Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus on kirous

Vierailija
07.07.2024 |

Onko muita kohtalotovereita? Koko ikäni minut on lokeroitu tyhmäksi ensi näkemältä. Naiset eivät koskaan pidä sinusta ennen kuin huomaavat, että oletkin ihan kiva ulkonäön takana. 

Jotkut sanovat, että myös kauneus tuo mahdollisuuksia, se on totta. Olen saanut työpaikkoja vain ulkonäköön perustuen. Olen myös saanut ne miehet kenestä olen ollut kiinnostunut. Mutta...Olen menettänyt rakkaita ihmisiä vain siksi, että heidän miehet ovat lähestyneet minua. Olen uhka, en ystävä. 

Olen myös saanut paljon vihapuhetta ja selkäänpuukottamista. Olen oppinut piilottamaan itseni, etten provosoisi muita. Yritän olla mahdollisimman neutraali ja peittävä pukeutumisen ja meikkaamisen suhteen. Ikä on myös auttanut, että saa olla enemmän rauhassa. 

Se miksi kirjoitan tämän on se toive, että moni miettisi miten paljon lisätuskaa on olla kaunis nainen. Siinä ei ole mitään hyvää. Älkää kadehtiko kaunista naista.

Onneksi nykyinen mieheni ei ole mustasukkaisin mies. Väkivaltaakin olen joutunut sietämään ulkonäköni vuoksi parisuhteessa, vaatii hyvän itsetunnon seurustella kauniin naisen kanssa. 

Ajatuksia kuulisin mielellän hyvässä hengessä. Enkä jaksa ilkeitä kommentteja, niitä kuultu riittämiin.  

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo aikuinen nainen, mutta edelleen lukiomitoissa. Siro, sorja, treenattu, linjakas kroppa. Nukkemaiset kasvonpiirteet, paksu kiiltävä upea luomutukka.

Yhä edelleen koen saavani liikaakin miehistä huomiota ja vastaavasti naisilta kadehenkisiä reaktioita, jotka heti tunnistan.

Ratkaisu tähän simppeli ja tehokas itsesäätely; vaatevalinnoilla plus jättämällä ehostuksen minimiin tai kokonaan pois. Löysää verskaa, lenkkaria, lippistä, pipaa, tukka takin alle, peitä kasvot arskapokilla. Ei välttämättä rintavako framilla, minimekossa tai lyhyissä farkkushortseissa kauppaan.

Varmasti huomio tasoittuu ja saa aika rauhassa kuka tahansa kaunotar olla.

Vierailija
62/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on kivaa. Minä sain huomiota kun laihdutin ja tein blondin hiukset. Kyllä miesten päät kääntyi. Nykyään ei käänny kun olen keskiikäinen . Ja en viitsi enää tehdä itsestäni kaunista.Tiesittekö että monet julkkis naiset ovat ihan taviksia mutta ne stailataan kauniiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sulle mitään oikeaa tuskaa aiheuta, jos aiheuttaisi niin olisit jo aikoja sitten tehnyt asialle jotain eikä ongelmaa enää olisi. Mieti kuinka moni ihminen näännyttää itseään, menee veitsen alle, jne. vain sen takia, että olisi edes vähän viehättävämpi. Oletko sä viitsinyt esim. lopettaa ihon hoitamista, lihoa 30 kg, pukeutua homssuisesti, antaa hampaiden värjäytyä keltaisiksi, tms? Et. Koska me kaikki tiedetään, että kauniimpana elämä vaan on kivempaa.

Vika on ihmisten suhtautumisessa ei kenenkään ulkonäössä. Jos ap lihottaisi ja rumentaisi itsensä, häneen suhtauduttaisiin edelleen ikävästi vain toisesta syystä.

Vierailija
64/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itsestäsi "rumempi". älä pukeudu persetrikoisiin, älä laita meikkiä, pukeudu peittäviin vaatteisiin. Älä flirttaile miesten kanssa. Ja lopeta tuo valitus ihan jotavasta asiata. Ihmisillä on myös oikeita ongelmia. 

No itse en ulkonäöstänikään ole tehnyt ongelmaa kuten ap mutta tähänkään typeryyteen ette saisi minua mukaan. Olette sairasta porukkaa. 

Vierailija
65/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katoavaista.Ansa Ikonen ei saanut enää rooleja kun oli yli 50 vuotias.Tai sai jotain mitättömiä rooleja.Naisille ulkonäkö paineet ovat valtavat.

Olettepa te typeriä, syynä tuskin oli hänen ulkonäkönsä.

Vierailija
66/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rillit ja löysät vaatteet ja meikittömyys auttavat. Ap ei vain halua tehdä niin.

Kuinka tyhmiä te oikeesti olette? Kauniit naiset eivät ruikuta tuolla tavalla ja tee itse kauneudesta kirousta. 

Vierailija
67/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa että yksikään älykäs kaunis päästä terve nainen ei kirjoita kuten ap. 

Eikä käyttäydy kuten hän.

Enkä usko että aloitus on ihan täysin totta. Omilla valinnoilla ja käytöksellä on myös suuri merkitys. Huomiota ei tarvitse hakea.

Vierailija
68/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helposti erittäinkin kaunis nainen saa itsestään ei niin kirkuvasti näyttävän lookin ihan vaan jättämällä pois hiusjatkeet, ripsipidennykset, magneettilashit, ripsivärit. Isommat pokat nenulle keikkuun, niin peittyy koko nassu sinne, ei takuulla miehet sinua mottiin ympäröi. Sitten vapaasti laittaudut omalle miehellesi tai porukalle, jossa sinulla on turvallinen olla eikä kukaan kadehdi. Ei oo vaikeeta.

Vierailija
69/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ottanut kauneuden supervoimaksi terveellä tavalla. Minun elämä ja saan näyttää miltä haluan, olen sen verran paksunahkainen, että osaan sanoa hännystelijöille ei. Ei ongelmaa. Maailmani ei myöskään pyöri ulkonäön ympärillä. 

Tämä juuri. Ulkonäköä kuten mitään muutakaan ei tule pitää itsestäänselvyytenä. Eikä ihmisiä myöskään tietenkään.

Vierailija
70/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä viitsinyt esim. lopettaa ihon hoitamista, lihoa 30 kg

Meinaat, että ap:n pitäisi uhrata terveytensä ihan vain ansaitakseen sen, että muut ihmiset suhtautuisivat häneen normaalisti, niin kuin heidän pitäisi muutenkin suhtautua?

Enhän mä kehottanut lihomaan mitään satoja kiloja, se nyt on vaan fakta, että lihominen on yksi tosi hyväksi todettu keino karkoittaa miehet ympäriltä pörräämästä. Parikymmentä kiloa lisää massaa ei tuhoa terveyttä liiakseen, jos lihoo terveellisellä ruoalla ja pysyy aktiivisena. Jos kauneus todellakin on niin tuskallista kuin ap väittää niin luulisi, että tuo nyt olisi aika pieni uhraus.

Vierailija
71/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on aina tekijän syytä, ei uhrin ulkonäön tai minkään muunkaan asian.

Tämä on totta. Lähisuhdeväkivalta ei johdu varsinaisesti kauneudesta jos nainen on hyvin kaunis.

Vierailija
72/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on asiallista keskustelua, mitä pyysin. Happoa naamalle ja lihotuskuurille. 

Voi helvetti. 

T. Ap

Vauva palstalla keskustelijat ovat suurelta osin epäasiallisia, vähemmän fiksuja ja ilkeitä. En silti leimaa kaikkia. Usein jokin keskustelu alkaa asiallisesti ja mielellään seuraisi sitä, kunnes alkaa tulla erittäin ikävää kommenttia. Pahoittelut, kävi niinkuin alkuviestissäsi jo pelkäsit. Tsemppiä, iloitse ulkonäöstäsi!

Vierailija
73/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulemma (erittäin) kaunis nainen. 

Meikittä ja meikillä.

Ei minun älykkyyttäni silti ole kukaan koskaan  kyseenalaistanut yhtään missään.

Monenlaista mustis/kadereaktiivisuutta on tullut kyllä vastaan, mutta minä kiitollisena mielessäni hymyilen "fanilleni" ajatellen sen niin, että kateus on epäsuora kiitos.

Asenne ratkaisee, hyvät naiset.

Jos joku yli 35-vuotiaana saa vielä kehuja ja katseita kaikkien hehkeiden estrogeeniä uhkuvien teinityttöjen keskellä, niin sitten saa nainen olla ylpeä itsestään, koska on todellakin hyvännäköinen! 

Vierailija
74/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sulle mitään oikeaa tuskaa aiheuta, jos aiheuttaisi niin olisit jo aikoja sitten tehnyt asialle jotain eikä ongelmaa enää olisi. Mieti kuinka moni ihminen näännyttää itseään, menee veitsen alle, jne. vain sen takia, että olisi edes vähän viehättävämpi. Oletko sä viitsinyt esim. lopettaa ihon hoitamista, lihoa 30 kg, pukeutua homssuisesti, antaa hampaiden värjäytyä keltaisiksi, tms? Et. Koska me kaikki tiedetään, että kauniimpana elämä vaan on kivempaa.

Vika on ihmisten suhtautumisessa ei kenenkään ulkonäössä. Jos ap lihottaisi ja rumentaisi itsensä, häneen suhtauduttaisiin edelleen ikävästi vain toisesta syystä.

Ihmiset nyt on kyrpiä, mutta aina on hyvä muistaa, että vaikka olisi itse toisenlainen, niin ihmiset ovat silti kyrpiä.

Vierailija
75/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mikä kanava, you tube varmaan, missä itsekin kaunis nainen kertoi, että kauniit naiset saavat miehiltä enemmän vihaa osakseen kuin rumemmat. Eli kun mies näkee kauniin naisen, mies haluaa valloittaa ja kun mies alkaa valloittamaan, hän tekee sen aggressiolla, tavalla tai toisella. Jos mies saa pakit, hän alkaa negaamaan naista. Jos mies ei uskalla lähestyä naista, hän negaa naista. 

Sanoisin että se on totta. Olen saanut niin aggressiivia lähestymisiä ettei tosikaan. Eräs mies kävi käsiksi kun koetin kohteliaasti sanoa että ei kiitos. Lisäksi aika usein mies aloittaa lähestymisen siten, että ensin hän haluaa tietää kuka kuvittelen olevani. Monesti olen kuullut myös, että miksi olen ulkona kun en kerran ko miestä halua. Päälleni on käyty, hiuksissani roikuttu ja solvattu. 

Tämä on niin totta. Tuntuu että miehet valmiiksi asennoituu negatiivisesti  ja et ole edes ihminen vaan pelkkä objekti joka olisi kiva saada omaksi että miehen oma ego nousisi mutta kun muitakin miehiä on kiinnostunut niin naiselle ollaan törkeitä ihan vaan pelkästään sen vuoksi että mahkut on pienet.

Vierailija
76/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi helposti erittäinkin kaunis nainen saa itsestään ei niin kirkuvasti näyttävän lookin ihan vaan jättämällä pois hiusjatkeet, ripsipidennykset, magneettilashit, ripsivärit. Isommat pokat nenulle keikkuun, niin peittyy koko nassu sinne, ei takuulla miehet sinua mottiin ympäröi. Sitten vapaasti laittaudut omalle miehellesi tai porukalle, jossa sinulla on turvallinen olla eikä kukaan kadehdi. Ei oo vaikeeta.

Ei oikeasti kauniit tarvii mitään noista toimenpiteistä ja ihan meikittömänäkin on kaunis.  Nuo on juuri niit joita ne tavikset tarvii kuvitellakseen olevansa kauniita vaikka ihan keinotekoisesti sitä ovat jos silloinkaan.

Vierailija
77/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista nyt se peräsuoli vielä, ettei vaan roikkuisi ikävästi?

Hanki jo apua itsellesi. Tosi väsyttävää jankkausta

Vierailija
78/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kauneutesi on todella väliaikainen juttu.

Vierailija
79/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katoavaista.Ansa Ikonen ei saanut enää rooleja kun oli yli 50 vuotias.Tai sai jotain mitättömiä rooleja.Naisille ulkonäkö paineet ovat valtavat.

Eivät ne miehille ole yhtään sen pienemmät. Vai oletko kokeillut olla päivän lyhyt ja kalju mies?

Vierailija
80/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ole kirous. Se voi olla, miten itse suhtaudut ulkonäköösi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi