Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia väkälangoista

Vierailija
08.07.2024 |

Kasvojenkohotuksen? Oliko sen väärti? Sattuiko? Koska kehtasi taas näyttäytyä ihmisten ilmoilla?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa mainostaa mutta kävin lääkärilä jolla on näiden teosta vuosien kokemus. Tekee Helsingissä.

Vierailija
82/86 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin itse konsultaatiossa ja mulle sairaanhoitaja sanoi ettei itse suosittelisi väkälankoja. Paranemisaika on pitkä verrattuna siihen, millaisia tuloksia niillä tulee. Samaa sanoivat monet muut, kun googletin tuloksia.

Ajattelin säästää rahat kasvojenkohotukseen sitten vähän vanhempana. Nyt tyydyn botuliiniin, joka ei tietenkään roikkuvaa ihoa pelasta, mutta auttaa vähän.

Tuo paranemisaika on varmaan yksilöllinen. Kävin toimenpiteessä ja se oli kivuton. Noin kolmen viikon ajan toimenpiteestä lanka jossain määrin tuntui leuassa, varsinkin aamulla (kun oli nukkunut sillä kyljellä koko yön). Kipulääkkeitä en ottanut kertaakaan. En saanut myöskään mustelmia.

Kasvoja puhdistaessa (puhdistan öljypuhdistuskakulla ja pyyhin sienellä aineen pois) tuntui myös hienoista "poksuntaa" kun ihoa pyyhki sienellä. 

Olen itse tosi tyytyväinen ja menen uudelleen heti kun voin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmaan tässä kohtaa kertoa miten koet lankojen tehon kestäneen..? 

Vierailija
84/86 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hyväksyä asioita, joihin voi vaikuttaa? Rajansa toki kaikella, mutta pienimuotoinen ulkonäön päivittäminen voi kummasti tehdä elämästä vähän mukavampaa. 

Oletko plastiikkakirurgi vai etkö lukenut tekstiä, johon vastasit?

Ei vanhenemiseen voi vaikuttaa niin, ettei se missään näkyisi. Kun yhtä kohtaa puleerataan niin siinä ympärillä olevat "virheet" näyttävät entistä pahemmilta. Ulkonäkö on kokonaisuus. Minä vanhenen mieluummin luonnollisesti kuin epätasaisesti eri kohdista, koska luonnollinen ulkonäkö on yleensä se mistä eniten pidän.

Fyysisestä terveydestä ja mielenterveydestä huolehtiminen vaikuttaa myös ulkoiseen kauneuteen kaikista eniten. 

Paras hoito mielenterveydelle on tehdä naamasta sen näköinen, että ke

hyvin uponnut tää jenkkien hype jossa 25v ottavat jo paniikissa botoxia ettei vain näyttäisi vanhalta..ja pääle 60v näyttää sitten madonnalta..sehän se mielenterveyttä parantaakin :D

Vierailija
85/86 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen kollega näitä väkälankoja otti, ei nyt näyttänyt mitenkään luonnottomalle. Itse en lähtisi omaa naamaa sörkkimään, taitaa olla aika loputon kierre mitä fiksaillaan.

Vierailija
86/86 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat varmaan tässä kohtaa kertoa miten koet lankojen tehon kestäneen..? 

On vielä tehoa jäljellä. Mutta ajattelin silti uusia hoidon lokakuussa, kun edellisestä hoidosta on sitten kulunut vuosi.