Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko täynnä vihaa?

Vierailija
09.07.2024 |

Ikävä kysyä tällaista kauniina kesäpäivänä, mutta itse olen. Menneisyyden traumat putkahtavat aina esiin. Joihin ei ole itse syyllinen. Ei saa olla liian kiltti, joutuu härskisti hyväksikäytetyksi. Onneksi iän myötä on sinisilmäisyys kadonnut. 

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni oikein kiltti, mutta ei se tarkoita että olisin hyväksikäytettävissä ja huijattavissa. Olen pärjännyt varsin  mukavasti.

Vierailija
2/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pystyn kyllä hillitsemään sitä. Toivon että minulle pahaa tehneet saavat osansa itsekin tässä elämässä. Karma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, kun vapautin vihan terapian avulla.

Vierailija
4/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla.

Vierailija
5/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni oikein kiltti, mutta ei se tarkoita että olisin hyväksikäytettävissä ja huijattavissa. Olen pärjännyt varsin  mukavasti.

En ole ap, mutta minun vihani johtuu minuun kohdistetusta väkivallasta ja kiusaamisesta. On sinänsä ihme että ylipäätään olen elossa. Ei minuakaan kukaan pysty huijaamaan.

Vierailija
6/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Pystyn kyllä hillitsemään sitä. Toivon että minulle pahaa tehneet saavat osansa itsekin tässä elämässä. Karma.

Sama. Tosin itsellä alkaa olla vähän siinä ja tässä tuon hillitsemisen kanssa.. Ennen onnistui paremmin.

Vierailija
7/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. 

Vierailija
8/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tähän meni? Minua vuosien terapia ei ole auttanut oikeastaan yhtään. Ainoastaan terapeutin tilipussi on saanut täytettä.

Vierailija
9/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaikka yhtä ja toista on tapahtunut. Olen tehnyt elämän kanssa sinunkaupat. 

Vierailija
10/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pahantekijät eivät tule koskaan myöntämään. 

Vierailija
11/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna sitä iloa. Toisen mielen pahoittaminen ja vihan synnyttäminen toisten tavoite. Saavat siitä jostain oudosta syystä mielihyvää.

Vierailija
12/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan koskaan tunne todellista vihaa, joskus suututtaa tai harmittaa. En tykkää käyttää viha sanaa.

Vierailija
13/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen ollut mutta kiitos feministeille ja muille sosialisteille yhteiskunnan pilaamisesta.  Nyt olen täynnä vihaa ja tulen aiheuttamaan punikeille harmia henkeni kaupalla!

Vierailija
14/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan koskaan tunne todellista vihaa, joskus suututtaa tai harmittaa. En tykkää käyttää viha sanaa.

Ehkä et ole kokenut mitään tarpeeksi raskasta? Kyllä se vihakin sitten tulee.  

Vierailija
15/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää... Kyllä karma hoitaa sen ajan kanssa. Päihdekaksikko löysi toisensa. Nyt on hyvä tehdä päihdetyötä asiakkaiden kanssa yhdessä pikkupieruissa. Onnea matkaan. 

Vierailija
16/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ympärilläni ovat, siksi kaiketi päihteet heillä ainoa helpotus. En anna sen tarttua. Asun hieman huonommalla alueella, jossa moninaiset sosiaaliset ongelmat ovat  kasaantuneet. Tulen takuulla valitsemaan seuraavan asuinympäristöni huomattavasti kriittisemmin. Kaikki on kuin painajaisunta. 

Vierailija
17/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna sitä iloa. Toisen mielen pahoittaminen ja vihan synnyttäminen toisten tavoite. Saavat siitä jostain oudosta syystä mielihyvää.

Viis pahantekijöiden mielihyvästä ja tarkoistusperistä, mutta etkö haluaisi tasata tilejä heidän kanssaan? En tarkoita että sinun pitäisi siitä mielihyvää saada, vaan että he saisivat ansionsa mukaan.

Vierailija
18/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla.

Tämä. 

Vierailija
19/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tähän meni? Minua vuosien terapia ei ole auttanut oikeastaan yhtään. Ainoastaan terapeutin tilipussi on saanut täytettä.

Viisi vuotta traumaterapiaa auttoi vapauttamaan pahimmat paineet kattilasta. Sen jälkeen olen itsenäisesti hyödyntänyt terapiassa oppimiani keinoja, kun olen vielä ajautunut vanhoihin ajatusmalleihin ja vanhoja tunteita on vielä putkahdellut esiin.

Vierailija
20/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole. Vaikka minua on kohdeltu hyvin kaltoin.

Läheisissä on yksi katkera vihaaja, ja ihan asian tähden joka tapahtunut vuosikymmeniä sitten.

Säälin kaikkia, jotka eivät kykene jättämään menneisyyttä taakseen ja olemaan onnellisia:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi