Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus on kirous

Vierailija
07.07.2024 |

Onko muita kohtalotovereita? Koko ikäni minut on lokeroitu tyhmäksi ensi näkemältä. Naiset eivät koskaan pidä sinusta ennen kuin huomaavat, että oletkin ihan kiva ulkonäön takana. 

Jotkut sanovat, että myös kauneus tuo mahdollisuuksia, se on totta. Olen saanut työpaikkoja vain ulkonäköön perustuen. Olen myös saanut ne miehet kenestä olen ollut kiinnostunut. Mutta...Olen menettänyt rakkaita ihmisiä vain siksi, että heidän miehet ovat lähestyneet minua. Olen uhka, en ystävä. 

Olen myös saanut paljon vihapuhetta ja selkäänpuukottamista. Olen oppinut piilottamaan itseni, etten provosoisi muita. Yritän olla mahdollisimman neutraali ja peittävä pukeutumisen ja meikkaamisen suhteen. Ikä on myös auttanut, että saa olla enemmän rauhassa. 

Se miksi kirjoitan tämän on se toive, että moni miettisi miten paljon lisätuskaa on olla kaunis nainen. Siinä ei ole mitään hyvää. Älkää kadehtiko kaunista naista.

Onneksi nykyinen mieheni ei ole mustasukkaisin mies. Väkivaltaakin olen joutunut sietämään ulkonäköni vuoksi parisuhteessa, vaatii hyvän itsetunnon seurustella kauniin naisen kanssa. 

Ajatuksia kuulisin mielellän hyvässä hengessä. Enkä jaksa ilkeitä kommentteja, niitä kuultu riittämiin.  

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen löytämismielessä oli minulle kirous. Muussa elämässä ei. Koulussa, työssä yms. ei ole vaikuttanut mitään. Alani on matemaattis-tekninen, eikä siellä kenenkään ulkonäöllä ole merkitystä, ei hyvällä eikä huonolla. Vain osaamisella. 

Mutta, nuorena kun olisin halunnut poika/miesystäviä, minua lähestyi lähinnä itsevarmat alfa-tyypit. Minä sitten aloin niiden kanssa seurustella, mutta eihän ne ikinä isä/parisuhdematskua olleet. Seksiä oli joo, ja draamaa. Mutta ei sellaista vakautta, jossa olisi halunnut ajatella naimisiinmenoa ja lasten tekoa.

Kadehdin, kun kaverit löysi puolisoita ja saivat perheitä. Minulla oli vaan outoja jännämies-juttuja toisensa perään. Jossain vaiheessa eräs kaveri sanoi, että sun ongelma on kun olet niin kaunis. Ei sua uskalla tavalliset miehet lähestyä, mutta saalistavat panomiehet kännissä kyllä. Kokeilin lihottaa itseäni reilusti, ja kas, alkoi löytyä mukavampia miehiä 30 kilon jälkeen :D 

Miksi lihottaa itsensä, kun voisi vaan itse lähestyä niitä kiinnostavia miehiä?

Vierailija
122/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on narsisti. Kauniita nuoria naisia ainakin stadissa on vaikka muille jakaa. Ap taitaa olla max 8/10.

Kommentti on asiaton, mutta asuinpaikallla ja ympäristöllä ylipäänsä tosiaan on väliä. Ap vaihda ympäristöä.

Stadissa on kauniita nuoria silmän kantamattomiin. Totta. Ja siksi, koska heitä on niin paljon, ei kukaan tyttö tai nainen sen enempää joudu kohtuuttoman kauneusvihan kohteeksi, kun heti nurkan takana on kuusi vielä nätimpää neitoa näytillä.

Ohis, mutta sanonpa vain.

Höpöhöpö! Itse olen asunut lapsesta saakka stadissa ja voin kertoa, että kyllä täälläkin joutuu kauneusvihan kohteeksi ihan kaikkialla! Kouluissa, työpaikoilla, seurakunnissa ja jopa yleisillä paikoilla tuijotellaan murhaavasti!

Tosiasia on se, että KAIKKI oikeasti todella kauniit joutuvat sen kohteeksi KAIKKIALLA! Ehkä semmoiset keskimääräistä vähän paremmannäköiset semikauniit tulevat paremmin hyväksytyiksi, ainakin keskenään samantasoisten kanssa. Mutta varmasti nämäkin sylkisivät joukostaan ulos sitten todella kauniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itsestäsi "rumempi". älä pukeudu persetrikoisiin, älä laita meikkiä, pukeudu peittäviin vaatteisiin. Älä flirttaile miesten kanssa. Ja lopeta tuo valitus ihan jotavasta asiata. Ihmisillä on myös oikeita ongelmia. 

En ole ap, mutta ei auta. Kokeiltu on. Katsos kun kasvojen luusto on silti kaunis, niin kaunis on kaunis myös meikittömänä ja tukka ponnarilla. Toki kyllä se itsensä "himmaaminen" on hieman asiaa auttanut, siedetään rumempana naturellina kuitenkin hiukkaparemmin kuin huippukauniina.

Mutta toisille jo se hoikkus ja sirous ja kauniit meikittömät kasvot riittävät kiukustuksen aiheeksi ja kiusaamisen syyksi. Ja vieläpä jopa ihan vanhojen naisten taholta! Toisille se ikäkään ei tuo järkeä eikä kypsyyttä! Ja tämä ketjuhan todistaa, että suurin osa ihmisistä

Ei ole. Olen nainen ja puhun omasta kokemuksesta.

Vierailija
124/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on narsisti. Kauniita nuoria naisia ainakin stadissa on vaikka muille jakaa. Ap taitaa olla max 8/10.

Kommentti on asiaton, mutta asuinpaikallla ja ympäristöllä ylipäänsä tosiaan on väliä. Ap vaihda ympäristöä.

Stadissa on kauniita nuoria silmän kantamattomiin. Totta. Ja siksi, koska heitä on niin paljon, ei kukaan tyttö tai nainen sen enempää joudu kohtuuttoman kauneusvihan kohteeksi, kun heti nurkan takana on kuusi vielä nätimpää neitoa näytillä.

Höpöhöpö! Itse olen asunut lapsesta saakka stadissa ja voin kertoa, että kyllä täälläkin joutuu kauneusvihan kohteeksi ihan kaikkialla! Kouluissa, työpaikoilla, seurakunnissa ja jopa yleisillä paikoilla tuijotellaan murhaavasti!

Tosiasia on se, että KAIKKI oikeasti todella kauniit joutuvat sen kohteeksi KAIKKIALLA! Ehkä semmoiset keskimääräistä vähän paremmannäköiset semikauniit tulevat paremmin hyväksytyiksi, ainakin keskenään samantasoisten kanssa. Mutta varmasti nämäkin sylkisivät joukostaan ulos sitten todella kauniin.

Se on niin iso etu naiselle, että se ottaa päähän muita, koska se on tavallaan geeneissä annettu ilmaiseksi.

Vierailija
125/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on kivaa. Joskus sekin kyllä loppuu, nauti nyt.

Vierailija
126/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla kaunis monella eri tapaa. Mutta jos nainen on ihan oikeasti klassisen kaunis, niin aika vaikea on kuvitella, että hänet luokiteltaisiin yleisesti enimmäkseen tyhmäksi. Väittäisin jopa päinvastoin.

Ja jotain Intiaa ei nyt lasketa...

Vierailija
127/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on kivaa. Joskus sekin kyllä loppuu, nauti nyt.

Kyllä kaunis on kaunis loppuun saakka. Katso vaikka jotain mummoikäisiä huippumalleja, upealta näyttävät edelleen, vaikka vanhuus jo näkyy.

Vierailija
128/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö! Itse olen asunut lapsesta saakka stadissa ja voin kertoa, että kyllä täälläkin joutuu kauneusvihan kohteeksi ihan kaikkialla! Kouluissa, työpaikoilla, seurakunnissa ja jopa yleisillä paikoilla tuij

Kyllä kyllä. Losissakin kaikkialla syljetään päälle ja syrjitään kun on niin kaunis.

Vierailija
129/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä itseä ei pidä piilottaa. Maailma ja miehet tarvitsee kauneutta :). Kunhan ei pyöri liikaa oman naaman ympärillä, eikä kauneus nouse päähän, niin mikäs siinä. Ilkeiltä ihmisiltä ei voi välttyä kukaan muukaan. Mutta onhan se kauneus varmasti uhka joillekin, ei kauniillakaan ole aina helppoa vaikka joku luulee.

Vierailija
130/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on aina tekijän syytä, ei uhrin ulkonäön tai minkään muunkaan asian.

Koskee myös hakkeritiimiä, väkivallantekeminen

Vierailija
131/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus tulee ansaita mutta kuka siitä saa nautintoa? Miksi kukaan viitsii edes kadehtia ja hyljeksiä sen takia? Ei minkäänmaalaista järkeä.

Vierailija
132/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis joo ymmärrän että siitä kateudesta voi nauttia mutta suosittelen nauttimaan siitä terveellä hyvällä tavalla, ketään ei kannata alkaa sen takia alentamaan. Kateutta ei kannata hakea vaan se tulee mukana kun tulee. Ei siis myöskään kannata keskittyä siihen tai loukkaantua siitä jos ei saa muilta reaktioita.

Vierailija
133/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään huippumalli mutta varsinkin nuorena ulkonäköni on kyllä herättänyt varsin paljon huomiota. Olen samaa mieltä, että se on ollut kirous. Kaikki mitä olen saavuttanut, on aina teilattu ulkonäön avulla saavutetuksi. Kykyihini ei ole uskottu, vaan olen aina joutunut todistelemaan osaamistani paljon enemmän kuin tavallisen näköiset ihmiset.

Sen tiedän nykyään varmaksi, että kauneus ei tuo onnea miesten kanssa. Ulkonäkökeskeiset, pinnalliset miehet lähestyvät, muut eivät. Jotkut miehet suhtautuvat aggressiivisesti kauniiseen naiseen. Olen nähnyt muidenkin kauniiden joutuvan samanlaisen aggression kohteeksi. En osaa selittää sitä. 

Naisilta en ole samalla tavalla saanut vihaa. Jotkut ovat olleet yllättyneitä kun olenkin mukava. Jokin ennakkoasenne on siis ollut, mutta sen jälkeen minut on kyllä hyväksytty joukkoon. Paljon saan kehuja myös naisilta.

Yksi ikävä puoli kauneudessa on se, että kun koko ikäsi ulkonäköäsi ylistetään ja se on ainoa mikä ihmisiä (lähinnä miehiä) kiinnostaa sinussa, alat itsekin uskoa ettei sinussa ole muuta ja ulkonäkö on tärkein. Minulla on ollut hirveä työ ponnistella pois tuosta ajattelutavasta. Nykyään minulla on ensimmäistä kertaa elämässäni mies, joka on kiinnostunut minusta itsestäni, ei ulkonäöstä. Silti aina kun tulee riitaa tai jokin saa minut epäilemään hänen rakkauttaan, ensimmäinen ajatukseni on että pitäisi laihduttaa pari kiloa tms. Sairasta.

Vierailija
134/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että kaikki mainitsemasi johtuu kauneudestasi? Itse en ole todellakaan kaunis ja tunnistan monta kohtaa: osaamisen epäily/vähättely, aggressiiviset miehet, naiset pitäneet jotenkin ikävänä ihmisenä (ennen kuin ovat tutustuneet).

Vierailija
135/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä itseä ei pidä piilottaa. Maailma ja miehet tarvitsee kauneutta :). Kunhan ei pyöri liikaa oman naaman ympärillä, eikä kauneus nouse päähän, niin mikäs siinä. Ilkeiltä ihmisiltä ei voi välttyä kukaan muukaan. Mutta onhan se kauneus varmasti uhka joillekin, ei kauniillakaan ole aina helppoa vaikka joku luulee.

Kenelläkään ei ole aina helppoa.

Vierailija
136/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma, että kaikki mainitsemasi johtuu kauneudestasi? Itse en ole todellakaan kaunis ja tunnistan monta kohtaa: osaamisen epäily/vähättely, aggressiiviset miehet, naiset pitäneet jotenkin ikävänä ihmisenä (ennen kuin ovat tutustuneet).

Tämä oli vastaus edelliselle (134). Lainaus ei toiminut.

Vierailija
137/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumoudun kauneudesta ja kehun kauniita kauniiksi. He ovat aina yllättyneitä! Sitä ihmettelen. 

Vierailija
138/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma. Mutta esimerkiksi vanhassa työpaikassani osaamisen epäilyä saimme osaksemme minä ja eräs tosi kaunis nainen. Miehiä ja vähemmän kauniita naisia pidettiin automaattisesti ammattilaisina, vaikka itse olin sattumoisin koulutetuin ja kokenein kyseisessä paikassa.

Myös tuota miesten tietynlaista aggressiota olen itse nähnyt kohdistuvan vain kauniisiin naisiin. En yhtään epäile etteikö muutkin naiset saa aggressiota osakseen mutta tuossa on tietty sävy jota en osaa selittää. Sinänsä tietty sama, miksi aggressiota joutuu kohtaamaan, yhtä ikävää se on silti.

Noista naisista en sitten tiedä. Meinasin itsekin kirjoittaa että voihan kyse olla muustakin, esim perusolemuksesta tai yleisilmeestä. Joku on kuitenkin joskus sanonut, että luuli etten välitä hengata tavisten kanssa vaan muiden hyvännäköisten. Siksi olen ajatellut että muutkin ovat luulleet minua jotenkin pinnalliseksi ja ylimieliseksi. Mutta tosiaan voi se johtua muustakin. Noita tilanteita ei ole ollut paljon enkä itse allekirjoita ajatusta että naiset olisivat yleisesti ilkeitä ja kateellisia kauniille naisille.

Vierailija
139/154 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varma. Mutta esimerkiksi vanhassa työpaikassani osaamisen epäilyä saimme osaksemme minä ja eräs tosi kaunis nainen. Miehiä ja vähemmän kauniita naisia pidettiin automaattisesti ammattilaisina, vaikka itse olin sattumoisin koulutetuin ja kokenein kyseisessä paikassa.

Myös tuota miesten tietynlaista aggressiota olen itse nähnyt kohdistuvan vain kauniisiin naisiin. En yhtään epäile etteikö muutkin naiset saa aggressiota osakseen mutta tuossa on tietty sävy jota en osaa selittää. Sinänsä tietty sama, miksi aggressiota joutuu kohtaamaan, yhtä ikävää se on silti.

Noista naisista en sitten tiedä. Meinasin itsekin kirjoittaa että voihan kyse olla muustakin, esim perusolemuksesta tai yleisilmeestä. Joku on kuitenkin joskus sanonut, että luuli etten välitä hengata tavisten kanssa vaan muiden hyvännäköisten. Siksi olen ajatellut että muutkin ovat luulleet minua jotenkin pinnalliseksi ja ylimieliseksi. Mutta tosiaan voi se johtua muustakin. Noita tilanteita ei ole ollut paljon enkä itse allekirjoita ajatusta että naiset olisivat yleisesti ilkeitä ja kateellisia kauniille naisille.

Tuo saattaa johtua siitä, että ainakin peruskoulussa usein hyvännäköiset liikkuvat keskenään eivätkä huoli tavallisia/rumia porukoihinsa. Muutaman kerran kun tulee torjutuksi niin luovuttaa. Ei tietysti saisi yleistää, mutta torjutuksi tuleminen on sen verran ikävä kokemus, että monet sitä haluavat vältellä.

Vierailija
140/154 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin silti olisin kaunis kuin ruma. Ei tämäkään helppoa ole. T. ruma ja ikisinkku nainen joka ei ole ikinä saanut kokea rakkautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä