Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että jotkut ihmiset ovat uskomattoman typeriä, kun arvostelevat noita Airbnb-asuntoja

Vierailija
08.07.2024 |

Miinusta annetaan mm. siitä, kun asunto ei ole tarpeeksi lähellä keskustaa, tai on majoittujan mukaan hiukan epäsiisti. Nämä arvostelut ovat sellaisille majapaikoille, jotka maksavat jotain 70-90€ vuorokausi. Pitäähän se nyt ymmärtää, ettei tuohon rahaan saa viimeisen päälle siistiä asuntoa joka sijaitsee ydinkeskustassa. Nuo asiathan on huomioitu kämpän hinnassa, mutta kaikki asiakkaat eivät sitä vissiin oikein ymmärrä. Jos haluat parempaa, niin maksa, äläkä valita.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sijainnista ja hinnasta riippumatta asunto jota vuokrataan majoituskäyttöön pitää olla siisti. 

Vierailija
2/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Ihmiset ei oikein taida tajuta, ettei airbnb-majoituksen idea on se, että ne ovat ihmisten koteja. Monestihan näin ei ole, vaan kyseessä on hotellityyppinen toiminta, joka sitten joidenkin asiakkaiden kohdalla aiheuttaa väärinkäsityksiä.

Itse kyllä ihmettelen sitä bnb-osioita, kun ei noissa kämpissä ikinä ole aamiaista mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sijainnista ja hinnasta riippumatta asunto jota vuokrataan majoituskäyttöön pitää olla siisti. 

Siisti kyllä, mutta itsekin olen nähnyt valituksia esim. jostain kuluneista kylpyhuoneen saumauksista.

Vierailija
4/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no sijainnin jokainen voi tarkistaa itse ennen kuin varaa kohdetta. 

Siisti pitää olla.

Vierailija
5/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti kyllä, mutta itsekin olen nähnyt valituksia esim. jostain kuluneista kylpyhuoneen saumauksista.

No se on eri asia. Tuplasti tai triplasti kalliimmat hotellihuoneet monesti ihan yhtä kulahtaneita

Vierailija
6/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb-loordin märinä on kuin musiikkia korville 🎶

Vierailija
7/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti samaa mieltä. Asunto voi muuten olla vaatimaton, mutta siistiä pitää olla, kun majoitustarkoitukseen vuokrataan.

Vierailija
8/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäähän se nyt ymmärtää, ettei tuohon rahaan saa viimeisen päälle siistiä asuntoa joka sijaitsee ydinkeskustassa."

Asunnon tulee olla siisti hinnasta ja sijainnista riippumatta.

Vierailija
9/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kun suurin osa ei valita, ja joku nipottaja tekee asiasta sitten suuren numeron. Minua ei todellakaan kiinnosta, jos siellä kaakeleista näkyy tiettyä valoa vasten peilaten vähän jotain roisketahroja, tai jonkun hyllyn päällä on hieman pölyä. Perussiisteys riittää, ei tarvitse olla puunattu. Jotkut on tuon siisteyden suhteen lähes neuroottisia. Toki jos asunto on oikeasti kallis, niin voisin minäkin olla tarkempi, mutta mutta tuon hintaluokan kämpissä ei tarvitse nipottaa.

Ap

Vierailija
10/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kun suurin osa ei valita, ja joku nipottaja tekee asiasta sitten suuren numeron. Minua ei todellakaan kiinnosta, jos siellä kaakeleista näkyy tiettyä valoa vasten peilaten vähän jotain roisketahroja, tai jonkun hyllyn päällä on hieman pölyä. Perussiisteys riittää, ei tarvitse olla puunattu. Jotkut on tuon siisteyden suhteen lähes neuroottisia. Toki jos asunto on oikeasti kallis, niin voisin minäkin olla tarkempi, mutta mutta tuon hintaluokan kämpissä ei tarvitse nipottaa.

Ap

Jos kaakeleissa on roisketahroja ja hyllyillä pölyä niin silloin asuntoa ei ole siivottu hyvin edellisten vieraiden jäljiltä eikä se ole silloin perussiisti. 

Vierailija
11/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko itse laittaneet vuokralle? Uskaltaako kerrostaloasuntoaa vuokrata vaikka kesällä, jos itse on silloin muualla? Mitään varastamisen arvoista täällä ei ole.

Vierailija
12/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran valitin asunnon sijannista. Asuntoa mainostettiin olevan hyvällä ja turvallisella alueella, mutta naapuritalossa oli autiotalo, jota kodittomat narkkarit pitivät huumeluolana.

Vierailija
13/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko itse laittaneet vuokralle? Uskaltaako kerrostaloasuntoaa vuokrata vaikka kesällä, jos itse on silloin muualla? Mitään varastamisen arvoista täällä ei ole.

Valtavan hyvät vakuutukset ainakin pitää olla. Mitä jos vieras aiheuttaa vaikka vesivahingon tai tulipalon.

Vierailija
14/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat parempia arvosteluja, niin siivoa paremmin, äläkä valita.

Vierailija
15/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kaakeleissa on roisketahroja ja hyllyillä pölyä niin silloin asuntoa ei ole siivottu hyvin edellisten vieraiden jäljiltä eikä se ole silloin perussiisti. 

Tämä juuri. Pölyt pyyhkimättä ja kylppärin seinät putsaamatta ja sitten ihmetellään miksi asiakkaat valittavat...

Vierailija
16/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne majoitukset pitäisi arvioida sillä perusteella että pitääkö asunnon kuvaus paikkansa. Jos asunnon kuvauksessa sanotaan että on läävä laitakaupungilla ja asunto vastaa kuvaustaan niin silloin annetaan viisi tähteä. Jos luvataan prameaa kämppää keskustassa ja kämppä on läävä laitakaupungilla niin silloin se on yksi tähti. Näissä on erialainen arvostelusysteemi kuin hotelleissa, joissa tähdet annetaan sen perusteella kuinka hienoja hotellit on ja kuinka paljon niissä on palveluita. 

Vierailija
17/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No on todellakin perussiistiä, jos siellä ei ole selkeitä villakoiria lattioilla tai erittäin näkyviä roiskeita vaikkapa kaakeleilla. Siis roiskeita, jotka pistää silmään samalla sekunnilla kun astut ovesta sisään. Jotkut roiskeet näkyy sitten kun peilailet tiettyä valoa vasten ja ne ei haittaa halvassa kämpässä.

Ap

Vierailija
18/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on eri asia. Tuplasti tai triplasti kalliimmat hotellihuoneet monesti ihan yhtä kulahtaneita

Hotelleissa saat yleensä upgraidauksen parempaan huoneeseen, jos huoneesi on jäänyt putsaamatta.

Vierailija
19/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksa siitä sitten arvon perseaukinen, jos haluat "Auri Kananen-kämpän". Pitää olla hieman suhteellisuudentajua.

Vierailija
20/43 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt joskus satunnaisesti sellaisissa 40-50 euron airbnb läävissä. ne oli oikeasti vähän epäsiistejä ja epäkäytännöllisiä, mutta ei olisi tullut mieleenkään valittaa, koska vastasivat kuvausta. Kerran olen avautunut, kun kohde haisi selvästi homeelle. Se kohde poistuikin airbnbn listoilta aika nopeasti.