Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tilanteessa, jossa haluaisitte parisuhteen, mutta ette kiinnostu kenestäkään?

Vierailija
07.07.2024 |

Onko yleistäkin?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisille mahdollisuus. Mä en ole koskaan kiinnostunut kenestäkään ensi tapaamisella. Jossain vaiheessa tajusin, että mä ihastun ihmisen sisimpään, joten ihastuminen vaatii enemmän aikaa ja tutustumista. Ne on yleensä ulkonäkökeskeisiä, jotka ihastuu heti. Se ei välttämättä ole kovin kestävä pohja suhteelle.

Vierailija
22/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en kiinnostu lähes kenestäkään ekalla tapaamis kerralla, mutta jos nainen on mukava sopii muuten kriteereiheni niin jatkan tapaamista koska tiedän että tunteeni ja kiinnostulseni syntyvät pikkuhiljaa hyvään naiseen.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtotko avioon vai avoon, outko neitsyt vai pannut?

Vierailija
24/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä kohtasin miehen jonka kanssa kaikki mätsäsi, arvot, haaveet, harrastukset, huumorintaju. Ei vaan minkään valtakunnan kemiaa. "

Sepä se. Ei kannata tyytyä pelkästään järkiperustein. Jokin "luokse vetävä" kemia ihmisten välillä täytyisi löytyä

Vierailija
25/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ei kuulu alkaa vain, koska kovasti haluaa parisuhteeseen. Jos ei löydy sellaista jonka kanssa todella haluaa olla, on parempi olla yksin. Sen suhteen kaipuun taustalla on varmasti monta asiaa, mitkä kannattaa selvittää itselleen. Parisuhde parisuhteen vuoksi ei ole tavoittelemisen arvoista ja se ei ole reilua sille toiselle osapuolelle.

Vierailija
26/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani, olet saannut jo liikaa. Vietäppä selibaattia vaikka 40 vuotta, muuta himonnostatusreseptiä ei tule

Vierailija
27/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ei kuulu alkaa vain, koska kovasti haluaa parisuhteeseen. Jos ei löydy sellaista jonka kanssa todella haluaa olla, on parempi olla yksin. Sen suhteen kaipuun taustalla on varmasti monta asiaa, mitkä kannattaa selvittää itselleen. Parisuhde parisuhteen vuoksi ei ole tavoittelemisen arvoista ja se ei ole reilua sille toiselle osapuolelle. Ei mitä, vaan jotka

Vierailija
28/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään alle 30 vuotiaita?

Minä. Ja vastaus ap:n kysymykseen, yrittäisin etsiä sellaisen josta kiinnostun. En enää odota mitään välitöntä jalat alta -fiilistä, koska olen todennut ettei se todellakaan ole merkki siitä, että kyseinen ihminen olisi minulle sopiva. Se mitä odotan ja mistä en ole valmis joustamaan on, että ihmisestä tulee lämmin fiilis ja hänen seurassaan tuntuu turvalliselta olla.

Vierailija
29/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin niin kauan kuin tulee kiinnostava.

Vierailija
30/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ihmisille mahdollisuus. Mä en ole koskaan kiinnostunut kenestäkään ensi tapaamisella. Jossain vaiheessa tajusin, että mä ihastun ihmisen sisimpään, joten ihastuminen vaatii enemmän aikaa ja tutustumista. Ne on yleensä ulkonäkökeskeisiä, jotka ihastuu heti. Se ei välttämättä ole kovin kestävä pohja suhteelle.

Tunne ei muutenkaan ole hyvä pohja suhteelle. Järki on.

Vierailija
31/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Mä kohtasin miehen jonka kanssa kaikki mätsäsi, arvot, haaveet, harrastukset, huumorintaju. Ei vaan minkään valtakunnan kemiaa. "

Sepä se. Ei kannata tyytyä pelkästään järkiperustein. Jokin "luokse vetävä" kemia ihmisten välillä täytyisi löytyä

Miksi ei?

Vierailija
32/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kiinnostavan olla alustavasti esimerkiksi  pashtu tahi joruba  vai kelpaako kiltti turaani krillipäinen sinua lyhempi hikikamaripoika?

Vierailija
33/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ja vastaus ap:n kysymykseen, yrittäisin etsiä sellaisen josta kiinnostun. En enää odota mitään välitöntä jalat alta -fiilistä, koska olen todennut ettei se todellakaan ole merkki siitä, että kyseinen ihminen olisi minulle sopiva. Se mitä odotan ja mistä en ole valmis joustamaan on, että ihmisestä tulee lämmin fiilis ja hänen seurassaan tuntuu turvalliselta olla.

Mutta kaikista arvoista olet valmis joustamaan?

Vierailija
34/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kuvasin sitä millaisen fiiliksen toivon ihmisestä tulevan kun ensikertaa kohtaan hänet. En usko että päätyisin treffeille ihmisen kanssa, jonka arvot ovat aivan toisesta ääripäästä kuin omani.

Vierailija
35/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kuvasin sitä millaisen fiiliksen toivon ihmisestä tulevan kun ensikertaa kohtaan hänet. En usko että päätyisin treffeille ihmisen kanssa, jonka arvot ovat aivan toisesta ääripäästä kuin omani.

Ovatko arvojasi evolutionismi, horoskopismi, lättymaisuus ja ilmasto-rasismi-vihreäsiirtymä-uskovaisuus?

Vierailija
36/58 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ovatko arvojasi evolutionismi, horoskopismi, lättymaisuus ja ilmasto-rasismi-vihreäsiirtymä-uskovaisuus? "

Ja mistähän niin päättelit? Ei. Ei minulla ole koskaan ollut vaikeaa löytää ihmistä, jolla on kanssani kutakuinkin samat arvot.

Vierailija
37/58 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole valmis joustamaan turvallisuuden tunteista ja arvoista? Mites intohimo?

Vierailija
38/58 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Ovatko arvojasi evolutionismi, horoskopismi, lättymaisuus ja ilmasto-rasismi-vihreäsiirtymä-uskovaisuus? "

Ja mistähän niin päättelit? Ei. Ei minulla ole koskaan ollut vaikeaa löytää ihmistä, jolla on kanssani kutakuinkin samat arvot.

eli olet liberaali.

Vierailija
39/58 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille suuntaisin, jos olisi kuitenkin tarve löytää joku. Joko yksin tai sitten ulkomaille etsimään (miestä todennäköisesti).

Vierailija
40/58 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi pitkä suhde on takana, nyt iän myötä osaan olla paremmin itsekseni. En ole luovuttanut kumppanin löytymisen suhteen, mutta elän elämääni ihan tyytyväisenä vaikkei kumppania löytyisikään.