Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko täynnä vihaa?

Vierailija
09.07.2024 |

Ikävä kysyä tällaista kauniina kesäpäivänä, mutta itse olen. Menneisyyden traumat putkahtavat aina esiin. Joihin ei ole itse syyllinen. Ei saa olla liian kiltti, joutuu härskisti hyväksikäytetyksi. Onneksi iän myötä on sinisilmäisyys kadonnut. 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen vihan purkaa vaikka rankan juoksulenkin avulla öiseen aikaan tai kämpän perusteellisella siivouksella. Entä ottamalla kylmän suihkun. Eivätkö rauhoittavat lääkkeet auta? Ihmiset kaikkoavat äkkiä ympäriltä, ja sitten jää kokonaan yksin vihan kanssa, joka voi kohdistua sivullisiinkin.  Ehkä itsekin joudun raskain sydämin katkaisemaan toistaiseksi kanssakäymisen sellaisen kanssa, jolla jatkuva raivotila. 

Vierailija
102/105 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskalla muuttua takaisin kiltiksi. On pakko olla viha päällä. Ettei taas tapahdu ihmisten taholta ikäviä asioita. On pakko olla varovainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enemmän olen suunnattoman surullisen kaikista näistä ikävistä tapahtumista.

Mulla tuo suru on vaihtunut raivoksi.

Vierailija
104/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä vihainen. Minua on sen takia haukuttu laiskaksi, vialliseksi ja vaikka miksi, kun en ole halunnut tehdä omia lapsia. Vaikka olen aina ollut ahkera ja kunnon kansalainen. 

Vierailija
105/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä vihainen. Minua on sen takia haukuttu laiskaksi, vialliseksi ja vaikka miksi, kun en ole halunnut tehdä omia lapsia. Vaikka olen aina ollut ahkera ja kunnon kansalainen. 

Kuinka lihava olet? Paljonko painat? BMI? Kysyn ihan siksi että usein sairaalloisen ylilihavalla naisella on tällainen takertuva ja riippuvainen persoonallisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän