Kokemuksia väkälangoista
Kasvojenkohotuksen? Oliko sen väärti? Sattuiko? Koska kehtasi taas näyttäytyä ihmisten ilmoilla?
Kommentit (86)
serkkutyttö noin 50 v. kuulema sattui v....tusti, kidutus. oli toki sairaanhoitaja joka teki. ja kun sulivat pois aikanaan, jä arvet,pitkiäkin viivoja kuulti ikäänkuin ihon läpi,selaisia vaaleita juovia. nyt aikaa noin 5 v -ei muutostä ennen kevyt meikkivoide,hyvin nestemäinen kuultoisa,nyt v...tun paksua pakkelia. ja tuosta tuli vuosikausien valituksen aihe. väsyy kuulemaan,mutta toisaalta ymmärrän,aikapyörää ei ole. hän sanoo onneksi tapahtui muka 50v, ettei enää tarvii elää niiin kauan ongelman kanssa,toisin kuin kolmikymppisenä olisi sattunut. älä vaaaan ota...hyvä kun kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Eräs laiha roikkunaamainen nainen ilmeisesti kävi toimenpiteessä, koska hänellä näkyi kuin arvet kasvoissa molemmilla puolilla. Miten tuo on edes mahd. että ne langat näkyvät ulospäin. Kaikki huomio meni niihin kohoumiin.
ja kun siltä alueelta sulaneet, siihen jää haamujälki,vain vahva meikki peittää ja sehän taas tekee rumaksi. kevyt kuultomeikki ei riitä. ojasta allikkoon. serkulla 5v jo toimenpiteestä ja haamut naamassa, arvaa v.... taako häntä. ja tuo onkin puheenaihe joka kerta,sekin kuormitus vielä. mutta on yritetty jaksaa ja ymmärtyää. ketä ei ottaisi aivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat ne poskipäihin ja huuliin pistetyt fillerit! Älkää laittako niitä!
Suomessahan on näitä vanhoja julkkisakkoja, jotka selvästi piikittäneet tuollaiset tyynyposket itselleen. Karsean näköistä kun pienet kraaterisilmät tuijottaa sieltä tyynyposkien takaa :D eikä akka näytä päivääkään nuoremmalta, päinvastoin.
vain nasolit max ja otsa ja sibelius. ne toimii. juuri tuo mainitsemasi on liiankin totta. ja restyline ja se paras. ja ei ikärajaa. botoksia asiantuntija jos tasokas ei laita yli 50 v koska sen ikäsellä tulee kasvojen putoaminen botoksista jossain vaiheessa. eli restyline olisi se -ei ikää rajoitetta- ja sairaanhoitalla tai lääkärillä tehtynä. on eri vahvuuksia ja eri kehon kohtiin. kaulalle omansa. tuoteperhe laaja, kevyestä aina vaikeisiin ongelmiin pitkä tutkimustyö takana,oliko että pisin. ruotsissa on koulutuskeskus.
Palaan alkuperäiseen aiheeseen. Kävin juuri laitattamassa 2 väkäslankaa leukalinjaan kummallekin puolelle. Olen laittanut kaksi kertaa aiemmin mesolankoja kasvoihin, niistäkin ihan OK tulos. Aikaa edellisestä mesolankojen laitosta kuitenkin nyt 4v.
Ihan huikea tulos enkä voi olla hymyilemättä kun kävelen peilin ohi. Lääkäri laittoi ja kiskoi kyllä kunnolla kiristystä ihoon. Kipua en kuitenkaan tuntenut!
Saas nähdä kauanko tulos kestää. Ihoni on paksu ja hyväkuntoinen, ei juurikaan ryppyjä. Leukalinjani roikkuu ja suun ympärillä juonteita. Siihen tuli nyt kyllä apu. En saanut yhtään mustelmia, turvotusta on sen verran että ainoastaan itse sen huomaan. Kosketusarka iho kyllä on lankojen kohdalta. Ainakin tämän perusteella suosittelen. Ikää minulla on 52.
Täyteaineita en suosittele kenellekään, joka ei halua itselleen tyynynaamaa. Ne eivät katoa ihosta minnekään! Kymmenen vuoden kuluttua pistoskierteen aloituksesta alat näyttää hirveältä. Elina K. varoittava esimerkki meille kaikille.
Kuka on Elina K?
Saako vain kahdella langalla tosiaan tuloksia? Luulin että niitä pitää laittaa kerralla enemmän?
Raju toimenpide. Minulle tehtiin toissapäivänä. Kivut ja mustelmat kovat. Saa nähdä, onko tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ennemmin vähän budjettia hyvällä terapeutilla käymiseen, jotta hyväksyn oman vanhenemiseni
Et varmaan sitten värjää hiuksiakaan, meikkaa, käytä kauniita vaatteita, oio hamoaita jos vinot, et laihduta, laita kynsilakkaa jne? Hyväksyt itsesi luojan luomana ja maksat terapeutille jos tekee vaikka mieliteko mennä kampaajalle?
Kauniita vaatteita käytän kyllä. Pukeutumistyyliinhän ei ole pakko sitoutua loppuelämäksi, joten sillä on helppo ja hauska leikitellä. Hiuksia värjäsin nuorempana mutta nyt kun tyylisilmä on kehittynyt tarkemmaksi, en värjää enää koska oma väri sopii parhaiten. Joskus lisään hieman vaaleampia raitoja kevyiden lisäkkeiden avulla, joita ei erota omista hiuksista, koska näin omat hiukset eivät rasitu käsittelyistä ja tyylin vaihtaminen onni
Miten saat tehtyä väliaikaisia raitoja lisäkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Raju toimenpide. Minulle tehtiin toissapäivänä. Kivut ja mustelmat kovat. Saa nähdä, onko tulosta.
Miten voit ja mille tulos näyttää? Oletko tyytyväinen?
Minä olen tuo aiemmin ketjuun kirjoittanut 52v jolle laitettiin väkäslangat lokakuun lopussa. Leukalinjani näyttää todella hyvälle, menen varmasti uudelleen heti kun voi. Ilmeisesti vuoden päästä toimenpiteen voi uusia.
Kipuja on paljon. Toisessa poskessa kumma kuoppa. Enkä oikein pysty syömään vieläkään. Katsotaan...
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin ensimmäisessä plastiikkakirurgisessa toimenpiteessä 29-vuotiaana ja seuraavan kerran suuremmassa toimenpiteessä 38-vuotiaana. Toipuminen oli melko nopeaa, enkä muista kipujakaan juuri olleen. Ulkonäkö parani huomattavasti ja leikkaustulos oli hyvin pitkäaikainen. Olen nyt 54-vuotias ja 25 vuotta sitten tehdyn operaation tulos on säilynyt pysyvästi. 16 vuotta sitten tehty operaatio ei ole ollut 100% pysyvä ja sen jälkeen muutoksia on tullut, mutta ei vielä mitään korjausleikkausta vaativaa.
Suosittelen plastiikkakirurgin tekemää luomien poistoa kasvojen alueelta todella lämpimästi! Luomet kasvavat ajan myötä ja keski-ikäisellä ne alkavat näyttää jo todella ikäviltä ja huomiota herättäviltä. Luomien poisto on paras kauneusleikkaus ikinä!
Monelle tulee vanhemmiten noita ikäluomia naamaan ja se tekee ulkonäöstä hieman noita-akkamaisen, vaikka kuinka olisi ystävällinen hymy. Itse olen kans poistattanut luomia kasvoilta vaikka se hieman maksaakin.
Minulle on nyt laitettu kaksi kertaa väkäslankoja, eka kerta kaksi vuotta sitten ja toinen kerta tällä viikolla. Laitto ei juurikaan satu, koska on puudutus. Onhan se silti vähän rajun oloinen toimenpide ja sen jälkeen on turvotusta ym.mutta ei todellakaan pahasti ja itse saan hiuksilla pienet mustelmat piiloon. Minusta väkäslangat ovat tosi hyvä jarru ikääntymiselle ja kasvojen veltostumista vastaan. Väkäslangat myös tehostavat ihon kosteutusta ja kollageenin tuotantoa. Kävin ennen väkäslankoja 4kk sitten hifu -hoidossa ja tämä kombo on kyllä paras. En halua täyteaineita vaan säilyttää omat kasvojeni piirteet. Koen että taas lähti 10 vuotta naamasta, kun langat laittoi (olen nyt 40 vuotias). Tietty hyvät elintavat lisäksi ovat paras keino ennaltaehkäistä ikääntymisen merkkejä kasvoilla. Itse suosittelen lämpimästi väkäslankoja ja mieluummin viikko toipumista kuin kuukausia, joita taas leikkauksessa tulisi.
Seuraatteko ollenkaan mitä alalla tapahtuu? Nämä eivät ole kaikkein parhaita ikääntymisen merkkien vähentäjiä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Väkälangoilla siis kiskotaan nahkaa roikkumaan paikkaan, johon se ei luonnostaan kuulu? Joo ei kiitos.
Hölmö.
Väkälangat laitetaan yleensä vinottain korvien kohdalta suupieliin. Tämä nostaa piirteitä niin, että bulldoggimainen kasvonpiirre nousee. Samoin hamsteripussit jäävät pois ajan kuluessa,ei tulokset heti näy niitten osalta mutta heti on nähtävissä poskien kohoaminen.
Monella on mutta ette vain huomaa niitä. Jokerinaamat on kauneusleikkauksissa tulleet eli kun nahkaa leikataan pois ja vedetään uudelleen kireänä sivuille.
Kannatan ja menen uudestaan joskus kun siltä alkaa näyttää.
En halua tympeää ilmettä, jossa suupielet on aina alaspäin kuin posket on valuneet alas ja vetää suunkin siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko ollenkaan mitä alalla tapahtuu? Nämä eivät ole kaikkein parhaita ikääntymisen merkkien vähentäjiä nykyään.
Mitkä ne parhaat vähentäjät ovat nykyään? Itse olin tyytyväinen myös hifuun, mutta niissä tulokset eivät yllä samaan mitä väkäslangoilla. Olisi kiva kuulla mitkä ovat parhaat vaihtoehdot mielestäsi tai mitä olet kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kerro lisää, tämä kiinnostaa muakin. Mitkä ovat parhaita ikääntymisen merkkien vähentäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kerro lisää, tämä kiinnostaa muakin. Mitkä ovat parhaita ikääntymisen merkkien vähentäjiä?
Väkälangat ja hifu yhdessä.
Silmäluomileikkaus.
Huulten kevyt täyttö, koska ikääntyessä huulet ohenee. (Ja ilme muuttuu alaspäin ja sitten on surkea ilme ohuilla, alaspäin kääntyneillä suupielillä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ennemmin vähän budjettia hyvällä terapeutilla käymiseen, jotta hyväksyn oman vanhenemiseni
Et varmaan sitten värjää hiuksiakaan, meikkaa, käytä kauniita vaatteita, oio hamoaita jos vinot, et laihduta, laita kynsilakkaa jne? Hyväksyt itsesi luojan luomana ja maksat terapeutille jos tekee vaikka mieliteko mennä kampaajalle?
Olen eri,mutta : Olipa lapsellinen kommentti. Vertaatko tosiaan kauneuskirurgiaa kampaamokäyntiin tai laihdutukseen?
Olen samaa mieltä tuon aiemman kanssa siitä,, että yhden kohdan kirurginen parantelu erottuu siitä muusta ikääntyneestä ulkonäöstä useimmiten irvokkaalla tavalla. TOsin minulle on aivan yhdentekevää,jos ihmiset haluavat näyttää elokuvan Joke
Niin. Tai peseydyt tai hoidat Hampaasi. Ihan sama on jos käy ottamassa peppuimplantin Turkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkälangat ja hifu yhdessä.
Silmäluomileikkaus.
Huulten kevyt täyttö, koska ikääntyessä huulet ohenee. (Ja ilme muuttuu alaspäin ja sitten on surkea ilme ohuilla, alaspäin kääntyneillä suupielillä.)
Ok, luulin että aiempi kommentti viittasi siihen, että väkälangat ja hifu EIVÄT ole parhaita ikääntymisen merkkien vähentäjiä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Palaan alkuperäiseen aiheeseen. Kävin juuri laitattamassa 2 väkäslankaa leukalinjaan kummallekin puolelle. Olen laittanut kaksi kertaa aiemmin mesolankoja kasvoihin, niistäkin ihan OK tulos. Aikaa edellisestä mesolankojen laitosta kuitenkin nyt 4v.
Ihan huikea tulos enkä voi olla hymyilemättä kun kävelen peilin ohi. Lääkäri laittoi ja kiskoi kyllä kunnolla kiristystä ihoon. Kipua en kuitenkaan tuntenut!
Saas nähdä kauanko tulos kestää. Ihoni on paksu ja hyväkuntoinen, ei juurikaan ryppyjä. Leukalinjani roikkuu ja suun ympärillä juonteita. Siihen tuli nyt kyllä apu. En saanut yhtään mustelmia, turvotusta on sen verran että ainoastaan itse sen huomaan. Kosketusarka iho kyllä on lankojen kohdalta. Ainakin tämän perusteella suosittelen. Ikää minulla on 52.
Täyteaineita en suosittele kenellekään, joka ei halua itselleen tyynynaamaa. Ne eivät katoa ihosta minnekään! Kymmenen vu
Missä laitatit?
Vaimo laittanut monta x. Mä en huomaa mitään eroa. Nyt vaimo lopetti kun alkoi olla sitä mieltä ettei itsekkään huomaa eroa.