Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus on kirous

Vierailija
07.07.2024 |

Onko muita kohtalotovereita? Koko ikäni minut on lokeroitu tyhmäksi ensi näkemältä. Naiset eivät koskaan pidä sinusta ennen kuin huomaavat, että oletkin ihan kiva ulkonäön takana. 

Jotkut sanovat, että myös kauneus tuo mahdollisuuksia, se on totta. Olen saanut työpaikkoja vain ulkonäköön perustuen. Olen myös saanut ne miehet kenestä olen ollut kiinnostunut. Mutta...Olen menettänyt rakkaita ihmisiä vain siksi, että heidän miehet ovat lähestyneet minua. Olen uhka, en ystävä. 

Olen myös saanut paljon vihapuhetta ja selkäänpuukottamista. Olen oppinut piilottamaan itseni, etten provosoisi muita. Yritän olla mahdollisimman neutraali ja peittävä pukeutumisen ja meikkaamisen suhteen. Ikä on myös auttanut, että saa olla enemmän rauhassa. 

Se miksi kirjoitan tämän on se toive, että moni miettisi miten paljon lisätuskaa on olla kaunis nainen. Siinä ei ole mitään hyvää. Älkää kadehtiko kaunista naista.

Onneksi nykyinen mieheni ei ole mustasukkaisin mies. Väkivaltaakin olen joutunut sietämään ulkonäköni vuoksi parisuhteessa, vaatii hyvän itsetunnon seurustella kauniin naisen kanssa. 

Ajatuksia kuulisin mielellän hyvässä hengessä. Enkä jaksa ilkeitä kommentteja, niitä kuultu riittämiin.  

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on tietenkin parempi olla kaunis kuin ruma, kyllä kauniillakin voi olla omanlaisensa risti kantaa. Ja ketjun monista epäasiallisista kommenteista päätellen kauniisiin voi kohdistua paljonkin kiusaamista. 

Ei se kauneus vaan asenne. Ap:n aloituksesta päätellen luonne on mätä ja sitä ei kaunis ulkonäkö pelasta.

Vierailija
42/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää vasta 29, joten eiköhän vanheneminen ja 10 kg painoa rauhoita tilanteen. Varmasti.

Annetaanpa keskustelun olla, arvasin minä että tätä se tulee olemaan ja oikeassa olin.

Meen nyt.

T.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa. Kyllähän se tuo paljon mahdollisuuksia, joista rumemmat saa vain haaveilla. 

Vierailija
44/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron henkilökohtaisesta kokemuksesta. Minulla oli silverblondiksi värjätty pitkä tukka. Miehes pidätteli linjaautoa ja kuskia, käskiessä niitä odottaa pysäkillä- jouksi minun luokse, lahjoitti kukkakorin ja poistui samalla bussista. Kaduilla on lahjoitettu huomiota, komplimenttejä, kukkia, kukkakoreja. Ihmiset jäivät kaduille seisomaan ja katsomaan perässä. Jotkut ja monet alkoivat kiusata. Bussikuskit erittyisesti. Työpaikalle ventovieraat ovat tuonut kukkia. Ulkomaanmatkoilla ventovieraat miehet lahjoittivat kukkia. Naiset ottivat kaduilla minusta valokuvia, miehiä myös joukossa. Minua alkoi kiinnostaman, että moniko mies vaivautuisi juoksemaan minun perässä, lahjoittamalla huomoita, komplimenttejä ja kukkia? Kun olin muutenkin kyllästynyt saamasi huomioon, yksi kaunis päivä menin peilin eteen, otin sakset ja leikkasin oman silverblondit pitkät hiukset normaalivärisen hiusrajan kohti pois. Päälaelle jäi tasatarkkaan 1,5 cm pituiset harjaa muistuttavat hiusköntit. Olen lyhyttä tukkaa tahallaan kantanut 15 vuotta. Ja arvatkaa mitä-?... oikein! 15 v olen saanut kulkea omassa rauhassa!  Ei YHTÄAINUTTAKAAN lähestymistä sillä ajalla. En ole ruma. Olen kaunis myös lyhyttukkaisena. Mutta sitä huomaa, KUIN paljon on turhapäiväperhoisia lapertelemassa ympärillä, jos kauneus oikein pistäytyy silmiin. Ja vaan kauneuden oerässä on kysyntääg ja useimilla vaan siksi, että sais sen tuhottua kuten myös hyvän mielen, iloisuuden ja onnellisuuden ja koko elämön. Myös minä kuljen nykyajalla melkein rääsyissä, en halua pukeutua kunnolla, koska ma myös rääsyissä jään joillekin tielle ja silmiin. En halua liiallista huomiota. Haluan kehuttynyitä, sivistynyitä ihmisiä ja keskusteluja. Niitäkin löytyy. Harvassa vaan ovat. Jos olete kauniit ja iloisat, varokaa, että teidän elämä ei tulla tuhomaan. Koska myös muutamat henkisesti sairaat on halunut jopa tappa siitä syystä. Ei ole todellakaan helppo olla fiksu ja kaunis. Katellisia on miesten ja naisten joukossa. Itse pidän luonneta tärkeämmäksi kun ulkonäköä. Ja löytyy myös tosi ystävällisiä ja hyviä ihmisiä. Terveisiä teille kaikille, ihanat, ystävälliset, rehelliset ihmiset! 

Vierailija
45/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta pääsee kyllä eroon. Nyrhi lyhyt tukka ja kerää vähän massaa.

Vierailija
46/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä viitsinyt esim. lopettaa ihon hoitamista, lihoa 30 kg

Meinaat, että ap:n pitäisi uhrata terveytensä ihan vain ansaitakseen sen, että muut ihmiset suhtautuisivat häneen normaalisti, niin kuin heidän pitäisi muutenkin suhtautua?

Vierailija
47/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole aito mielipidekysymys, tämä on uhriutuvan narsistin huomionhakua.

Ja yksikään ihminen ei ole ulkonäöltään sellainen, etteikö saisi niitä ns. vetovoimatekijöitään halutessaan piilotettua jos tietää/kokee, että ne ovat jotenkin ongelmien taustalla.

Vierailija
48/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Paksu Bertta

Vierailija
49/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron henkilökohtaisesta kokemuksesta. Minulla oli silverblondiksi värjätty pitkä tukka. Miehes pidätteli linjaautoa ja kuskia, käskiessä niitä odottaa pysäkillä- jouksi minun luokse, lahjoitti kukkakorin ja poistui samalla bussista. Kaduilla on lahjoitettu huomiota, komplimenttejä, kukkia, kukkakoreja. Ihmiset jäivät kaduille seisomaan ja katsomaan perässä. Jotkut ja monet alkoivat kiusata. Bussikuskit erittyisesti. Työpaikalle ventovieraat ovat tuonut kukkia. Ulkomaanmatkoilla ventovieraat miehet lahjoittivat kukkia. Naiset ottivat kaduilla minusta valokuvia, miehiä myös joukossa. Minua alkoi kiinnostaman, että moniko mies vaivautuisi juoksemaan minun perässä, lahjoittamalla huomoita, komplimenttejä ja kukkia? Kun olin muutenkin kyllästynyt saamasi huomioon, yksi kaunis päivä menin peilin eteen, otin sakset ja leikkasin oman silverblondit pitkät hiukset normaalivärisen hiusrajan kohti pois. Päälaelle jäi tasatarkkaan 1,5 cm pituiset harjaa muistuttav

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
50/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit ja löysät vaatteet ja meikittömyys auttavat. Ap ei vain halua tehdä niin.

Vierailija
51/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on tietenkin parempi olla kaunis kuin ruma, kyllä kauniillakin voi olla omanlaisensa risti kantaa. Ja ketjun monista epäasiallisista kommenteista päätellen kauniisiin voi kohdistua paljonkin kiusaamista. 

Tai sitten ihmisiä ottaa päähän omakehu ja se että yritetään valittaa että olen niin kaunis että kaikki vihaavat minua, elämäni on niin rankkaa.

Harva nainen on lumoavan kaunis ilman meikkiä, jos se kauneus on niin rasittavaa ihan vain jättämällä meikkaamatta saa itsestään taviksennäköisen.

Vierailija
52/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä viitsinyt esim. lopettaa ihon hoitamista, lihoa 30 kg

Meinaat, että ap:n pitäisi uhrata terveytensä ihan vain ansaitakseen sen, että muut ihmiset suhtautuisivat häneen normaalisti, niin kuin heidän pitäisi muutenkin suhtautua?

Kyse on siitä, elääkö omaa elämäänsä vai toisten elämää. Parasta antaa piutpaut toisille.

Vierailija
53/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää vasta 29, joten eiköhän vanheneminen ja 10 kg painoa rauhoita tilanteen. Varmasti.

Annetaanpa keskustelun olla, arvasin minä että tätä se tulee olemaan ja oikeassa olin.

Meen nyt.

T.  Ap

Näinpä. Narsisti ei kestä, että hänen kertoma narratiivi kyseenalaistetaan. Tässäkin tapauksessa huomattiin, että kyse ei ole oletetusta kauneudesta vaan ap:n omasta käytöksestä. 

Vierailija
54/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihmisiä ottaa päähän omakehu ja se että yritetään valittaa että olen niin kaunis että kaikki vihaavat minua, elämäni on niin rankkaa.

Harva nainen on lumoavan kaunis ilman meikkiä, jos se kauneus on niin rasittavaa ihan vain jättämällä meikkaamatta saa itsestään taviksennäköisen.

Toisten katutta ei kannata huomioida. Muhikoot kateudessaan.

Vierailija
55/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena kaunis, nyt kuusikymppisenä en enää ole. Omasta kokemuksestani väitän, että kauniin tai hyvännäköisen ihmisen elämä on monella tavalla paljon helpompaa ja mukavampaa kuin mitäänsanomattoman tai ruman. Jokin satunnainen kauniita kohtaan osoitettu töykeys on ihan siedettävissä, kun vastapainoksi saa poikkeuksellisen hyvää kohtelua muualta.

Olen kuullut väitettävän, että rumuudessakin on hyviä puolia, esimerkiksi se, että saa olla rauhassa. Kauniinakin kuitenkin saa olla rauhassa, jos oikeasti tahtoo.

Vierailija
56/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ap lopetti ja lähti pois kun kiusaajat  rumat tavisnaiset alkoi solvata. Huomaa kommenteista heti kun happojuttua alkoi tulla, kova  se on korppikotkilla kateus päällä.

Vierailija
57/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tapauksissa varmaan näin on. Tuli mieleen näyttelijä Sirkka Sari. Jos hän ei olisi ollut niin kaunis niin hän olisi saanut elää eikä mennyt savupiipusta läpi.Ja kuollut 19 vuotiaana.

Vierailija
58/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ap lopetti ja lähti pois kun kiusaajat  rumat tavisnaiset alkoi solvata. Huomaa kommenteista heti kun happojuttua alkoi tulla, kova  se on korppikotkilla kateus päällä.

Kukaan ei tiedä miltä ap näyttää. Voi olla 7 nainen, joka pitää itseään kymppinä. Voi olla mies, joka halusi vähän trollata. Lapsellista heittää jotain kateuskorttia, kun mitään näyttöä ei ole. 

Vierailija
59/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain tapauksissa varmaan näin on. Tuli mieleen näyttelijä Sirkka Sari. Jos hän ei olisi ollut niin kaunis niin hän olisi saanut elää eikä mennyt savupiipusta läpi.Ja kuollut 19 vuotiaana.

Jaa se,.joka kännissä toikkaroi ja kiipesi savupiippuun. 🤣🤣 Näitä känniurpoja Suomessa riittää.

Vierailija
60/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista.Ansa Ikonen ei saanut enää rooleja kun oli yli 50 vuotias.Tai sai jotain mitättömiä rooleja.Naisille ulkonäkö paineet ovat valtavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän