Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä ollut niin että joku ystäväksi luulemanne sanoo jotain niin ilkeää, että jäätte aivan sanattomaksi!?
09.07.2024 |
Minulle kävi äsken näin. Ystäväksi luulemani nainen tiuski ja huusi minulle aivan ala-arvoisesti ilman syytä. Ensin tuli kyyneleet silmiin ja nyt mennyt useampi tunti aivan sumussa. Me olemme heille mahdollistaneet tekemisiä ja kivoja juttuja. Emmekä taida enää tätä tehdä
Kommentit (82)
On käynyt, luulin ystäviksi mutta olivat hyväksikäyttäjiä. Tyrmistyneenä kuuntelin haukkumista ja luin loukkaavaa viestittelyä. Katkaisin välit, he ovat minulle nyt ilmaa vaikka naapureina asutaankin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuttu tilanne myös täällä.
"Ystävä" alkoi ensin määräillä oudoissa kohdissa ja kertoi, että "nyt lopetat "Nellan" kanssa yhteydenpidon ja soitat minulle, jos on tarve soittaa jollekin". Olin ihan pihalla, että mitä... Sen jälkeen alkoi kertoa, miten minun pitää toimia ja olla. Viimeinen niitti oli, kun samanikäiset lapsemme (eivät olleet hyviä kavereita) pärjäsivät vähän eri tavalla elämässään. Tuin häntä tilanteessa ja kiitoksena siitä sain kuulla, miten olen pilannut oman lapseni niin, että hänellä on elämä pilalla ja huomaan sen viimeistään, kun alkaa aikuistua.
Sattuneesta syystä olemme enää vain tervehtimisväleissä.