Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko täynnä vihaa?

Vierailija
09.07.2024 |

Ikävä kysyä tällaista kauniina kesäpäivänä, mutta itse olen. Menneisyyden traumat putkahtavat aina esiin. Joihin ei ole itse syyllinen. Ei saa olla liian kiltti, joutuu härskisti hyväksikäytetyksi. Onneksi iän myötä on sinisilmäisyys kadonnut. 

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z

Vierailija
82/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Miehellä todettiin alzheimer vast'ikään. V ituttaa niin prkeleesti koko ajan. Pitää ihan varoa kaupassa ja ihmisten ilmoilla, ettei pelästytä lapsia tai jotain. Tuntuu, että tämä viha tuhoaa minua fyysisesti ja saan itse jonkun aivoinfarktin ihan millä hetkellä tahansa.

En ymmärrä kenelle olet asiasta vihainen? Täysin asiasta osattomille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole. Vaikka minua on kohdeltu hyvin kaltoin.

Läheisissä on yksi katkera vihaaja, ja ihan asian tähden joka tapahtunut vuosikymmeniä sitten.

Säälin kaikkia, jotka eivät kykene jättämään menneisyyttä taakseen ja olemaan onnellisia:(

Eiköhän siihen kaikki kykenisi ainakin ajan kanssa jos se menneisyys ei muistuttelisi olemassaolostaan ihan jokavitunpäivä. Ei sitä pääse karkuun koska se vaikuttaa ihan jokapäiväiseen elämään koko loppuelämän ajan.

Vierailija
84/105 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos edellisen hallituksen suomesta tulin vihan yhteiskunta. Niin kauan kun joka nainen vihaa kaikkia miehiä pelkän sukupuolen takia niin joka miehellä on täysi oikeus vihata kaikkia naisia pelkän sukupuolen takia.

Tasa-arvo on siinä mielessä jännä juttu että ei se toimi niin kuin feministit vaativat että miesten pitää kohdella naisia tasa-arvoisesti mutta naisten ei tarvi toimia miehiä kohtaa tasa-arvoisesti.

Joko tasa-arvoa on tai sitten sitä ei ole mutta tasa-arvossa välimuotoja ei ole olemassakaan.

Hohhoijakkaa. Jos miehet kokisivat edes murto-osan siitä vihasta, jota heidän edeltäjänsä ovat naisille vuosituhansien aikana aiheuttaneet, eivät he kestäisi sitä päivääkään. Haluaisin kyllä nähdä, kun miehiä vihattaisiin yhtä paljon kuin naisia vihataan esim. Afganistanissa.

Se on aina ihastuttavaa pörhistellä rintaansa asioilla, joihin itse ei ole/ole ollut millään muotoa osallisena.

-eri 

Vierailija
85/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos edellisen hallituksen suomesta tulin vihan yhteiskunta. Niin kauan kun joka nainen vihaa kaikkia miehiä pelkän sukupuolen takia niin joka miehellä on täysi oikeus vihata kaikkia naisia pelkän sukupuolen takia.

Tasa-arvo on siinä mielessä jännä juttu että ei se toimi niin kuin feministit vaativat että miesten pitää kohdella naisia tasa-arvoisesti mutta naisten ei tarvi toimia miehiä kohtaa tasa-arvoisesti.

Joko tasa-arvoa on tai sitten sitä ei ole mutta tasa-arvossa välimuotoja ei ole olemassakaan.

Hohhoijakkaa. Jos miehet kokisivat edes murto-osan siitä vihasta, jota heidän edeltäjänsä ovat naisille vuosituhansien aikana aiheuttaneet, eivät he kestäisi sitä päivääkään. Haluaisin kyllä nähdä, kun miehiä vihattaisiin yhtä paljon kuin naisia vihataan esim. Afganistanissa.

Se

Nykyään elävien miesten vaatiminen tilille esi-isiensä teoista osoittaa feminismin olevan täysin irrallaan todellisuudesta.  Mielisairas vihakultti, toivottavasti viranomaiset valvovat näitä sukupuoliseparatisteja tarkkaan.

Vierailija
86/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Enkä jaksa miettiä mitään ikivanhoja juttuja, vaikka minullakin traumoja. Mutta olen pettynyt ihmisiin ympärilläni ja etenkin heidän tämänhetkiseen käytökseen. 

Vierailija
87/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Miehellä todettiin alzheimer vast'ikään. V ituttaa niin prkeleesti koko ajan. Pitää ihan varoa kaupassa ja ihmisten ilmoilla, ettei pelästytä lapsia tai jotain. Tuntuu, että tämä viha tuhoaa minua fyysisesti ja saan itse jonkun aivoinfarktin ihan millä hetkellä tahansa.

En ymmärrä kenelle olet asiasta vihainen? Täysin asiasta osattomille?

Minäkään en ymmärrä kenelle hän on vihainen siitä että puolisollaan on Alzheimer. Sille puolisolle? Miksi?

Vierailija
88/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä. Pinnallisia teeskentelijöitä kaikki. Ihmisten tyhmyys on raivostuttavaa. Olen kovan opiskelun ansiosta saanut järjestettyä asiat niin, että teen töitä vain kotoa käsin ja tilaan ruuatkin vain wolt-palvelusta. Öisin saatan käydä ulkona lyhyellä "varjokävelyllä". 

Vierailija
89/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole. Vaikka minua on kohdeltu hyvin kaltoin.

Läheisissä on yksi katkera vihaaja, ja ihan asian tähden joka tapahtunut vuosikymmeniä sitten.

Säälin kaikkia, jotka eivät kykene jättämään menneisyyttä taakseen ja olemaan onnellisia:(

Eiköhän siihen kaikki kykenisi ainakin ajan kanssa jos se menneisyys ei muistuttelisi olemassaolostaan ihan jokavitunpäivä. Ei sitä pääse karkuun koska se vaikuttaa ihan jokapäiväiseen elämään koko loppuelämän ajan.

Ihan mahdotonta päästä kokonaan menneisyyden haamuja karkuun. Mutta täytyy yrittää ohjelmoida itselleen uusi asenne. Sellainen, missä ei anna muiden ihmisten vaikuttaa itseensä. Katkaisee henkisellä tasolla myös menneisyyden ihmisten vaikutuksen itseensä. Vaatii paljon työtä ja itselläni on se prosessi kesken.

Vierailija
90/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa naisia mutta kastemadollakin on minulle enemmän arvoa kuin naisella koska se mato auttaa minua kalastamaan ruokaa mutta nainen vain vaatii sen kalan itselleen ja käskee minun kalastamaan itselleni toisen että nainen saa ruokaa ilman että naisen itse pitää kalastaa se ruoka

Olet aika myrkyllinen ihminen, jos välität vain siitä miten voit hyötyä muista.

Vierailija
91/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ihmisiä. Pinnallisia teeskentelijöitä kaikki. Ihmisten tyhmyys on raivostuttavaa. Olen kovan opiskelun ansiosta saanut järjestettyä asiat niin, että teen töitä vain kotoa käsin ja tilaan ruuatkin vain wolt-palvelusta. Öisin saatan käydä ulkona lyhyellä "varjokävelyllä". 

No voi että. 

Vierailija
92/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vihdoinkin päässyt irti kaikesta vihasta.

Pieni harmitus on jäänyt tilkkana pohjalle. Ei sitäkään ole paljon. 

Vierailija
93/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan elämää!

Vierailija
94/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, ja mielelläni tarjoaisin eräille saman kuin tarjosivat lapselleni. Kuoleman siis.

Kuka sun lapsen muka tappoi? Itse narkkasi itsensä hengiltä.

Vierailija
95/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ei tajua elämän lyhyyttä, ja märehtivät mennyttä. Siihen se tämä päivä sitten meneekin, kannattiko? 

Hupaisinta on, että oikeasti rankkoja asioita omatta syyttään kokeneet ei yleensä vihaa, heillä on ymmärrys oikeista ongelmista.

Vierailija
96/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin, koska olin äärimmäisen ylikuormittunut ja elinympäristö oli sanalla sanoen hirveä. Jatkuvaa remppamelua, tupakansavua, känniörveltämistä, huutoa, ei kunnon yöunia kuukausiin.

Pari vuorokautta normaalia elämää, normaalien ihmisten keskellä, hiljaisuutta ja rauhaa, kunnon yöunia, ei jatkuvaa meteliä, niin kaikki vihan ja kiukkuisuuden tunteet on poissa. 

No mikset muuta pois?

Vierailija
97/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduilla kulkee epäilemättä paljon vihaisia ihmisiä jotka pidättelee itseään. Jos kaikki tekisi mitä huvittaa niin meillähän olisi kaiket päivät vain pahoinpitelyjä, puukotuksia, ampumisia ja autoiskuja.

Vierailija
98/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tiedä miltä femcelnaisesta tuntuu. Onneksi historian kuuluisin femcel Minna Canth alkoi ensimmäisenä vaatia etuoikeutetulle naissukupuolelle lisäoikeuksia ja lisää miesvihaa, kun miesten elatusvelvollisuus alkoi uhkaavasti vähetä ja naiset olivat joutumaassa itse töihin toisten hyväksikäyttämisen sijaan!

Vierailija
99/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ei tajua elämän lyhyyttä, ja märehtivät mennyttä. Siihen se tämä päivä sitten meneekin, kannattiko? 

Hupaisinta on, että oikeasti rankkoja asioita omatta syyttään kokeneet ei yleensä vihaa, heillä on ymmärrys oikeista ongelmista.

Ei kukaan päätä märehtiä negatiivisiä asioita. Ei se toimi niin.

Vierailija
100/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tiedä miltä femcelnaisesta tuntuu. Onneksi historian kuuluisin femcel Minna Canth alkoi ensimmäisenä vaatia etuoikeutetulle naissukupuolelle lisäoikeuksia ja lisää miesvihaa, kun miesten elatusvelvollisuus alkoi uhkaavasti vähetä ja naiset olivat joutumaassa itse töihin toisten hyväksikäyttämisen sijaan!

Kyllä on väärin ja rankkaa. Mistä lähtien prinsessoiden on täytynyt töissä käydä? Kyllä kaikki on ennenkin kannettu timanttit ja smaragdiarjottimella eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi