Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus on kirous

Vierailija
07.07.2024 |

Onko muita kohtalotovereita? Koko ikäni minut on lokeroitu tyhmäksi ensi näkemältä. Naiset eivät koskaan pidä sinusta ennen kuin huomaavat, että oletkin ihan kiva ulkonäön takana. 

Jotkut sanovat, että myös kauneus tuo mahdollisuuksia, se on totta. Olen saanut työpaikkoja vain ulkonäköön perustuen. Olen myös saanut ne miehet kenestä olen ollut kiinnostunut. Mutta...Olen menettänyt rakkaita ihmisiä vain siksi, että heidän miehet ovat lähestyneet minua. Olen uhka, en ystävä. 

Olen myös saanut paljon vihapuhetta ja selkäänpuukottamista. Olen oppinut piilottamaan itseni, etten provosoisi muita. Yritän olla mahdollisimman neutraali ja peittävä pukeutumisen ja meikkaamisen suhteen. Ikä on myös auttanut, että saa olla enemmän rauhassa. 

Se miksi kirjoitan tämän on se toive, että moni miettisi miten paljon lisätuskaa on olla kaunis nainen. Siinä ei ole mitään hyvää. Älkää kadehtiko kaunista naista.

Onneksi nykyinen mieheni ei ole mustasukkaisin mies. Väkivaltaakin olen joutunut sietämään ulkonäköni vuoksi parisuhteessa, vaatii hyvän itsetunnon seurustella kauniin naisen kanssa. 

Ajatuksia kuulisin mielellän hyvässä hengessä. Enkä jaksa ilkeitä kommentteja, niitä kuultu riittämiin.  

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on asiallista keskustelua, mitä pyysin. Happoa naamalle ja lihotuskuurille. 

Voi helvetti. 

T. Ap

Nuo oli hyviä ehdotuksia! Mikä estää? Apteekista löytyy happoja tai voit myös viillellä partakoneen terällä? 

Vierailija
22/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolet oli toinen puoli miten pieni tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itsekeskeiseltä kus ipäältä. Taidat luulla vähän liikoja itsestäsi

Vierailija
24/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on asiallista keskustelua, mitä pyysin. Happoa naamalle ja lihotuskuurille. 

Voi helvetti. 

T. Ap

Happokommentti oli asiaton, mutta on ihan oikeasti todella helppoa lakata olemasta niin kaunis, että saa jatkuvasti miehiltä huomiota ja naisilta kateellisia reaktioita. Mulla se vaati vaan n. 15-20 kg lihomisen ja miehet lakkasivät lähestymästä. On myös ihan tosiasia, että rumat ihmiset saavat yhteiskunnalta paljon enemmän paskaa niskaansa ulkonäön takia kuin kauniit. He kokevat härintää kadulla, parisuhdeväkivaltaa ("olet niin kuvottava ettei kukaan muu kuitenkaan huolisi sua") ja muuta väkivaltaa ja ivaa, eivät todellakaan saa työpaikkoja tai unelmiensa kumppaneita ulkonäkönsä avulla. Monet riskeeraavat jopa henkensä näyttääkseen kauniimmilta. Sen takia kauniiden ihmisten valitukset siitä millaista "erityistä tuskaa" kauneus aiheuttaa on monista niin ärsyttävää.

Vierailija
25/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hitusen yksinkertainen? 

Vierailija
26/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. 

T. Ap

Nuo oli hyviä ehdotuksia! Mikä estää? Apteekista löytyy happoja tai voit myös viillellä partakoneen terällä? 

Ehkä itsellesi sopivat väkivaltaiset metodit. Mutta tatuoinneilla, renkailla huuliin ja poskiin karkoittaa innokkaimmat kosiskelijat.

Vierailija
27/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anteeksi, mutta et kestäisi päivääkään rumana naisena, jos kauneuskin on noin vaikeaa.

Vierailija
28/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. 

T. Ap

Ap on huo ra

Vierailija
29/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat itsekeskeiseltä kus ipäältä. Taidat luulla vähän liikoja itsestäsi

Mulle tuli sama fiilis. Enemmän sulla on ongelmaa kusi päisyytesi vuoksi kuin kauneutesi vuoksi, joka myös on katsojan silmässä ja joka myös on kovin katoavaista. Rupsahda rauhassa, ehkä elämäsi sitten helpottaa, jos samalla vähän viisastuisit.

Vierailija
30/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi johtuvat olemuksestasi eikä ulkonäöstä

Vierailija
31/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se on tietää kenenkään kauneutta sen perusteella, että sanoo olevansa kaunis. En ole nähnyt oikeastaan kuin muutaman kerran ihmisen, jota oikeasti kauniina pidin. Nättejä ja viehättäviä tai peruskauniita näkee paljon. 

Vierailija
32/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Moni voi senkin kokea uhkana kun suoli roikkuu.

No onhan se hännän lailla roikkuva perseläpi aika irstaan näköinen.

Vierailija
33/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. 

T. Ap

Tarkista nyt se peräsuoli vielä, ettei vaan roikkuisi ikävästi?

Mitä sinä homppe täällä heteropuolella Aplle rectum-fantasioitasi  tyrkytät? Sinulla suoli varmaan roikkuukin kun kurkulla dildotat, mutta pidä  ne suolenlaskeumas ja kakkavaippas ihan vaan omissa pöksyissäs, eiksni? 

Vierailija
34/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on narsisti. Kauniita nuoria naisia ainakin stadissa on vaikka muille jakaa. Ap taitaa olla max 8/10.

Vierailija
35/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. 

T. Ap

Sä voit viiltää ne puhkipannut venyneet häppäris köökifiskarsseilla, ruma nainen! sivueri

Vierailija
36/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi uhriutua turhanpäiten. Miltä tuntuisi kun ulkonäkösi et saisi ketään miestä josta olisit kiinnostunut, ihmiset eivät haluaisi olla ystäviäsi, työnhaussa sinut aina sivuutettaisiin, kadulla saisit osaksesi pilkkaa? Sellaista on olla ruma. Haluaisitko vaihtaa osia? 

Vierailija
37/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. 

T. Ap

Tarkista nyt se peräsuoli vielä, ettei vaan roikkuisi ikävästi?

Mitä sinä homppe täällä heteropuolella Aplle rectum-fantasioitasi  tyrkytät? Sinulla suoli varmaan roikkuukin kun kurkulla dildotat, mutta pidä  ne suolenlaskeumas ja kakkavaippas ihan vaan omissa pöksyissäs, eiksni? 

Se on varmaan tyyppi, joka tekee jatkuvasti keskustelualoitteita kakasta, anuksesta, anupanoista, pieruista jne.

Vierailija
38/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on tietenkin parempi olla kaunis kuin ruma, kyllä kauniillakin voi olla omanlaisensa risti kantaa. Ja ketjun monista epäasiallisista kommenteista päätellen kauniisiin voi kohdistua paljonkin kiusaamista. 

Vierailija
39/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on narsisti. Kauniita nuoria naisia ainakin stadissa on vaikka muille jakaa. Ap taitaa olla max 8/10.

75% miehistä ei uskalla lähestyä kaunista naista. Lähestyjät ovat komeita miehiä tai ns. pelimiesreppanoita,

jotka kaunis nainen oppii nopeasti tunnistamaan.

Vierailija
40/154 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on taivaan lahja (ja vanhempien lahja myös).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan