?
Kommentit (586)
299: Hyvää ja kiinnostavaa analyysia sinulla, joskus täällä tosiaan on mielenkiintoista keskustelua, josta saa uusia näkökulmia ja ajatuksia.
Olikohan se Taina Kinnusen tutkimus, olen yhden hänen teoksensa aiheesta lukenut. Hän on sittemmin kirjoittanut muutakin kehonrakennuksesta, mutta niitä en ole lukenut. Tutustuin aiheeseen ysärillä erään bodausta harrastavan homotuttavani takia, juuri hän, joka söi hirveän määrän kananmunia.
Mielestäni olet oikeassa, keho on bodareille drag, ja siihen selvästi kuuluu myös tuo tarina, missä kiusatusta kasvaa supersankari niin kuin neitimäisestä, kiusatusta homopojasta kasvaa transnainen tai drag-artisti. Identieteettitarinat ovat tärkeitä, ne luovat itseymmärrystä ja yhteisön, jossa voi kokea olevansa arvostettu. Ei friikki, syrjitty tai kelpaamaton, vaan jopa ihailtu (mutta vain sen pienen hetken, jonka yhteisö tai yleisö suo).
En tarkoita, että näiden ihmisten pitäisi kokea itsensä friikiksi, vaan enemmän sitä, ettei toisilta voi hakea sitä mitä itseltä puuttuu lihasten tai toisen sukupuolen ilmiasua hakiessa. Se että hyväksyy itsensä fetisseineen täytyy olla itsestä lähtevä prosessi, muuten päädytään Sisyfoksen työhön, sillä valtaosa ei milloinkaan näe bodarina komeana eikä miestä naisena.
Se että haluaa elää omassa fantasiamaailmassa eläminen ei ole mikään oma valinta, siksi on väärin moittia ihmistä ja lisäksi tyhmää, sillä kaikilla on omat fetissinsä, kiusatuksi joutuvat vain ne, joiden fetissit ovat muille näkyviä ja ilmiasultaan groteskeja. Heitä on lupa ruotia ja patologisoida kuten itsekin tässä teen. Tässä mielessä he ovat aina uhreja, sen määrittämiseksi mitä valtaosa pitää normaalina sukupuolen tai kehon ihanteellisen mallin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehonrakentajat näyttävät, kuin olisivat räjähtämäisillään koko ajan. Onko sekään mukavaa elämää..
Kehonrakennuksessakin on monta eri sarjaa. Jos vaan niitä 20 maailman lihaksikkainta ukkoa katsotaan, ja vieläpä kun ovat lavakunnossa (nesteet ja rasvat poistettu ihon alta), niin ehkä joo. Toisaalta aika moni nainen varmaan sanoisi tämän kuvan kehonrakentajan vasemmasta kondiksesta, että ihan kivalta näyttää.
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5977dbbad7bdcee0e2b3ccfe/…
Vas. mitäänsanomaton, oik. luonnoton. Edelleen ei.
Naiset eivät useinkaan ymmärrä lihasten vastauksesta ja kehonrakennuksesta mitään, niin helposti tulee varmaan sitten tuollainen kuvitelma, että tuo vasen olisi "mitäänsanomaton".
Lässyn lässyn. Tuo vain näyttää mitäänsanomattomalta. Miesten silmää ilmeisesti kyllä viehättää ja aivojakin kutkuttaa oikein ymmärtää pullistelun syviä saloja 😂 ei muuta kuin you do you!
Mieluummin kehonrakentajakin kuin joku lihava vanha pieru, mut pään sisus on mulle tärkeintä ja hyvä seksuaalinen kemia.
Mä kyllä tykkään, mutta olen aina tykännyt vähän friikeistä.
Käsittäkää kuotenkin, että esimerkin mies edustaa jo muutenkin pieneksi karsitusta porukasta sitä promillen tuhannesosaa . Miljoonat miehet treenaavat ja vuosittain tuollaisessa kunnossa on joitain satoja koko planeetalla. On ihan yleisesti tiedossa , että olympia ja ammattilehonrakennus on monsterishow koko tapahtuma. Eikä noista äijistä kukaan jää ilman naisseuraa..
No kyllähän niitä rintalihaksia on kiva hypistellä. Ja on mulla ollut miehiä joilla on hyvä kroppa, mutta olen eronnut niistä kuitenkin aika nopeasti.
Minulle sopisi parhaiten sellainen Ruben Stiller- tyyppi tai Jari Sarasvuo, eli haluan pohtia asioita ihmisen kanssa jonka kanssa elän ja ulkoilen vapaa-ajallani. Tosin Sarasvuota en pidä kovin fiksuna, hän ei ole omaperäinen.
Nyt minulla on fantastinen mies, hänellä on kaljamahaa, on pitkä ja tyylikäs ja ennen kaikkea omaperäinen, kiltti ja täynnä tarinoita, yleistietoa ja ruokaohjeita. Kynttiläillallisilla pohditaan maailman menoa.
"
Itselleni on kaikkein tärkeintä, että mies liikkuu hyvin. Siis reippaasti, ketterästi ja kauniisti. Siinä on liiasta lihasmassasta pelkkää haittaa, tosin täytyy myöntää että meillä on suvussa yksi mies joka on harrastanut nyrkkeilyä. Painaa varmaan 130 kg (ei lihasta vaan fläsää), mutta herra isä miten se liikkuu vieläkin kuin kissa, vaikka on hartiat jo iästä kumarat.
Mutta hyvä ryhti ja kevyt liike kertovat terveydestäkin paljon enemmän kuin lihasmassa"
Minä taas en tykkää semmoisista vilkasliikkeisistä, jotenkin seksikästä semmoinen hitaus :D Exäni oli jotain 187, eli toistakymmentä senttiä pidempi, kumaran ryhtinsä vuoksi lähes samalla korkeudella kuin minä. Eikä mikään duracell-pupu liikkeissään, vaikka urheilutaustaa olikin, ja alipainoinen. Mutta siinä miten oli ja liikkui, oli jotain kuumaa.
Kommentoin tuota isoutta isoja miehiä rakastavana naisena. Siltä osin voin ymmärtää bodaria hyvin, siis fetissin kannalta, koska minä rakastan isoja miehiä, isoja kuin iso puu, painavia kuin puunrunko tai iso tykki, miehiä, jotka eivät kunnolla mahdu istumaan pienissä autoissa ja joutuvat ostamaan isomman jalkatilan lentokoneessa.
He saavat vain sukat pyörimään jalassa, koska se kömpelyys on niin hellyttävää. Heidän isot kätensä ja kenkänsä, jotka ovat kuin rahtilaivat eteisessä...
Sitä on fetissi. Ei sitä oikein voi selittää järjellä, se on vain tekijä, joka sulattaa ja saa hölmön hymyn leviämään kasvoille. Ja vielä pitkän avioliiton jälkeenkin usein oikein pysähdyn katsomaan mun miestäni, kun hän tulee isona kuin puu minua vastaan tavatessamme kaupungilla tai kun hän makaa sohvalla katsomassa telkkaria. Kun hän on niin täydellisen komea joka kohdasta.
Eli bodari ehkä kokee samanlaista katsoessaan itseään peilistä? Ja jos hänen kumppaninsa rakastaa tuollaista kehoa, niin sehän on sitten täydellinen match niin että siitä haluaa maksaa kovan hinnan. Kuten transnainen maksaa tekemällä itselleen hirvittäviä leikkauksia ja bodari maksaa, jos käyttää hormoneja menettäen terveytensä hyvin nuorena.
Kaikella on hintansa, ne ovat jokaisen omia valintoja minkä verran haluaa maksaa. Kuollaanhan tässä kuitenkin lopulta jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole homoseksuaali, joten en tiedä onko hän idoli homokulttuurissa. Tiedän, että heteronaiset edelleen ihailevat häntä. Hänhän on ollut harlekiini - kirjasarjan mallinakin jo 80-luvun lopulta lähtien. Hyvin kauniit kasvot, (varsinkin nuorempana kiiltokuvamaiset/ enkelimäiset) olen samaa mieltä. "
Et ole ilmeisesti myöskään heteronainen, joten on aika rohkeaa väittää tietävänsä mistä "heteronaiset" pitävät.
Tiesitkö, että vain pieni osa naisista on kiinnostunut romanttisesta viihteestä, en tiedä ketään joka lukisi harlekiineja tai vastaavia. Ja nuo kauniit, kiiltokuvamaiset ja enkelimäiset miehet.... hehän ovat juuri sitä homomiesten kamaa taas, kun mies on liian nätti. Poikabändeistä ja näteistä pojista tykätään teini-ikäisenä, niin tytöt kuin homomiehetkin, mutta itse en tykännyt näteistä pojista edes teininä. Enkä ylimääräisistä lihaksista.
On muuten myös mahdollista kuluttaa romanttista viihdettä ja olla pitämättä kauniista miehistä. Tykkään miehistä, jotka ovat tavallaan "neutraalin komeita", siis on komea, mutta ei sitä kääntyisi katsomaan. Varsinainen kauneus on epämiehekästä ja siten ei-toivottavaa.
Itse luen jopa harlekiineja (salainen paheeni), mutta hyppään aina sen sankarin kuvaksen yli ja kuvittelen mieleisekseni. On todella harvinaista, että hömppäromaanissa olisi sankari, joka vetoaa minuun sellaisenaan. Hömppäelokuvissa ei oikein koskaan.
Lähes ainoa hömppä, jossa minun ei tarvinnut kuvitella sekä mies- että naispääosaa uusiksi, oli tuo Making of a lady -elokuva. Siinä molemmat hahmot olivat luonnetta myöden makuuni. Palstamiehiä pyydän kiinnittämään huomiota siihen, että mies on lähes samanmittainen naisen kanssa. (En muuten tykkää tuosta Linus Roachesta missään muussa roolissa.)
https://i.pinimg.com/736x/00/1a/5f/001a5ff63b2137ddfa6d720cef6047bf.jpg
Vanhoissa brittiläisissä Austen-filmatisoinneissa on toki myös hyviä, mr. Darcynä Colin Firth (jossa tykkään äänestä, en ulkonäöstä niinkään), tai Jeremy Northam Emmassa mr. Knightleynä.
https://i.pinimg.com/originals/75/0f/5c/750f5c6b59ca9b0b265b1c2d4ecff65…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mistään muusta emme unelmoikaan kuin kehonrakentajan vartalosta.
Juuri sen takia romanttisissa komedioissa on aina miespääosassa bodari, eikä suinkaan mikään huonohampainen Hugh Grant tai Colin Firth.
Valoja päälle nyt, ap. Katso sitä viihdettä, mitä naisille suunnataan, ja kerro montako lihaksikasta miestä näet. Et niin yhtään.
Ai vähän niinku Magic Mike?
https://m.media-amazon.com/images/S/pv-target-images/98925d1b5933c55a95…
Korjaus: katso sitä naisille suunnattua viihdettä, joka oikeasti jää elämään ja sitä katsoo naissukupolvi toisensa jälkeen.
Stripparielokuvat yleensä enemmän tai vähemmän floppaa eikä niitä kukaan katso kuin kerran. Kun sen sijaan naissukupolvi toisensa jälkeen on onanoinut Colin Firthille Darcynä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin minulla aina vientiä on riittänyt vaikken kehonrakentaja olekaan vaan voimanostaja ja kamppailu-urheilija! Naisia viehättää kun mies jaksaa nostaa muutakin kun kahvikuppia XD
t. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52-53cm, penkki 3 x 242,5kg (raw), maastaveto 330kg, leukoja 50kg lisäpainolla, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa
Vaikea uskoa että noin isolla on mustaa vyötä missään lajissa
Vierailija kirjoitti:
299: Hyvää ja kiinnostavaa analyysia sinulla, joskus täällä tosiaan on mielenkiintoista keskustelua, josta saa uusia näkökulmia ja ajatuksia.
Olikohan se Taina Kinnusen tutkimus, olen yhden hänen teoksensa aiheesta lukenut. Hän on sittemmin kirjoittanut muutakin kehonrakennuksesta, mutta niitä en ole lukenut. Tutustuin aiheeseen ysärillä erään bodausta harrastavan homotuttavani takia, juuri hän, joka söi hirveän määrän kananmunia.
Mielestäni olet oikeassa, keho on bodareille drag, ja siihen selvästi kuuluu myös tuo tarina, missä kiusatusta kasvaa supersankari niin kuin neitimäisestä, kiusatusta homopojasta kasvaa transnainen tai drag-artisti. Identieteettitarinat ovat tärkeitä, ne luovat itseymmärrystä ja yhteisön, jossa voi kokea olevansa arvostettu. Ei friikki, syrjitty tai kelpaamaton, vaan jopa ihailtu (mutta vain sen pienen hetken, jonka yhteisö tai yleisö suo).
En tarkoita, että näiden ihmisten pitäisi kok
Itse en ole näitä asioita kovin paljoa tutkinut, siis ihmisten identiteettitarinoita sun muuta. Olen vain vetänyt näkemästäni omia johtopäätöksiä, jotka voivat tietysti olla puuta heinää.
Mutta tähän kuvioon tuntuu kuuluvan myös se, että on todella vahva ja tiivis runkkurinkiyhteisö. Tai kaikukammio, jos se on nätimpi ilmaus. Siinä ne sitten ihailevat ja peilaavat paitsi itseään, ja toisiaan, ja vahvistavat sitä tarinaa. Välillä noissa Drag-jutuissa tuntuu, että niiden täytyy keksimällä keksiä se miten kamalaa on lapsena tai nuorena ollut, koska siinä yhteisössä ei ole MAHDOLLISTA kertoa, että hei mulla on ollut hyvä perhe ja onnellinen lapsuus ja olin koulun suosituin kakara.
Ihmiset tykkäävät kertoa uhritarinoita ja jos sellaista ei ole, se keksitään.
Olen myös sitä mieltä, että jotain ilmiöitä on ihan hyvä patologisoida. Koska jos ihminen vahingoittaa itseään fetissillään, meidän pitäisi miettiä voisiko olla jotain muuta, mihin sen tarmon voisi ohjata? Esim. Drag on bodaukseen verrattuna harmitonta, kun se on voi vain riisua ja pestä pois eikä tarvitse ylensyödä tai roinata tai dietata sairaalloisesti.
Parasta tietysti olisi, jos ihmiset eivät tarvitsisi tällaista imagonrakennusta. Näkisin, että tuollaiset kuviot ruokkivat sitä niinsanottua "egoa", mistä valaistumiseen pyrkivät tahtovat eroon. Sen sijaan, että toisivat ihmistä lähemmäs sitä todellista itseä tai sielua tai mitä meillä sitten onkin kaiken vouhotuksen ja temppuilun alla.
Tietenkään kaikki elämäntavan valinneet eivät ole samanlaisia: Drag Queeneistäkin osasta näkee selvästi, että heille se on taidetta ja itseilmaisun väline sellaisella hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
"
Itselleni on kaikkein tärkeintä, että mies liikkuu hyvin. Siis reippaasti, ketterästi ja kauniisti. Siinä on liiasta lihasmassasta pelkkää haittaa, tosin täytyy myöntää että meillä on suvussa yksi mies joka on harrastanut nyrkkeilyä. Painaa varmaan 130 kg (ei lihasta vaan fläsää), mutta herra isä miten se liikkuu vieläkin kuin kissa, vaikka on hartiat jo iästä kumarat.
Mutta hyvä ryhti ja kevyt liike kertovat terveydestäkin paljon enemmän kuin lihasmassa"
Minä taas en tykkää semmoisista vilkasliikkeisistä, jotenkin seksikästä semmoinen hitaus :D Exäni oli jotain 187, eli toistakymmentä senttiä pidempi, kumaran ryhtinsä vuoksi lähes samalla korkeudella kuin minä. Eikä mikään duracell-pupu liikkeissään, vaikka urheilutaustaa olikin, ja alipainoinen. Mutta siinä miten oli ja liikkui, oli jotain kuumaa.
Reippaus ja ketteryys ei tarkoita välttämättä vikkelyyttä tai levottomuutta, vaan sitä että siinä liikkeessä on valmius myös olla nopea.
Vrt. kissa. Nehän kävelevät hyvin verkkaisesti, mutta silti on selvää, että se voi hypätä pääsi yläpuolelle puuhun siitä paikasta.
Niillä on rauhalisessakin käynnissä ikään kuin sellainen jousto.
Vierailija kirjoitti:
Käsittäkää kuotenkin, että esimerkin mies edustaa jo muutenkin pieneksi karsitusta porukasta sitä promillen tuhannesosaa . Miljoonat miehet treenaavat ja vuosittain tuollaisessa kunnossa on joitain satoja koko planeetalla. On ihan yleisesti tiedossa , että olympia ja ammattilehonrakennus on monsterishow koko tapahtuma. Eikä noista äijistä kukaan jää ilman naisseuraa..
Ihan kuin nuo edes haluaisi naisseuraa. Paitsi kulissiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin minulla aina vientiä on riittänyt vaikken kehonrakentaja olekaan vaan voimanostaja ja kamppailu-urheilija! Naisia viehättää kun mies jaksaa nostaa muutakin kun kahvikuppia XD
t. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52-53cm, penkki 3 x 242,5kg (raw), maastaveto 330kg, leukoja 50kg lisäpainolla, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa
Kamppailulajeissa on ensinnäkin painoluokat. Tuossa kokoluokassa voittaa mitaleitakin, kun on yksinään painoluokassaan.
Toisekseen vyökokeissa ei kai yleensä tarvitse otella ketään vastaan, sen kun esität jonkun liikesarjan. Ainakin Karatessa. Ja Karatessa se laskeminen oikeastaan aloitetaan mustasta vyöstä, kuka tahansa joka viitsii nimittäin saa ensimmäisen danin mustan vyön. Näin minulle on kerrottu. Ei siis vaadi lahjoja eikä mitään.
Ja painoihan se Alexandr Karelinkin yli 130 kg. Ennen sitä luultiin, ettei raskaassa sarjassa tehdä junttaheittoja.
313: Itse en ole ollut kiinnostunut romanttisesta genrestä, aika vähän olen siihen kategoriaan kuuluvia leffojakaan katsonut, koska pidän leffoista, joissa ei etukäteen arvaa mitä tapahtuu. En ole nähnyt leffoja, joista mainitset, mutta kertomastasi tulee mieleen, että ehkä kuulut siihen jengiin, jota sytyttää enemmän jokin tietty miestyyppi käytöksen ja luonteen osalta kuin ulkonäkö?
On selvästikin olemassa ihmisiä, jotka ovat visuaalisia, kun taas toiset ovat enemmän kinesteettisiä. Kaikilla on silti preferenssejä molemmista kategorioista, mutta toinen on dominoivampi. Itse olen visuaalinen, ilman pituutta ei synny kiinnostusta, mutta tietenkin vaaditaan myös paljon muutakin eli kaiken pitää olla stemmassa. Kinesteettinen taas kiinnittää huomiota yleiseen fiilikseen mikä henkilöstä käytöksen ja tyylin osalta aistii, tosin tämäntyyppinen mies silti kuitenkin rakastuu ensisijaisesti geenikauniiseen naiseen siinä missä muutkin miehet, jotka kiinnittävät tietoisesti huomiota naisen ulkoiseen olemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamppailulajeissa on ensinnäkin painoluokat. Tuossa kokoluokassa voittaa mitaleitakin, kun on yksinään painoluokassaan.
Toisekseen vyökokeissa ei kai yleensä tarvitse otella ketään vastaan, sen kun esität jonkun liikesarjan. Ainakin Karatessa. Ja Karatessa se laskeminen oikeastaan aloitetaan mustasta vyöstä, kuka tahansa joka viitsii nimittäin saa ensimmäisen
Karatessa on kaksi erilaista harjoittelutapaa: Kata ja Kumite, toisessa liikesarjat ja toisessa ottelut, molemmissa vyöt
En viehäty.
Kauniita kroppia löytyy sen sijaan tanssijoilta, yleisurheilijoilta, akrobaateilta, budotreenaajilta. Myös ruumiillisella työllä rakentuu kaunis tasapainoinen kroppa.
Erityisen huvittava bodatussa mieskropassa on pyöreäksi treenattu rintalihas. Penkkipunnerrus keksittiin vasta 1900-luvun puolivälissä ja siihen asti rintalihakset olivat litteitä, kuten miehen kroppaan kuuluu.
Se lihaksesta tehty tissi on hassusti naisellisen näköinen muuten ylimiehekkäässä lihaskropassa. Todellinen seksintappaja.
Katsokaa antiikin patsaita, siellä on kauniita mieskroppia.
Tuo ISOUS on muuten tärkeää niille naisillekin, jotka bodareiden kanssa ovat. Yksi tuttuni on naimisissa bodarin kanssa, ja kun tapasin sen miehen ensimmäistä kertaa, tuttu minulle sitten hihitteli jälkeenpäin, että "eikö se olekin SUURI?" Ja loukkaantui verisesti kun sanoin, että en minä osaa ihmistä isona pitää, joku Hereford-sonni on iso, ne painaa yli tonnin, mutta sen rinnalla on joka mies pieni.