Kauneus on kirous
Onko muita kohtalotovereita? Koko ikäni minut on lokeroitu tyhmäksi ensi näkemältä. Naiset eivät koskaan pidä sinusta ennen kuin huomaavat, että oletkin ihan kiva ulkonäön takana.
Jotkut sanovat, että myös kauneus tuo mahdollisuuksia, se on totta. Olen saanut työpaikkoja vain ulkonäköön perustuen. Olen myös saanut ne miehet kenestä olen ollut kiinnostunut. Mutta...Olen menettänyt rakkaita ihmisiä vain siksi, että heidän miehet ovat lähestyneet minua. Olen uhka, en ystävä.
Olen myös saanut paljon vihapuhetta ja selkäänpuukottamista. Olen oppinut piilottamaan itseni, etten provosoisi muita. Yritän olla mahdollisimman neutraali ja peittävä pukeutumisen ja meikkaamisen suhteen. Ikä on myös auttanut, että saa olla enemmän rauhassa.
Se miksi kirjoitan tämän on se toive, että moni miettisi miten paljon lisätuskaa on olla kaunis nainen. Siinä ei ole mitään hyvää. Älkää kadehtiko kaunista naista.
Onneksi nykyinen mieheni ei ole mustasukkaisin mies. Väkivaltaakin olen joutunut sietämään ulkonäköni vuoksi parisuhteessa, vaatii hyvän itsetunnon seurustella kauniin naisen kanssa.
Ajatuksia kuulisin mielellän hyvässä hengessä. Enkä jaksa ilkeitä kommentteja, niitä kuultu riittämiin.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Ap, anteeksi, mutta et kestäisi päivääkään rumana naisena, jos kauneuskin on noin vaikeaa.
Tämä on ihan tosi, rumille ollaan tosi ilkeitä varsinkin miehet on, ne kun ei malta olla sanomatta sitä päin naamaa, valtansa humalluttamina. Naisetkin voi olla ivallisia. Ulkonäköä pidetään tärkeänä ominaisuutena tässä maailmassa. Kauniille kostetaan eri tavalla, juuri mustamaalaamalla ja valehtelemalla heistä asioita jotka saattavat pilata heidän ihmissuhteita tai työnsä. Tuo käsiksi käyminen oli vähän yllätys, ei ole helppoa kummallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on asiallista keskustelua, mitä pyysin. Happoa naamalle ja lihotuskuurille.
Voi helvetti.
T. Ap
Tämä ketju nimenomaan todistaa väitteesi, heti ollaan mollaamassa. Mutta sen verran pitää sanoa että jos eläisit rumana ihmisenä vuoden, niin tuskin haluisit jatkaa elämääsi rumana. Se on hankala tehdä objektiiivista arviota kun ei ole ollut molempien housuissa.
Valitettavasti naiset tosi huonosti sietävät naista, jonka ulkonäkö on yli kasi puoli-tasoa. Heti on verinen reviirinpuolustus akriivisena, kilpailuasetelma ja pelko, että minun mies meisseli kovana nenossa tuon uuden työkaverin matkaan. Mitä kauniimpi, sitä enemmän vähättelyä eli kateutta. Ei perusvenlaa tai maijapirkkoa kukaan noteeraa tai vähättele, mutta sitä kauneinta eniten potkitaan. Minun kokemukseni 50 vuoden työuraltani. Kauneus voi siinä mielessä todella olla taakka. Pankissa vielä vaadittu hyvin huoliteltu olemus, meikki, hiukset, uniformumainen tyylikkyys kaikilta. Ei voi kaunis piiloutua.
N68
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset tosi huonosti sietävät naista, jonka ulkonäkö on yli kasi puoli-tasoa. Heti on verinen reviirinpuolustus akriivisena, kilpailuasetelma ja pelko, että minun mies meisseli kovana nenossa tuon uuden työkaverin matkaan. Mitä kauniimpi, sitä enemmän vähättelyä eli kateutta. Ei perusvenlaa tai maijapirkkoa kukaan noteeraa tai vähättele, mutta sitä kauneinta eniten potkitaan. Minun kokemukseni 50 vuoden työuraltani. Kauneus voi siinä mielessä todella olla taakka. Pankissa vielä vaadittu hyvin huoliteltu olemus, meikki, hiukset, uniformumainen tyylikkyys kaikilta. Ei voi kaunis piiloutua.
N68
Myös oma äiti voi olla kateellinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sulle mitään oikeaa tuskaa aiheuta, jos aiheuttaisi niin olisit jo aikoja sitten tehnyt asialle jotain eikä ongelmaa enää olisi. Mieti kuinka moni ihminen näännyttää itseään, menee veitsen alle, jne. vain sen takia, että olisi edes vähän viehättävämpi. Oletko sä viitsinyt esim. lopettaa ihon hoitamista, lihoa 30 kg, pukeutua homssuisesti, antaa hampaiden värjäytyä keltaisiksi, tms? Et. Koska me kaikki tiedetään, että kauniimpana elämä vaan on kivempaa.
Vika on ihmisten suhtautumisessa ei kenenkään ulkonäössä. Jos ap lihottaisi ja rumentaisi itsensä, häneen suhtauduttaisiin edelleen ikävästi vain toisesta syystä.
Ihmiset nyt on kyrpiä, mutta aina on hyvä muistaa, että vaikka olisi itse toisenlainen, niin ihmiset ovat silti kyrpiä.
Aina joku osaa kiteyttää totuuden 👍
Miehet ja naiset näkee kauneuden ihan erilailla. Naiset pitää kauniimpia klassisen kauniita naisia kun taas miehet pitää kauniimpana enemmän söpöjä naisia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko asia sitten toisin miehille, mutta komeana miehenä ei minua ole käsittääkseni kukaan pitänyt tyhmänä, elleivät sitten jotkut kateelliset rumat "älyköt", jotka eivät halua hyväksyä, että hyvännäköinenkin voi olla samalla älykäs ja akateeminen, kuten minä olen. Mutta tuollaisetkin tapaukset harvassa.
Oletko vielä se mukahauska insinööri jolle sihteeri vitsaili? Ai niin ja ei sovi unohtaa että olit vielä Mensan jäsen, ja nyt vielä komeakin... huh huh, taidat olla ihan täydellinen paketti
Vierailija kirjoitti:
N68
Niin ja meneehän siinä elämää ennen kuin ymmärtää että tulee kohdelluksi paskemmin kuin muita naisia kohdelllaan ja oppii tietämään mistä kaikki johtuu. Ei sitä tulla suoraan sanomaan että me kiusataan ja ollaan ahdistavia koska olet meidän mielestä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N68
Niin ja meneehän siinä elämää ennen kuin ymmärtää että tulee kohdelluksi paskemmin kuin muita naisia kohdelllaan ja oppii tietämään mistä kaikki johtuu. Ei sitä tulla suoraan sanomaan että me kiusataan ja ollaan ahdistavia koska
Rumaa naista kohdellaan huonosti myös. Hänellä ei vain ole mitään niistä lukuisista eduista joita kauniilla on.
Kauneus on kyllä "ongelmista" pienin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N68
Niin ja meneehän siinä elämää ennen kuin ymmärtää että tulee kohdelluksi paskemmin kuin muita naisia kohdelllaan ja oppii tietämään mistä kaikki johtuu. Ei sitä tulla suoraan sa
Saako kaunis nainen etuja jos on sosiaalisti kömpelö? Esim jos on estynyt ja sulkeutunut. Tätä ihmettelen. Itse olen aikalailla tuollainen ja mitään työpaikkaa en ole saanut helposti.
Kateelliset huutaa täällä.. juuri vähän samantapaista ajattelin tänään itse että saan olla rauhassa, tällaistako tämä on (vaikea elämäntilanne, homssuuntuminen..) vapaus kulkea, kuin näkymättömyysviitta (Nuorempana esim kassajonossa mies pysäytti vain kehumaan ulkonäköäni ja naisilta epäilevää käytöstä.. olen aina ollut ystävällinen muille, aion panostaa ulkonäkööni vielä, tällä kertaa ei kiinnosta paskaakaan muiden naisten ilkeys jos saan kauneuteni takaisin, en ole edes kovin vanhakaan. Ja otan miehet jotka haluan :) onneksi äly on kehittynyt vuosien varrella. En tule enää olemaan kiva niille jotka eivät itsekään ole kivoja minulle, en pyytele anteeksi enkä peittele kauneuttani muiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset huutaa täällä.. juuri vähän samantapaista ajattelin tänään itse että saan olla rauhassa, tällaistako tämä on (vaikea elämäntilanne, homssuuntuminen..) vapaus kulkea, kuin näkymättömyysviitta (Nuorempana esim kassajonossa mies pysäytti vain kehumaan ulkonäköäni ja naisilta epäilevää käytöstä.. olen aina ollut ystävällinen muille, aion panostaa ulkonäkööni vielä, tällä kertaa ei kiinnosta paskaakaan muiden naisten ilkeys jos saan kauneuteni takaisin, en ole edes kovin vanhakaan. Ja otan miehet jotka haluan :) onneksi äly on kehittynyt vuosien varrella. En tule enää olemaan kiva niille jotka eivät itsekään ole kivoja minulle, en pyytele anteeksi enkä peittele kauneuttani muiden takia.
et kyllä mun miestä saa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et kyllä mun miestä saa!!
Tuskin on sinun miehestäsi kiinnostunut. Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut miehellä tummahiuksista, pitkää, lihaksikasta, varakasta ja nuorempaa.
Ihmiset tekee olettamuksia kaikenlaisista ihmisistä, siihen pitää vain tottua.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on asiallista keskustelua, mitä pyysin. Happoa naamalle ja lihotuskuurille.
Voi helvetti.
T. Ap
Siinä se kateus juuri ilmenee.
Samaa mieltä kuin ap! Samoja kokemuksia minulla.
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi "rumempi". älä pukeudu persetrikoisiin, älä laita meikkiä, pukeudu peittäviin vaatteisiin. Älä flirttaile miesten kanssa. Ja lopeta tuo valitus ihan jotavasta asiata. Ihmisillä on myös oikeita ongelmia.
En ole ap, mutta ei auta. Kokeiltu on. Katsos kun kasvojen luusto on silti kaunis, niin kaunis on kaunis myös meikittömänä ja tukka ponnarilla. Toki kyllä se itsensä "himmaaminen" on hieman asiaa auttanut, siedetään rumempana naturellina kuitenkin hiukkaparemmin kuin huippukauniina.
Mutta toisille jo se hoikkus ja sirous ja kauniit meikittömät kasvot riittävät kiukustuksen aiheeksi ja kiusaamisen syyksi. Ja vieläpä jopa ihan vanhojen naisten taholta! Toisille se ikäkään ei tuo järkeä eikä kypsyyttä! Ja tämä ketjuhan todistaa, että suurin osa ihmisistä on ilkeitä, rumia sisältä sekä ulkoa - ja ihan HELVETIN KATEELLISIA kauniille naisille ja kiusaavat näitä armotta ja kaikin tavoin! Hakkaisivat ja tappaisivat jos vain uskaltaisivat, ainut syy etteivät sitä tee on, etteivät halua joutua linnaan. Myöntäkää, rumilukset!
Suomessa nimenomaan on vaikeaa keskitasoa kauniimman olla ja elää. Me olemme kateellisin kansa kaikista. Kaikista HÄIJYIN ja pahanilkisin myös. Emme itse sitä edes huomaa, sen huomaa vasta palattuaan muualta tänne. Täällä myrkynvihreydessä kenen tahansa mielenterveyskin alkaa järkkyä.(tämän läpeensä ilkeän oksennusastiapalstankin tsekkaaminen saa minut voimaan pahoin.)
Palasin viime maaliskuussa Suomeen ja nyt jo kiire päästä täältä pois. On niin pirun synkkää. Minä masennun täällä. Sukunikin on minut homouteni vuoksi hyljännyt. Ei tule vaimoa eikä lapsia vanhempieni pettymykseksi. Äh, kaikki tuntuu niin pskalta tänään. Kaipaisin niin halausta, minulla on vain lemmikkikissani. En jaksa mitään yhden illan gaybaarihoitojakaan enää.
Hyvää iltaa kaikille
t. masentunut kaunis homomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi "rumempi". älä pukeudu persetrikoisiin, älä laita meikkiä, pukeudu peittäviin vaatteisiin. Älä flirttaile miesten kanssa. Ja lopeta tuo valitus ihan jotavasta asiata. Ihmisillä on myös oikeita ongelmia.
En ole ap, mutta ei auta. Kokeiltu on. Katsos kun kasvojen luusto on silti kaunis, niin kaunis on kaunis myös meikittömänä ja tukka ponnarilla. Toki kyllä se itsensä "himmaaminen" on hieman asiaa auttanut, siedetään rumempana naturellina kuitenkin hiukkaparemmin kuin huippukauniina.
Mutta toisille jo se hoikkus ja sirous ja kauniit meikittömät kasvot riittävät kiukustuksen aiheeksi ja kiusaamisen syyksi. Ja vieläpä jopa ihan vanhojen naisten taholta! Toisille se ikäkään ei tuo järkeä eikä kypsyyttä! Ja tämä ketjuhan todistaa, että suurin osa ihmisistä on ilkeitä, rumia sisältä sekä ulkoa - ja ihan HELVETIN KATEELLISIA kaun lainaus kesken)"
Hahah, mahtava teksti, go girl! Nuo viimeiset lauseet etenkin. "Tappaisivat, jollei linnaan teostaan joutuisi." Sama tunne, sinä sen sanoit. Varmaan jotain Woodoo-nukkeja tilaa netistä ja pistelee nuppineulaa naamariin munkin sysikateelliset työkaverit.🤣
Mieheni sanoo, että olen maailman kaunein nainen. Itse en sitä usko. Mutta joskus hän tuijottaa jopa minua monta minuuttia putkeen, siis ihan aamupöhnässä kun olen. Luulen, että hän on rakastunut... xD